Ik vond 4 al wel weer leuker dan 3. Maar het niveau van 1 is nooit meer gehaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
De eerste afleveringen waren leuk, en dat was het wel voor mij.
quote:
Singles is net een kakkerlak, kan niet gekilled wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou ja, zelf weten met dat topickill materiaal, moet je voorzichtig mee omspringen.
Hé! Jij bent programmeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]Precies
En kinderen hebben we het hier ook niet meer over, ga maar naar OUD
En steden afzeiken doe je maar in STA
etc. etc. etc.
Net zolang dat we het hier echt alleen maar over zerzuurde Single dingen hebben.
Volg je Fringe? Die gaan nu op voor een super seasonfinal (eerste helft is al uitgezonden).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 4 al wel weer leuker dan 3. Maar het niveau van 1 is nooit meer gehaald.
Daar zit wel wat in, het is net onkruid, komt steeds terug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles is net een kakkerlak, kan niet gekilled worden
+365 herkenbaar.quote:
Moet ik zeker weer terug naar 't [H] topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]Precies
En steden afzeiken doe je maar in STA
etc. etc. etc.
Net zolang dat we het hier echt alleen maar over zerzuurde Single dingen hebben.
Ik had daar een keer gepost, ik dacht omdat het in hoofdletters stond dat het een afkorting ofzo wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer terug naar 't [H] topic
Mja, normaliter niet hoor, alleen de laatste weken. Kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden en wil hier helemaal niet zijn.quote:
Je kan ook als C# Developer gaan werken in Amerika.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik er mee ga kappen. Zuruck nach uni.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik er mee ga kappen. Zuruck nach uni.
Pas op hoor, het is besmettelijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
Ik had daar een keer gepost, ik dacht omdat het in hoofdletters stond dat het een afkorting ofzo was
Ik sinds kort en weet ook hoe het komt. Valt weer eens niets aan te doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
Mja, normaliter niet hoor, alleen de laatste weken. Kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden en wil hier helemaal niet zijn.
C#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:33 schreef Graseter het volgende:
Je kan ook als C# Developer gaan werken in Amerika.
$75.000 - $100.000 dollar
Ik ben voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het speelt games afquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het ging me ook niet echt om de naam, maar om dat ding zelf
Maar het is een xbox, waarom een xboxquote:
zo herkenbaar, zo niet mezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, normaliter niet hoor, alleen de laatste weken. Kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden en wil hier helemaal niet zijn.
Roken is slecht voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Geef me nu een peuk, ole ole.
Geef me nu een peuk, Geef me nu een peuk,
Hou vol!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
mijn Xbox speelt alle delen van GTA af en is nog nooit stuk gegaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het is een xbox, waarom een xbox
Dat ding gaat meer kapot dan een papieren zakdoekje.
En PC heeft betere prestaties dan xbox, ik heb trouwens ook nog een PS3 ergens liggen. (Gebruik ik alleen om blu-ray af te spelen, die we niet hebben)
Haiiquote:
+1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hou vol!Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Hou vol!
Je moet gewoon wat in je hand of mond hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Typische reactie van ang3lquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat in je hand of mond hebben.
Wacht, kom maar eens ff mee!
And I will always love you.quote:
*geeft sigaret*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Dropjes, koffie, mandarijntjes, Napoleon snoepjes. Present. Pik heb ik (nog) niet nodig,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Je moet gewoon wat in je hand of mond hebben.
Wacht, kom maar eens ff mee!
Wacht maar, over een paar maanden ben je een verstokte ex-roker die peuken op wat voor manier dan ook weert en zeurt op iedereen die rookt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.
You, Javaanse Jongens Driekwart, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you.
Ik denk het niet. En zeuren op iedereen die rookt zou ik alleen doen uit zelfbescherming.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
Wacht maar, over een paar maanden ben je een verstokte ex-roker die peuken op wat voor manier dan ook weert en zeurt op iedereen die rookt.
Ah, je bedoelt het soort mensen dat heel snel, heel erg DOOD moet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar maanden ben je een verstokte ex-roker die peuken op wat voor manier dan ook weert en zeurt op iedereen die rookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |