Leuk verzonnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jurk-ex-slopen-.html
Leuke blog
Wannee rbegint dat weer? En zou het dit seizoen WEL leuk worden?quote:
Had het op 4chan gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jurk-ex-slopen-.html
Leuke blog
Xbox, hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
moeje een Xbox kopen, dan kan ik je tenminste nog eens online afknallen
Saai spel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan GTA IV op hoogste graphics spelen
Is gestopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wannee rbegint dat weer? En zou het dit seizoen WEL leuk worden?
Jij ook niet meer. Tis gecancelledquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef rival het volgende:
Kijk jij geen heroes?
Heb een keer de multiplayer gedaan.quote:
ik moet nog aan seizoen 3 beginnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon op sealand gaan hosten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef RaXz het volgende:
Haha was het eindelijk gelukt om Pirate Bay te sluiten, is die weer na een dag open.
Seizoen 4 was de laatste. Ze denken er nog wel over na om met een miniserie of een film alle draadjes aan elkaar te knopen, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff, ik ben van de oude school, GTA1 en GTA2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
beste GTA tot nu toe, vooral de downloadable content.
En online, daar is GTA voor gemaakt.
Het ging me ook niet echt om de naam, maar om dat ding zelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
boeie, je kan er games op spelen. De naam is echt een dikw vette care
Die flikkeren op mijn computerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, ik ben van de oude school, GTA1 en GTA2
Chinatown warsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, ik ben van de oude school, GTA1 en GTA2
Ow? Serieus ja?quote:
De eerste afleveringen waren leuk, en dat was het wel voor mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow? Serieus ja?
Nah, scheelt weer tijd.
Vond er de laatste tijd toch niet zoveel meer aan.
Keek het steeds meer omdat ik het nou eenmaal altijd keek en het nog niet ZO bagger viond dat ik wilde stoppen.
Gelukkig is die troep gecancelledquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik game niet. Ik vind er geen reet aan. En tegenstelling tot andere 'spellen' ook niet zo boeiend om naar te kijken.
In dit geval is het toch anders.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zo kan je wel over onderwerp gaan praten. Voor alles is een subforum.
Wel op het laatste moment. IN de stop hebben ze besloten om niet verder te gaan. Eerst wilde ze nog een nette afsluiter maken in de vorm van een 2 of 4 uur durende serie of film. Ook dat vonden ze de moeite niet meer waard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow? Serieus ja?
Nah, scheelt weer tijd.
Vond er de laatste tijd toch niet zoveel meer aan.
Keek het steeds meer omdat ik het nou eenmaal altijd keek en het nog niet ZO bagger viond dat ik wilde stoppen.
Alles is positief. Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat was niet positief bedoeld, I might add.
Ik vond 4 al wel weer leuker dan 3. Maar het niveau van 1 is nooit meer gehaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
De eerste afleveringen waren leuk, en dat was het wel voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |