Ll is ook verliefd op je. Weet ik zeker!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al
In plaats van dat je blij bent met mij... krijg je dit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al
Ja hee, alsof jij zo gewillig wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In plaats van dat je blij bent met mij... krijg je dit.
Denk je? Ja, je twijfelt na zo'n wilde nacht hè. Voor hetzelfde geld laat hij je in de steek en zoekt hij je pas zes jaar later weer op in Parijs als je net door je Russische lover geslagen bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll is ook verliefd op je. Weet ik zeker!
Hiiihihihihihihihihiiihihihiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik zal Ll even smsen GB! Of hij verliefd op je is. Hij zit nu bij zijn ouders te eten, da's vast echt info die hij dan wil delen, denk je niet!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, Ll wordt toch ook gedeeld door zovelen?
Daar is Erik al verliefd op, Goodbye ook, Tombola hoor ik net en ik uiteraard ook tot over mijn oren
Ik wacht even het Ll-schema af, dan kijk ik welke dagen ik nog vrij heb voor jou, goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik zal Ll even smsen GB! Of hij verliefd op je is. Hij zit nu bij zijn ouders te eten, da's vast echt info die hij dan wil delen, denk je niet!
Alleen al omdat ie bij z'n ouders zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen dat je twijfelt... zal je zien dat hij je nooit meer belt of steeds alleen op komt draven als je inmiddels al gelukkig met een ander bent. En dan blijkt ie na al die jaren ook heel geen Loveless te hetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk je? Ja, je twijfelt na zo'n wilde nacht hè. Voor hetzelfde geld laat hij je in de steek en zoekt hij je pas zes jaar later weer op in Parijs als je net door je Russische lover geslagen bent.
Of is dat niet realistisch?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk je? Ja, je twijfelt na zo'n wilde nacht hè. Voor hetzelfde geld laat hij je in de steek en zoekt hij je pas zes jaar later weer op in Parijs als je net door je Russische lover geslagen bent.
Of is dat niet realistisch?
Ja, en met zo iemand kan je ook niets anders dan een affaire beginnen tijdens zo'n relatie. Maarja, wat zet je op het spel? Op dat moment denk je dat zo'n langharige houtbewerker nog je ideale man is. Maar diep van binnen.. It's Big Lovelessquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen dat je twijfelt... zal je zien dat hij je nooit meer belt of steeds alleen op komt draven als je inmiddels al gelukkig met een ander bent. En dan blijkt ie na al die jaren ook heel geen Loveless te heten
Quelle drrrrrrrrrrrrrrama!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en met zo iemand kan je ook niets anders dan een affaire beginnen tijdens zo'n relatie. Maarja, wat zet je op het spel? Op dat moment denk je dat zo'n langharige houtbewerker nog je ideale man is. Maar diep van binnen.. It's Big Loveless
Cat en JJH hebben vast wel ruimte voor een left over.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Als ik dit zo lees maak ik heul geen kans bij zowel Ll als Gryes!
Waar moet ik nu heen met mijn liefde!
Oh dammitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef Dirkh het volgende:
Oh Sia stopt met zingen Greys, ze kan het niet meer aanZe was gister in Nederland trouwens.
Ze gaat nu alleen nog maar schrijven. Soort van jammer, maar zo voorspelbaar.
Wie is Gryes en hoe zag ze er uit? Die heb ik gemist dan zaterdag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Als ik dit zo lees maak ik heul geen kans bij zowel Ll als Gryes!
Waar moet ik nu heen met mijn liefde!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat en JJH hebben vast wel ruimte voor een left over.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dammit
Ik denk dat ze zich nog wel eens bedenkt
@Goodbye, ik kreeg sms terug and the answer is een kort maar krachtig ja![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is Gryes en hoe zag ze er uit? Die heb ik gemist dan zaterdag!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat en JJH hebben vast wel ruimte voor een left over.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrr
Heb je je camera al terug van je moesje?![]()
En geeft niet hoor, van zondag, je hebt zo lief het hele ontbijt verzorgd, dat vroege vergeven we je dan wel. Plus het feit dat ik ineens aan táfel moest gaan ontbijten![]()
Ja, hij kwam natuurlijk woorden tekort door zoveel liefde!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Zie je het al voor je, braaf bij paps en mams aan de eettafel
Ik heb mn camera ja, zal zo even uploadenquote:
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mn camera ja, zal zo even uploaden
En aan tafel ontbijten is gezellig vind ik
Ja, ik vind het wel een leuk setje eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sjalalie Sjalala, ik ben verliefd op jou...
Ik vond het echt ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoort
We did goodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het ook echt hoor! Ik ben echt een heel ander mens geworden dit weekend, huilen in gezelschap, knuffel geven, ontbijten aan tafel. Mijn moeder zal niet weten wat ze hoort
Als ik een relatie met haar zou hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sjalalie Sjalala, ik ben verliefd op jou...
Kookt er tenminste nog iets...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger
Jaquote:
Nee doe maar hoor, heb een kokosmacroon genomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wilde roepen wat wij gaan eten maar dat laat ik dan maar even
Ik snap nu dat je ook met een ander loopt te rommelen, want welke kerel douwt nou niet even z'n kapotte auto 2 km naar huis, zodat z'n vrouw op tijd de pot op tafel kan zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar potver zeg. Die ANWB zal wel eeuwen op zich laten wachten en ik kan hem ook niet ff snel halen - hij staat 2 km. hier vandaan - want dan staat die auto daar weer alleen. Zou hij dan nu van zijn heilig geloof gaan vallen dat VW's onverwoestbaar zijn?
Met z'n klassieker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het eten maar weer uitgezet, want Heer G staat ergens hier niet zo ver vandaan met een kokende motor. Grrrrrrrr, honger
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap nu dat je ook met een ander loopt te rommelen, want welke kerel douwt nou niet even z'n kapotte auto 2 km naar huis, zodat z'n vrouw op tijd de pot op tafel kan zetten.
Nee, da's het ironische, met de minst oude auto die hij heeft. Zijn 100PK Lupootje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |