Ja klopt! ik keek ook op deze site > http://igneous.flywebdesign.nl/suske/4kl.htmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de poenschepper was de eerste die in 4 kleuren uitkwam, daarna kwamen de eerste 66 opnieuw
Jammer dat het katten zijn maar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Tijd voor LOLcats!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staan ook een paar honden op!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer dat het katten zijn maar!
KOEI! Topicsaver!!
Sorry man...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar goed, bottomline is: Mijn moeder leeft niet meer (KUT), de strips zijn spoorloos (ongetwijfeld aan iemand weggegeven ofzo) en ach: Ik heb tien keer liever mijn oude collectie terug (Maar wat er overbleef aan as vind je vast wel terug in een huis waar het hele gezin chronisch kettingrookt)
En natuurlijk dat mijn moeder gewoon nog had geleefd. Maar goed: De helaasheid der dingen en de grote K dachten er anders over.
Die van mij heeft er alleen een keer overheen gekotstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn kat heeft serieus een keer m'n huiswerk opgegeten
Kun je ook niks aan veranderen. Dat soort dingen geven je een bepaalde levensvisie en andere kijk op het leven (het misschien clichématige 'het leven is maar zo kort', je leeft maar één keer, etc)quote:
Dat vind jij vies? En die foto's van dat arme muisje op je Flcker dan?quote:
Een collega van mij is helemaal fan van horror. Het is echt geweldig hoeveel titels hij kent, hij kent echt alles. Niet normaal.quote:
Dat is een dode muis. Dat is wat anders dan een brander op het oog van een levend persoon zetten, puur om te genieten van het martelen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat vind jij vies? En die foto's van dat arme muisje op je Flcker dan?
Cannibal Holocaust moet je kijken, sicke shitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een collega van mij is helemaal fan van horror. Het is echt geweldig hoeveel titels hij kent, hij kent echt alles. Niet normaal.
Z'n expertise ligt in de kannibalisme films en necro films. Beetje zieke shit.
Krijg morgen wat films mee, ben zeer benieuwd hoe lang ik het vol kan houden..
Die krijg ik ook mee inderdaad, daar is hij helemaal gek van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Cannibal Holocaust moet je kijken, sicke shit
Een vriend van mij weet ook bijna alles over scifi en horror films, lopende wikipedia
Dat is volgens mij echt de ergste die er is, worden gewoon echte dieren doodgemaakt, apen enzo, vind ik echt te ver gaan, is gewoon snuffquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die krijg ik ook mee inderdaad, daar is hij helemaal gek van.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt de ergste die er is, worden gewoon echte dieren doodgemaakt, apen enzo, vind ik echt te ver gaan, is gewoon snuff
(waarom is er geen knuffel smiley, die hoort hier)quote:
dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
(waarom is er geen knuffel smiley, die hoort hier)
The Necro Filesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Z'n expertise ligt in de kannibalisme films en necro films. Beetje zieke shit.
Krijg morgen wat films mee, ben zeer benieuwd hoe lang ik het vol kan houden..
Slaapze, ik ga straks ook. Gaan je trouwens dan mee multi doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Night all
!
Ps : Bijna edje
Ik krijg er een stuk of 7 mee, in elke titel ziet iets met necro dus die zal er ook wel tussen zitten.quote:
Gouda centrum een doolhof? Waar moest je zijn dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:19 schreef Gamer_V het volgende:
Zo. 300 kilometer erop. Iedereen die Zoetermeer een doolhof noemt heeft nog nooit door Gouda-centrum gereden, man
Zit even met de auto denkbeeldig door m'n mooie stadje te rijden maar het is best een doolhofje ja als je er niet bekend bent. Veel eenrichtingsverkeer en zulks..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda centrum een doolhof? Waar moest je zijn dan?
Ik moest mijn gigantische busje (hmm) ergens in de buurt van de Blokker/Music Store parkeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda centrum een doolhof? Waar moest je zijn dan?
Da's midden in de binnenstad, daar parkeer je niet zo makkelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik moest mijn gigantische busje (hmm) ergens in de buurt van de Blokker/Music Store parkeren.
Wanneer multi doen? En watquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Slaapze, ik ga straks ook. Gaan je trouwens dan mee multi doen?
[..]
Ik krijg er een stuk of 7 mee, in elke titel ziet iets met necro dus die zal er ook wel tussen zitten.
Uiteindelijk vond ik wel een parkeerplaats op 200 meter afstand, maar daarvoor had ik wel eerst een heel rondje gereden om de binnenstad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's midden in de binnenstad, daar parkeer je niet zo makkelijk
ok en nu? Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |