Ga echt niet iedere dag naar de supermarktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon geen lijstje maken en iedere dag eten waar je trek in hebt?
Yeahquote:
Nee idd, stomme vraag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen na de eerste nacht? [ afbeelding ]
Dan weet je ook dat ik totally in luv ben met jouquote:
Ahh, how sweetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
Nou en het is wél veel gedoe, want ondertussen heeft moeders al ongeveer een inboedel bij elkaar, maar omdat ik niet precies de afmetingen weet en niet precies weet waar het raam en de gootsteen zit kan ze ook nog niet helemaal inplannen hoe het goed kan komen en dan moet hier mijn kamer nog uitgemest worden en 21 jaar aan verzameling weggegooid en dan moet ik als ik eenmaal mijn huurcontract heb ook de borg helemaal betalen en stufi wijzigen en gemeenteinschrijven als ik er woon en dan verhuizen maar misschien moet er eerst nog geverfd worden en wat voor vloer ligt er eigenlijk in, en op welke dag verhuis je en wacht, ik zet eht meteen in de agenda....! Moeders
![]()
.
Dito!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik totally in luv ben met jouMaar dat is iedereen hier al, volgens mij
Helemaal met je eens, maar ik ga ook niet meteen een lijstje maken voor wat ik elke dag precies eet. Verse boodschappen+inhoud kasten en vriezer zijn mijn dagelijkse supermarkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga echt niet iedere dag naar de supermarktdat vind ik nou echt tijdverspilling.
Ahhhhhhh, moeders!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
Nou en het is wél veel gedoe, want ondertussen heeft moeders al ongeveer een inboedel bij elkaar, maar omdat ik niet precies de afmetingen weet en niet precies weet waar het raam en de gootsteen zit kan ze ook nog niet helemaal inplannen hoe het goed kan komen en dan moet hier mijn kamer nog uitgemest worden en 21 jaar aan verzameling weggegooid en dan moet ik als ik eenmaal mijn huurcontract heb ook de borg helemaal betalen en stufi wijzigen en gemeenteinschrijven als ik er woon en dan verhuizen maar misschien moet er eerst nog geverfd worden en wat voor vloer ligt er eigenlijk in, en op welke dag verhuis je en wacht, ik zet eht meteen in de agenda....! Moeders
![]()
.
Volgens mij heeft moeders voorpret!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
![]()
.
Het was wel heel goed dat we chef keuken en chef koelkast hadden benoemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!![]()
Als het kon, ging ik morgen weer!
Ik heb echt in tijden niet zo enorm gelachen, wat waren we lekker puberaal
En het was ook allemaal zo relaxed, geen gedoe, alleen hier en daar wat gejank *giechel* van we-noemen-geen-namen, en zelfs opruimen kunnen we zonder ruzie
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!![]()
Als het kon, ging ik morgen weer!
Ik heb echt in tijden niet zo enorm gelachen, wat waren we lekker puberaal
En het was ook allemaal zo relaxed, geen gedoe, alleen hier en daar wat gejank *giechel* van we-noemen-geen-namen, en zelfs opruimen kunnen we zonder ruzie
Ja er staat al drie jaar een koelkastje in de garage voor als ik ooit op kamers ging en het nodig had. Samen met een kookplaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
Maar wel lief dat ze al zoveel spullen voor je heeft!
Nee denk je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik denk dat Ll het heus niet erg vindt als we hier over zijn traantjes praten, hoor
Ja, wat een poepie hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk je?
Nou ja, ik was ook best emo toen we weer afscheid moesten nemen natuurlijk, ik kon dat alleen iets beter inhouden dan hij. Hij miste ons al toen we nog niet eens weg warenAwww!
Nu ik thuis ben, of gedurende het gehele weekend?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wat een poepie hè?![]()
Hoeveel heb jij geslapen eigenlijk?
Hello!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yeah.
![]()
.
Oh maar dat doe ik ook, plan het alleen per dag zodat ik genoeg heb en omdat ik in het weekend echt geen bonen op tafel zetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar ik ga ook niet meteen een lijstje maken voor wat ik elke dag precies eet. Verse boodschappen+inhoud kasten en vriezer zijn mijn dagelijkse supermarkt.![]()
Morgen eet ik bij voorbeeld pasta: verse pasta uit de koelkast, gehakt uit de vriezer, ik had er ook nog een zakje groenten in liggen en dan snij ik daar mijn laatste verse paprika bij op. Had ik net zo goed gisteren of pas in het weekend kunnen eten, maar na 2 dagen aardappelen had ik daar nu wel zin in.
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ik thuis ben, of gedurende het gehele weekend?
Gedurende het gehele weekend vrij weinig eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.
Jaquote:
[..]
Ja, ik gedurende het hele weekend ook. Dus ik heb geslapen van 15.00 tot 16.00, van 17.00 tot 19.00 en 21.00 tot 08.00.
Van de Landal-website...quote:Bij Landal GreenParks komt u helemaal tot rust midden in de natuur.
Wow, maar als je inderdaad veel slaap nodig hebt dan is dat wel lekker.quote:
quote:
Ik denk ook niet dat het gebruikelijk is om zo'n feestje te houden als dat wij haddenquote:
Ik had het wel even nodig, ik was ook niet helemaal optimaal gezond dit weekend. En nu al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow, maar als je inderdaad veel slaap nodig hebt dan is dat wel lekker.
[..]
Ik viel in slaap op de bank dat eerste uurtjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb gister helemaal geen tukkie gedaan. Het kwam er niet van. En ik zit nét te twijfelen of ik nu ff een uurtje zal gaan
Maar dan ben ik daarna weer zo brak
Die eerste nacht in Landal sliepen we volgens mij niet eens zo heel laat, maar toen spotte ik om 6.00 uur die spin op het plafondDe tweede nacht daar gingen we ook niet gruwelijk laat slapen, maar werd er nog heel wat af gesmst en gegierd en gegild
En de derde nacht weet ik niet eens meer hoe laat we gingen slapen na alle SaTC afleveringen. Toen sliep ik ook pas laat en dacht ik echt 'NEEEEEEEE!' toen de wekker ging
Ja he? Waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik viel in slaap op de bank dat eerste uurtje![]()
Mja, ik weet ook niet hoe laat we telkens gingen slapen. Volgens mij viel dat nog best wel mee. Maarrrr we stonden best wel vroeg op elke dag
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Waarom eigenlijkWe hadden best uit kunnen slapen.
Nou ja, gelukkig hebben we overdag ook regelmatig op een matras gelegen
(Oeh, wat klinkt dit fout)
Ja, sommige mensen wilden 's ochtends naar het toilet, met alle luidruchtige deurengevolgen van dienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag werden we gewekt door zekere bezoekers
Ja, ik begon er meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen wilden 's ochtends naar het toilet, met alle luidruchtige deurengevolgen van dien, daar werd ik wakker van
.
Nou, mw. MM heeft een paar jaar bij het hoofdkantoor van Center Parcs gewerkt en dan kregen ze elke donderdag de last-minute personeelsaanbiedingen à 50 gulden per huisje voor een weekend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het gebruikelijk is om zo'n feestje te houden als dat wij hadden.
Ja, stom volk (bovenverdieping heb ik het dan over).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen wilden 's ochtends naar het toilet, met alle luidruchtige deurengevolgen van dien, daar werd ik wakker van
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Greys trouwens best hilarisch: 'Jullie zijn écht allemaal al wakker!![]()
'
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tip: als je er plek voor hebt altijd je eigen koelkast nemen (gewoon op je kamer).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh mam, eerst maar afwachten of ik uberhaupt uitgekozen word en ik denk dat ze met een gedeelde keuken ook wel een koelkast en een kookplaat hebben.
Mijn zus heeft ook een koelkast op d'r kamer staan. Voor d'r eigen fris e.d. In de gezamelijk koelkast in de keuken staat al het gezamelijke spul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tip: als je er plek voor hebt altijd je eigen koelkast nemen (gewoon op je kamer).
Je medebewoners zijn altijd ranziger dan jij zelf blijkt.
Ja dat zijn van die dingen die ik gewoon maar even aan moet kijken. Sowieso is het qua ruimte niet zo makkelijk om dat ding daar neer te pleuren, en ik weet ook niet of ie door het trapgat pastquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tip: als je er plek voor hebt altijd je eigen koelkast nemen (gewoon op je kamer).
Je medebewoners zijn altijd ranziger dan jij zelf blijkt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, stom volk (bovenverdieping heb ik het dan over).En dan ook nog liefjens tegen me zeggen dat ik best nog even mag blijven liggen.
Hey... als ik één wenkbrauw op kon trekken, had ik het toen ook gedaan ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Greys trouwens best hilarisch: 'Jullie zijn écht allemaal al wakker!![]()
'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
too latequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Okay, als niemand Gb wil hebben, dan smokkel ik haar wel naar buiten.
quote:
Wil hebben? Wil hebben?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Okay, als niemand Gb wil hebben, dan smokkel ik haar wel naar buiten.
Bonjourrrrquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben er weer!
En ik ben uiteraard ook verliefd op zowel Ll als Greys
Ennnnnnnnn, sorry dat ik zo vroeg wakker werd zondag
Ah welnee, Ll wordt toch ook gedeeld door zovelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |