Elies! Ssssshhhht mijn Mr zit naast mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Even teruggelezen.... Jullie zijn weer toe aan een weekend. En nu een weekend met óf veel kamers en veel schoon beddengoed, óf een huisje met een heeeele grote matras, toegerust voor een big old orgie!
Zal ik komen filmen?
Sommige journalisten leren het ook nooit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiihihi![]()
Shalalie is wel met een H hoor, net als Dirk!
quote:
Stond je daar in je BH?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Oh help![]()
En Greys maar zorgvuldig d'r hand voor d'r tieten houden bij die trapgatfoto's en dat mij niet even ook vertellen
Nee, maar die foto's werden van bovenaf genomen, snappuquote:
Ja, dat zag ik ook nog welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar die foto's werden van bovenaf genomen, snappu![]()
Oh, ik dacht dat je de foto's nog niet gezien had. Vandaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook nog wel![]()
Maar ik twijfelde tussen BH en spagettibandje...en ik heb goed ingezoomd
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Zo, weer thuis.
Zitten er nog meer mensen Cougar Town te kijken? Het zal je moeder zijn zeg!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Em El
Nog ffvoor het verhaal in het vorige deel.
Wacht maar ik zit te tikken al kijkendequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Alleen het feit hoe sommige foto's hier worden beschreven zou me doen besluiten om bij een eventuele volgende meet uitsluitend op te komen draven met een bivakmuts...
20 cm korter, in lagen en een schuine lok.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moest even denken
Hoe is je haar trouwens![]()
Cat is werken volgens mijquote:
Je hebt mousse met een speciaal tuitjes, zal het even opzoeken dan te je de bovenste 2 lagen haar op en spuit je tegen je haarwortel aan een dunne rand mousse en dan fohn je die tegen je haar aan terwijl je die lagen optilt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
20 cm korter, in lagen en een schuine lok.
Nu nog ff coupe soleil en ontdekken hoe ik m'n haar het beste kan "stylen"![]()
Ik heb van dat baby-haar wat zich niet makkelijk in model laat brengen helaas.
Maar morgen ben ik de hele dag thuis en dan ga ik es ff met schuimgel, fohn en krulborstel aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |