quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik ben gestopt bij FOK!games, alleen mn tagje (en rechten)heb ik nog
Dus ik moet je dronken voeren en je bril afpakken?quote:
Dat is iets om te onthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus ik moet je dronken voeren en je bril afpakken?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef badboynova het volgende:
Zo nu al 3 onderhoudjes achter de rug, tijd voor een peuk en wat te drinken.
De temp hier in rotterdam is wat hoger, maar nog geen puta's gezien (de big mamma's blokkeren het zicht )
Prachtigquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik was met een vriend in Cuba 2 jaar geleden, en hij draagt normaal altijd een bril, maar hij was hem vergeten op die reis, en nu iedere keer als we ergens liepen zegt hij: "DUUUUUDDEE check die puta daar op die hoek! Fucking lekker of niet?" en dan keek ik, bleek het een 13 of 14-jarig meisje te zijn
En als we dan dichterbij kwamen schrok hij iedere keer van zijn eigen bijziende pedofilie
Het is wel lekker fietsen in Rotterdam jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef badboynova het volgende:
Zo nu al 3 onderhoudjes achter de rug, tijd voor een peuk en wat te drinken.
De temp hier in rotterdam is wat hoger, maar nog geen puta's gezien (de big mamma's blokkeren het zicht )
Om wat te bereiken...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus ik moet je dronken voeren en je bril afpakken?
Om je gruwelijk hard kapot te neuken natuurlijk!quote:
Als ik het raam van mij benz open doe, heb ik ook een lekker briesje dus heb geen fiets nodigquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is wel lekker fietsen in Rotterdam jaAltijd een lekker briesje bij de havens
Haha wat had ik anders moeten verwachten... Romanticus die je bent...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Om je gruwelijk hard kapot te neuken natuurlijk!
Pff, doe maar zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik het raam van mij benz open doe, heb ik ook een lekker briesje dus heb geen fiets nodig
Goed gesprek en lekker eten.. Voor een goed gesprek moet ik inhoud hebben. -1 voor mij.. Voor lekker eten moet ik bij Ritse zijn +1.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha wat had ik anders moeten verwachten... Romanticus die je bent...
Dan zou ik toch gaan voor een goed gesprek en lekker eten, dat verdubbeld de kansen aanzienlijk
En wat als je het eten ook nog eens zelf kunt makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha wat had ik anders moeten verwachten... Romanticus die je bent...
Dan zou ik toch gaan voor een goed gesprek en lekker eten, dat verdubbeld de kansen aanzienlijk
Mijn bril heb ik toch alleen op met autorijden en tv kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, doe maar zoFietsen is gezond!
[..]
Goed gesprek en lekker eten.. Voor een goed gesprek moet ik inhoud hebben. -1 voor mij.. Voor lekker eten moet ik bij Ritse zijn +1.
Dat wordt duidelijk dronken voeren en je bril afpakken
Natuurlijk, al rij ik terug tot Goudaquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn bril heb ik toch alleen op met autorijden en tv kijken
En dronken voeren mag best als ik met je mee mag rijden :p
Sinds wanneer is 2 seconden "gruwelijk hard"?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Om je gruwelijk hard kapot te neuken natuurlijk!
Alle sexparkeerplaatsen op een rijtje. Nederland én Belgiëquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn bril heb ik toch alleen op met autorijden en tv kijken
En dronken voeren mag best als ik met je mee mag rijden :p
Er staat toch niet gruwlijk langquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 2 seconden "gruwelijk hard"?
Geniaal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Alle sexparkeerplaatsen op een rijtje. Nederland én België
Dat is oud nieuws voor Poit, hij kent alle plekken al uit ze hoofdquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Alle sexparkeerplaatsen op een rijtje. Nederland én België
Die van Nederland ja. Sinds kort nemen wij ook België op in ons assortiment.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws voor Poit, hij kent alle plekken al uit ze hoofd
Haha. Ik ken er 1tje die in de buurt is en staat ook op de site ja.. Nooit geweest tijdens de "hete uurtjes"quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws voor Poit, hij kent alle plekken al uit ze hoofd
Sterk aan te radenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha. Ik ken er 1tje die in de buurt is en staat ook op de site ja.. Nooit geweest tijdens de "hete uurtjes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |