Ik zal de nodige quotes hier maar niet doen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En met wie rommel ik dan? Enlighten me?
Oh ja wacht, Goodbye!![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb Ierse entrecotes, Afrikaanse stoomaardappeltjes met honing en stoofpeertjes.
Maar die moeten nog maar 'even' wachten
Ook lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
Kom ik aan met mijn lasagnekant en klaar. wel met groenten
![]()
Die aardappeltjes hadden ze gewoon bij de supermarkt, stoomaardappeltjes en dan nu in de Afrikaanse versie, met honing. Het klonk zo lekker dat ik het niet kon laten liggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik wil wel bij je komen eten
![]()
Maar die aardappeltjes? Zelf gekruid of zelf gekocht?
Ik wil je ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys is verliefd op mij. En Dirkh omdat toch (bijna) niemand me wil. Ik lig goed in de markt merk ik al
Het klinkt inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die aardappeltjes hadden ze gewoon bij de supermarkt, stoomaardappeltjes en dan nu in de Afrikaanse versie, met honing. Het klonk zo lekker dat ik het niet kon laten liggen
"Afrikaner Soet Aartappel", country krieltjes met honing. Van CelaVita.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil je ook. Vond je echt superduperschattig
.
Da's onverwacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En met wie rommel ik dan? Enlighten me?
Oh ja wacht, Goodbye!![]()
[..]
Nee, da's het ironische, met de minst oude auto die hij heeft. Zijn 100PK Lupootje.
Nu gaat ie morgenochtend vroeg met de trein naar Schiphol (gaat weer naar Schotland) want hij wil de klassiekers niet op Schiphol laten staan voor een paar dagen. Snap ik wel. Maar nu moet ik hem brengen om 7.00 uur naar het station
Was zeker lekker! Morgen eet ik bij zuslief en donderdag Chicken tonight. Hoezo ik kook niet graag voor mezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook lekker
Gossiemijne open mijn mail SATC en Concert at sea
Ahw!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil je ook. Vond je echt superduperschattig
.
Het laatste, heb een uitnodiging voor beidequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was zeker lekker! Morgen eet ik bij zuslief en donderdag Chicken tonight. Hoezo ik kook niet graag voor mezelf![]()
SATC bij Concert at sea? Of snap ik je zin gewoon niet?
Wat is potertjes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaadga eens kijken wat voor kruiden ze erop doen heb voor vrijdag potertjes
Leuk!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het laatste, heb een uitnodiging voor beide![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi dat niet koken ken ik, mag in juli 3 weken
Jonge aardappeltjesquote:
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dinnetje werkt bij CatS en SATC gaan we met een groepje.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Fans zwaaien Sieneke uit
quote:
Fans zwaaien Sieneke uit
"Van ons krijgt ze sowieso 'twelve points!!'", voegen de andere fans JJH, Cat22, Loveless85, Goodbye, Tha_Erik, Tombolafan, ElisaB, Dizzy-Miss-Lizzy, Ingetje79 en Ml-etje daar lachend in koor aan toe.
Fans zwaaien Sieneke uit
Vanmorgen is de Nederlands deelneemster aan het Eurovisie Songfestival Sieneke vertrokken naar Oslo.
Nog herstellend van een keelontsteking nam de muisstille zangeres afscheid van haar familie en fans. Op haar reis naar Noorwegen wordt Sieneke bijgestaan door haar coach, Marianne Weber.
[ afbeelding ]
Een vaste groep fans, verzameld via de intercommunity Fok!, hadden een ludieke actie voor Sieneke in petto.
Woordvoerdster 'Greys': "We zijn afgelopen weekend bij elkaar gekomen in een huisje van Landal GreenParks en hebben daar nagedacht hoe we Sieneke een hart onder de riem konden steken".
Met lakens en verfbussen werd een spandoek gemaakt en vanmorgen in alle vroegte heeft fan Dirkh het spandoek langs de Polderbaan nabij Schiphol in de grond gestoken.
"We hopen dat we, na al het gezeur rondom 'Sjalalie, Sjalala, Ik Ben Verliefd Op Jou', Sieneke hiermee kunnen laten blijken dat er wel degelijk mensen geloven in haar kansen tijdens het songfestival.", aldus een emotionele Dirkh. "Van ons krijgt ze sowieso 'twelve points!!'", voegen de andere fans JJH, Cat22, Loveless85, Goodbye, Tha_Erik, Tombolafan, ElisaB, Dizzy-Miss-Lizzy, Ingetje79 en Ml-etje daar lachend in koor aan toe.
[ afbeelding ]
Sieneke dient zich via de halve finale op 27 mei nog wel te plaatsen voor een deelname aan de finale op 29 mei. De fans van het Fok!-forum wachten in spanning af.
Elies! Ssssshhhht mijn Mr zit naast mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Even teruggelezen.... Jullie zijn weer toe aan een weekend. En nu een weekend met óf veel kamers en veel schoon beddengoed, óf een huisje met een heeeele grote matras, toegerust voor een big old orgie!
Zal ik komen filmen?
Sommige journalisten leren het ook nooit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiihihi![]()
Shalalie is wel met een H hoor, net als Dirk!
quote:
Stond je daar in je BH?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Oh help![]()
En Greys maar zorgvuldig d'r hand voor d'r tieten houden bij die trapgatfoto's en dat mij niet even ook vertellen
Nee, maar die foto's werden van bovenaf genomen, snappuquote:
Ja, dat zag ik ook nog welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar die foto's werden van bovenaf genomen, snappu![]()
Oh, ik dacht dat je de foto's nog niet gezien had. Vandaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook nog wel![]()
Maar ik twijfelde tussen BH en spagettibandje...en ik heb goed ingezoomd
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Zo, weer thuis.
Zitten er nog meer mensen Cougar Town te kijken? Het zal je moeder zijn zeg!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Em El
Nog ffvoor het verhaal in het vorige deel.
Wacht maar ik zit te tikken al kijkendequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Alleen het feit hoe sommige foto's hier worden beschreven zou me doen besluiten om bij een eventuele volgende meet uitsluitend op te komen draven met een bivakmuts...
20 cm korter, in lagen en een schuine lok.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moest even denken
Hoe is je haar trouwens![]()
Cat is werken volgens mijquote:
Je hebt mousse met een speciaal tuitjes, zal het even opzoeken dan te je de bovenste 2 lagen haar op en spuit je tegen je haarwortel aan een dunne rand mousse en dan fohn je die tegen je haar aan terwijl je die lagen optilt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
20 cm korter, in lagen en een schuine lok.
Nu nog ff coupe soleil en ontdekken hoe ik m'n haar het beste kan "stylen"![]()
Ik heb van dat baby-haar wat zich niet makkelijk in model laat brengen helaas.
Maar morgen ben ik de hele dag thuis en dan ga ik es ff met schuimgel, fohn en krulborstel aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |