Lastig ding?!? Ik rij hem met 500CC onder de kont 100x op (oh nee, dit is niet het Moto GP topic)quote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef marcodej het volgende:
Ik snap wel waarom Ricco niet nog een keer de Eyserbosweg op wilde. Zonder Cera is net nog een verdomd lastig ding.
Maakte trouwens niet eens een domme indrukquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef chufi het volgende:
Jammer te horen dat Bonjasky gaat stoppen .... Wist niet dat ie oog problemenn had, maar ja K1 is geen zachte sport voor lievertjes
Heeft gewoon een fatsoenlijke studie afgemaakt en is in het verleden medewerker bij de bank geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maakte trouwens niet eens een domme indruk
Paul Martens.quote:Just saw the Interview of Ricco in Holland Sport. what am i happy that i´ve beaten this guy!Maybe it´s only one´s,but at least...
Wat een lief knaapje. Als je zou zeggen dat ie 12 was zou ik het ook geloven.quote:
Mwah, hij praat al wel redelijk intelligent vind ik.quote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een lief knaapje. Als je zou zeggen dat ie 12 was zou ik het ook geloven.
Dat zei het orakel inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Zei Johan nou onverschrikkelijk belangrijk?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |