Die zijn van een website getrokken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet iemand wie de glitterletters eigenlijk ooit gemaakt heeft? Want dan kan ik pm'en dat ze stuk zijn.
Zijn het die bloemetjes laarzen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM'en is ze wat minder happig op![]()
Ik hou die laarzen maar gewoon, wat zouden ze opleveren op Marktplaats
Ik postte hem net tien minuten geleden in het mediaberichten topic hier in ESF!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
Sieneke news!
http://www.telegraaf.nl/p(...)ezwaaid__.html?p=5,1
Ik haal ze wel uit de wiki/OP. Want ze zijn gewoon stuk, en de hele tijd blijft de pagina daardoor maar laden tot er uiteindelijk niets komt (hehehe ik zei 'komt')quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet iemand wie de glitterletters eigenlijk ooit gemaakt heeft? Want dan kan ik pm'en dat ze stuk zijn.
Bij mij doen ze het gewoon, en er laad ook niets meer hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik haal ze wel uit de wiki/OP. Want ze zijn gewoon stuk, en de hele tijd blijft de pagina daardoor maar laden tot er uiteindelijk niets komt (hehehe ik zei 'komt')
Sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik postte hem net tien minuten geleden in het mediaberichten topic hier in ESF!
Hier idemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik haal ze wel uit de wiki/OP. Want ze zijn gewoon stuk, en de hele tijd blijft de pagina daardoor maar laden tot er uiteindelijk niets komt (hehehe ik zei 'komt')
Mja, dan kan je het nog proberen op MPquote:
Vinger opsteekt mits ze niet gevoerd zijn en in maatje 38quote:
Die glitterende letters 'ESF'?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het gewoon, en er laad ook niets meer hoor!
Dan slaat de TT ook nergens meer op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
Euh hallo? Die laarzen blijven gewoon van mij. Punt
Die ròòòòze ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die glitterende letters 'ESF'?
Volgens mij staan ze nu al niet in deze OP, en ik heb ze nu ook uit de Wiki gehaald (en het ESF-meet regeltje)
Vind jij zeker ook niet erg?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan maakt Greys er wel ff wat leuks van
Doen het nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.flashyprofile.com/
Primaquote:
Ach gossiequote:
Ik ben verliefd op jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat trouwens voor een vreselijke zin in dat lied?
"Vergeet ik het gauw".![]()
* lezzer heeft de discussie hieromheen zeker gemist?
Maar sowieso, "gauw"....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jou
daarom vergeet ik alles gauw
en weet ik het niet meer...
Maar er mist een zinnetje in de banner
Ja, belachelijk is het he? Stom nummer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar sowieso, "gauw"....
Het moet "snel" zijn...
Maar ja, dat rijmt natuurlijk niet
Goddank is het maar een keer of 5 gedraaid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel herkenbaar. Dit weekend ook, na 1 seconde herken je die vreselijke draaiorgel tune al
Hoe issie daar? Beetje weer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag vanuit Salou... ik ben een beetje terug aan het lezen naar de repetitieblogs.... Belgie gaat knallen denk ik
Al 4 dagen zonquote:
Ja das altijd leuk héquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al 4 dagen zon
Gisteren wat te enthousiast in de zon gezeten... burned
Nou ik verwacht morgen wel weer volle bak te kunnen... vandaag een beetje uitkijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das altijd leuk hé![]()
Meteen het maximale eruit willen halen en dan op dag 1 of 2 al zo rood als een kreeft zien en de rest van je vakantie pijn hebben
Nee het is karig... maar sowieso zit mijn vriend thuis dus buiten de pot pissen is sowieso geen optiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen breezersletjes (M/V) in de lokale discotheek?
Goed hequote:
Ik blijkbaar ook nog nietquote:
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das altijd leuk hé![]()
Meteen het maximale eruit willen halen en dan op dag 1 of 2 al zo rood als een kreeft zien en de rest van je vakantie pijn hebben
Lezen gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouwen die kotserige bijnamen geven aan hun vriend/man
Vader Bram had eerst:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar sowieso, "gauw"....
Het moet "snel" zijn...
Maar ja, dat rijmt natuurlijk niet
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vader Bram had eerst:
Ik adoreer een lellebel,
Daarom vergeet ik alles snel
maar dat kwam niet door de keuring van het NSF heen.
Niemand kent namelijk meer het woord 'adoreren'...
Ik heb nieuw leven genoeg hier in huis.quote:
Nieuw kopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik niet. En als ik er nu aan begin is het er toch pas over +/- 9 maanden
Op die poesjes zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen is het topic gauw vergeten, vast allemaal verliefd
Denk het! Tsssssk!quote:
Over 8 weken kun je al een klein nieuw leventje in huis hebben heur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik niet. En als ik er nu aan begin is het er toch pas over +/- 9 maanden
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen is het topic gauw vergeten, vast allemaal verliefd
quote:
*pakt een handje uit de bak*quote:Of allemaal op jou, sinds zaterdag. Maar durven ze het niet te zeggen.
Nou hup, kom maar op met die bekentenissen! *popcorn vast pakt*
Da's je na die nacht met JJH duidelijk geworden?quote:
Doe mij ook een handjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het! Tsssssk!![]()
Of allemaal op jou, sinds zaterdag. Maar durven ze het niet te zeggen.
Nou hup, kom maar op met die bekentenissen! *popcorn vast pakt*
Liefde is niet noodzakelijk voor wat ik van je wil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn nick zegt verder genoeg hé?
Its not you, its me en nog wat van die cliché's
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liefde is niet noodzakelijk voor wat ik van je wil.
Oh hoef alleen maar even te scheren en mijn haar nog heel even te laten groeien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees voor je dat ik het bij die wezens met lang haar, borsten, geen baard en een zachte huid ga houden
Its funny coz its truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh hoef alleen maar even te scheren en mijn haar nog heel even te laten groeien.
Hij zou er een hoop leuke aanzoeken aan over kunnen houden , maar neehoor meteen moord en brand gillenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Ll, wacht nou even met dat soort dingen roepen tot alle andere bekentenissen binnen zijn.
Dit ontmoedigt!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees voor je dat ik het bij die wezens met lang haar, borsten, geen baard en wél een zachte huid ga houden
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh hoef alleen maar even te scheren en mijn haar nog heel even te laten groeien.
quote:
Checkquote:lang haar
Ehmm checkquote:borsten
Check, voor zover ik kon zienquote:geen baard
Hmm lijkt me een 'check', en anders hebben we De Aardbei nog.quote:een zachte huid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dit lijkt me schier onmogelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Mijn borsten waren enigszins onzichtbaar tijdens die persdag, dus ik denk dat DirkHaaaa die even vergeten was.
Want; Dirk en 'knallers' niet opmerken. En nog om de obvious andere reden![]()
![]()
Nog 3 kwartieren dan de zon in
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Nu nog een etenslijstje verzinnen voor de boodschappen straks![]()
- vrij; pastasalade![]()
- zat; geen idee
- zon; kookt de Mr
- ma; spinazie a la creme
- di; boontjes met rendang vlees
- wo; iets uit vriezer
- do; ehmmm
Doe es helpen?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:quote:Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in een bungalow
Ik geloof dat het toen daar met jou was op een luchtbed of zo
Of was het hier toen in de SC
Achter een kop verse munthee?
Het kan ook zijn dat het was met zijn tweeen op de plee, tijdens een job du blow.
Shalalie shalala, shalalie shalala
Het gaat niet uit m'n kop
Ik sta d'r 's morgens mee op
Ik ben verliefd op jou
Daardoor vergeet ik alles gauw en weet ik het niet meer
Shalalie shalala, shalalie shalala Zo gaat het ongeveer
Ik ben verliefd, ik ben verliefd
Ik ben verliefd, dat kun je zo zien
Het kan ook zijn dat ik hoog in mijn bol gewoon een illusie had
Of klonk het uit een gaybar in zo’n straatje – er zijn er in Amsterdam zat
Of was het met een goede portie dope
op dat terrasje in Kaap de Goede Hoop?
Of was het Landal waar ik mijn eerste kus van jou heb gehad?
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat...
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat...
Hoe kan ik dat nou vergeten?
Ik ben verliefd op jou
Zo gaat het ongeveer.
Ik ben verliefd op jou
Zo gaat het ongeveer
Zo gaat het ongeveer
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 18-05-2010 14:48:13 ]![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
En ik lees net het staartje van het vorige deel terug: feli met je kamer Erik!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
MadMaster, dat liedje!
Bonjourrrrrrrrrrrrrr dahling!quote:
Ben jij ook verliefd op Ll?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Moet je dat nog vragen na de eerste nacht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
MadMaster, dat liedje!![]()
[..]
Bonjourrrrrrrrrrrrrr dahling!
Ben jij ook verliefd op Ll?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Gewoon geen lijstje maken en iedere dag eten waar je trek in hebt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Ml-etje het volgende:
Nu nog een etenslijstje verzinnen voor de boodschappen straks![]()
- vrij; pastasalade![]()
- zat; geen idee
- zon; kookt de Mr
- ma; spinazie a la creme
- di; boontjes met rendang vlees
- wo; iets uit vriezer
- do; ehmmm
Doe es helpen?
![]()
![]()
Erik heeft de kamer? Wat tof!![]()
Ga echt niet iedere dag naar de supermarktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon geen lijstje maken en iedere dag eten waar je trek in hebt?
dat vind ik nou echt tijdverspilling.
Yeahquote:.
Nou en het is wél veel gedoe, want ondertussen heeft moeders al ongeveer een inboedel bij elkaar, maar omdat ik niet precies de afmetingen weet en niet precies weet waar het raam en de gootsteen zit kan ze ook nog niet helemaal inplannen hoe het goed kan komen en dan moet hier mijn kamer nog uitgemest worden en 21 jaar aan verzameling weggegooid en dan moet ik als ik eenmaal mijn huurcontract heb ook de borg helemaal betalen en stufi wijzigen en gemeenteinschrijven als ik er woon en dan verhuizen maar misschien moet er eerst nog geverfd worden en wat voor vloer ligt er eigenlijk in, en op welke dag verhuis je en wacht, ik zet eht meteen in de agenda....! Moeders
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee idd, stomme vraag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen na de eerste nacht? [ afbeelding ]
Dan weet je ook dat ik totally in luv ben met jouquote:Maar dat is iedereen hier al, volgens mij
Ahh, how sweetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
Nou en het is wél veel gedoe, want ondertussen heeft moeders al ongeveer een inboedel bij elkaar, maar omdat ik niet precies de afmetingen weet en niet precies weet waar het raam en de gootsteen zit kan ze ook nog niet helemaal inplannen hoe het goed kan komen en dan moet hier mijn kamer nog uitgemest worden en 21 jaar aan verzameling weggegooid en dan moet ik als ik eenmaal mijn huurcontract heb ook de borg helemaal betalen en stufi wijzigen en gemeenteinschrijven als ik er woon en dan verhuizen maar misschien moet er eerst nog geverfd worden en wat voor vloer ligt er eigenlijk in, en op welke dag verhuis je en wacht, ik zet eht meteen in de agenda....! Moeders
![]()
.
Dito!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik totally in luv ben met jouMaar dat is iedereen hier al, volgens mij
![]()
Als het kon, ging ik morgen weer!
Ik heb echt in tijden niet zo enorm gelachen, wat waren we lekker puberaal
En het was ook allemaal zo relaxed, geen gedoe, alleen hier en daar wat gejank *giechel* van we-noemen-geen-namen, en zelfs opruimen kunnen we zonder ruzie
Helemaal met je eens, maar ik ga ook niet meteen een lijstje maken voor wat ik elke dag precies eet. Verse boodschappen+inhoud kasten en vriezer zijn mijn dagelijkse supermarkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga echt niet iedere dag naar de supermarktdat vind ik nou echt tijdverspilling.
![]()
Morgen eet ik bij voorbeeld pasta: verse pasta uit de koelkast, gehakt uit de vriezer, ik had er ook nog een zakje groenten in liggen en dan snij ik daar mijn laatste verse paprika bij op. Had ik net zo goed gisteren of pas in het weekend kunnen eten, maar na 2 dagen aardappelen had ik daar nu wel zin in.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ahhhhhhh, moeders!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
![]()
.
Mooi he, dat ze dan meteen alles binnen een uur geregeld wil hebben en je kamer al wil indelen
En je eigen kamer uitmesten, dat kan natuurlijk ook in etappes als je er al lang uit bent.
Maar wel lief dat ze al zoveel spullen voor je heeft!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Volgens mij heeft moeders voorpret!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
![]()
.
Het was wel heel goed dat we chef keuken en chef koelkast hadden benoemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!![]()
En het was ook allemaal zo relaxed, geen gedoe, alleen hier en daar wat gejank *giechel* van we-noemen-geen-namen, en zelfs opruimen kunnen we zonder ruzieEn JJH hebben ontslagen als chef koffie.
![]()
![]()
![]()
Geen klachten van de buren gehad trouwens?
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!![]()
En het was ook allemaal zo relaxed, geen gedoe, alleen hier en daar wat gejank *giechel* van we-noemen-geen-namen, en zelfs opruimen kunnen we zonder ruzie
![]()
En ik denk dat Ll het heus niet erg vindt als we hier over zijn traantjes praten, hoor
Ja er staat al drie jaar een koelkastje in de garage voor als ik ooit op kamers ging en het nodig had. Samen met een kookplaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
Maar wel lief dat ze al zoveel spullen voor je heeft!.
Dat was ook het eerste wat ze zei toen ik vertelde dat ik een kijkavond had "Oh, je kan je koelkastje zo meenemen hoor! Of hebben ze dat daar wel?"
Eh mam, eerst maar afwachten of ik uberhaupt uitgekozen word en ik denk dat ze met een gedeelde keuken ook wel een koelkast en een kookplaat hebben.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee denk je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik denk dat Ll het heus niet erg vindt als we hier over zijn traantjes praten, hoor
Nou ja, ik was ook best emo toen we weer afscheid moesten nemen natuurlijk, ik kon dat alleen iets beter inhouden dan hij. Hij miste ons al toen we nog niet eens weg warenAwww!
Ja, wat een poepie hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk je?
Nou ja, ik was ook best emo toen we weer afscheid moesten nemen natuurlijk, ik kon dat alleen iets beter inhouden dan hij. Hij miste ons al toen we nog niet eens weg warenAwww!
![]()
Hoeveel heb jij geslapen eigenlijk?
Nu ik thuis ben, of gedurende het gehele weekend?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wat een poepie hè?![]()
Hoeveel heb jij geslapen eigenlijk?
Gedurende het gehele weekend vrij weinig eigenlijk
Hello!quote:
Ik vind het niets, die Mosselman uitvoering, maar dat is puur persoonlijk
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
![]()
.
als je dit heel snel leest is het echt
![]()
Oh maar dat doe ik ook, plan het alleen per dag zodat ik genoeg heb en omdat ik in het weekend echt geen bonen op tafel zetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar ik ga ook niet meteen een lijstje maken voor wat ik elke dag precies eet. Verse boodschappen+inhoud kasten en vriezer zijn mijn dagelijkse supermarkt.![]()
Morgen eet ik bij voorbeeld pasta: verse pasta uit de koelkast, gehakt uit de vriezer, ik had er ook nog een zakje groenten in liggen en dan snij ik daar mijn laatste verse paprika bij op. Had ik net zo goed gisteren of pas in het weekend kunnen eten, maar na 2 dagen aardappelen had ik daar nu wel zin in.
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ik thuis ben, of gedurende het gehele weekend?
Gedurende het gehele weekend vrij weinig eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.
gister?
Jaquote:
[..]
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.Van de Landal-website...quote:Bij Landal GreenParks komt u helemaal tot rust midden in de natuur.![]()
![]()
Wow, maar als je inderdaad veel slaap nodig hebt dan is dat wel lekker.quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:
Ik denk ook niet dat het gebruikelijk is om zo'n feestje te houden als dat wij haddenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik had het wel even nodig, ik was ook niet helemaal optimaal gezond dit weekend. En nu al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow, maar als je inderdaad veel slaap nodig hebt dan is dat wel lekker.
Maar dat gaat de betere kant op!
[..]
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.Ik heb gister helemaal geen tukkie gedaan. Het kwam er niet van. En ik zit nét te twijfelen of ik nu ff een uurtje zal gaan
Maar dan ben ik daarna weer zo brak
Die eerste nacht in Landal sliepen we volgens mij niet eens zo heel laat, maar toen spotte ik om 6.00 uur die spin op het plafondDe tweede nacht daar gingen we ook niet gruwelijk laat slapen, maar werd er nog heel wat af gesmst en gegierd en gegild
En de derde nacht weet ik niet eens meer hoe laat we gingen slapen na alle SaTC afleveringen. Toen sliep ik ook pas laat en dacht ik echt 'NEEEEEEEE!' toen de wekker ging
We hebben trouwens echt nul klachten daar gehad van buren of parkmanager oid!
Maar moet zeggen dat we ons dan ook best beschaafd gedragen hebben! Geen snoeiharde muziek, geen gegil buiten (al konden sommigen niet écht goed fluisteren) en geen gekots en gedoe.
Ik viel in slaap op de bank dat eerste uurtjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb gister helemaal geen tukkie gedaan. Het kwam er niet van. En ik zit nét te twijfelen of ik nu ff een uurtje zal gaan
Maar dan ben ik daarna weer zo brak
Die eerste nacht in Landal sliepen we volgens mij niet eens zo heel laat, maar toen spotte ik om 6.00 uur die spin op het plafondDe tweede nacht daar gingen we ook niet gruwelijk laat slapen, maar werd er nog heel wat af gesmst en gegierd en gegild
En de derde nacht weet ik niet eens meer hoe laat we gingen slapen na alle SaTC afleveringen. Toen sliep ik ook pas laat en dacht ik echt 'NEEEEEEEE!' toen de wekker ging
![]()
Mja, ik weet ook niet hoe laat we telkens gingen slapen. Volgens mij viel dat nog best wel mee. Maarrrr we stonden best wel vroeg op elke dag
Ja he? Waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik viel in slaap op de bank dat eerste uurtje![]()
Mja, ik weet ook niet hoe laat we telkens gingen slapen. Volgens mij viel dat nog best wel mee. Maarrrr we stonden best wel vroeg op elke dagWe hadden best uit kunnen slapen.
Nou ja, gelukkig hebben we overdag ook regelmatig op een matras gelegen
(Oeh, wat klinkt dit fout)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Waarom eigenlijkWe hadden best uit kunnen slapen.
Nou ja, gelukkig hebben we overdag ook regelmatig op een matras gelegen
(Oeh, wat klinkt dit fout)
Zondag werden we gewekt door zekere bezoekers
Ja, sommige mensen wilden 's ochtends naar het toilet, met alle luidruchtige deurengevolgen van dienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag werden we gewekt door zekere bezoekers, daar werd ik wakker van
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, ik begon er meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen wilden 's ochtends naar het toilet, met alle luidruchtige deurengevolgen van dien, daar werd ik wakker van
.
Maar het plan was om toen nog even door te gaan slapen
Nou, mw. MM heeft een paar jaar bij het hoofdkantoor van Center Parcs gewerkt en dan kregen ze elke donderdag de last-minute personeelsaanbiedingen à 50 gulden per huisje voor een weekend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het gebruikelijk is om zo'n feestje te houden als dat wij hadden.
We huurden er dan soms 3 naast elkaar af en gingen met een mannetje/vrouwtje of 16 richting Center Parcs.
Dan waren dat behoorlijke intensieve weekenden, waarbij het opruimen van de lege flessen e.d. op maandag de grootste activiteit was...
Good old times...![]()
![]()
Tijd om te gaan nokken, even langs huis.. eindelijk m'n auto eens deels uitladen, en dan eten bij mijn ouders![]()
![]()
Ja, stom volk (bovenverdieping heb ik het dan over).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen wilden 's ochtends naar het toilet, met alle luidruchtige deurengevolgen van dien, daar werd ik wakker van
.
En dan ook nog liefjens tegen me zeggen dat ik best nog even mag blijven liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Greys trouwens best hilarisch: 'Jullie zijn écht allemaal al wakker!![]()
'
Tip: als je er plek voor hebt altijd je eigen koelkast nemen (gewoon op je kamer).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh mam, eerst maar afwachten of ik uberhaupt uitgekozen word en ik denk dat ze met een gedeelde keuken ook wel een koelkast en een kookplaat hebben.
Je medebewoners zijn altijd ranziger dan jij zelf blijkt.![]()
![]()
Mijn zus heeft ook een koelkast op d'r kamer staan. Voor d'r eigen fris e.d. In de gezamelijk koelkast in de keuken staat al het gezamelijke spul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tip: als je er plek voor hebt altijd je eigen koelkast nemen (gewoon op je kamer).
Je medebewoners zijn altijd ranziger dan jij zelf blijkt.![]()
![]()
Ja dat zijn van die dingen die ik gewoon maar even aan moet kijken. Sowieso is het qua ruimte niet zo makkelijk om dat ding daar neer te pleuren, en ik weet ook niet of ie door het trapgat pastquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tip: als je er plek voor hebt altijd je eigen koelkast nemen (gewoon op je kamer).
Je medebewoners zijn altijd ranziger dan jij zelf blijkt..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Woie we zijn een half uur verder maar ik kan de telefoonrekening inzien, wat een gedoe
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, stom volk (bovenverdieping heb ik het dan over).En dan ook nog liefjens tegen me zeggen dat ik best nog even mag blijven liggen.
Hey... als ik één wenkbrauw op kon trekken, had ik het toen ook gedaan ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Greys trouwens best hilarisch: 'Jullie zijn écht allemaal al wakker!![]()
'
![]()
![]()
Ik ben er weer!
En ik ben uiteraard ook verliefd op zowel Ll als Greys
Ennnnnnnnn, sorry dat ik zo vroeg wakker werd zondag
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
too latequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Okay, als niemand Gb wil hebben, dan smokkel ik haar wel naar buiten.
quote:J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Wil hebben? Wil hebben?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Okay, als niemand Gb wil hebben, dan smokkel ik haar wel naar buiten.
Ik heb d'r al!
Bonjourrrrquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben er weer!
En ik ben uiteraard ook verliefd op zowel Ll als Greys
Ennnnnnnnn, sorry dat ik zo vroeg wakker werd zondag
Heb je je camera al terug van je moesje?![]()
En geeft niet hoor, van zondag, je hebt zo lief het hele ontbijt verzorgd, dat vroege vergeven we je dan wel. Plus het feit dat ik ineens aan táfel moest gaan ontbijten![]()
Ah welnee, Ll wordt toch ook gedeeld door zovelen?quote:
Daar is Erik al verliefd op, Goodbye ook, Tombola hoor ik net en ik uiteraard ook tot over mijn oren
Dus dan blijft er vast nog wel wat Goodbye voor je over ook hoor
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al
Ll is ook verliefd op je. Weet ik zeker!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al
In plaats van dat je blij bent met mij... krijg je dit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al![]()
Ja hee, alsof jij zo gewillig wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In plaats van dat je blij bent met mij... krijg je dit.
Ik zal Ll even smsen GB! Of hij verliefd op je is. Hij zit nu bij zijn ouders te eten, da's vast echt info die hij dan wil delen, denk je niet!
Denk je? Ja, je twijfelt na zo'n wilde nacht hè. Voor hetzelfde geld laat hij je in de steek en zoekt hij je pas zes jaar later weer op in Parijs als je net door je Russische lover geslagen bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll is ook verliefd op je. Weet ik zeker!
Of is dat niet realistisch?Stay with me, let's just breathe.
Hiiihihihihihihihihiiihihihiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik zal Ll even smsen GB! Of hij verliefd op je is. Hij zit nu bij zijn ouders te eten, da's vast echt info die hij dan wil delen, denk je niet!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, Ll wordt toch ook gedeeld door zovelen?
Daar is Erik al verliefd op, Goodbye ook, Tombola hoor ik net en ik uiteraard ook tot over mijn oren
We moeten maar eenlijstje
maken wie wanneer mag denk ik?
Ik wacht even het Ll-schema af, dan kijk ik welke dagen ik nog vrij heb voor jou, goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Wel posten wat ie terugstuurt he!!!!!
Alleen al omdat ie bij z'n ouders zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik zal Ll even smsen GB! Of hij verliefd op je is. Hij zit nu bij zijn ouders te eten, da's vast echt info die hij dan wil delen, denk je niet!![]()
![]()
Ja dat kan ik me voorstellen dat je twijfelt... zal je zien dat hij je nooit meer belt of steeds alleen op komt draven als je inmiddels al gelukkig met een ander bent. En dan blijkt ie na al die jaren ook heel geen Loveless te hetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk je? Ja, je twijfelt na zo'n wilde nacht hè. Voor hetzelfde geld laat hij je in de steek en zoekt hij je pas zes jaar later weer op in Parijs als je net door je Russische lover geslagen bent.
Of is dat niet realistisch?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk je? Ja, je twijfelt na zo'n wilde nacht hè. Voor hetzelfde geld laat hij je in de steek en zoekt hij je pas zes jaar later weer op in Parijs als je net door je Russische lover geslagen bent.
Of is dat niet realistisch?dat had ik bijna gemist!
Ja, en met zo iemand kan je ook niets anders dan een affaire beginnen tijdens zo'n relatie. Maarja, wat zet je op het spel? Op dat moment denk je dat zo'n langharige houtbewerker nog je ideale man is. Maar diep van binnen.. It's Big Lovelessquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen dat je twijfelt... zal je zien dat hij je nooit meer belt of steeds alleen op komt draven als je inmiddels al gelukkig met een ander bent. En dan blijkt ie na al die jaren ook heel geen Loveless te heten
Quelle drrrrrrrrrrrrrrama!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en met zo iemand kan je ook niets anders dan een affaire beginnen tijdens zo'n relatie. Maarja, wat zet je op het spel? Op dat moment denk je dat zo'n langharige houtbewerker nog je ideale man is. Maar diep van binnen.. It's Big Loveless
Maar idd ja. En wij maar denken dat onze huidige relaties het voor ons doen.
Oh Sia stopt met zingen Greys, ze kan het niet meer aanZe was gister in Nederland trouwens.
Ze gaat nu alleen nog maar schrijven. Soort van jammer, maar zo voorspelbaar.![]()
Sia is ook wel een beetje cuckooooo
![]()
Als ik dit zo lees maak ik heul geen kans bij zowel Ll als Gryes!
Waar moet ik nu heen met mijn liefde!
Cat en JJH hebben vast wel ruimte voor een left over.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Waar moet ik nu heen met mijn liefde!![]()
Oh dammitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef Dirkh het volgende:
Oh Sia stopt met zingen Greys, ze kan het niet meer aanZe was gister in Nederland trouwens.
Ze gaat nu alleen nog maar schrijven. Soort van jammer, maar zo voorspelbaar.
Ik denk dat ze zich nog wel eens bedenkt
@Goodbye, ik kreeg sms terug and the answer is een kort maar krachtig ja![]()
Wie is Gryes en hoe zag ze er uit? Die heb ik gemist dan zaterdag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Waar moet ik nu heen met mijn liefde!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat en JJH hebben vast wel ruimte voor een left over.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dammit
Ik denk dat ze zich nog wel eens bedenkt
@Goodbye, ik kreeg sms terug and the answer is een kort maar krachtig ja![]()
![]()
Zie je het al voor je, braaf bij paps en mams aan de eettafel
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is Gryes en hoe zag ze er uit? Die heb ik gemist dan zaterdag!![]()
Ik kan goddomme niet eens meer typen van verdriet
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat en JJH hebben vast wel ruimte voor een left over.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrr
Heb je je camera al terug van je moesje?![]()
En geeft niet hoor, van zondag, je hebt zo lief het hele ontbijt verzorgd, dat vroege vergeven we je dan wel. Plus het feit dat ik ineens aan táfel moest gaan ontbijten
Ja, hij kwam natuurlijk woorden tekort door zoveel liefde!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Zie je het al voor je, braaf bij paps en mams aan de eettafel
Ik heb mn camera ja, zal zo even uploadenquote:
En aan tafel ontbijten is gezellig vind ik
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mn camera ja, zal zo even uploaden
En aan tafel ontbijten is gezellig vind ik
Ja, ik vind het wel een leuk setje eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sjalalie Sjalala, ik ben verliefd op jou...![]()
Ik vond het echt ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoort
We did goodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoort
Als ik een relatie met haar zou hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sjalalie Sjalala, ik ben verliefd op jou...uhuh, dan zou het constant door mijn hoofd spoken: Booobbbiieees! Ik zie je borsten!! If you got it, flaunt it.
Mwah, ik zou er mee kunnen leven.![]()
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger
Kookt er tenminste nog iets...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger![]()
Jaquote:
Maar potver zeg. Die ANWB zal wel eeuwen op zich laten wachten en ik kan hem ook niet ff snel halen - hij staat 2 km. hier vandaan - want dan staat die auto daar weer alleen. Zou hij dan nu van zijn heilig geloof gaan vallen dat VW's onverwoestbaar zijn?
Oh wilde roepen wat wij gaan eten maar dat laat ik dan maar even
Nee doe maar hoor, heb een kokosmacroon genomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wilde roepen wat wij gaan eten maar dat laat ik dan maar even
Ik snap nu dat je ook met een ander loopt te rommelen, want welke kerel douwt nou niet even z'n kapotte auto 2 km naar huis, zodat z'n vrouw op tijd de pot op tafel kan zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar potver zeg. Die ANWB zal wel eeuwen op zich laten wachten en ik kan hem ook niet ff snel halen - hij staat 2 km. hier vandaan - want dan staat die auto daar weer alleen. Zou hij dan nu van zijn heilig geloof gaan vallen dat VW's onverwoestbaar zijn?![]()
Met z'n klassieker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger![]()
Heb zalm en groentjes gewokt met teriyaki
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap nu dat je ook met een ander loopt te rommelen, want welke kerel douwt nou niet even z'n kapotte auto 2 km naar huis, zodat z'n vrouw op tijd de pot op tafel kan zetten.
En met wie rommel ik dan? Enlighten me?
Oh ja wacht, Goodbye!
Nee, da's het ironische, met de minst oude auto die hij heeft. Zijn 100PK Lupootje.quote:
Nu gaat ie morgenochtend vroeg met de trein naar Schiphol (gaat weer naar Schotland) want hij wil de klassiekers niet op Schiphol laten staan voor een paar dagen. Snap ik wel. Maar nu moet ik hem brengen om 7.00 uur naar het station
Lekker!quote:
Ik heb Ierse entrecotes, Afrikaanse stoomaardappeltjes met honing en stoofpeertjes.
Maar die moeten nog maar 'even' wachten
Ik zal de nodige quotes hier maar niet doen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, Goodbye!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb Ierse entrecotes, Afrikaanse stoomaardappeltjes met honing en stoofpeertjes.
Maar die moeten nog maar 'even' wachten
ik wil wel bij je komen eten
![]()
Maar die aardappeltjes? Zelf gekruid of zelf gekocht?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Kom ik aan met mijn lasagnekant en klaar. wel met groenten
Ook lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
Kom ik aan met mijn lasagnekant en klaar. wel met groenten
![]()
Gossiemijne open mijn mail SATC en Concert at sea
Die aardappeltjes hadden ze gewoon bij de supermarkt, stoomaardappeltjes en dan nu in de Afrikaanse versie, met honing. Het klonk zo lekker dat ik het niet kon laten liggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik wil wel bij je komen eten
![]()
Maar die aardappeltjes? Zelf gekruid of zelf gekocht?
"Afrikaner Soet Aartappel", country krieltjes met honing. Van CelaVita.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik wil je ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al. Vond je echt superduperschattig
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het klinkt inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die aardappeltjes hadden ze gewoon bij de supermarkt, stoomaardappeltjes en dan nu in de Afrikaanse versie, met honing. Het klonk zo lekker dat ik het niet kon laten liggen
"Afrikaner Soet Aartappel", country krieltjes met honing. Van CelaVita.
ga eens kijken wat voor kruiden ze erop doen heb voor vrijdag potertjes
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil je ook. Vond je echt superduperschattig
.
Da's onverwacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, Goodbye!![]()
[..]
Nee, da's het ironische, met de minst oude auto die hij heeft. Zijn 100PK Lupootje.
Nu gaat ie morgenochtend vroeg met de trein naar Schiphol (gaat weer naar Schotland) want hij wil de klassiekers niet op Schiphol laten staan voor een paar dagen. Snap ik wel. Maar nu moet ik hem brengen om 7.00 uur naar het station![]()
![]()
Was zeker lekker! Morgen eet ik bij zuslief en donderdag Chicken tonight. Hoezo ik kook niet graag voor mezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook lekker
Gossiemijne open mijn mail SATC en Concert at sea
![]()
SATC bij Concert at sea? Of snap ik je zin gewoon niet?
Ahw!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil je ook. Vond je echt superduperschattig
.
En ik maar denken dat ik lekker irritant bezig was
![]()
Maargoed, een keer of tien Take me to your heaven maakt veel goed natuurlijk
Het laatste, heb een uitnodiging voor beidequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was zeker lekker! Morgen eet ik bij zuslief en donderdag Chicken tonight. Hoezo ik kook niet graag voor mezelf![]()
SATC bij Concert at sea? Of snap ik je zin gewoon niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi dat niet koken ken ik, mag in juli 3 weken
Wat is potertjes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaadga eens kijken wat voor kruiden ze erop doen heb voor vrijdag potertjes
Leuk!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het laatste, heb een uitnodiging voor beide![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi dat niet koken ken ik, mag in juli 3 weken
Jonge aardappeltjesquote:
quote:dinnetje werkt bij CatS en SATC gaan we met een groepje.
Gezelligquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dinnetje werkt bij CatS en SATC gaan we met een groepje.
Fans zwaaien Sieneke uit
Vanmorgen is de Nederlands deelneemster aan het Eurovisie Songfestival Sieneke vertrokken naar Oslo.
Nog herstellend van een keelontsteking nam de muisstille zangeres afscheid van haar familie en fans. Op haar reis naar Noorwegen wordt Sieneke bijgestaan door haar coach, Marianne Weber.
Een vaste groep fans, verzameld via de intercommunity Fok!, hadden een ludieke actie voor Sieneke in petto.
Woordvoerdster 'Greys': "We zijn afgelopen weekend bij elkaar gekomen in een huisje van Landal GreenParks en hebben daar nagedacht hoe we Sieneke een hart onder de riem konden steken".
Met lakens en verfbussen werd een spandoek gemaakt en vanmorgen in alle vroegte heeft fan Dirkh het spandoek langs de Polderbaan nabij Schiphol in de grond gestoken.
"We hopen dat we, na al het gezeur rondom 'Sjalalie, Sjalala, Ik Ben Verliefd Op Jou', Sieneke hiermee kunnen laten blijken dat er wel degelijk mensen geloven in haar kansen tijdens het songfestival.", aldus een emotionele Dirkh. "Van ons krijgt ze sowieso 'twelve points!!'", voegen de andere fans JJH, Cat22, Loveless85, Goodbye, Tha_Erik, Tombolafan, ElisaB, Dizzy-Miss-Lizzy, Ingetje79 en Ml-etje daar lachend in koor aan toe.
Sieneke dient zich via de halve finale op 27 mei nog wel te plaatsen voor een deelname aan de finale op 29 mei. De fans van het Fok!-forum wachten in spanning af.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Fans zwaaien Sieneke uit
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Even teruggelezen.... Jullie zijn weer toe aan een weekend. En nu een weekend met óf veel kamers en veel schoon beddengoed, óf een huisje met een heeeele grote matras, toegerust voor een big old orgie!
Zal ik komen filmen?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Fans zwaaien Sieneke uit
"Van ons krijgt ze sowieso 'twelve points!!'", voegen de andere fans JJH, Cat22, Loveless85, Goodbye, Tha_Erik, Tombolafan, ElisaB, Dizzy-Miss-Lizzy, Ingetje79 en Ml-etje daar lachend in koor aan toe.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Fans zwaaien Sieneke uit
Vanmorgen is de Nederlands deelneemster aan het Eurovisie Songfestival Sieneke vertrokken naar Oslo.
Nog herstellend van een keelontsteking nam de muisstille zangeres afscheid van haar familie en fans. Op haar reis naar Noorwegen wordt Sieneke bijgestaan door haar coach, Marianne Weber.
[ afbeelding ]
Een vaste groep fans, verzameld via de intercommunity Fok!, hadden een ludieke actie voor Sieneke in petto.
Woordvoerdster 'Greys': "We zijn afgelopen weekend bij elkaar gekomen in een huisje van Landal GreenParks en hebben daar nagedacht hoe we Sieneke een hart onder de riem konden steken".
Met lakens en verfbussen werd een spandoek gemaakt en vanmorgen in alle vroegte heeft fan Dirkh het spandoek langs de Polderbaan nabij Schiphol in de grond gestoken.
"We hopen dat we, na al het gezeur rondom 'Sjalalie, Sjalala, Ik Ben Verliefd Op Jou', Sieneke hiermee kunnen laten blijken dat er wel degelijk mensen geloven in haar kansen tijdens het songfestival.", aldus een emotionele Dirkh. "Van ons krijgt ze sowieso 'twelve points!!'", voegen de andere fans JJH, Cat22, Loveless85, Goodbye, Tha_Erik, Tombolafan, ElisaB, Dizzy-Miss-Lizzy, Ingetje79 en Ml-etje daar lachend in koor aan toe.
[ afbeelding ]
Sieneke dient zich via de halve finale op 27 mei nog wel te plaatsen voor een deelname aan de finale op 29 mei. De fans van het Fok!-forum wachten in spanning af.
![]()
![]()
![]()
Elies! Ssssshhhht mijn Mr zit naast mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Even teruggelezen.... Jullie zijn weer toe aan een weekend. En nu een weekend met óf veel kamers en veel schoon beddengoed, óf een huisje met een heeeele grote matras, toegerust voor een big old orgie!
Zal ik komen filmen?
Sommige journalisten leren het ook nooit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiihihi![]()
Shalalie is wel met een H hoor, net als Dirk!![]()
![]()
quote:ik ga het grasveldje blank zetten
MadMasterT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En veur de rest; hi all
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Oh help![]()
En Greys maar zorgvuldig d'r hand voor d'r tieten houden bij die trapgatfoto's en dat mij niet even ook vertellen
Stond je daar in je BH?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Oh help![]()
En Greys maar zorgvuldig d'r hand voor d'r tieten houden bij die trapgatfoto's en dat mij niet even ook vertellen
Nee, maar die foto's werden van bovenaf genomen, snappuquote:![]()
Ja, dat zag ik ook nog welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar die foto's werden van bovenaf genomen, snappu![]()
![]()
Maar ik twijfelde tussen BH en spagettibandje...en ik heb goed ingezoomd
Oh, ik dacht dat je de foto's nog niet gezien had. Vandaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook nog wel![]()
Maar ik twijfelde tussen BH en spagettibandje...en ik heb goed ingezoomd
*Foto's gaat kijkenBalorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Zo, weer thuis.
Zitten er nog meer mensen Cougar Town te kijken? Het zal je moeder zijn zeg!
JJH![]()
Em El
Nog ffvoor het verhaal in het vorige deel.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Em El
Nog ffvoor het verhaal in het vorige deel.
moest even denken
Hoe is je haar trouwens![]()
Alleen het feit hoe sommige foto's hier worden beschreven zou me doen besluiten om bij een eventuele volgende meet uitsluitend op te komen draven met een bivakmuts...![]()
![]()
Wacht maar ik zit te tikken al kijkendequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Alleen het feit hoe sommige foto's hier worden beschreven zou me doen besluiten om bij een eventuele volgende meet uitsluitend op te komen draven met een bivakmuts...
Cat kijk je Ugly Betty?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
20 cm korter, in lagen en een schuine lok.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moest even denken
Hoe is je haar trouwens![]()
Nu nog ff coupe soleil en ontdekken hoe ik m'n haar het beste kan "stylen"![]()
Ik heb van dat baby-haar wat zich niet makkelijk in model laat brengen helaas.
Maar morgen ben ik de hele dag thuis en dan ga ik es ff met schuimgel, fohn en krulborstel aan de slag.I'm the patron saint of the denial.
Cat is werken volgens mijquote:
- Getver Greys is gewoon nog knapper s'morgens vroeg![]()
- Wat lief dat ontbijt![]()
- Waar is het filmpje
- Oh die foto's van mij vallen best mee
Verders
Je hebt mousse met een speciaal tuitjes, zal het even opzoeken dan te je de bovenste 2 lagen haar op en spuit je tegen je haarwortel aan een dunne rand mousse en dan fohn je die tegen je haar aan terwijl je die lagen optilt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
20 cm korter, in lagen en een schuine lok.
Nu nog ff coupe soleil en ontdekken hoe ik m'n haar het beste kan "stylen"![]()
Ik heb van dat baby-haar wat zich niet makkelijk in model laat brengen helaas.
Maar morgen ben ik de hele dag thuis en dan ga ik es ff met schuimgel, fohn en krulborstel aan de slag.
Zal even een plaatje van die bus zoeken isspul.
Wel fotot's maken dan morgen he
Zit ik vanochtend op het werk met los haar...en dat heb ik echt nooooit.
Zegt de vrouw van m'n baas "zo zeg, jij hebt echt lang haar!"
Terwijl er net 20 cm af is![]()
Foto's volgen zodra ik de style-cursus met succes heb afgerond
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's volgen zodra ik de style-cursus met succes heb afgerond![]()
Ik ben benieuwd! Ben je zelf blij?
Toen ik bij de kapper weg kwam wel, maar na het douchen (waaaarom smeren ze altijd van die gore vette wax in m'n haartjesquote:) was ik iets minder enthousiast
JJH krijgt een kind van Cat![]()
![]()
http://www.haarshop.nl/nl/product/loreal-volume-lift-250-ml.aspx
L'oreal techni art volume lift 3
Met dit speciale tuitje
Da's altijd zo net na de kapper, Ing. Je moet even wennen en voor je het weet zit het purrrrfect
Waarom?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik bij de kapper weg kwam wel, maar na het douchen (waaaarom smeren ze altijd van die gore vette wax in m'n haartjes) was ik iets minder enthousiast
Hihi deal!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's volgen zodra ik de style-cursus met succes heb afgerond
Omdat ik het zelf dus echt niet in hetzelfde model kreeg.quote:
In de nieuwe badkamert moet iig een stopcontact naast de wastafel
Euhm meer dan 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf dus echt niet in hetzelfde model kreeg.
In de nieuwe badkamert moet iig een stopcontact naast de wastafel
elektrische tandenborstel?
Eén is toch wel genoeg?
Ik bedoel een dubbel stopcontact...en ik poets nog ouderwetschhhh.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhm meer dan 1elektrische tandenborstel?
Meneer I. heeft wel een electrische.
Nu moet ik steeds op en neer rennen tussen de woonkamert en de badkamert.
En rennen gaat niet zo snel atm
Kunnen we aan Ll ook niet een kitten slijten?
Dan is Mips niet zo alleen als ie weer es vreemdgaat met Die Andere Poes Van Hem
Hier nietquote:2 elek borstels en een fohn
Morgen Mips ophalen en meteen De Andere Poes ook, want die van mij is dit weekend wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we aan Ll ook niet een kitten slijten?
Dan is Mips niet zo alleen als ie weer es vreemdgaat met Die Andere Poes Van Hem
![]()
![]()
![]()
Morgen pas?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen Mips ophalen en meteen De Andere Poes ook, want die van mij is dit weekend weg![]()
![]()
Waar heb je haar gedumpt dan?I'm the patron saint of the denial.
Je gebruikt toch niet meer dan één electrisch apparaat tegelijk in de badezimmer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bedoel een dubbel stopcontact...
Nu moet ik steeds op en neer rennen tussen de woonkamert en de badkamert.
En rennen gaat niet zo snel atm
Of ben ik nu heel ouderwets?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen pas?![]()
Waar heb je haar gedumpt dan?
Nog bij haar logeeradresIk was vanochtend meteen naar werk, en het schiet niet echt op dat beessie mee te nemen naar werk, en daarna nog naar m'n ouders. Dus ik ga haar morgen ophalen en neem dan meteen Buffy mee
![]()
![]()
"De Andere Poes"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen Mips ophalen en meteen De Andere Poes ook, want die van mij is dit weekend weg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gebruikt toch niet meer dan één electrisch apparaat tegelijk in de badezimmer?
Of ben ik nu heel ouderwets?![]()
Ik gebruik er niets, want geen stopcontact daar
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gebruikt toch niet meer dan één electrisch apparaat tegelijk in de badezimmer?
Of ben ik nu heel ouderwets?
wij zijn te hip ik hoor het al
Deze vind ik trouwens heel leukThanks Tombo
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ah, dat verklaart een hoop...![]()
Zelfs ik heb er twee!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Niet dat ik ze tot mijn beschikking heb, maar da's een ander verhaal. In de één zit de CV en in de ander de wasmasjien.![]()
Nou, vraag GB en Ll maar, die hebben me op het allervroegst gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
- Getver Greys is gewoon nog knapper s'morgens vroeg![]()
- Wat lief dat ontbijt![]()
- Waar is het filmpje
- Oh die foto's van mij vallen best mee
Verders
Ieks!
Ik ga de foto's kijken, heb ze nog helemaal niet gezien!![]()
Nou iets later was dat Ieks er wel afquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, vraag GB en Ll maar, die hebben me op het allervroegst gezien
Ieks!
Ik ga de foto's kijken, heb ze nog helemaal niet gezien!![]()
Owwwwwwww, wat erg
Ik kan er niet naar kijkenMaar jullie staan er echt heel leuk op.
Sekseh haar, Ll!
Vind er 1 zoooo lief van jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Owwwwwwww, wat erg
Ik kan er niet naar kijkenMaar jullie staan er echt heel leuk op.
Sekseh haar, Ll!
zou je bijna adopteren
Pm je de url.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind er 1 zoooo lief van jouzou je bijna adopteren
Pm je de url.![]()
Ja die in bed, die vind ik zelf ook nog wel gaan. Maar die andere foto's
Adopt me!
Greys staat altijd leuk op de foto, want ze is leuk
Nouuuuuu, echt, hou op
Ik vind het echt leuke foto's van jullie allemaal!
Die van Ll op de bank met zijn elastiek en propje is ook cute
Nee, echt!![]()
Ik zat je zo es te bekijken vanaf m'n oncomfotabele rotanstoel en ik dacht echt "wow, dies echt mooi...en ze ziet er een stuk jonger uit dan dat ze is"
Echie woar, dat dacht ik
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja die in bed, die vind ik zelf ook nog wel gaan. Maar die andere foto's
Adopt me!
*aaiGreysieaai
Toffe foto's wel, die dat jullie in het trapgat liggen vind ik leuk
. Alleen was dat volgens mij ook het moment dat Greys me op de spin wees
!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ok stop maar straks huppelt ze naast haar schoenen euhh laarzen, vliegt ze enzow..Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Hebben jullie stiekem een 'pep Greys d'r eigenwaarde op' plan bedacht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, echt!![]()
Ik zat je zo es te bekijken vanaf m'n oncomfotabele rotanstoel en ik dacht echt "wow, dies echt mooi...en ze ziet er een stuk jonger uit dan dat ze is"
Echie woar, dat dacht ik![]()
![]()
Nee ik vind het heel lief van je dat je dat zegt
Ik hoop dat ik het zelf ook nog eens zo kan zien
Die staan nog bij Llquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ok stop maar straks huppelt ze naast haar schoenen euhh laarzen, vliegt ze enzow..
Ja die vind ik ook leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe foto's wel, die dat jullie in het trapgat liggen vind ik leuk
. Alleen was dat volgens mij ook het moment dat Greys me op de spin wees
!
Gb met haar tandenborstel in d'r giechel
En ja, dat was dat moment inderdaad![]()
Kut is dat hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ik het zelf ook nog eens zo kan zien, als je zelf niet ziet wat anderen zien
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Blijf vooral lekker wie je bent, het misstaat je zeker nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie stiekem een 'pep Greys d'r eigenwaarde op' plan bedacht?![]()
![]()
Nee ik vind het heel lief van je dat je dat zegt
Ik hoop dat ik het zelf ook nog eens zo kan zien
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je zelf niet ziet wat anderen zien
.
alsof iemand dat doet en jij bent vooral heel leuk, grappig en gezellig.
Jup!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je zelf niet ziet wat anderen zien
.
En ik heb er geen enorme issues over hoor, maar ik denk altijd echt 'Nee! Doe normaal, kijk nou eens góed!!' als iemand roept dat ze me zo mooi vinden. Want ik vind foto's van mezelf echt altijd afschuwelijkEn ik snap er geen kont van als anderen ze dan leuk of mooi vinden. En als ik dan zeg dat ik dat echt niet vind, dan ben ik weer bang dat mensen denken dat ik naar complimenten vis.
Idd, iemand waarbij je je direct op je gemak voeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
alsof iemand dat doet en jij bent vooral heel leuk, grappig en gezellig.
En nu ga ik LOGGEN, want ik heb alleen m'n tutsjjjpet en daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
Mletje, ik vond je haar je echt heel goed staan trouwens! Serieus. Veel leuker in het echt dan op die ene foto nog die je hier toen gepost had van je nieuwe haar!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja dat dus. En dat pakje wat ze aanhad was echt heul goed voor 'rquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Mletje, ik vond je haar je echt heel goed staan trouwens! Serieus. Veel leuker in het echt dan op die ene foto nog die je hier toen gepost had van je nieuwe haar!![]()
.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: