Intelligente vraag ik me af, maar hij kan goed lullen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
Gullit blijft een leuke, intelligente vent.
Doe maar gewoon, dan doe je al gewoon genoeg!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
Gullit blijft een leuke, intelligente vent.
Zou hij danwel garantie krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef chufi het volgende:
Zou Huntelaars auto ook uit de Nigels verzameling komen ?
http://www.continentalcars.de/HTML/deutsch/index_deu.php
staat er niet bij , maar toch vraag het me af
ja begon ook al te twijfelen ..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou hij danwel garantie krijgen
Die wagen lekte van alle kanten
Volgende week geen uitzending.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel, volgende week vast een Giro item
Nee, week daarna wel gewoon uitzending (volgende week niet ivm Pinksteren denk ik), werd gewoon gezegd aan het einde van de uitzending hoor.quote:
Is pas een paar maanden?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke slimmerik heeft het tegenover VI gezet?
VI heeft het juist verplaatst tegenover HS. En dat is al een paar maanden inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke slimmerik heeft het tegenover VI gezet?
De zwarte Wilfried de Jongquote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef henkde_j het volgende:
Prachtig die vent. Die verdient echt zo'n filmpje
Mooi om te zien, inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef henkde_j het volgende:
Prachtig die vent. Die verdient echt zo'n filmpje
Richard was al jaren met z'n vreselijke Pa gebroken toen ie Wimbledon won.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef chufi het volgende:
dr vader was ook haar trainer, dat zou ook niet moeten kunnen ..
Maar ja dat heeft Richard wel de Wimbledon titel gebracht
Ik vond haar vooral irritant. En deze vergelijking is een belediging voor Gerritsen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Tommeke het volgende:
Misa is wel schattig, de Annette Gerritsen van het tennis![]()
Hij is gehandicapt.quote:Die wielrenner vind ik maar een irritante blaag. In een profpeloton fietsen doe je niet, voor je 't weet heb je valpartijen, en met al die aandacht die hij krijgt ook nog copycats.. Buiten dat lijkt hij mij 'n onsymathiek, verwend mannetje.
Ik heb 't dan ook puur over uiterlijk. Ze is verder een domme giebel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral irritant. En deze vergelijking is een belediging voor Gerritsen.
[..]
Hij is gehandicapt.
tegen een modjequote:Op maandag 12 juli 2010 20:44 schreef tong80 het volgende:
Topic loopt lekker hè Ambrosius ?
[TV-TIP] Vanavond Holland sportzomer NED-3
Failer.
Ja hij mag me niet. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
tegen een modjeDie gooit de jouwe gewoon dicht
Nee is met Golfer aan het bellen.Die heeft Bahamontes namelijk nog live meegemaaktquote:
Befin is almooimet higburyquote:
Ik denk in eerste instantie altijd: 'Wat moet Larry David daar.'quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
Klein ego heeft die van Toorn.
;'Ik heb Cruijff de deur gewezen.'
Lijkt me iemand die dat op elke verjaardag en bruiloft herhaalt.
dat bedoel ik ....quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef tong80 het volgende:
Dan zeggen sommigen dat het voetbal nu veel harder is enzo
Weer genieten.quote:
Ook legendarisch. En dan noemden ze Breukink een mietje.quote:
Echt geweldig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Spaulding het volgende:
Wilfried spreekt gewoon Frans en Italiaans.
Mooie documentaires maakt de beste man.
Inderdaad...hier staat het kippenvel op de armenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ken heel de beste man Bartali niet... maar ik zit met ontroering te kijken - prachtig!
Check Google.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ken heel de beste man Bartali niet... maar ik zit met ontroering te kijken - prachtig!
Ook Fausto Coppi is van ver voor mijn tijd - maar je ziet daar natuurlijk door de tijd wel beelden van enzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Check Google.
Ken je Coppi ook niet ?
Van voor de breedbeld tvquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Leatherface het volgende:
Maradona wordt nog op handen gedragen in Napels.
Hoe oud was dat item trouwens?
Faal, het begint maandag pas.quote:
Jij zou niet kijken.quote:
we vissen wel vaak in dezelfde vijver he, eerst Femke nu Jolandaquote:
de bakker met een jetlag en zware tennisperiode achter de rugquote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Keizer reed De Bakker er toch bijna af.
das geen excuus, maar hij kwam op tijd op snelheid om het toch te winnenquote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
de bakker met een jetlag en zware tennisperiode achter de rug
Zekers!quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Remzz het volgende:
Blijft een van de mooiste programma's op de Nederlandse televisie
En tot voor kort waren ze buurvrouwen ook nog.quote:Op maandag 6 september 2010 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
we vissen wel vaak in dezelfde vijver he, eerst Femke nu Jolanda
Ze waren er niet allemaal.quote:Op maandag 13 september 2010 11:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Vanavond met de hockeydames (allemaal!), schakers Loek van Wely & Anish Giri en de op epo betrapte wielrenner Roy Sentjens.
Wilfried pakte hem ook aardig aanquote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef henkde_j het volgende:
Niet echt handige spreker die coach
Maandag nog meer doping, ze hebben een filmpje met Ricco gemaakt.quote:
Lastig ding?!? Ik rij hem met 500CC onder de kont 100x op (oh nee, dit is niet het Moto GP topic)quote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef marcodej het volgende:
Ik snap wel waarom Ricco niet nog een keer de Eyserbosweg op wilde. Zonder Cera is net nog een verdomd lastig ding.
Maakte trouwens niet eens een domme indrukquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef chufi het volgende:
Jammer te horen dat Bonjasky gaat stoppen .... Wist niet dat ie oog problemenn had, maar ja K1 is geen zachte sport voor lievertjes
Heeft gewoon een fatsoenlijke studie afgemaakt en is in het verleden medewerker bij de bank geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maakte trouwens niet eens een domme indruk
Paul Martens.quote:Just saw the Interview of Ricco in Holland Sport. what am i happy that i´ve beaten this guy!Maybe it´s only one´s,but at least...
Wat een lief knaapje. Als je zou zeggen dat ie 12 was zou ik het ook geloven.quote:
Mwah, hij praat al wel redelijk intelligent vind ik.quote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een lief knaapje. Als je zou zeggen dat ie 12 was zou ik het ook geloven.
Dat zei het orakel inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Zei Johan nou onverschrikkelijk belangrijk?!
Ik vond het verre vanquote:
Mee eens. Zeker over het Contador gedeelte. Hij zat er ook volslagen naast met zijn 'de experts zijn het er over eens'. De experts zijn het er totaal niet over eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het verre van, wat hij over het WK zei kan iedereen die het gezien heeft (of alleen de samenvatting zelfs). En over Contador zei hij eigenlijk niks, hij heeft betere optredens gehad iig.
Het was voordat hij sprak al gepost...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het verre van, wat hij over het WK zei kan iedereen die het gezien heeft (of alleen de samenvatting zelfs). En over Contador zei hij eigenlijk niks, hij heeft betere optredens gehad iig.
Ze merken het als Nederland tegen Zweden speelt zonder De Jong.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef El_Bassie het volgende:
Oh en die enorme bullshit over De Jong en het voetballen verleerd zijn. Mag ik even braken. Die man is wekelijks een van de uitblinkers bij de nummer twee van de Premier League.
Dat denk ik wel ja. Hij lijkt me onmisbaar. Van Bommel is verdedigend ook niet je-van-het.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze merken het als ze tegen Zweden spelen zonder De Jong.
Dom figuur inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef golfer het volgende:
Hoe dom kan je zijn. Denken dat je voor een ander land kunt spelen zonder die nationaliteit of een paspoort ervan te hebben.
Volgens mij vonden ze het leuk om te doen.quote:
Ja, ze doen het helemaal uit zichzelf en uit vrije wil. Elk jochie van 5 die vraagt vast een motorfiets voor z'n verjaardag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij vonden ze het leuk om te doen.
Nou ik had het vreselijk gevonden op die leeftijd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze doen het helemaal uit zichzelf en uit vrije wil. Elk jochie van 5 die vraagt vast een motorfiets voor z'n verjaardag.
Straks in z'n eentje dus. Ben benieuwd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Dos37 het volgende:
Cavendish is wel tof, benieuwd naar de tijd op het einde.
"Yeah, it's a quiz about cocaine and you have to answer by putting on a yellow hat."quote:
quote:Dochter van Johan NeeskensOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke vriendin heeft Van Wolfswinkel
Aardige kerel ook wel
Omdat de voorgaande 22 delen daar ook al stondenquote:Op maandag 1 november 2010 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Waarom staat dit trouwens bij sport en niet tv?![]()
Ik heb vroeger wel tegen WVV gevoetbald maar toen was Jan al jaren wegquote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Heel weinig Fok!ers zullen hem nog echt hebben zien voetballen.
Hij is tegenwoordig meer de zeurende man uit DWDD (misschien wel nog meer dan de zeurende man uit B&vD)quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Jij hebt neem ik aan zijn debuut nog meegemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Ja. Althans wel bij Anderlecht en bij Ajax en bij het Nederlands elftal.quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
Jij hebt neem ik aan zijn debuut nog meegemaakt
quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Althans wel bij Anderlecht en bij Ajax en bij het Nederlands elftal.
quote:Ik wel. In zijn nadagen.Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Volgens mij een dag voor de EC-1 finale in 95quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Zei Jan nou dat hij dacht dat Kovács nog leefde? Die is al lang dood, volgens mij.
En dan ook nog geen eens een echte tattoo... Hugo valt steeds verder door de mandquote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Arme pekinees. Niet alleen als hond, maar ook nog een Sparta-pakje aan moeten.
Hugo is een heldquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook nog geen eens een echte tattoo... Hugo valt steeds verder door de mand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |