Ook legendarisch. En dan noemden ze Breukink een mietje.quote:
Echt geweldig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Spaulding het volgende:
Wilfried spreekt gewoon Frans en Italiaans.
Mooie documentaires maakt de beste man.
Inderdaad...hier staat het kippenvel op de armenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ken heel de beste man Bartali niet... maar ik zit met ontroering te kijken - prachtig!
Check Google.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ken heel de beste man Bartali niet... maar ik zit met ontroering te kijken - prachtig!
Ook Fausto Coppi is van ver voor mijn tijd - maar je ziet daar natuurlijk door de tijd wel beelden van enzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Check Google.
Ken je Coppi ook niet ?
Van voor de breedbeld tvquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Leatherface het volgende:
Maradona wordt nog op handen gedragen in Napels.
Hoe oud was dat item trouwens?
Faal, het begint maandag pas.quote:
Jij zou niet kijken.quote:
we vissen wel vaak in dezelfde vijver he, eerst Femke nu Jolandaquote:
de bakker met een jetlag en zware tennisperiode achter de rugquote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Keizer reed De Bakker er toch bijna af.
das geen excuus, maar hij kwam op tijd op snelheid om het toch te winnenquote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
de bakker met een jetlag en zware tennisperiode achter de rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |