Woont de gelukkige bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef Techno het volgende:
Doe maar niet, straks zit ie bij m'n dochter in de klas.
Dus je gaat wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
zo, weer een excuus om niet te gaan sporten om zeep geholpen
En dat was?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
zwembroek gekochtquote:
Zwemmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwembroek gekocht![]()
eens zien of ik me er morgen toe kan zetten naar het zwembad te gaan. Moet ik alleen m'n zwembril nog ff terug vinden.
Misschien een beetje in de war, een string staat immers ook voor een dun stukje touw in de Engelse taal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
waarom vind mn kitten het geweldig om met een string te spelen?
Zij ook alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Misschien een beetje in de war, een string staat immers ook voor een dun stukje touw in de Engelse taal.
is ook gewoon leuk om mee te spelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
/open deurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef krengetje het volgende:
+1 scherpquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
Dat deden mijn katten ook, krengetje.
Wat ze bij mij ook doen: Ik heb boven aan de trap een plant staan met van die hydrokorrels in de bak. Dat hoorde ik vaak bovenaan de trap één van de twee spelen met zo'n korreltje dat eraf gevallen was, vervolgens hoorde ik dat korreltje tree voor tree naar beneden vallen, 2 katten erachteraan. Korreltje was beneden niet interessant, dus katten weer naar boven. Tikt zo'n korreltje van de bak af, speelt ermee, korreltje weer tree voor tree naar beneden, katten erachteraan. En dan weer opnieuw. Iedere keer weer en altijd als ik probeerde te slapen
Gewoon meer ouwehoeren, lullo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
*leest terug* Ik kan ook geen enkele normaal zin met het woord lul erin plaatsen he
Maar daar heb ik 't dan ook zelf naar gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He JB, gaan we zwemmen???quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwembroek gekocht![]()
eens zien of ik me er morgen toe kan zetten naar het zwembad te gaan. Moet ik alleen m'n zwembril nog ff terug vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |