Ik vond het verre vanquote:
Mee eens. Zeker over het Contador gedeelte. Hij zat er ook volslagen naast met zijn 'de experts zijn het er over eens'. De experts zijn het er totaal niet over eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het verre van, wat hij over het WK zei kan iedereen die het gezien heeft (of alleen de samenvatting zelfs). En over Contador zei hij eigenlijk niks, hij heeft betere optredens gehad iig.
Het was voordat hij sprak al gepost...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het verre van, wat hij over het WK zei kan iedereen die het gezien heeft (of alleen de samenvatting zelfs). En over Contador zei hij eigenlijk niks, hij heeft betere optredens gehad iig.
Ze merken het als Nederland tegen Zweden speelt zonder De Jong.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef El_Bassie het volgende:
Oh en die enorme bullshit over De Jong en het voetballen verleerd zijn. Mag ik even braken. Die man is wekelijks een van de uitblinkers bij de nummer twee van de Premier League.
Dat denk ik wel ja. Hij lijkt me onmisbaar. Van Bommel is verdedigend ook niet je-van-het.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze merken het als ze tegen Zweden spelen zonder De Jong.
Dom figuur inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef golfer het volgende:
Hoe dom kan je zijn. Denken dat je voor een ander land kunt spelen zonder die nationaliteit of een paspoort ervan te hebben.
Volgens mij vonden ze het leuk om te doen.quote:
Ja, ze doen het helemaal uit zichzelf en uit vrije wil. Elk jochie van 5 die vraagt vast een motorfiets voor z'n verjaardag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij vonden ze het leuk om te doen.
Nou ik had het vreselijk gevonden op die leeftijd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze doen het helemaal uit zichzelf en uit vrije wil. Elk jochie van 5 die vraagt vast een motorfiets voor z'n verjaardag.
Straks in z'n eentje dus. Ben benieuwd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Dos37 het volgende:
Cavendish is wel tof, benieuwd naar de tijd op het einde.
"Yeah, it's a quiz about cocaine and you have to answer by putting on a yellow hat."quote:
quote:Dochter van Johan NeeskensOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke vriendin heeft Van Wolfswinkel
Aardige kerel ook wel
Omdat de voorgaande 22 delen daar ook al stondenquote:Op maandag 1 november 2010 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Waarom staat dit trouwens bij sport en niet tv?![]()
Ik heb vroeger wel tegen WVV gevoetbald maar toen was Jan al jaren wegquote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Heel weinig Fok!ers zullen hem nog echt hebben zien voetballen.
Hij is tegenwoordig meer de zeurende man uit DWDD (misschien wel nog meer dan de zeurende man uit B&vD)quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Jij hebt neem ik aan zijn debuut nog meegemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Ja. Althans wel bij Anderlecht en bij Ajax en bij het Nederlands elftal.quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
Jij hebt neem ik aan zijn debuut nog meegemaakt
quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Althans wel bij Anderlecht en bij Ajax en bij het Nederlands elftal.
quote:Ik wel. In zijn nadagen.Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder.
Volgens mij een dag voor de EC-1 finale in 95quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Zei Jan nou dat hij dacht dat Kovács nog leefde? Die is al lang dood, volgens mij.
En dan ook nog geen eens een echte tattoo... Hugo valt steeds verder door de mandquote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Arme pekinees. Niet alleen als hond, maar ook nog een Sparta-pakje aan moeten.
Hugo is een heldquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook nog geen eens een echte tattoo... Hugo valt steeds verder door de mand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |