*hehehehe.... * -Engel- zingt zachtjes: "daar boven op de berg...."quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef RealZeus het volgende:
Toch mooi: de avondvierdaagse kwam net voor mijn deur langs en ze zingen dezelfde liedjes als 20 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef JoeBravo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arme jij ......![]()
Ja, die hoorde ik net ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*hehehehe.... * -Engel- zingt zachtjes: "daar boven op de berg...."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is omdat...top.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om iets speciaals????
en nog veel meer variantenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, die hoorde ik net ook.
Wij zongen hem alleen als:"Het hondje van de slager.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nog veel meer variantenJe sloeg het stadium tussen eten koken en afwassen even over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit goed in mijn vel, heb een goeie week so far en dat zal ook wel zo blijven.
bijna.... ik wilde wat vocht afgieten... gleed het hele zooitje van mijn bord.....Ik heb het gewoon weer teruggeschept.....de gootsteen was gelukkig leeg en schoon.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je sloeg het stadium tussen eten koken en afwassen even over?
dan moeten we sneller typen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
Traaaaaag.
Gelukkig moest ik nog iets doen.
Ik type al snel! Heb alleen hier niet zoveel te vertellen. Behalve dat ik voor mij gevoel vandaag hele dag naar benzine ruik omdat ik geknoeid had bij het tanken.quote:
heb je dan over jezelf heen geknoeid?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik type al snel! Heb alleen hier niet zoveel te vertellen. Behalve dat ik voor mij gevoel vandaag hele dag naar benzine ruik omdat ik geknoeid had bij het tanken.![]()
nu al weekend... tjonge.....en wat staat er op de todolist....quote:En ik heb al weekend...en ik moet nog super veel doen! Dus ik neem me voor morgen half 8 mijn bed uit te gaan om van alles te doen.
helpquote:Oh en ik heb Shalalie shalala in mijn hoofd.![]()
Yup, over mijn broek. Er kwam eerst geen benzine uit terwijl ik alles zoals anders deed. Dus ik haal die slang er weer uit om te checken, gaat het toch weer stromen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb je dan over jezelf heen geknoeid?
[..]
nu al weekend... tjonge.....en wat staat er op de todolist....
[..]
helphoe heb je die in je hoofd gekregen???
je heb pillen gekregen, maar merk er nog weinig van, wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je meds gekregen voor die ontsteking????
En wat valt er verder te pffffffffffffffffff-en?
kan gebeuren.....andere broek aan doen....wil weleens helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, over mijn broek. Er kwam eerst geen benzine uit terwijl ik alles zoals anders deed. Dus ik haal die slang er weer uit om te checken, gaat het toch weer stromen.Dus niet zo handig.
mazzelaar.... ik moet er nog 3 werken....maar dan ga ik wel vrijdag pizza eten en zaterdag heb ik mijn fam.etentje (ik als keukenprinsesquote:
Weekend omdat de docent van morgen ziek is en we blijkbaar maar 2 dagen les zouden hebben.
wat voor project?quote:Project maken,
hehehe ... ik ben al op zoek naar een ander liedjequote:Oh en dat liedje kreeg ik in mijn hoofd door 2 omstandigheden: met de klas waren we vandaag in een park waar ook een schoolklas liep. En toen begon mijn docent hen een liedje te leren om de geesten te verjagenShalalie dus. En daarnaast keek ik net RTL boulevard...dus weer dat liedje.
balenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
je heb pillen gekregen, maar merk er nog weinig van, wordt alleen maar erger.
ik ken het....quote:En de pffffff is omdat ik me dood zit te irriteren aan mensen die niet reageren op een mail van me.
Maar de afstand de afstaandd!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is mooi... is wel je doelgroep dacht ik zo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |