Welke review?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef DaFrenk het volgende:
Net die review gelezen, maar waarom was dat een reden om hem niet te kopen? Heb ik over een duidelijk minpunt heen gelezen of..?
Ik besef net dat het dit weekend het pinksterweekend is, dus een extra dagje om te spelenMoet ik hem vrijdag wel ergens kunnen kopen natuurlijk
Je kunt geen killstreak rewards krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef DaFrenk het volgende:
Net die review gelezen, maar waarom was dat een reden om hem niet te kopen? Heb ik over een duidelijk minpunt heen gelezen of..?
Watquote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uit een post van het xbox topic :
'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
holy fuckquote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
Hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Inderdaadquote:
Ik heb me sowieso niet laten beïnvloeden door die streams.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?? 1 review en mensen cancellen gewoon in eens de pre-orders
Moet wel troll zijn, eerst fappen over de streams nu ineens boehoehoe
Idd, damn wat kijk ik uit naar deze gamequote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik zal niet te veel waarde hechten aan die eene review. Je hebt altijd die reviews die wat negatiever zijn, maar bijna alle reviews van RDR tot nu toe hebben een cijfer tussen de 9 en 10. Een acht is trouwens zeker niet slecht. Maar goed. Ik kan niet wachten, ik vind het nog steeds een gave game (a).
Wtf? GTA 4 een slechte aankoop?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb me sowieso niet laten beïnvloeden door die streams.
Maar ik zie gewoon steeds meer de game richting GTA4 gaan en dat was ook echt een slechte aankoop.
Misschien dat ik hem nog wel gewoon koop, maar ben niet meer zo hyped.
GTA IV is de mug, en RDR is de olifantquote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Torrio het volgende:
Ik denk dat de meesten gewoon zitten te trollen. Deze game wordt een mega klapper die een dikke schaduw over GTA IV zal werpen.
Ik moest ook even met mijn ogen knipperenquote:
Ja ik weet het, een mening hebben hier over een game is belachelijk, maar ik vond GTA4 echt teleurstellend.quote:
Heb ik iets over je mening gezegd? Niet meteen happen. Ik snap alleen je mening niet! GTA4 was ontzettend tof, maar ik heb het gevoel dat je liever GTA : SA speeltquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik weet het, een mening hebben hier over een game is belachelijk, maar ik vond GTA4 echt teleurstellend.
Vond het één grote frustratie!
Dingen die beloofd waren waren gewoon mooi recht geluld, maar in de game werkte het niet.
Nee hoor. GTA IV zal ik nooit wegdoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die GTA IV wel leuk vond?
Enigste wat ik wel denk is dat sommige mensen, het snel "veel van het zelfde vinden"quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:
Reviews tot nu toe veelbelovend.
OPM (Official Playstation Magazine): 10/10
Game Informer: 9,75/10
Games TM : 9/10
Spanish Playmania magazine: 98/100
Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10
GTAIV was geen slechte aankoop voor mij. Het probleem bij de game was dat veel mensen totaal andere verwachtingen hadden bij de game (rond kutten etc. is niet meer mogelijk/niet leuk). In RDR draait de halve game bijna om rondkutten
Precies ja, gewoonweg wat rondcruisen of rondwandelen in Liberty City is af en toe zo relaxed. San Andreas was dan nog leuker omdat je daar naast 3 grote steden ook nog een hoop platteland erbij kreeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die GTA IV wel leuk vond?Bovendien vind ik het rondwandelen wel leuk altijd. GTA IV lekker aanklooien, Fall-Out 3 lekker beetje rondknallen, denk dat het in RDR zelfs nog leuker is met wildlife e.d.
Inderdaad. GTA IV vond ik ook nog best wel leuk: doen wat je wou, maar toch weer anders dan in de voorgaande delen. Gewoon lekker rondlopen, af en toe even keihard door die lange straten racen om vervolgens op een auto te knallen waardoor die auto in brand vliegt of de persoon door de voorruit vliegt...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:
Reviews tot nu toe veelbelovend.
OPM (Official Playstation Magazine): 10/10
Game Informer: 9,75/10
Games TM : 9/10
Spanish Playmania magazine: 98/100
Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10
GTAIV was geen slechte aankoop voor mij. Het probleem bij de game was dat veel mensen totaal andere verwachtingen hadden bij de game (rond kutten etc. is niet meer mogelijk/niet leuk). In RDR draait de halve game bijna om rondkutten
Je mening is je mening, maar andere mogen daarop toch ook weer reageren met hun eigen mening?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
Mag het niet zo zijn dat ik GTA4 gewoon de slechtste uit de hele reeks vond?
Ik vond MW2 eigenlijk ook echt kut! ik speel nog steeds cod4.
Alle ontwikkelaars lijden momenteel een beetje aan het molyneux syndroom.... IT'S GONNA BE EPIC! en dan blijkt het half zo leuk..
San Andreas was steengoed, net als Vice City.
En ja ik zie het steeds meer berg af gaan met deze game, eerst waren het de verhalen dat alles kon en de multiplayer ook.
En nu lees je steeds al meer dingen die beperkt zijn, en die random dingen als overvallen en diefstallen zullen uiteindelijk ook wel weer tot vervelends toe herhaalt worden. (ik vergelijk het even met die kut telefoon in GTA4).
Maar goed dat is mijn idee, en sorry dat ik bij de fanboys op de tenen trap.
Nouja, ik kan het wel begrijpen als mensen MW2 erbij halen. De hype rondom MW2 was huge, vooral voor ons COD4 spelers. Ik keek zo ontzettend uit naar MW2 en had het er elke dag over.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef ufopiloot het volgende:
Wie is er eigenlijk over MW2 begonnen hier
De besturing vond ik juist erg verbeterd in vergelijking met Vice City en San Andreas. Multiplayer was inderdaad wat minder, maar goed: dat was dan ook hun eerste echte multiplayer werk.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ik vond GTA gewoon veel herhaling.
De telefoon werkte echt zo zwaar op me zenuwen dat ik er echt bad trips van heb gehad.
Ook de multiplayer was zo klote dat ik het al gauw gezien had, het was traag en de besturing alles behalve fijn! Was meer luck met schieten dan knap richt werk.
Maar goed, mijn overal feel van GTA4 was gewoon niet zo goed.
Ze vergelijken RDR gewoon met Red Faction en Just Cause 2...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Deze: http://www.eurogamer.net/articles/red-dead-redemption-review
Ja nu snap ik dat je nog steeds BC2 speeltquote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ik vond GTA gewoon veel herhaling.
De telefoon werkte echt zo zwaar op me zenuwen dat ik er echt bad trips van heb gehad.
Ook de multiplayer was zo klote dat ik het al gauw gezien had, het was traag en de besturing alles behalve fijn! Was meer luck met schieten dan knap richt werk.
Maar goed, mijn overal feel van GTA4 was gewoon niet zo goed.
En na 2 dagen speelde je nog steedsquote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het wel begrijpen als mensen MW2 erbij halen. De hype rondom MW2 was huge, vooral voor ons COD4 spelers. Ik keek zo ontzettend uit naar MW2 en had het er elke dag over.
Uiteindelijk bleek het toch wel een flop te zijn, vooral na 2 dagen online spelen. Ik wil niet weer diezelfde fout begaan.
Maarja ze brachten de multiplayer wel als iets geniaals naar voren, ik neem hun dat natuurlijk niet kwalijk want dat zou ik als verkoper ook doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef WSquater het volgende:
[..]
De besturing vond ik juist erg verbeterd in vergelijking met Vice City en San Andreas. Multiplayer was inderdaad wat minder, maar goed: dat was dan ook hun eerste echte multiplayer werk.
Ik bedoel eigenlijk 48 uur online gespeeld te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu snap ik dat je nog steeds BC2 speelt
[..]
En na 2 dagen speelde je nog steeds
Want?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu snap ik dat je nog steeds BC2 speelt
Ik zat gewoon te trollen hoor. Ben nog steeds ontzettend benieuwd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[Xbox 360 #482] Een cake voor Alan Wake
Hoezo? Mag ik het geen tegenvallende game vinden?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fucking kansloze TT zeg. Kolere.
''tegenvallende game''
Nigga, puh-lease.
Maar nu bepaal jij onze mening.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo? Mag ik het geen tegenvallende game vinden?
Je hebt lopen geilen op de streams en 1 review van een 8 en het is meteen baggerquote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jaquote:
Impressies graag.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. doe dan iets neutraals ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien. Maar als er staat 'geweldige game!' bepaal jij mijn mening.
En jouw immpressies dat het goed is?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Impressies graag.
Of ga je me nu vertellen dat je dit slechts baseert op de review van Eurogamer? Zo ja, écht.
Je weet hopelijk dat er een grote tunnel tussen Frankrijk en Engeland zit?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vliegvelden zijn in NL alweer open maar in de UK is het nog steeds twijfelachtig.
[..]
Daar heb je niks aan als je de Engelse versie, uit Engeland, hebt besteld
Kom op, geef toe. Vanwege 1 enkele review vind je het al gelijk niks. En anders nog: alle reviews zijn positief (zelfs die 8, want een 8 is goed - lol).quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En jouw immpressies dat het goed is?
Of is dat alleen van de reviews?
Is beetje zelfde probleem nietwaar?
Waarom kan je hier roepen dat het GOTY is zonder gezeik, maar zodra je zegt twijfels te hebben lijkt het wel of je staat te pissen in de kerk tegen de pater aan!
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef Hoolii het volgende:
Dit is propaganda!
Dit forum is communistisch, niemand mag een eigen mening! TS is Stalin himself! OMG ik wil niet naar Siberië. Ik wil naar het wilde westen lekker bizons in hun arie nemen.
Dit is echt nutteloos.
Mijn spel welquote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat er een grote tunnel tussen Frankrijk en Engeland zit?Denken dat je spel via vliegtuig geleverd word...
![]()
[url=
[url=http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7]http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7[/url][/url]
Hehe, je nicknamequote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Dacht dat dronken zijn in GTA4 al behoorlijk hilarisch was uitgewerkt maar in dit spel is er na een paar tequila's helemaal niks meer te beginnen met jeEn het duurt ook nog best lang voor je weer bij je positieven bent.
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar mis je een chromosoom ofzo? Lees for god sake nou eens goed wat mijn punt exact is. Het feit dat hij het spel voorziet van het predikaat ''tegenvallend'' op basis van slechts één ''mindere'' review is lachwekkend kortzichtig. Ben jij nou ook zo dom om dat niet te begrijpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En jouw immpressies dat het goed is?
Of is dat alleen van de reviews?
Is beetje zelfde probleem nietwaar?
eerder een zuurpruimquote:
Het feit dat jij denkt dat het door een review komt is nog lachwekkender dan je semi intelligente posts.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar mis je een chromosoom ofzo? Lees for god sake nou eens goed wat mijn punt exact is. Het feit dat hij het spel voorziet van het predikaat ''tegenvallend'' op basis van slechts één ''mindere'' review is lachwekkend kortzichtig. Ben jij nou ook zo dom om dat niet te begrijpen?
Gouden Regel: Altijd 1,5 punt aftrekken!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
jezus mensen wat gaat dit hard zeg![]()
offtopic: rond de 8 voor nederlands en bio![]()
ontopic: ik kan niet meer wachten en heb afgesproken om bij een mattie te gaan spelen als ik hem binnenkrijg![]()
het boeit mij verder weinig, maar ik vind het een beetje lam dat je eerst iedereen loopt af te zeiken die aan het trollen is, terecht of onterecht, en dat je nu zelf loopt te trollen met de fucking TTquote:Op maandag 17 mei 2010 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
Geweldig wat je kan aanrichten met een TT die bedoelt is als troll.
Ik heb die hele review niet eens gelezenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Kom op, geef toe. Vanwege 1 enkele review vind je het al gelijk niks. En anders nog: alle reviews zijn positief (zelfs die 8, want een 8 is goed - lol).
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het boeit mij verder weinig, maar ik vind het een beetje lam dat je eerst iedereen loopt af te zeiken die aan het trollen is, terecht of onterecht, en dat je nu zelf loopt te trollen met de fucking TT
Dan deed je dat verkeerd, ik zal je een plaatje laten zien hoe het wel moet:quote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
gelukkig was ik niet aan het trollen daarmeequote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.
LOL!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef luffyd het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=468_1274045745
Leg me dan eens uit waarom het spel in jouw optiek tegenvalt, alwetende.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het feit dat jij denkt dat het door een review komt is nog lachwekkender dan je semi intelligente posts.
Ja fuck hey, we zijn ook gelijk 600 pagina's verder!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL, KOMT OOK IEMAND ONDER EEN STEEN VANDAAN!
nee, je hebt volkomen gelijk, wtfquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja fuck hey, we zijn ook gelijk 600 pagina's verder!
jaja overdrijven is een kunst bla bla.
overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja fuck hey, we zijn ook gelijk 600 pagina's verder!
jaja overdrijven is een kunst bla bla.
Ok, ik had je gewaarschuwd dat ik 10 punten aftrek zou geven bij de troller.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom het spel in jouw optiek tegenvalt, alwetende.
Ik heb altijd gelijk.quote:
mediaoffer.nl ?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef nattermann het volgende:
Waar issie online het goedkoopst te bestellen?
en als het kan ook nog de limited edition
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
na de release, I presume?quote:
Meerdere die het nog niet spelen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet RDR aan het spelen?
Uhuh I know, deze game MAG je gewoon niet piratenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Meerdere die het nog niet spelen hoor![]()
Het geeft veel meer voldoening om te wachten op het origineel.
Als je hem na de release gewoon normaal koopt maakt het niet uit, maar de meeste mensen die beweren dat ze dat gaan doen denken net zo hard, ja dag ik heb hem al hij doet het prima, waarom 60 euro dokken voor iets wat ik al hebquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uhuh I know, deze game MAG je gewoon niet piraten
Omdat multiplayer.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als je hem na de release gewoon normaal koopt maakt het niet uit, maar de meeste mensen die beweren dat ze dat gaan doen denken net zo hard, ja dag ik heb hem al hij doet het prima, waarom 60 euro dokken voor iets wat ik al heb
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Meerdere die het nog niet spelen hoor![]()
Het geeft veel meer voldoening om te wachten op het origineel.
vette screenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Al die lovende reviews,.... epischIk kan niet wachten!
[ afbeelding ]
"They sell souls cheap here" op de brug?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de hint uit de launch trailer!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Acryl het volgende:
[..]
"They sell souls cheap here" op de brug?
quote:
Zeer terechtquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Al die lovende reviews,.... epischIk kan niet wachten!
[ afbeelding ]
je kan toch skinns unlocken, dacht ik ergens gelezen te hebben? dus ik neem aan van welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik aannemen dat je de persoon waar je mee speelt in de mutli kan aanpassen?
Doei dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Platina het volgende:
Ik ga wel op een andere site over RDR lezen, want het niveau hier met edwinuss en kutkabouter is echt beneden alle peil.
/carequote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Platina het volgende:
Ik ga wel op een andere site over RDR lezen, want het niveau hier met edwinuss en kutkabouter is echt beneden alle peil.
Je zal om 4 uur ook nog wel kunnen binnen wandelen, maar als je zeker wilt zijn gewoon even een belletje maken: je kan altijd vragen of ze er eentje apart voor je willen houden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef DaFrenk het volgende:
Zou je bij een zaak als MediaMarkt er op tijd bij moeten zijn of kan je om 16:00 ook nog wel binnenwandelen?
Geen idee of ze dat doen, maar kan het proberen jaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je zal om 4 uur ook nog wel kunnen binnen wandelen, maar als je zeker wilt zijn gewoon even een belletje maken: je kan altijd vragen of ze er eentje apart voor je willen houden.
Spoiler free?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef R_B het volgende:
Nog maar een keer posten:
http://uk.xbox360.ign.com(...)p8pfkm6nmhe9?show=hi
Ja. Dat zijn reviews vaak wel.quote:
Done. Dit is het. De multiplayer die ik dit jaar moeilijk veel ga spelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef R_B het volgende:
Nog maar een keer posten:
http://uk.xbox360.ign.com(...)p8pfkm6nmhe9?show=hi
Nou als je het verhaal van een spel voor jezelf wilt verzieken is meestal een Gametrailers review kijken alles wat je hoeft te doen...quote:
Wil je dan niet weten waar het verhaal over gaat?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou als je het verhaal van een spel voor jezelf wilt verzieken is meestal een Gametrailers review kijken alles wat je hoeft te doen...
Ik zou het zeker niet voor je werk ophalen want dan heb je het spel in handbereik, maar kan je het niet spelen. Dat is erger dan het niet in handbereik hebben en het niet kunnen spelenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat doen, maar kan het proberen jaIk kom er iig langs op weg naar huis van het werk. Nu kan ik natuurlijk ook even in de pauze gaan, of iets later beginnen.
net als met modern warfare 2, die had ik toen gekocht tijdens school. ik heb dat ding wel 100 keer zitten lezen voordat ik thuis kwamquote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik zou het zeker niet voor je werk ophalen want dan heb je het spel in handbereik, maar kan je het niet spelen. Dat is erger dan het niet in handbereik hebben en het niet kunnen spelenBen je de hele dag afgeleid...
Maar goed, je kan ieder geval even bellen of ze er genoeg hebben en eventueel of ze er eentje apart willen houden
Wat deed jij in de stad onder schooltijdquote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
net als met modern warfare 2, die had ik toen gekocht tijdens school. ik heb dat ding wel 100 keer zitten lezen voordat ik thuis kwam
Ik weet niet waarom, maar daar dacht ik ook aan de laatste dagen. Nooit problemen gehad met m'n Xcocks * klopt af*, maar ik blijf ook maar denken, beter gaat er niks vreemds gebeuren als ik hem eindelijk binnen hebquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef abruzzese het volgende:
Deze game , Red Dead Redemption word mijn allermooiste game die ik ga spelen aankomende Vrijdag .
Ik houd zowiezo van realisme in games en dat biedt deze game mij zeer en zeker .
Ik heb hier zeker een dik jaar na uitgekeken en wist toen al dat Rockstargames hier een Tripple-A game zou neerzetten .
Echt ongelooflijk dat ik nu nog maar een paar dagen hoef te wachten , en nu maar hopen dat mijn 3 jaar oude Playstation 3 niet defect gaat om deze wereldtitel .
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad welkom!
Weet iemand trouwens wat Rockstar als hoofdplatform heeft gebruikt voor de ontwikkeling. Ik heb namelijk al wat gelezen over een paar problemen op de Xbox 360, maar bij de PS3 lijkt er niks aan de hand..
Ik lees alleen berichten dat ze identiek aan elkaar zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad welkom!
Weet iemand trouwens wat Rockstar als hoofdplatform heeft gebruikt voor de ontwikkeling. Ik heb namelijk al wat gelezen over een paar problemen op de Xbox 360, maar bij de PS3 lijkt er niks aan de hand..
Ja, daarom vraag ik het ook hier of meer mensen hier iets van weten. Zo las ik net ergens dat je onder bepaalde gevechtactie's (ben helaas vergeten welke) de fps heel kort tijdelijk erg omlaag kan schieten (naar 12 fps stond er dacht ik).quote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik lees alleen berichten dat ze identiek aan elkaar zijn.
*jaloers op jouw vrienden*quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Basssie024 het volgende:
Staan er al 2 in mijn frend ilst die RDR al aan het spelen zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook hier of meer mensen hier iets van weten. Zo las ik net ergens dat je onder bepaalde gevechtactie's (ben helaas vergeten welke) de fps heel kort tijdelijk erg omlaag kan schieten (naar 12 fps stond er dacht ik).
Ook was er nog iets anders, ik weet niet meer precies wat het was. Heb er niet heel sterk opgelet omdat ik 'm voor de PS3 ga halen dus dan boeit het mij toch niet zoveel
[..]
*jaloers op jouw vrienden*
Doe je in de SP ook hoor. Ik zou zeggen doe de challangesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je kan toch skinns unlocken, dacht ik ergens gelezen te hebben? dus ik neem aan van wel
Het zou ook een beetje onlogisch zijn om als je helemaal in het westen zit, naar helemaal in het oosten te gaan voor een missie. In GTA IV breidde je ook langzaam uit vanaf een bepaalde plek.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ik denk zowiezo dat beide versies als er uberhaupt verschillen zijn weinig zullen afwijken, Rockstar heeft na GTA4 al aardig wat jaartjes op de teller staan om de Engine beter te laten werken op beide platforms.
Gemiddelde gebruiker ziet er weinig van denk ik
oh en... na de streams te hebben gekeken.....moet ik eerlijk zeggen dat ik de map toch groter had verwacht ... wel dom van mij ws..maar leek allemaal aardig snel van A naar B te komen.. Zo'n stom gevoel ..![]()
Ja, die noob heb ik ook gezien geloof ik. Hij was met een duel bezig, en had zijn vijand gemarked etc., maar hij schoot maar niet. Vervolgens zie je de vijand langzaam zijn wapen trekken, in de chat begint iedereen al te schreeuwen 'SHOOT! SHOOT!', maar 3 seconden later is hij te laat en ligt hij dood op de grond. Heel de chat ging uit zijn dak en lachte hem uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Gutterblade het volgende:
Ja ziet er zeker tof uit !![]()
Jammer alleen wel dat de meeste mensen ( op een paar leuke uitzonderingen na ) die streamen geen ruk van het spel snappen/kunnen.... Weet nog de eerste stream die ik keek, was een redelijk geirriteerd ventje dat zat te schelden in de microfoon over dat hij het op zijn manier speelde en mensen hun *** moesten houden , en heel veel mensen bannde..
Hij kwam zijn eerste Random encounter tegen.... liep met zijn paard vol het vuurgevecht in.... Draait zijn rug naar 3 gastjes met geweren, word neergeschoten en begint vervolgens over hoe hij dat niet verwacht had... dan gaan mn vingers toch wel jeuken hoor !
![]()
Las trouwens net op Reddead.net dat het verschillen tussen alive en dead met bounties erg groot is, dood --> ong 60 dollar , alive 120ik weet dus wat ik ga doen.
Nja, ik zal misschien het zelfde reageren. De eerste keer zal ik het waarschijnlijk ook verkloten om te schieten - omdat ik het nog niet gewent ben natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef Gutterblade het volgende:
Jaaaaaaaaaaa![]()
En in een latere stream won ie een duel en hij ging LOOOOS![]()
: OMG YES, THATS HOW ITS DONE, YEAHHHH BABY WOOOOOOO
Ik vraag me dan serieus af of ie soms nog z'n kelder uitkomt
omdat ze verwend zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijgen die Amerikanen 'm eigenlijk altijd een paar dagen eerder?
Die schreeuwertjes hebben de 3 dagen voorsprong straks wel nodig toch online ?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Of all the world’s game developers, only Rockstar would even dream of a passage of such relevant hilarity. No other game developer has been so willing, and quite so able, to riff on the real world rather than sticking to elves or dragons or aliens or fantasized battlefields.
In the more than 1,100 articles I have written for this newspaper since 1996, I have never before called anything a tour de force. Yet there is no more succinct and appropriate way to describe Red Dead Redemption. Rockstar rides again.
Dat vraag ik me ook af. En ik heb er een hekel aan. Ik wil die game zo graag..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. En ik heb er een hekel aan. Ik wil die game zo graag..
Je hebt er 2quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb net weer even mijn Xbox aangezet om 'warm te draaien', bleek dat ik al sinds september 2009 niet meer had gespeeld
NL?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Basssie024 het volgende:
Staan er al 2 in mijn frend ilst die RDR al aan het spelen zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk altijd naar elke game uit die ik koop. Maar goed, ik koop dan ook alleen games die ik zelf gaaf vind. Moet wel toegeven dat Red Dead Redemption een van de uitzonderingen is waar ik al een hele poos op wacht en al maanden geleden een pre-order voor heb geplaatst.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.
Ik vraag me trouwens ook af of alle stats nog worden gereset bij de release, maar dat zal vast wel niet.
Hoezo wat voor dingen mee maken?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er steeds meer zin in , elk verhaal die ik van mensen hoor die iets mee maken in de game schept weer meer en meer verbazing.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:46 schreef WSquater het volgende:
Ik ga zo ook naar bed, jongens. Nog vier nachtjes en dan is het allemaal over... tenzij je 'm importeert met het vliegtuig en een aswolk toevallig roet in het eten gooit ;p
Bijvoorbeeld dat iemand de doodstraf krijgt terwijl jij net langs rijdt met je paard. Of iemand anders zei dat hij de 'bad guy' probeerde uit te hangen en vermoordde iemand maar uiteindelijk bleek het juist goed, want de gozer die hij had vermoord was een kannibaalquote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo wat voor dingen mee maken?
Want ik heb geen zin om dit hele troll topic door te lezen
Same here. Ben over het algemeen een saaie gamer, standaard Pro Evo elk jaar en wat budgetgames tussendoor, maar deze game is de eerste waarbij ik al maanden van tevoren alles volg.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.
Ik vraag me trouwens ook af of alle stats nog worden gereset bij de release, maar dat zal vast wel niet.
Wat die persoon hier onder ook zegt en op youtube vertelde iemand weer een heel ander verhaal, Over dat je het 1ne moment langs een bandieten kamp kan rijden die leeg is en dat wanneer je in de avond terug komt ze kunt overvallen en de buit kan mee nemen, Deze game is gewoon zoveel , De verwachtingen zijn hoog hoger hoogst.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo wat voor dingen mee maken?
Want ik heb geen zin om dit hele troll topic door te lezen
Zo lang is het niet, maar wel doorhalenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga in het extra lange weekend flink doorhalen. Can't wait.
Dat geloof ik goed, ik heb hier zo'n zin in, kan bijna niet wachten!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef Torrio het volgende:
Ook al beweerde iemand anders, let maar op het gaat in veel winkels snel uitverkocht zijn.
Voor mij wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo lang is het niet, maar wel doorhalen
Ik denk dat ik dat morgen ook maar eens ga doen. Woon midden in het stadscentrum met een Bart Smit, Dixons, FRS en een Toys XL om de hoekquote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nou morgen maar voor het eerst in de winkel kijken of die er al is maar de kans is natuurlijk 10%,
Maar kom toch langs het centrum dus waarom niet
Ach studenten hebben het altijd rustigquote:
Als hij er al is, ook al is de kans natuurlijk klein, zal ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh mensen, succes ermee morgen.
Misschien wel zo leuk voor je medemensen om ook een foto van de bon te maken, dan kunnen wij hem ook eerder halen
Zou toch wat zijn als ie morgen bij de bart staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als hij er al is, ook al is de kans natuurlijk klein, zal ik dat zeker doen
Multiplatform releases = 360 hoofdplatform.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach studenten hebben het altijd rustig. Jij gaat voor de PS3 denk ik
?
Oh ik dacht dat je amper nog iets met de xbox deedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Multiplatform releases = 360 hoofdplatform.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is iedereen altijd bang dat de game uitverkocht gaat zijn? Heb je dat OOIT gezien? Je praat jezelf alleen maar gek.
Onzin, stapels zullen er liggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef Torrio het volgende:
Ook al beweerde iemand anders, let maar op het gaat in veel winkels snel uitverkocht zijn.
Ik kan me sowieso geen game herinneren die uitverkocht was in de week van release.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Rossdale het volgende:
RDR is lang niet zo populair als GTA IV, Halo 3 of MGS4 en die waren ook niet uitverkocht.
Burning Crusade.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen game herinneren die uitverkocht was in de week van release.
Ook die heb ik gewoon in de winkel gekocht tijdens de release.quote:
Ja maar, ja maar. Hij was in heel veel winkels binnen een paar dagen uitverkocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die heb ik gewoon in de winkel gekocht tijdens de release.
Ja dat is ook echt waar ik bang voor ben....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel alleen wel aan de multiplayer. Ziet er zo gaaf uit, maar ik vond de multiplayer van GTA IV ook prut en dat gaat hier hetzelfde principe zijn... Hrmz...
Ik heb net de S.E edition betaald, dus ik haal hem ook wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik haal hem sowieso wel, want de SP ervaring is gewoon zwaar baas dus een miskoop zal het zeker niet zijnOf het een MW2/BF:BC2 killer wordt betwijfel ik.
Om die vrije wereld met z'n 10en te delen en samen dingen te gaan doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wat is de multiplayer dan ? Als het spel echt zo geweldig is dat je in een vrije wereld altijd wat anders tegenkomt waar is een multiplayer dan nog voor nodig ?
jammer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nope biertank, helaas is hier geen demo van, maar je had (kan?) nog streamskijken.
Streams zijn hooguit een half uur tot uur online.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef biertank het volgende:
[..]
jammer.
heeft iemand een linkje?
heb er een paar geprobeerd die hier voorbij kwamen maar die waren allemaal offline
Waarschijnlijk omdat de 360 versie weer avatar rewards heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
HOOFDDORP - Gamers die de PlayStation 3-versie van Red Dead Redemption kopen, krijgen exclusieve content die alleen voor die console verkrijgbaar is. Dat bevestigt de Nederlandse tak van Rockstar aan Gamer.nl
De content bevat een nieuwe schuilplaats genaamd 'Solomon's Folly Gang Hideout' en een 'Walton Gang Outfit'. Deze outfit zorgt ervoor dat hoofdrolspeler John Marston er trendy uiziet. Red Dead Redemption komt deze vrijdag uit voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360![]()
Tof ik hou van dat soort dingen trok Nico ook altijd een pak aan zodra als dat het kon in de game.
Toch blij dat ik een ps3 heb.
Dat dus! Al zijn sommige mensen wel zeer tevreden met GTA4 online, ik heb het nog nooit gedaan iigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel alleen wel aan de multiplayer. Ziet er zo gaaf uit, maar ik vond de multiplayer van GTA IV ook prut en dat gaat hier hetzelfde principe zijn... Hrmz...
Ik speel RDR de eerste tijd ook alleen maar SP, heb op het moment geen Live verbinding en ben het ook niet van plan, als je ziet wat je allemaal kan doen in SP.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dus! Al zijn sommige mensen wel zeer tevreden met GTA4 online, ik heb het nog nooit gedaan iig
Alleen als je als Clint Eastwood verkleed komt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaar met werken, dus komt lekker uit. Geen nachtrelease?
Ik ga uitgerekend vrijdagmiddag naar de sauna tot ergens heel laat in de avondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaar met werken, dus komt lekker uit. Geen nachtrelease?
Illigaal?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Basssie024 het volgende:
[ afbeelding ]
Red Dead Redemption wordt gespeeld
Playing Single Player In New Austin
dit zie ik steeds meer op mijn box bij NLers![]()
![]()
![]()
ik wacht wel geduldig![]()
[ afbeelding ]
tenzij hij veel gamereviewers in zijn lijst heeft staan lijkt me dat wel jaquote:
Ik denk dat ze gewoon een Nederlandse identiteit hebbenquote:
Wii Fit was een paar uur na release uitverkochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen game herinneren die uitverkocht was in de week van release.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Vandaag elke winkel afgegaan, geen verkopen ze. Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog maar ze verkochten ze nog niet.Zo dichtbij en toch zo ver weg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog
Oja. Het is nog vroeg in de ochtend!quote:
Is het ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Wii Fit was een paar uur na release uitverkocht.
Ben zelf van de hype train gestapt. Lijkt toch GTA te zijn met een Wild West skin. Ga nog wel vandaag morgen en overmorgen kijken of ik hem in de winkel kan kopen en m'n amazon preorder cancelen, maar ik heb er een hard hoofd in dat ik hem ooit helemaal uit ga spelen.
Al onze hoop rust op jou Luke Skywalkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Aaah crap.Ik zal straks hier ook eens gaan kijken.
waar?quote:
denk t niet anders was ie toch niet onlinequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Al onze hoop rust op jou Luke Skywalker
Jammer dat ie elke keer zulke hoge scores krijgt, zo leert R* het nooit.quote:
Waar!quote:
Wil je dan een baggerspel hebben?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Jammer dat ie elke keer zulke hoge scores krijgt, zo leert R* het nooit.
Fijn, dit was hetgeen wat ik een paar topics terug al aangaf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Wii Fit was een paar uur na release uitverkocht.
Ben zelf van de hype train gestapt. Lijkt toch GTA te zijn met een Wild West skin. Ga nog wel vandaag morgen en overmorgen kijken of ik hem in de winkel kan kopen en m'n amazon preorder cancelen, maar ik heb er een hard hoofd in dat ik hem ooit helemaal uit ga spelen.
Die heb ik al en die heet GTAIV.quote:
quote:
Triest. Mensen die gaan stuiteren omdat een game niet 3 dagen eerder in de winkels ligt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb net de plaatselijke intertoys en Bart Smith opgebeld krijg ik in beide gevallen een dame aan de lijn die zegt vrijdag mag die pas verkocht worden. Dus waarschijnlijk hebben de winkels ze wel maar zijn ze gewoon bang voor de boetes.
Liferquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga uitgerekend vrijdagmiddag naar de sauna tot ergens heel laat in de avondZal dus wel zaterdagochtend worden voordat ik hem heb.
Zeg nou maar waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef Clownbaby het volgende:
Natuurlijk is het net als GTA, het is hetzelfde genre; free roam third person. Deze is gewoon 100x badasser. Hier een paar redenen:Eh ja. Niet echt goede redenen om een game te kopen. Tenzij je twaalf bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef Clownbaby het volgende:
Natuurlijk is het net als GTA, het is hetzelfde genre; free roam third person. Deze is gewoon 100x badasser. Hier een paar redenen:Mafkees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah wtf...balen manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:32 schreef Gutterblade het volgende:
Was vandaag bij de lokale intertoys, na 10x de naam van het spel uitspreken voor het blondje ging ze dan eindelijk achter kijken....Om terug te komen met het doosje![]()
![]()
Waarop ze werd aangesproken door collega die "lekker gek is" ( Zie ONZ ) dat het nog te vroeg was![]()
Mijn tere kinderzieltje in duizend stukjes...pats *raapt stukjes op*
Dit meen je niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |