Leuk verzonnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jurk-ex-slopen-.html
Leuke blog
Wannee rbegint dat weer? En zou het dit seizoen WEL leuk worden?quote:
Had het op 4chan gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jurk-ex-slopen-.html
Leuke blog
Xbox, hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
moeje een Xbox kopen, dan kan ik je tenminste nog eens online afknallen
Saai spel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan GTA IV op hoogste graphics spelen
Is gestopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wannee rbegint dat weer? En zou het dit seizoen WEL leuk worden?
Jij ook niet meer. Tis gecancelledquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef rival het volgende:
Kijk jij geen heroes?
Heb een keer de multiplayer gedaan.quote:
ik moet nog aan seizoen 3 beginnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon op sealand gaan hosten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef RaXz het volgende:
Haha was het eindelijk gelukt om Pirate Bay te sluiten, is die weer na een dag open.
Seizoen 4 was de laatste. Ze denken er nog wel over na om met een miniserie of een film alle draadjes aan elkaar te knopen, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff, ik ben van de oude school, GTA1 en GTA2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
beste GTA tot nu toe, vooral de downloadable content.
En online, daar is GTA voor gemaakt.
Het ging me ook niet echt om de naam, maar om dat ding zelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
boeie, je kan er games op spelen. De naam is echt een dikw vette care
Die flikkeren op mijn computerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, ik ben van de oude school, GTA1 en GTA2
Chinatown warsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, ik ben van de oude school, GTA1 en GTA2
Ow? Serieus ja?quote:
De eerste afleveringen waren leuk, en dat was het wel voor mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow? Serieus ja?
Nah, scheelt weer tijd.
Vond er de laatste tijd toch niet zoveel meer aan.
Keek het steeds meer omdat ik het nou eenmaal altijd keek en het nog niet ZO bagger viond dat ik wilde stoppen.
Gelukkig is die troep gecancelledquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik game niet. Ik vind er geen reet aan. En tegenstelling tot andere 'spellen' ook niet zo boeiend om naar te kijken.
In dit geval is het toch anders.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zo kan je wel over onderwerp gaan praten. Voor alles is een subforum.
Wel op het laatste moment. IN de stop hebben ze besloten om niet verder te gaan. Eerst wilde ze nog een nette afsluiter maken in de vorm van een 2 of 4 uur durende serie of film. Ook dat vonden ze de moeite niet meer waard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow? Serieus ja?
Nah, scheelt weer tijd.
Vond er de laatste tijd toch niet zoveel meer aan.
Keek het steeds meer omdat ik het nou eenmaal altijd keek en het nog niet ZO bagger viond dat ik wilde stoppen.
Alles is positief. Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat was niet positief bedoeld, I might add.
Ik vond 4 al wel weer leuker dan 3. Maar het niveau van 1 is nooit meer gehaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
De eerste afleveringen waren leuk, en dat was het wel voor mij.
quote:
Singles is net een kakkerlak, kan niet gekilled wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou ja, zelf weten met dat topickill materiaal, moet je voorzichtig mee omspringen.
Hé! Jij bent programmeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]Precies
En kinderen hebben we het hier ook niet meer over, ga maar naar OUD
En steden afzeiken doe je maar in STA
etc. etc. etc.
Net zolang dat we het hier echt alleen maar over zerzuurde Single dingen hebben.
Volg je Fringe? Die gaan nu op voor een super seasonfinal (eerste helft is al uitgezonden).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 4 al wel weer leuker dan 3. Maar het niveau van 1 is nooit meer gehaald.
Daar zit wel wat in, het is net onkruid, komt steeds terug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles is net een kakkerlak, kan niet gekilled worden
+365 herkenbaar.quote:
Moet ik zeker weer terug naar 't [H] topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]Precies
En steden afzeiken doe je maar in STA
etc. etc. etc.
Net zolang dat we het hier echt alleen maar over zerzuurde Single dingen hebben.
Ik had daar een keer gepost, ik dacht omdat het in hoofdletters stond dat het een afkorting ofzo wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer terug naar 't [H] topic
Mja, normaliter niet hoor, alleen de laatste weken. Kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden en wil hier helemaal niet zijn.quote:
Je kan ook als C# Developer gaan werken in Amerika.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik er mee ga kappen. Zuruck nach uni.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik er mee ga kappen. Zuruck nach uni.
Pas op hoor, het is besmettelijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
Ik had daar een keer gepost, ik dacht omdat het in hoofdletters stond dat het een afkorting ofzo was
Ik sinds kort en weet ook hoe het komt. Valt weer eens niets aan te doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
Mja, normaliter niet hoor, alleen de laatste weken. Kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden en wil hier helemaal niet zijn.
C#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:33 schreef Graseter het volgende:
Je kan ook als C# Developer gaan werken in Amerika.
$75.000 - $100.000 dollar
Ik ben voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het speelt games afquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het ging me ook niet echt om de naam, maar om dat ding zelf
Maar het is een xbox, waarom een xboxquote:
zo herkenbaar, zo niet mezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, normaliter niet hoor, alleen de laatste weken. Kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden en wil hier helemaal niet zijn.
Roken is slecht voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Geef me nu een peuk, ole ole.
Geef me nu een peuk, Geef me nu een peuk,
Hou vol!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
mijn Xbox speelt alle delen van GTA af en is nog nooit stuk gegaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het is een xbox, waarom een xbox
Dat ding gaat meer kapot dan een papieren zakdoekje.
En PC heeft betere prestaties dan xbox, ik heb trouwens ook nog een PS3 ergens liggen. (Gebruik ik alleen om blu-ray af te spelen, die we niet hebben)
Haiiquote:
+1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hou vol!Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Je moet gewoon wat in je hand of mond hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Typische reactie van ang3lquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat in je hand of mond hebben.
Wacht, kom maar eens ff mee!
And I will always love you.quote:
*geeft sigaret*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Dropjes, koffie, mandarijntjes, Napoleon snoepjes. Present. Pik heb ik (nog) niet nodig,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Je moet gewoon wat in je hand of mond hebben.
Wacht, kom maar eens ff mee!
Wacht maar, over een paar maanden ben je een verstokte ex-roker die peuken op wat voor manier dan ook weert en zeurt op iedereen die rookt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.
You, Javaanse Jongens Driekwart, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you.
Ik denk het niet. En zeuren op iedereen die rookt zou ik alleen doen uit zelfbescherming.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
Wacht maar, over een paar maanden ben je een verstokte ex-roker die peuken op wat voor manier dan ook weert en zeurt op iedereen die rookt.
Ah, je bedoelt het soort mensen dat heel snel, heel erg DOOD moet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar maanden ben je een verstokte ex-roker die peuken op wat voor manier dan ook weert en zeurt op iedereen die rookt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. tot dat ik hem een keer per ongeluk betrapte ergens, met een sigaret..
Ik wilde hem meenemen naar de Jamin!quote:
Maak me maar jaloers, ik moet van mijzelf eerst de iets minder lekkere American Spirits die ik nog heb oproken.quote:
Lollies. Engeltje wilde lollies voor hem kopen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hem meenemen naar de Jamin!
Nah, wat denken jullie weer slecht van me!!!!
Loop ik ff met je mee, heerlijk in het zonnetjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef RaXz het volgende:
Peukie gedraaid, ik ga even lekker buiten roken.
Leugens!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hem meenemen naar de Jamin!
Nah, wat denken jullie weer slecht van me!!!!
Ja, van die strontvervelende mensen ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Ah, je bedoelt het soort mensen dat heel snel, heel erg DOOD moet?
Gezelligquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:49 schreef MeGaVaGo het volgende:
[..]
Loop ik ff met je mee, heerlijk in het zonnetje
Ik had het echt over tjoepatjoepssss!quote:
Dit is een vrij land!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:54 schreef RaXz het volgende:
Wel gvd, mooi weer om te springen en ik moet weer indoorklimmen
Doorgewerktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Zo, kwartier te lang doorgewerkt, tijd om de trein te pakken
Pcies. Tis toch godverrrrrredomme geen mietje!quote:
Daar heb je wel mazzel mee dan.quote:
Hulde aan deze nuttige bijdrage.quote:
Ik heb niks tegen rokers, maar vind het gewoon goed van jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doen we. Ik haat rokers, dus dat scheelt..
Wrom sta je dan al zo lang droog?quote:
Ik sta er ook versteld van, ik ga er maar een nachtje over slapen om met een goed antwoord te komen.quote:
Renault Avantime.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke auto heb je dan? Want er staan er wel meer in.
Owh ze zochten verschoppelingenquote:
Slaat bovenkant hand tegen het voorhoofd en laat zich zakken op haar sofa.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Slaat bovenkant hand tegen het voorhoofd en laat zich zakken op haar sofa.![]()
Ach gut jochie. Misschien moet je even blijven zitten, dan ben je straks de oudste van de klas.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:28 schreef Graseter het volgende:
Ongeveer helft van mijn klas heeft z'n rijbewijsIk wil ook 18 zijn
Kan die kleuter daar even ingemieterd worden misschien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen last van. En ik bespeur een generatiekloof hier.
Als het nou een vrouw is dan kan ik nog enthousiast worden dat ze eindelijk 18 is. Nu kan het mij ook niet boeien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen last van. En ik bespeur een generatiekloof hier.
Doe maar niet, straks zit ie bij m'n dochter in de klas.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien moet je even blijven zitten, dan ben je straks de oudste van de klas.
Woont de gelukkige bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef Techno het volgende:
Doe maar niet, straks zit ie bij m'n dochter in de klas.
Dus je gaat wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
zo, weer een excuus om niet te gaan sporten om zeep geholpen
En dat was?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
zwembroek gekochtquote:
Zwemmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwembroek gekocht![]()
eens zien of ik me er morgen toe kan zetten naar het zwembad te gaan. Moet ik alleen m'n zwembril nog ff terug vinden.
Misschien een beetje in de war, een string staat immers ook voor een dun stukje touw in de Engelse taal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
waarom vind mn kitten het geweldig om met een string te spelen?
Zij ook alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Misschien een beetje in de war, een string staat immers ook voor een dun stukje touw in de Engelse taal.
is ook gewoon leuk om mee te spelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
/open deurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
+1 scherpquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
Dat deden mijn katten ook, krengetje.
Wat ze bij mij ook doen: Ik heb boven aan de trap een plant staan met van die hydrokorrels in de bak. Dat hoorde ik vaak bovenaan de trap één van de twee spelen met zo'n korreltje dat eraf gevallen was, vervolgens hoorde ik dat korreltje tree voor tree naar beneden vallen, 2 katten erachteraan. Korreltje was beneden niet interessant, dus katten weer naar boven. Tikt zo'n korreltje van de bak af, speelt ermee, korreltje weer tree voor tree naar beneden, katten erachteraan. En dan weer opnieuw. Iedere keer weer en altijd als ik probeerde te slapen
Gewoon meer ouwehoeren, lullo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
*leest terug* Ik kan ook geen enkele normaal zin met het woord lul erin plaatsen he
Maar daar heb ik 't dan ook zelf naar gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He JB, gaan we zwemmen???quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwembroek gekocht![]()
eens zien of ik me er morgen toe kan zetten naar het zwembad te gaan. Moet ik alleen m'n zwembril nog ff terug vinden.
Zat laatst bij een vriend thuis (belangrijk detail) te klaverjassen, werd hij opgebeld voor zijn standby dienst. Het netwerk naar buiten deed het niet meer, of hij even remote er naar kon kijken...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
...oh mèn. Het is opgeleid tot arts, maar het is de domste computergebruiker ooit...
X "Website X doet het niet."
O "Nee dat klopt, die ligt eruit...de rest van 'het internet' doet het wel gewoon."
X "leg dat nou eens uit hoe dat kan.."
O "ik weet het niet, ik ben geen beheerder van het internet"
X "je geeft me het gevoel dat ik dom ben..."
O "De website die je probeert te benaderen, doet het niet omdat er iets mis mee is...."
X "Dus het ligt niet aan ons?"
O "nee."
X "oh, zeg dat dan gewoon..."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef -Engel- het volgende:
joehoe daar ben ik weer
hoi allemaal
EngelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef -Engel- het volgende:
joehoe daar ben ik weer
hoi allemaal
HallooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hi FF !quote:
*zucht* .....dat is hetzelfde als heb je al op de "on"knop gedrukt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat laatst bij een vriend thuis (belangrijk detail) te klaverjassen, werd hij opgebeld voor zijn standby dienst. Het netwerk naar buiten deed het niet meer, of hij even remote er naar kon kijken...
Ik ga eens kijken of ik kan hardlopenquote:
quote:Ik krijg een telefoontje van een klant die niet op het internet kan. Omdat ik met die man de instellingen door wil nemen, vraag ik hem of hij achter zijn computer zit. De man antwoordt dat hij niet achter de computer zit waarop ik hem vraag of hij dan achter de computer wil gaan zitten. Vervolgens hoor ik wat gerommel en zegt de man dat hij achter de computer zit. Ik vraag aan de man wat hij nu ziet. Waarop de man antwoordt:
"Allemaal kabels."
Seizoen is afgelopen lieve schatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi FF !![]()
Wanneer kan ik voetbal komen kijken? Ik heb zin om iemand toe te juichen![]()
en ik heb het handballen ff gehad....waarom heb ik in hemelsnaam twee nichtjes die allebei handballen?
hehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef RaXz het volgende:
Deze blijft ook droog, is wel een bekende.![]()
[..]
Ik heb van die picolinies ofzo in de oven gedaan. Dat is kokenquote:
5 juni ben ik al in A'dam....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen is afgelopen lieve schat![]()
Wanneer gaan we picknicken in het Amsterdamse Bos?
lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb van die picolinies ofzo in de oven gedaan. Dat is koken
En ik heb nog een bak ben en jerry's ijs
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef RaXz het volgende:
Deze blijft ook droog, is wel een bekende.![]()
[..]
Mooi, het zei piep dus het is koken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
lekker![]()
Alles wat niet 'ping' zegt noem ik koken
Ja, dat komt omdat je niet in mijn lichaam kan kijken! Het maakt nu een gezellig ritje door mijn slokdarm.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat je niet in mijn lichaam kan kijken! Het maakt nu een gezellig ritje door mijn slokdarm.
Ja weet ik veel hoe dat allemaal werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat allemaal werktDat heb ik een keer geleerd.
puppy tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat allemaal werktDat heb ik een keer geleerd.
Ik denk dat het inmiddels wel in je maag zit, anders moet je je huisarts gaan opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was 3 minuten geleden nog aan het etenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik denk dat het inmiddels wel in je maag zit, anders moet je je huisarts gaan opzoeken.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Graseter het volgende:
[..]puppy.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> zijn Krengetje en jij dan in A'dam?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Graseter het volgende:
[..]Daar ben je nog te jong voor, weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je je binnenste niet eens kan benoemen, vraag ik me af of je de gaatjes kan vinden
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar ik heb genoeg educatieve films gezien!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben je nog te jong voor, weet je nog
Aangezien je je binnenste niet eens kan benoemen, vraag ik me af of je de gaatjes kan vinden
Bel me maar zodra je het in het echt hebt gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik heb genoeg educatieve films gezien!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben je nog te jong voor, weet je nog
a, dan zou je zelfs nog mee mogen..... van 13.00 tot 21.00 heb ik een Bos(ch)uitje (en ik mocht nog 1 iemand meenemen.....quote:
Mijn moeder doet altijd van die stomme flash spelletjes op internet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hello Kitty Adventures of een ander vrouwenspel
James Pondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef RaXz het volgende:
M'n pa speelde James Pond 2: Robocod, maar hij zit vast bij de eindbaas.
Gaan we doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a, dan zou je zelfs nog mee mogen..... van 13.00 tot 21.00 heb ik een Bos(ch)uitje (en ik mocht nog 1 iemand meenemen.....![]()
Erna wil ik uit in A'dam....
Sega Megadrive ftwquote:
Kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij later, maar ik ben lui.![]()
Eigenlijk moet het 'dan jij' zijn.
prima, moet je alleen wel naar Doetinchem komenquote:
oke...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
prima, moet je alleen wel naar Doetinchem komen
25 meter bad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke...doe ik een keer
![]()
Wat voor bad hebben ze daar?
Wat een domboquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan kunnen we hard zwemmen....
ach, ik ga ook niet zo hard meer als voorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Dat is omdat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi vencodark![]()
wat een hoop blije smileys ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*hehehehe.... * -Engel- zingt zachtjes: "daar boven op de berg...."quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef RealZeus het volgende:
Toch mooi: de avondvierdaagse kwam net voor mijn deur langs en ze zingen dezelfde liedjes als 20 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef JoeBravo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arme jij ......![]()
Ja, die hoorde ik net ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*hehehehe.... * -Engel- zingt zachtjes: "daar boven op de berg...."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is omdat...top.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om iets speciaals????
en nog veel meer variantenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, die hoorde ik net ook.
Wij zongen hem alleen als:"Het hondje van de slager.."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nog veel meer variantenJe sloeg het stadium tussen eten koken en afwassen even over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit goed in mijn vel, heb een goeie week so far en dat zal ook wel zo blijven.
bijna.... ik wilde wat vocht afgieten... gleed het hele zooitje van mijn bord.....Ik heb het gewoon weer teruggeschept.....de gootsteen was gelukkig leeg en schoon.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je sloeg het stadium tussen eten koken en afwassen even over?
dan moeten we sneller typen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
Traaaaaag.
Gelukkig moest ik nog iets doen.
Ik type al snel! Heb alleen hier niet zoveel te vertellen. Behalve dat ik voor mij gevoel vandaag hele dag naar benzine ruik omdat ik geknoeid had bij het tanken.quote:
heb je dan over jezelf heen geknoeid?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik type al snel! Heb alleen hier niet zoveel te vertellen. Behalve dat ik voor mij gevoel vandaag hele dag naar benzine ruik omdat ik geknoeid had bij het tanken.![]()
nu al weekend... tjonge.....en wat staat er op de todolist....quote:En ik heb al weekend...en ik moet nog super veel doen! Dus ik neem me voor morgen half 8 mijn bed uit te gaan om van alles te doen.
helpquote:Oh en ik heb Shalalie shalala in mijn hoofd.![]()
Yup, over mijn broek. Er kwam eerst geen benzine uit terwijl ik alles zoals anders deed. Dus ik haal die slang er weer uit om te checken, gaat het toch weer stromen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb je dan over jezelf heen geknoeid?
[..]
nu al weekend... tjonge.....en wat staat er op de todolist....
[..]
helphoe heb je die in je hoofd gekregen???
je heb pillen gekregen, maar merk er nog weinig van, wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je meds gekregen voor die ontsteking????
En wat valt er verder te pffffffffffffffffff-en?
kan gebeuren.....andere broek aan doen....wil weleens helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, over mijn broek. Er kwam eerst geen benzine uit terwijl ik alles zoals anders deed. Dus ik haal die slang er weer uit om te checken, gaat het toch weer stromen.Dus niet zo handig.
mazzelaar.... ik moet er nog 3 werken....maar dan ga ik wel vrijdag pizza eten en zaterdag heb ik mijn fam.etentje (ik als keukenprinsesquote:
Weekend omdat de docent van morgen ziek is en we blijkbaar maar 2 dagen les zouden hebben.
wat voor project?quote:Project maken,
hehehe ... ik ben al op zoek naar een ander liedjequote:Oh en dat liedje kreeg ik in mijn hoofd door 2 omstandigheden: met de klas waren we vandaag in een park waar ook een schoolklas liep. En toen begon mijn docent hen een liedje te leren om de geesten te verjagenShalalie dus. En daarnaast keek ik net RTL boulevard...dus weer dat liedje.
balenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
je heb pillen gekregen, maar merk er nog weinig van, wordt alleen maar erger.
ik ken het....quote:En de pffffff is omdat ik me dood zit te irriteren aan mensen die niet reageren op een mail van me.
Maar de afstand de afstaandd!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is mooi... is wel je doelgroep dacht ik zo....
Andere broek was geen optie, was op weg naar school.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan gebeuren.....andere broek aan doen....wil weleens helpen![]()
[..]
mazzelaar.... ik moet er nog 3 werken....maar dan ga ik wel vrijdag pizza eten en zaterdag heb ik mijn fam.etentje (ik als keukenprinses)
[..]
wat voor project?
[..]
hehehe ... ik ben al op zoek naar een ander liedje
En in plaats van haar op dit moment uit te wonen zit je hier een beetje kansloos te posten?quote:
Is maar 1,5 uur in de trein. Ik dacht iets van 3 uur ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goed te doen.... zit toch een treinlijntje tussen....
Hij had er al in moeten zitten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
goed te doen.... zit toch een treinlijntje tussen....
Ja ik vind het wel leuk....op dit moment verwacht ik in totaal 10 personen....quote:
klinkt als een leuk project....quote:Ik moet iets maken voor mijn minor, Religie. Ik ga een wegwijzer maken. Dus heb al een paal en van karton een aantal pijlen gemaakt. Dat moet ik dus nog in elkaar zetten en echt gaan maken.
Ooms, tantes etc etc.?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk....op dit moment verwacht ik in totaal 10 personen....
Krijgen ze eerst onder het genot van 'n hapje en drankje een rondleiding door mijn huis en daarna schuiven ze aan de stamtafel... voor de maaltijd....
[..]
klinkt als een leuk project....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |