The Necro Filesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Z'n expertise ligt in de kannibalisme films en necro films. Beetje zieke shit.
Krijg morgen wat films mee, ben zeer benieuwd hoe lang ik het vol kan houden..
Slaapze, ik ga straks ook. Gaan je trouwens dan mee multi doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Night all
!
Ps : Bijna edje
Ik krijg er een stuk of 7 mee, in elke titel ziet iets met necro dus die zal er ook wel tussen zitten.quote:
Gouda centrum een doolhof? Waar moest je zijn dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:19 schreef Gamer_V het volgende:
Zo. 300 kilometer erop. Iedereen die Zoetermeer een doolhof noemt heeft nog nooit door Gouda-centrum gereden, man
Zit even met de auto denkbeeldig door m'n mooie stadje te rijden maar het is best een doolhofje ja als je er niet bekend bent. Veel eenrichtingsverkeer en zulks..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda centrum een doolhof? Waar moest je zijn dan?
Ik moest mijn gigantische busje (hmm) ergens in de buurt van de Blokker/Music Store parkeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda centrum een doolhof? Waar moest je zijn dan?
Da's midden in de binnenstad, daar parkeer je niet zo makkelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik moest mijn gigantische busje (hmm) ergens in de buurt van de Blokker/Music Store parkeren.
Wanneer multi doen? En watquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Slaapze, ik ga straks ook. Gaan je trouwens dan mee multi doen?
[..]
Ik krijg er een stuk of 7 mee, in elke titel ziet iets met necro dus die zal er ook wel tussen zitten.
Uiteindelijk vond ik wel een parkeerplaats op 200 meter afstand, maar daarvoor had ik wel eerst een heel rondje gereden om de binnenstad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's midden in de binnenstad, daar parkeer je niet zo makkelijk
ok en nu? Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |