Woont de gelukkige bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef Techno het volgende:
Doe maar niet, straks zit ie bij m'n dochter in de klas.
Dus je gaat wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
zo, weer een excuus om niet te gaan sporten om zeep geholpen
En dat was?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
zwembroek gekochtquote:
Zwemmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwembroek gekocht![]()
eens zien of ik me er morgen toe kan zetten naar het zwembad te gaan. Moet ik alleen m'n zwembril nog ff terug vinden.
Misschien een beetje in de war, een string staat immers ook voor een dun stukje touw in de Engelse taal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
waarom vind mn kitten het geweldig om met een string te spelen?
Zij ook alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Misschien een beetje in de war, een string staat immers ook voor een dun stukje touw in de Engelse taal.
is ook gewoon leuk om mee te spelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
/open deurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
+1 scherpquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
Dat deden mijn katten ook, krengetje.
Wat ze bij mij ook doen: Ik heb boven aan de trap een plant staan met van die hydrokorrels in de bak. Dat hoorde ik vaak bovenaan de trap één van de twee spelen met zo'n korreltje dat eraf gevallen was, vervolgens hoorde ik dat korreltje tree voor tree naar beneden vallen, 2 katten erachteraan. Korreltje was beneden niet interessant, dus katten weer naar boven. Tikt zo'n korreltje van de bak af, speelt ermee, korreltje weer tree voor tree naar beneden, katten erachteraan. En dan weer opnieuw. Iedere keer weer en altijd als ik probeerde te slapen
Gewoon meer ouwehoeren, lullo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
*leest terug* Ik kan ook geen enkele normaal zin met het woord lul erin plaatsen he
Maar daar heb ik 't dan ook zelf naar gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He JB, gaan we zwemmen???quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwembroek gekocht![]()
eens zien of ik me er morgen toe kan zetten naar het zwembad te gaan. Moet ik alleen m'n zwembril nog ff terug vinden.
Zat laatst bij een vriend thuis (belangrijk detail) te klaverjassen, werd hij opgebeld voor zijn standby dienst. Het netwerk naar buiten deed het niet meer, of hij even remote er naar kon kijken...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
...oh mèn. Het is opgeleid tot arts, maar het is de domste computergebruiker ooit...
X "Website X doet het niet."
O "Nee dat klopt, die ligt eruit...de rest van 'het internet' doet het wel gewoon."
X "leg dat nou eens uit hoe dat kan.."
O "ik weet het niet, ik ben geen beheerder van het internet"
X "je geeft me het gevoel dat ik dom ben..."
O "De website die je probeert te benaderen, doet het niet omdat er iets mis mee is...."
X "Dus het ligt niet aan ons?"
O "nee."
X "oh, zeg dat dan gewoon..."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef -Engel- het volgende:
joehoe daar ben ik weer
hoi allemaal
EngelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef -Engel- het volgende:
joehoe daar ben ik weer
hoi allemaal
HallooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hi FF !quote:
*zucht* .....dat is hetzelfde als heb je al op de "on"knop gedrukt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat laatst bij een vriend thuis (belangrijk detail) te klaverjassen, werd hij opgebeld voor zijn standby dienst. Het netwerk naar buiten deed het niet meer, of hij even remote er naar kon kijken...
Ik ga eens kijken of ik kan hardlopenquote:
quote:Ik krijg een telefoontje van een klant die niet op het internet kan. Omdat ik met die man de instellingen door wil nemen, vraag ik hem of hij achter zijn computer zit. De man antwoordt dat hij niet achter de computer zit waarop ik hem vraag of hij dan achter de computer wil gaan zitten. Vervolgens hoor ik wat gerommel en zegt de man dat hij achter de computer zit. Ik vraag aan de man wat hij nu ziet. Waarop de man antwoordt:
"Allemaal kabels."
Seizoen is afgelopen lieve schatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi FF !![]()
Wanneer kan ik voetbal komen kijken? Ik heb zin om iemand toe te juichen![]()
en ik heb het handballen ff gehad....waarom heb ik in hemelsnaam twee nichtjes die allebei handballen?
hehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef RaXz het volgende:
Deze blijft ook droog, is wel een bekende.![]()
[..]
Ik heb van die picolinies ofzo in de oven gedaan. Dat is kokenquote:
5 juni ben ik al in A'dam....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen is afgelopen lieve schat![]()
Wanneer gaan we picknicken in het Amsterdamse Bos?
lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb van die picolinies ofzo in de oven gedaan. Dat is koken
En ik heb nog een bak ben en jerry's ijs
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef RaXz het volgende:
Deze blijft ook droog, is wel een bekende.![]()
[..]
Mooi, het zei piep dus het is koken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
lekker![]()
Alles wat niet 'ping' zegt noem ik koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |