Ja, hij kwam natuurlijk woorden tekort door zoveel liefde!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Zie je het al voor je, braaf bij paps en mams aan de eettafel
Ik heb mn camera ja, zal zo even uploadenquote:
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mn camera ja, zal zo even uploaden
En aan tafel ontbijten is gezellig vind ik
Ja, ik vind het wel een leuk setje eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sjalalie Sjalala, ik ben verliefd op jou...
Ik vond het echt ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoort
We did goodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoort
Als ik een relatie met haar zou hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sjalalie Sjalala, ik ben verliefd op jou...
Kookt er tenminste nog iets...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger
Jaquote:
Nee doe maar hoor, heb een kokosmacroon genomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wilde roepen wat wij gaan eten maar dat laat ik dan maar even
Ik snap nu dat je ook met een ander loopt te rommelen, want welke kerel douwt nou niet even z'n kapotte auto 2 km naar huis, zodat z'n vrouw op tijd de pot op tafel kan zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar potver zeg. Die ANWB zal wel eeuwen op zich laten wachten en ik kan hem ook niet ff snel halen - hij staat 2 km. hier vandaan - want dan staat die auto daar weer alleen. Zou hij dan nu van zijn heilig geloof gaan vallen dat VW's onverwoestbaar zijn?
Met z'n klassieker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap nu dat je ook met een ander loopt te rommelen, want welke kerel douwt nou niet even z'n kapotte auto 2 km naar huis, zodat z'n vrouw op tijd de pot op tafel kan zetten.
Nee, da's het ironische, met de minst oude auto die hij heeft. Zijn 100PK Lupootje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |