Druk dan de PS knop gewoon 1x in, ipv ingedrukt te houden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Heavy Rain lijkt me wel aardig idd. GOW III misschien wel. Maar ik kan me op de een of andere manier gewoon niet echt chronisch aan de PS3 binden. Kan omdat ik een autist ben, maar de interface is vrij verwarrend en onpraktisch, een druk op de PS Home knop laat je het ding meteen uitzetten of de controller uitmikken. Je kunt niet normaal bij de Trophies zonder dat je het hele spel moet onderbreken, en het downloaden en installeren gaat echt doodgraverstraag. Bij de 360 kies je een demo, download hem, waarna je hem gewoon gelijk kunt spelen. Bij de PS3 is het nog maar binnenhalen, installeren en dan pas spelen. Dat neemt onnodig veel tijd in beslag
Het betreft trouwens een vrij complete PS3 slim (afstandsbediening voor BR er nog bij gekocht omdat ik zowat bloed begon te pissen van de speler bedienen via controller)
Hahahaha!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
2 juni it is, we waren wat te laat met de store aanvraagNewbie publisher zijn is stom
Vandaag ook even een cv richting SCEA sturen, zodat we hopelijk ook in Amerika uit gaan komen
Was cadeautje van Sony Europe vlak nadat ik wegging bij FOK!. Agh, ik haal vast nog wel eens een PS3, maar weet neit wanneer. Volgend jaar moet ik mijn studie helemaal zelf betalen, dus veel geld heb ik niet. Misschien als ik deze zomer veel aan de bak kom, dat ik de beurs nog trek.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval al een stap verder
Maar dan nog, dan kan je toch beter zo'n bluetooth afstandsbediening kopen en je PS3 gewoon als Blu-ray speler gebruiken. Hoef je ook niet met die controller te kutten verder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ding is mij te onpraktisch op de een of andere manier. Zal écht wel komen omdat ik autist ben. Voor bluray is het ding een waar genot (Hoewel je door de hi-def bij bepaalde films overduidelijk ziet dat er trucage wordt gebruikt) Ik houd hem alleen aan als een standalone speler minder functies of opties aan kan bieden
Lach maar, zo makkelijk is het niet om goede bedragen voor de buitenlandse stores te verzinnen met die kelderende euroquote:
110 euro!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lach maar, zo makkelijk is het niet om goede bedragen voor de buitenlandse stores te verzinnen met die kelderende euro![]()
En je leert ervan, en na anderhalf jaar komt het ook niet meer op een paar weekjes aan
Dat lijkt me inderdaad nog best een aardige puzzel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lach maar, zo makkelijk is het niet om goede bedragen voor de buitenlandse stores te verzinnen met die kelderende euro![]()
En je leert ervan, en na anderhalf jaar komt het ook niet meer op een paar weekjes aan
En nu hoeveel russische roebels, dirhams, australische dollars, kronen en nog 10 unitsquote:
Ik ook!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad nog best een aardige puzzel.
Maar voor jouw / jullie game ga ik speciaal mijn eerste PSN-kaart kopen en natuurlijk de game. Geen idee wat het is, wat het doet en/of ik het leuk vind, maar ach...
Support indie developers!
Ja hallo, beetje moeite doen voor je centen hoor!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En nu hoeveel russische roebels, dirhams, australische dollars, kronen en nog 10 units
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad nog best een aardige puzzel.
Maar voor jouw / jullie game ga ik speciaal mijn eerste PSN-kaart kopen en natuurlijk de game. Geen idee wat het is, wat het doet en/of ik het leuk vind, maar ach...
Support indie developers!
Dat vroeg ik me al een tijdje af: is die PSN Store update in Nederland nou elke woensdag om exact 19:00? Dan hoef ik niet meer zo in spanning af te wachten als er weer nieuwe MW2 DLC komt GameBabe met haar game komtquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Druk dan de PS knop gewoon 1x in, ipv ingedrukt te houden.![]()
Daarnaast zorgt het installeren er eigenlijk alleen maar voor dat de data geencrypt wordt. Dit is irritant, maar helaas noodzakelijk voor het kunnen gebruiken van standaard HDD's ipv dure proprietary hardware zoals MS doet.
Het downloaden van meuk uit de PSN-store gaat bij mij prima, gewoon op volle snelheid, met uitzondering op de drukke momenten zoals een 19:00 op de dag van de store update. Misschien helpt het als je de juiste poorten openzet in de router / het modem.
En het is natuurlijk een doodzonde om je PS3 te gaan verkopen voor een Blu-ray speler. Ten eerste is de PS3 nog steeds een van de beste Blu-ray spelers én je kan er ook nog eens op gamen. Daarnaast kost het je waarschijnlijk nog extra geld ook.
Ik denk dat we hier die avond ook met zweethandjes zitten... Ik schijt zo in mijn broek dat we weer iets fout hebben gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al een tijdje af: is die PSN Store update in Nederland nou elke woensdag om exact 19:00? Dan hoef ik niet meer zo in spanning af te wachten als er weer nieuwe MW2 DLC komt GameBabe met haar game komt
Niet in je broek schijten!! Dat gaat zo stinken joh..quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier die avond ook met zweethandjes zitten... Ik schijt zo in mijn broek dat we weer iets fout hebben gedaan
Meisjes poepen niet. Hoax dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet in je broek schijten!! Dat gaat zo stinken joh..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet. Hoax dus.
En jij trapt er met open ogen in (haha, woordgrapje.)
Dat kan niet... je bent vegetarisch...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha wat had ik anders moeten verwachten... Romanticus die je bent...
Dan zou ik toch gaan voor een goed gesprek en lekker eten, dat verdubbeld de kansen aanzienlijk
Ik ben heel niet vegetarisch, ik heb dan wel niet veel vlees aan de botten, maar om me nou plantaardig te noemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan niet... je bent vegetarisch...
En dat eet je ook niet vegetariër of wel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben heel niet vegetarisch, ik heb dan wel niet veel vlees aan de botten, maar om me nou plantaardig te noemen
Ja, sorry. Ik ben met de Griekse keuken grootgebracht, kan ik verder ook niets aan doen, moet je bij mijn mama klagen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
Dingen missen uit de Griekse keuken??
Ik zou dingen missen uit de keuken van De_Kok...
Nee ik ben ook geen kannibaal inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dat eet je ook niet vegetariër of wel?![]()
Vegetarisch eten kan prima zijn. Ik zou alleen wel heel veel gerechten missen als ik geen vlees meer zou eten. Met name dingen uit de griekse keuken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |