quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat je niet in mijn lichaam kan kijken! Het maakt nu een gezellig ritje door mijn slokdarm.
Ja weet ik veel hoe dat allemaal werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat allemaal werktDat heb ik een keer geleerd.
puppy tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat allemaal werktDat heb ik een keer geleerd.
Ik denk dat het inmiddels wel in je maag zit, anders moet je je huisarts gaan opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was 3 minuten geleden nog aan het etenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik denk dat het inmiddels wel in je maag zit, anders moet je je huisarts gaan opzoeken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Graseter het volgende:
[..]puppy.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> zijn Krengetje en jij dan in A'dam?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Graseter het volgende:
[..]Daar ben je nog te jong voor, weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je je binnenste niet eens kan benoemen, vraag ik me af of je de gaatjes kan vinden
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar ik heb genoeg educatieve films gezien!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben je nog te jong voor, weet je nog
Aangezien je je binnenste niet eens kan benoemen, vraag ik me af of je de gaatjes kan vinden
Bel me maar zodra je het in het echt hebt gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik heb genoeg educatieve films gezien!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben je nog te jong voor, weet je nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |