Als je het daar als man op kan doen ben je een knappe jongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef Poit het volgende:
Handige make up tips
![]()
Vergeet vooral niet meerdere filmpjes te kijken! Dat wijf is geniaal!!
"Looks at all the pwetty coloursquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Mario Kart op de Rainbow Road wordt daadwerkelijk beter als je stoned bent!
Elke game wordt beter als je dronken of stoned bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Mario Kart op de Rainbow Road wordt daadwerkelijk beter als je stoned bent!
Net als mannen, vrouwen etc... Alleen jammer dat daarna alles slechter wordtquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke game wordt beter als je dronken of stoned bent.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ow en ik heb gisteren mn 2e afscheidscadeau gehad, een t-shirt met Kapot-Spang! erop!
Maar sommige vrouwen gaan er verdomd goed uit zien als een man stomdronken is: ')quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Net als mannen, vrouwen etc... Alleen jammer dat daarna alles slechter wordt
Hoezo daarna slechter? Het is geen alcohol waar de bierbril er voor zorgt dat iedereen mooier lijkt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Net als mannen, vrouwen etc... Alleen jammer dat daarna alles slechter wordt
Goed? Dat heb ik nog nooit gehad. Wel van "mwoah nee" naar "mwoah waarom ook niet" Maar een grotere verbetering dan dat zeker nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen gaan er verdomd goed uit zien als een man stomdronken is: ')
Daar hebben ze zwarte gaten voor uitgevondenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed? Dat heb ik nog nooit gehad. Wel van "mwoah nee" naar "mwoah waarom ook niet" Maar een grotere verbetering dan dat zeker niet
Inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed? Dat heb ik nog nooit gehad. Wel van "mwoah nee" naar "mwoah waarom ook niet" Maar een grotere verbetering dan dat zeker niet
Een perfecte samenvatting van je tijd bij ons, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ow en ik heb gisteren mn 2e afscheidscadeau gehad, een t-shirt met Kapot-Spang! erop!
Is hij weg danquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een perfecte samenvatting van je tijd bij ons, al zeg ik het zelf
Dat laatste heb ik soms toch wel een gruwelijke hekel aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
InderdaadHoewel ik wel bijziender word van drank
waardoor mannen vanuit de verte knapper lijken
![]()
En ik word gewoon verschrikkelijk handtastelijk
Haha ik ook, daarom drink ik bijna nooit zoveel dat ik er last van krijg. Zeker niet in de buurt van collega's ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik soms toch wel een gruwelijke hekel aan(afhankelijk van de vrouw natuurlijk
)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
InderdaadHoewel ik wel bijziender word van drank
waardoor mannen vanuit de verte knapper lijken
![]()
En ik word gewoon verschrikkelijk handtastelijk
Yeah ik ben gestopt bij FOK!games, alleen mn tagje (en rechtenquote:
De laatste van de oldbiesquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik ben gestopt bij FOK!games, alleen mn tagje (en rechten)heb ik nog
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik was met een vriend in Cuba 2 jaar geleden, en hij draagt normaal altijd een bril, maar hij was hem vergeten op die reis, en nu iedere keer als we ergens liepen zegt hij: "DUUUUUDDEE check die puta daar op die hoek! Fucking lekker of niet?" en dan keek ik, bleek het een 13 of 14-jarig meisje te zijn
En als we dan dichterbij kwamen schrok hij iedere keer van zijn eigen bijziende pedofilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |