abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81542320
  maandag 17 mei 2010 @ 17:41:06 #2
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81542385
die TT slaat nergens op
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_81542414
Tegenvallend?
  maandag 17 mei 2010 @ 17:42:48 #4
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81542458
Maarja, het ligt je of het ligt je niet wat R* maakt he
  maandag 17 mei 2010 @ 17:43:09 #5
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81542473
Trollerts
pi_81542518
Net die review gelezen, maar waarom was dat een reden om hem niet te kopen? Heb ik over een duidelijk minpunt heen gelezen of..?

Ik besef net dat het dit weekend het pinksterweekend is, dus een extra dagje om te spelen Moet ik hem vrijdag wel ergens kunnen kopen natuurlijk
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:45:07 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81542572
tvp
Tics van je petten.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:45:17 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81542581
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef DaFrenk het volgende:
Net die review gelezen, maar waarom was dat een reden om hem niet te kopen? Heb ik over een duidelijk minpunt heen gelezen of..?

Ik besef net dat het dit weekend het pinksterweekend is, dus een extra dagje om te spelen Moet ik hem vrijdag wel ergens kunnen kopen natuurlijk
Welke review?
Tics van je petten.
pi_81542618
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef DaFrenk het volgende:
Je kunt geen killstreak rewards krijgen.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:45:53 #10
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_81542620
Tvp
pi_81542716
Wtf?? 1 review en mensen cancellen gewoon in eens de pre-orders

Moet wel troll zijn, eerst fappen over de streams nu ineens boehoehoe
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81542792
Uit een post van het xbox topic :

'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81542886
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
Wat
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_81542904
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:45 schreef nattermann het volgende:

[..]

Welke review?
Deze: http://www.eurogamer.net/articles/red-dead-redemption-review
  maandag 17 mei 2010 @ 17:53:17 #15
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81542935
quote:

holy fuck
  maandag 17 mei 2010 @ 17:55:38 #16
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81543047
quote:

Haha Vet!

Hoopte eigenlijk wat slechte reviews te vinden, aangezien ik helemaal geen geld over heb voor een spel.. Maar goed, laat ik het maar als investering zien, als ik binnen speel kan ik buiten geen geld uitgeven.
pi_81543096
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef 3keernix het volgende:

[..]

holy fuck
Inderdaad

Maar ik zal niet te veel waarde hechten aan die eene review. Je hebt altijd die reviews die wat negatiever zijn, maar bijna alle reviews van RDR tot nu toe hebben een cijfer tussen de 9 en 10. Een acht is trouwens zeker niet slecht. Maar goed. Ik kan niet wachten, ik vind het nog steeds een gave game (a).
pi_81543115
En hier nog een post :

[Xbox 360 #482] Een cake voor Alan Wake

Snap niet dat mensen nu weer tegen gaan krabbelen, gta4 is een totaal andere game. Vroeger kon je in het wilde westen ook niet zeggen, ja ik ga niet zo lang stuk met een paard rijden
  maandag 17 mei 2010 @ 17:58:34 #19
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81543156
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?? 1 review en mensen cancellen gewoon in eens de pre-orders

Moet wel troll zijn, eerst fappen over de streams nu ineens boehoehoe
Ik heb me sowieso niet laten beïnvloeden door die streams.
Maar ik zie gewoon steeds meer de game richting GTA4 gaan en dat was ook echt een slechte aankoop.
Misschien dat ik hem nog wel gewoon koop, maar ben niet meer zo hyped.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 17 mei 2010 @ 17:58:40 #20
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81543160
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef WSquater het volgende:

[..]

Inderdaad

Maar ik zal niet te veel waarde hechten aan die eene review. Je hebt altijd die reviews die wat negatiever zijn, maar bijna alle reviews van RDR tot nu toe hebben een cijfer tussen de 9 en 10. Een acht is trouwens zeker niet slecht. Maar goed. Ik kan niet wachten, ik vind het nog steeds een gave game (a).
Idd, damn wat kijk ik uit naar deze game
  maandag 17 mei 2010 @ 17:59:03 #21
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81543175
Ik denk dat de meesten gewoon zitten te trollen. Deze game wordt een mega klapper die een dikke schaduw over GTA IV zal werpen.
pi_81543229
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb me sowieso niet laten beïnvloeden door die streams.
Maar ik zie gewoon steeds meer de game richting GTA4 gaan en dat was ook echt een slechte aankoop.
Misschien dat ik hem nog wel gewoon koop, maar ben niet meer zo hyped.
Wtf? GTA 4 een slechte aankoop?
  maandag 17 mei 2010 @ 18:00:17 #23
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81543235
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Torrio het volgende:
Ik denk dat de meesten gewoon zitten te trollen. Deze game wordt een mega klapper die een dikke schaduw over GTA IV zal werpen.
GTA IV is de mug, en RDR is de olifant
  maandag 17 mei 2010 @ 18:00:33 #24
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81543254
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik moest ook even met mijn ogen knipperen
  maandag 17 mei 2010 @ 18:01:41 #25
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81543296
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja ik weet het, een mening hebben hier over een game is belachelijk, maar ik vond GTA4 echt teleurstellend.
Vond het één grote frustratie!
Dingen die beloofd waren waren gewoon mooi recht geluld, maar in de game werkte het niet.
pi_81543348
Ben ik de enige die GTA IV wel leuk vond? Bovendien vind ik het rondwandelen wel leuk altijd. GTA IV lekker aanklooien, Fall-Out 3 lekker beetje rondknallen, denk dat het in RDR zelfs nog leuker is met wildlife e.d.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_81543432
Reviews tot nu toe veelbelovend.

OPM (Official Playstation Magazine): 10/10
Game Informer: 9,75/10
Games TM : 9/10
Spanish Playmania magazine: 98/100
Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10

GTAIV was geen slechte aankoop voor mij. Het probleem bij de game was dat veel mensen totaal andere verwachtingen hadden bij de game (rond kutten etc. is niet meer mogelijk/niet leuk). In RDR draait de halve game bijna om rondkutten
pi_81543434
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja ik weet het, een mening hebben hier over een game is belachelijk, maar ik vond GTA4 echt teleurstellend.
Vond het één grote frustratie!
Dingen die beloofd waren waren gewoon mooi recht geluld, maar in de game werkte het niet.
Heb ik iets over je mening gezegd? Niet meteen happen. Ik snap alleen je mening niet! GTA4 was ontzettend tof, maar ik heb het gevoel dat je liever GTA : SA speelt
pi_81543444
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die GTA IV wel leuk vond?
Nee hoor. GTA IV zal ik nooit wegdoen.
pi_81543532
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:

Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10

GTAIV was geen slechte aankoop voor mij. Het probleem bij de game was dat veel mensen totaal andere verwachtingen hadden bij de game (rond kutten etc. is niet meer mogelijk/niet leuk). In RDR draait de halve game bijna om rondkutten
Enigste wat ik wel denk is dat sommige mensen, het snel "veel van het zelfde vinden"

En dan heb ik het niet over de missies
pi_81543547
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die GTA IV wel leuk vond? Bovendien vind ik het rondwandelen wel leuk altijd. GTA IV lekker aanklooien, Fall-Out 3 lekker beetje rondknallen, denk dat het in RDR zelfs nog leuker is met wildlife e.d.
Precies ja, gewoonweg wat rondcruisen of rondwandelen in Liberty City is af en toe zo relaxed. San Andreas was dan nog leuker omdat je daar naast 3 grote steden ook nog een hoop platteland erbij kreeg.

Daar kijk ik bij deze game het meest naar uit. Daarom hoop ik dat er naast de main story genoeg te doen is. En ik lees al dat je dus kunt gaan jagen, schatten zoeken of wat random encounters hebt.
pi_81543567
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:

Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10

Inderdaad. GTA IV vond ik ook nog best wel leuk: doen wat je wou, maar toch weer anders dan in de voorgaande delen. Gewoon lekker rondlopen, af en toe even keihard door die lange straten racen om vervolgens op een auto te knallen waardoor die auto in brand vliegt of de persoon door de voorruit vliegt...

RDR is ook zo gaaf met die random encounters idd.

En trouwens, als ik die cijfers zo zie snap ik echt niet waarom mensen hun pre-order cancellen alleen vanwege die ene review van Eurogamer Alsof een 8 slecht is..
  maandag 17 mei 2010 @ 18:07:08 #33
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81543573
Mag het niet zo zijn dat ik GTA4 gewoon de slechtste uit de hele reeks vond?
Ik vond MW2 eigenlijk ook echt kut! ik speel nog steeds cod4.

Alle ontwikkelaars lijden momenteel een beetje aan het molyneux syndroom.... IT'S GONNA BE EPIC! en dan blijkt het half zo leuk..

San Andreas was steengoed, net als Vice City.

En ja ik zie het steeds meer berg af gaan met deze game, eerst waren het de verhalen dat alles kon en de multiplayer ook.
En nu lees je steeds al meer dingen die beperkt zijn, en die random dingen als overvallen en diefstallen zullen uiteindelijk ook wel weer tot vervelends toe herhaalt worden. (ik vergelijk het even met die kut telefoon in GTA4).

Maar goed dat is mijn idee, en sorry dat ik bij de fanboys op de tenen trap.
pi_81543677
Maar Teun, waarom was GTAIV dan zo slecht? Dat ze dingen hebben beloofd en niet na zijn gekomen zal niet de echte reden zijn..
pi_81543693
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
Mag het niet zo zijn dat ik GTA4 gewoon de slechtste uit de hele reeks vond?
Ik vond MW2 eigenlijk ook echt kut! ik speel nog steeds cod4.

Alle ontwikkelaars lijden momenteel een beetje aan het molyneux syndroom.... IT'S GONNA BE EPIC! en dan blijkt het half zo leuk..

San Andreas was steengoed, net als Vice City.

En ja ik zie het steeds meer berg af gaan met deze game, eerst waren het de verhalen dat alles kon en de multiplayer ook.
En nu lees je steeds al meer dingen die beperkt zijn, en die random dingen als overvallen en diefstallen zullen uiteindelijk ook wel weer tot vervelends toe herhaalt worden. (ik vergelijk het even met die kut telefoon in GTA4).

Maar goed dat is mijn idee, en sorry dat ik bij de fanboys op de tenen trap.
Je mening is je mening, maar andere mogen daarop toch ook weer reageren met hun eigen mening? En in de reviews ben ik nog niet echt iets tegen gekomen waarvan ik al niet wist dat dat wel of niet kon. Anders ben je gewoon slecht geïnformeerd. Net zoals toen met GTA IV. Waren er ook genoeg mensen die iets heel anders verwachtten, terwijl het van te voren allemaal al wel duidelijk was
pi_81543706
Nou tuurlijk mag je zeggen dat je GTA 4 een kut game vond, ik deel die mening alleen niet.

SA steengoed? Ja met een jetpack vliegen Verhaal was wel oke verder. Vice City heb je dan wel een punt.
pi_81543966
Wie is er eigenlijk over MW2 begonnen hier
  maandag 17 mei 2010 @ 18:18:29 #39
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81544102
Nou ik vond GTA gewoon veel herhaling.
De telefoon werkte echt zo zwaar op me zenuwen dat ik er echt bad trips van heb gehad.
Ook de multiplayer was zo klote dat ik het al gauw gezien had, het was traag en de besturing alles behalve fijn! Was meer luck met schieten dan knap richt werk.

Maar goed, mijn overal feel van GTA4 was gewoon niet zo goed.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:19:29 #40
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81544155
tvp
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_81544159
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef ufopiloot het volgende:
Wie is er eigenlijk over MW2 begonnen hier
Nouja, ik kan het wel begrijpen als mensen MW2 erbij halen. De hype rondom MW2 was huge, vooral voor ons COD4 spelers. Ik keek zo ontzettend uit naar MW2 en had het er elke dag over.

Uiteindelijk bleek het toch wel een flop te zijn, vooral na 2 dagen online spelen. Ik wil niet weer diezelfde fout begaan.
pi_81544207
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
De telefoon werkte echt zo zwaar op me zenuwen dat ik er echt bad trips van heb gehad.
Ook de multiplayer was zo klote dat ik het al gauw gezien had, het was traag en de besturing alles behalve fijn! Was meer luck met schieten dan knap richt werk.

De besturing vond ik juist erg verbeterd in vergelijking met Vice City en San Andreas. Multiplayer was inderdaad wat minder, maar goed: dat was dan ook hun eerste echte multiplayer werk.
pi_81544255
quote:
Ze vergelijken RDR gewoon met Red Faction en Just Cause 2... Behalve dat het allemaal games zijn met een open wereld zijn deze games compleet verschillend.
pi_81544274
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:

Ja nu snap ik dat je nog steeds BC2 speelt
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nouja, ik kan het wel begrijpen als mensen MW2 erbij halen. De hype rondom MW2 was huge, vooral voor ons COD4 spelers. Ik keek zo ontzettend uit naar MW2 en had het er elke dag over.

Uiteindelijk bleek het toch wel een flop te zijn, vooral na 2 dagen online spelen. Ik wil niet weer diezelfde fout begaan.
En na 2 dagen speelde je nog steeds
  maandag 17 mei 2010 @ 18:22:57 #45
296894 Xblister
Simply the best..
pi_81544334
Indeed, zou deze game ook een 8 geven, zo spectaculair is het nou ook weer niet. erger me dood aan dat paard. is echt buggy..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  maandag 17 mei 2010 @ 18:23:31 #46
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81544357
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef WSquater het volgende:

[..]

De besturing vond ik juist erg verbeterd in vergelijking met Vice City en San Andreas. Multiplayer was inderdaad wat minder, maar goed: dat was dan ook hun eerste echte multiplayer werk.
Maarja ze brachten de multiplayer wel als iets geniaals naar voren, ik neem hun dat natuurlijk niet kwalijk want dat zou ik als verkoper ook doen.
Maar goed ik ben wel erg bang dat dit inderdaad de hype naar een flop kan worden.
En wat edwin zegt was dat bij MW2 ook echt het geval.
pi_81544359
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
tvp
pi_81544386
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

En na 2 dagen speelde je nog steeds
Ik bedoel eigenlijk 48 uur online gespeeld te hebben.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:26:30 #49
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81544476
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want?
Battlefield is gewoon een game die me wel boeit.
Het is niet een grote ongeorganiseerde bende als MW2. Hierbnij werkt teamwork wel.
En ook is het geouwehoer in de lobby niet van toepassing.
Minder cheaters of vervelende campers.
En ja ik vermaak me er nog steeds goed mee. (wordt nu wel iets minder)
pi_81544683
pi_81544766
quote:
Ik zat gewoon te trollen hoor. Ben nog steeds ontzettend benieuwd.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:33:44 #52
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81544821
pi_81544976
Wat een fucking kansloze TT zeg. Kolere.

''tegenvallende game''

http://www.metacritic.com(...)60/reddeadredemption

Nigga, puh-lease.
pi_81545037
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fucking kansloze TT zeg. Kolere.

''tegenvallende game''

Nigga, puh-lease.
Hoezo? Mag ik het geen tegenvallende game vinden?
pi_81545099
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Maar nu bepaal jij onze mening.
pi_81545131
quote:

[..]

Je hebt lopen geilen op de streams en 1 review van een 8 en het is meteen bagger
pi_81545155
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:39 schreef WSquater het volgende:

[..]

Misschien. Maar als er staat 'geweldige game!' bepaal jij mijn mening.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:40:44 #59
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81545163
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:39 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja tuurlijk niet.
Al maak je dr van : "de moeder van kneusteun is een dikke snol!"
Dat wil niet zeggen dat ik dan ook zo ga huilen

Het is een topic titel jongens, het is niet de bijbel
pi_81545172
quote:

[..]

Impressies graag.

Of ga je me nu vertellen dat je dit slechts baseert op de review van Eurogamer? Zo ja, écht.
pi_81545239
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Misschien. Maar als er staat 'geweldige game!' bepaal jij mijn mening.
bij wijze van spreken. doe dan iets neutraals ofzo.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:43:14 #62
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81545270
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Impressies graag.

Of ga je me nu vertellen dat je dit slechts baseert op de review van Eurogamer? Zo ja, écht.
En jouw immpressies dat het goed is?
Of is dat alleen van de reviews?
Is beetje zelfde probleem nietwaar?

Waarom kan je hier roepen dat het GOTY is zonder gezeik, maar zodra je zegt twijfels te hebben lijkt het wel of je staat te pissen in de kerk tegen de pater aan!
pi_81545370
Dit is propaganda!

Dit forum is communistisch, niemand mag een eigen mening! TS is Stalin himself! OMG ik wil niet naar Siberië. Ik wil naar het wilde westen lekker bizons in hun arie nemen.

Dit is echt nutteloos.
pi_81545375
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef WSquater het volgende:

[..]

Vliegvelden zijn in NL alweer open maar in de UK is het nog steeds twijfelachtig.
[..]

Daar heb je niks aan als je de Engelse versie, uit Engeland, hebt besteld
Je weet hopelijk dat er een grote tunnel tussen Frankrijk en Engeland zit? Denken dat je spel via vliegtuig geleverd word...

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7
pi_81545406
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Waarom kan je hier roepen dat het GOTY is zonder gezeik, maar zodra je zegt twijfels te hebben lijkt het wel of je staat te pissen in de kerk tegen de pater aan!
Kom op, geef toe. Vanwege 1 enkele review vind je het al gelijk niks. En anders nog: alle reviews zijn positief (zelfs die 8, want een 8 is goed - lol).
  maandag 17 mei 2010 @ 18:46:35 #66
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81545426
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef Hoolii het volgende:
Dit is propaganda!

Dit forum is communistisch, niemand mag een eigen mening! TS is Stalin himself! OMG ik wil niet naar Siberië. Ik wil naar het wilde westen lekker bizons in hun arie nemen.

Dit is echt nutteloos.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_81545437
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef YOgamerYO het volgende:

[..]

Je weet hopelijk dat er een grote tunnel tussen Frankrijk en Engeland zit? Denken dat je spel via vliegtuig geleverd word...

[url=

[url=http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7
]http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7[/url][/url]
Mijn spel wel
pi_81545457
ik zeg: we knallen door dit topic heen zodat de tt snel veranderd kan worden
pi_81545501
Dacht dat dronken zijn in GTA4 al behoorlijk hilarisch was uitgewerkt maar in dit spel is er na een paar tequila's helemaal niks meer te beginnen met je En het duurt ook nog best lang voor je weer bij je positieven bent.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:47:52 #70
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81545508
jezus mensen wat gaat dit hard zeg

offtopic: rond de 8 voor nederlands en bio

ontopic: ik kan niet meer wachten en heb afgesproken om bij een mattie te gaan spelen als ik hem binnenkrijg
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81545577
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Dacht dat dronken zijn in GTA4 al behoorlijk hilarisch was uitgewerkt maar in dit spel is er na een paar tequila's helemaal niks meer te beginnen met je En het duurt ook nog best lang voor je weer bij je positieven bent.
Hehe, je nickname
  maandag 17 mei 2010 @ 18:51:13 #72
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81545684
Ik denk dat ik hem pas echt vrijdag ga halen, ook al is hij eerder te krijgen.. Anders krijg ik helemaal niks meer gedaan deze week
pi_81545761
TT voor deel 11: Edwinuss is homo
  maandag 17 mei 2010 @ 18:52:51 #74
286575 Roces18
Chef de party
pi_81545774
Ja na het zien van die scores vond ik een 9,5 toch wel erg tegenvallend. Heb dus hierbij mijn pre-order gecancelled. Toch maar Hello Kitty Treasure Island gekocht, die free-roam wereld is 2x zo groot als die van RDR, en de graphics zijn veel beter.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_81545794
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar mis je een chromosoom ofzo? Lees for god sake nou eens goed wat mijn punt exact is. Het feit dat hij het spel voorziet van het predikaat ''tegenvallend'' op basis van slechts één ''mindere'' review is lachwekkend kortzichtig. Ben jij nou ook zo dom om dat niet te begrijpen?
  maandag 17 mei 2010 @ 18:55:36 #76
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81545917
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef ufopiloot het volgende:
TT voor deel 11: Edwinuss is homo
eerder een zuurpruim
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81545931
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar mis je een chromosoom ofzo? Lees for god sake nou eens goed wat mijn punt exact is. Het feit dat hij het spel voorziet van het predikaat ''tegenvallend'' op basis van slechts één ''mindere'' review is lachwekkend kortzichtig. Ben jij nou ook zo dom om dat niet te begrijpen?
Het feit dat jij denkt dat het door een review komt is nog lachwekkender dan je semi intelligente posts.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:56:54 #78
286575 Roces18
Chef de party
pi_81545975
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
jezus mensen wat gaat dit hard zeg

offtopic: rond de 8 voor nederlands en bio

ontopic: ik kan niet meer wachten en heb afgesproken om bij een mattie te gaan spelen als ik hem binnenkrijg
Gouden Regel: Altijd 1,5 punt aftrekken!!!!!!!!!!!!!!
pi_81546058
  maandag 17 mei 2010 @ 18:59:18 #80
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546087
Maar even serieus nu jongens? Ik ben 12 en waar gaat deze game over?

EDIT: Hallo jongens, ik ben de moeder van roces
Hij is pas 12 maar is dit spel niet te eng voor hem dan?

Groetjes,

ps. GEDRAAG JE !!
  maandag 17 mei 2010 @ 19:00:08 #81
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546124
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel zien dat je een pro bent in photo-shop !!!
pi_81546161
Paint ftw
pi_81546197
Geweldig wat je kan aanrichten met een TT die bedoelt is als troll.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:03:46 #84
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546303
  maandag 17 mei 2010 @ 19:05:08 #85
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546372
hahaha ontopic weer:

nieuwe gameplay HD bearhunting let vooral op het einde. WOOP WOOP

maandag 17 mei 2010 @ 19:11:46 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_81546664
Mensen die Eurogamer 'maar een review' noemen . Al die hype zult van IGN en consorten kun je rustig negeren, EG en Edge zijn de enigen die soms nog kritisch naar games durven te kijken.

(Edge geeft hem een 9 trouwens)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_81546668
ik moest lachen omdat wooooppp wooop
het is patat
  maandag 17 mei 2010 @ 19:11:49 #88
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81546670
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
Geweldig wat je kan aanrichten met een TT die bedoelt is als troll.
het boeit mij verder weinig, maar ik vind het een beetje lam dat je eerst iedereen loopt af te zeiken die aan het trollen is, terecht of onterecht, en dat je nu zelf loopt te trollen met de fucking TT
  maandag 17 mei 2010 @ 19:13:05 #89
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81546726
Ik wil hem hebben

Zo snel mogelijk
Tics van je petten.
pi_81546746
tvp
  maandag 17 mei 2010 @ 19:14:01 #91
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81546761
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef WSquater het volgende:

[..]

Kom op, geef toe. Vanwege 1 enkele review vind je het al gelijk niks. En anders nog: alle reviews zijn positief (zelfs die 8, want een 8 is goed - lol).
Ik heb die hele review niet eens gelezen
Vind zo mooi dat er allerlei dingen bij worden gehaald.
Ik zeg gewoon dat ik sceptisch ben.....
pi_81546769
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

het boeit mij verder weinig, maar ik vind het een beetje lam dat je eerst iedereen loopt af te zeiken die aan het trollen is, terecht of onterecht, en dat je nu zelf loopt te trollen met de fucking TT
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:15:57 #93
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546841
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.
Dan deed je dat verkeerd, ik zal je een plaatje laten zien hoe het wel moet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:16:43 #94
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81546880
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

gelukkig was ik niet aan het trollen daarmee

maargoed, je bent hier schijnbaar meteen een troll als je zegt dat er iets niet klopt in een game
  maandag 17 mei 2010 @ 19:17:22 #95
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81546903
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 17 mei 2010 @ 19:17:33 #96
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546917
Oke allemaal even kappen met die onzin oke? Wie weer begint te trollen krijgt 10 punten aftrek.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:18:03 #97
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546945
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

LOL!
LOL, KOMT OOK IEMAND ONDER EEN STEEN VANDAAN!
pi_81547034
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het feit dat jij denkt dat het door een review komt is nog lachwekkender dan je semi intelligente posts.
Leg me dan eens uit waarom het spel in jouw optiek tegenvalt, alwetende.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:19:53 #99
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81547050
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Roces18 het volgende:

[..]

LOL, KOMT OOK IEMAND ONDER EEN STEEN VANDAAN!
Ja fuck hey, we zijn ook gelijk 600 pagina's verder!

jaja overdrijven is een kunst bla bla.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:21:06 #100
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81547109
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

nee, je hebt volkomen gelijk, wtf
  maandag 17 mei 2010 @ 19:21:45 #101
286575 Roces18
Chef de party
pi_81547136
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

overdrijven is ook een kunst
  maandag 17 mei 2010 @ 19:22:26 #102
286575 Roces18
Chef de party
pi_81547172
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Leg me dan eens uit waarom het spel in jouw optiek tegenvalt, alwetende.
Ok, ik had je gewaarschuwd dat ik 10 punten aftrek zou geven bij de troller.

maandag 17 mei 2010 @ 19:22:41 #103
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81547181
We zitten dalijk nog aan deel 11 of 12 voor de release.
  FOK!Fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:22:45 #104
159915 -Menn0-
MNO
pi_81547185
Damn USA spelen em morgen al
,,/
  maandag 17 mei 2010 @ 19:23:06 #105
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81547204
roces, stop ff met spammen
  maandag 17 mei 2010 @ 19:25:05 #106
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81547307
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

nee, je hebt volkomen gelijk, wtf
Ik heb altijd gelijk.
Ik zei dat RDR goty gaat worden, en ik krijg met die zin ook gelijk.

Hell wat zeg ik... ik BEN gelijk!
  maandag 17 mei 2010 @ 19:26:00 #107
286575 Roces18
Chef de party
pi_81547343
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef kutkabouter het volgende:
roces, stop ff met spammen
ssttt
  maandag 17 mei 2010 @ 19:26:32 #108
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81547374
Waar issie online het goedkoopst te bestellen ?

en als het kan ook nog de limited edition
Tics van je petten.
pi_81547491
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef nattermann het volgende:
Waar issie online het goedkoopst te bestellen ?

en als het kan ook nog de limited edition
mediaoffer.nl ?

edit o wacht alles is al uitverkocht
het is patat
  maandag 17 mei 2010 @ 19:29:55 #110
286575 Roces18
Chef de party
pi_81547550
limited edition is al gauw 20 e duurder dan de gewone.
Het goedkoopst haal je hem volgens mij bij thehut.com

maar anders moet je even kijken op tweakers pricewatch of budgetgamers.nl
  maandag 17 mei 2010 @ 19:31:07 #111
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81547614
Dankjulliewel
Tics van je petten.
  FOK!Fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:31:39 #112
159915 -Menn0-
MNO
pi_81547640
Gewoon bij Bart Smit halen krijg je de LE voor de prijs van de normale versie
,,/
  maandag 17 mei 2010 @ 19:32:39 #113
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81547692
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:33:39 #114
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_81547735
wo bleibt der review von fok!games?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_81547802
Dus nog nergens gespot?
pi_81547861
tvp
  maandag 17 mei 2010 @ 19:37:05 #117
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81547916
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef gniffie het volgende:
wo bleibt der review von fok!games?
na de release, I presume?
pi_81547940
Ik word net van mijn paard afgemeten door een grizzly.

En nu vloog mn paard door de grond en respawn ik 40 meter boven de grond
pi_81548472
Ik wacht nog Edwin.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:48:25 #120
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81548486
Waarom ben ik niet RDR aan het spelen?
  maandag 17 mei 2010 @ 19:49:23 #121
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81548538
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet RDR aan het spelen?
Meerdere die het nog niet spelen hoor

Het geeft veel meer voldoening om te wachten op het origineel.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:50:10 #122
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81548571
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Torrio het volgende:

[..]

Uhuh I know, deze game MAG je gewoon niet piraten
  maandag 17 mei 2010 @ 19:53:55 #123
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81548791
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Uhuh I know, deze game MAG je gewoon niet piraten
Als je hem na de release gewoon normaal koopt maakt het niet uit, maar de meeste mensen die beweren dat ze dat gaan doen denken net zo hard, ja dag ik heb hem al hij doet het prima, waarom 60 euro dokken voor iets wat ik al heb
pi_81548995
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Torrio het volgende:

[..]

Als je hem na de release gewoon normaal koopt maakt het niet uit, maar de meeste mensen die beweren dat ze dat gaan doen denken net zo hard, ja dag ik heb hem al hij doet het prima, waarom 60 euro dokken voor iets wat ik al heb
Omdat multiplayer.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:58:55 #125
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81549082
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Torrio het volgende:

[..]

Tics van je petten.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:15:49 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81549981
Al die lovende reviews,.... episch Ik kan niet wachten!

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:17:32 #127
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81550087
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:

[ afbeelding ]
vette screen
pi_81550630

Zoek de hint uit de launch trailer!
pi_81550683
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]

Zoek de hint uit de launch trailer!
"They sell souls cheap here" op de brug?
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_81550709
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Acryl het volgende:

[..]

"They sell souls cheap here" op de brug?
pi_81550713
Iemand nog een steam?
pi_81550781
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand nog een steam?
Ja, hier klikken.
pi_81550876
R
  maandag 17 mei 2010 @ 20:31:50 #134
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81550903
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja, hier klikken.
pi_81551144
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:

[ afbeelding ]
Zeer terecht

Een van de beste, zo niet dé beste game ooit. Alles wat je je kan bedenken is wel mogelijk in dit spel.
pi_81551571
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Dynd het volgende:
Eurogamer: 8.00
Een mooi cijfer. Want een acht is goed
pi_81551625
Mag ik aannemen dat je de persoon waar je mee speelt in de mutli kan aanpassen?
  maandag 17 mei 2010 @ 20:45:08 #139
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81551703
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik aannemen dat je de persoon waar je mee speelt in de mutli kan aanpassen?
je kan toch skinns unlocken, dacht ik ergens gelezen te hebben? dus ik neem aan van wel
  maandag 17 mei 2010 @ 20:45:47 #140
66083 Platina
78th Element
pi_81551743
Ik ga wel op een andere site over RDR lezen, want het niveau hier met edwinuss en kutkabouter is echt beneden alle peil.
pi_81551820
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Platina het volgende:
Ik ga wel op een andere site over RDR lezen, want het niveau hier met edwinuss en kutkabouter is echt beneden alle peil.
Doei dan.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:54:44 #143
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81552345
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Platina het volgende:
/care
  maandag 17 mei 2010 @ 20:55:43 #144
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81552404
ik vind die ingame muziek echt geweldig trouwens
pi_81552555
Zou je bij een zaak als MediaMarkt er op tijd bij moeten zijn of kan je om 16:00 ook nog wel binnenwandelen?
pi_81552600
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Dynd het volgende:
HQ stream
Glitch, hij is nu onzichtbaar
pi_81552643
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef DaFrenk het volgende:
Zou je bij een zaak als MediaMarkt er op tijd bij moeten zijn of kan je om 16:00 ook nog wel binnenwandelen?
Je zal om 4 uur ook nog wel kunnen binnen wandelen, maar als je zeker wilt zijn gewoon even een belletje maken: je kan altijd vragen of ze er eentje apart voor je willen houden.
pi_81552947
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef WSquater het volgende:

[..]

Je zal om 4 uur ook nog wel kunnen binnen wandelen, maar als je zeker wilt zijn gewoon even een belletje maken: je kan altijd vragen of ze er eentje apart voor je willen houden.
Geen idee of ze dat doen, maar kan het proberen ja Ik kom er iig langs op weg naar huis van het werk. Nu kan ik natuurlijk ook even in de pauze gaan, of iets later beginnen.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:10:36 #149
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_81553377
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  FOK!Fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 21:12:14 #150
159915 -Menn0-
MNO
pi_81553498
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Scarface2004 het volgende:
http://ishetalvrijdag.nl/
kut
,,/
  maandag 17 mei 2010 @ 21:12:38 #151
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
  FOK!Fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 21:17:24 #152
159915 -Menn0-
MNO
pi_81553873
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef R_B het volgende:
Nog maar een keer posten:
http://uk.xbox360.ign.com(...)p8pfkm6nmhe9?show=hi
Spoiler free?
,,/
pi_81554151
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Spoiler free?
Ja. Dat zijn reviews vaak wel.
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef R_B het volgende:
Nog maar een keer posten:
http://uk.xbox360.ign.com(...)p8pfkm6nmhe9?show=hi
Done. Dit is het. De multiplayer die ik dit jaar moeilijk veel ga spelen.
  FOK!Fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 21:24:37 #154
159915 -Menn0-
MNO
pi_81554339
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja. Dat zijn reviews vaak wel.
Nou als je het verhaal van een spel voor jezelf wilt verzieken is meestal een Gametrailers review kijken alles wat je hoeft te doen...
,,/
pi_81554396
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou als je het verhaal van een spel voor jezelf wilt verzieken is meestal een Gametrailers review kijken alles wat je hoeft te doen...
Wil je dan niet weten waar het verhaal over gaat?
  FOK!Fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 21:26:33 #156
159915 -Menn0-
MNO
pi_81554456
GT krijgt het meestal voor elkaar om alle vette stukjes in de review te verwerken.... Tuurlijk wil ik wel ongeveer weten waar het spel over gaat, maar GT verteld meestal net iets te veel...
,,/
pi_81554531
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Geen idee of ze dat doen, maar kan het proberen ja Ik kom er iig langs op weg naar huis van het werk. Nu kan ik natuurlijk ook even in de pauze gaan, of iets later beginnen.
Ik zou het zeker niet voor je werk ophalen want dan heb je het spel in handbereik, maar kan je het niet spelen. Dat is erger dan het niet in handbereik hebben en het niet kunnen spelen Ben je de hele dag afgeleid...

Maar goed, je kan ieder geval even bellen of ze er genoeg hebben en eventueel of ze er eentje apart willen houden
  maandag 17 mei 2010 @ 21:30:20 #158
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81554708
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik zou het zeker niet voor je werk ophalen want dan heb je het spel in handbereik, maar kan je het niet spelen. Dat is erger dan het niet in handbereik hebben en het niet kunnen spelen Ben je de hele dag afgeleid...

Maar goed, je kan ieder geval even bellen of ze er genoeg hebben en eventueel of ze er eentje apart willen houden
net als met modern warfare 2, die had ik toen gekocht tijdens school. ik heb dat ding wel 100 keer zitten lezen voordat ik thuis kwam
pi_81555515
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

net als met modern warfare 2, die had ik toen gekocht tijdens school. ik heb dat ding wel 100 keer zitten lezen voordat ik thuis kwam
Wat deed jij in de stad onder schooltijd Maar uh, ja dat heb ik ook altijd. Heb je eindelijk wat je wilt, kan je het nog niet gebruiken. Is net zoals een auto zonder wielen hebben
  maandag 17 mei 2010 @ 22:02:35 #160
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_81556613
Deze game , Red Dead Redemption word mijn allermooiste game die ik ga spelen aankomende Vrijdag .
Ik houd zowiezo van realisme in games en dat biedt deze game mij zeer en zeker .
Ik heb hier zeker een dik jaar na uitgekeken en wist toen al dat Rockstargames hier een Tripple-A game zou neerzetten .
Echt ongelooflijk dat ik nu nog maar een paar dagen hoef te wachten , en nu maar hopen dat mijn 3 jaar oude Playstation 3 niet defect gaat om deze wereldtitel .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  maandag 17 mei 2010 @ 22:05:54 #161
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81556820
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef abruzzese het volgende:
Deze game , Red Dead Redemption word mijn allermooiste game die ik ga spelen aankomende Vrijdag .
Ik houd zowiezo van realisme in games en dat biedt deze game mij zeer en zeker .
Ik heb hier zeker een dik jaar na uitgekeken en wist toen al dat Rockstargames hier een Tripple-A game zou neerzetten .
Echt ongelooflijk dat ik nu nog maar een paar dagen hoef te wachten , en nu maar hopen dat mijn 3 jaar oude Playstation 3 niet defect gaat om deze wereldtitel .
Ik weet niet waarom, maar daar dacht ik ook aan de laatste dagen. Nooit problemen gehad met m'n Xcocks * klopt af*, maar ik blijf ook maar denken, beter gaat er niks vreemds gebeuren als ik hem eindelijk binnen heb
  maandag 17 mei 2010 @ 22:07:05 #162
303584 Gutterblade
Yeah, but no but yeah, but no
pi_81556895
Nou hier gaat ie dan, na maanden jullie te stalken... ( aka het forum lezen ) heb ik eindelijk een account aangemaakt zodat ik mee kan lullen ..en huilen als het sociale dier dat ik ben *kuch*

OT: Ik ben zelf samen met ong 6 andere lui uit mn guild enorm gehyped voor dit stukje western pixelporn dat RDR mag heten Vooral de lange singleplayer speeltijd lijkt me weer eens erg leuk.. want de laatste game die ik helemaal heb volgeklokt met het idee van ik wil dit 100% halen is alweer Fallout 3..

Verder ben ik ook gewoon een bitch voor de Euphoria engine Ziet er zo bruut uit !

Haal em op de 360 trouwens .. Hoop dat er ergens een Bart Smit komt die de streetdate breekt met als gevolg dat het hek van de dam is......
pi_81556971
Welkom Gutterblade
pi_81557099
Inderdaad welkom!

Weet iemand trouwens wat Rockstar als hoofdplatform heeft gebruikt voor de ontwikkeling. Ik heb namelijk al wat gelezen over een paar problemen op de Xbox 360, maar bij de PS3 lijkt er niks aan de hand..
  maandag 17 mei 2010 @ 22:12:52 #165
303584 Gutterblade
pi_81557242
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad welkom!

Weet iemand trouwens wat Rockstar als hoofdplatform heeft gebruikt voor de ontwikkeling. Ik heb namelijk al wat gelezen over een paar problemen op de Xbox 360, maar bij de PS3 lijkt er niks aan de hand..

Rockstar heeft gezegd dat ze gelijktijdig op beide platforms het spel hebben ontwikkeld...
Wat voor problemen hebje gehoord over de 360 trouwens?...

Enige waar ik lucht van heb gehad is dat de 360 op 720P 2xMSAA zou lopen en de PS3 daaronder..
( GERUCHTEN probeer geen fanboy war te stoken...maar las zoiets op Xboxworld.nl dat mensen dat hadden gehoord tijdens een presentatie van rockstar na wat vragen, en op neogaf wat gerommel )
pi_81557243
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad welkom!

Ik lees alleen berichten dat ze identiek aan elkaar zijn.
pi_81557356
Ik heb net weer even mijn Xbox aangezet om 'warm te draaien', bleek dat ik al sinds september 2009 niet meer had gespeeld
  maandag 17 mei 2010 @ 22:15:26 #168
303584 Gutterblade
pi_81557381
Spannend
pi_81557388
Staan er al 2 in mijn frend ilst die RDR al aan het spelen zijn

Xbox360 GamerTag : Bassie024
pi_81557640
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik lees alleen berichten dat ze identiek aan elkaar zijn.
Ja, daarom vraag ik het ook hier of meer mensen hier iets van weten. Zo las ik net ergens dat je onder bepaalde gevechtactie's (ben helaas vergeten welke) de fps heel kort tijdelijk erg omlaag kan schieten (naar 12 fps stond er dacht ik).

Ook was er nog iets anders, ik weet niet meer precies wat het was. Heb er niet heel sterk opgelet omdat ik 'm voor de PS3 ga halen dus dan boeit het mij toch niet zoveel
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Basssie024 het volgende:

[ afbeelding ]
*jaloers op jouw vrienden*
  maandag 17 mei 2010 @ 22:21:16 #171
303584 Gutterblade
pi_81557736
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, daarom vraag ik het ook hier of meer mensen hier iets van weten. Zo las ik net ergens dat je onder bepaalde gevechtactie's (ben helaas vergeten welke) de fps heel kort tijdelijk erg omlaag kan schieten (naar 12 fps stond er dacht ik).

Ook was er nog iets anders, ik weet niet meer precies wat het was. Heb er niet heel sterk opgelet omdat ik 'm voor de PS3 ga halen dus dan boeit het mij toch niet zoveel
[..]

*jaloers op jouw vrienden*

Ik denk zowiezo dat beide versies als er uberhaupt verschillen zijn weinig zullen afwijken, Rockstar heeft na GTA4 al aardig wat jaartjes op de teller staan om de Engine beter te laten werken op beide platforms.

Gemiddelde gebruiker ziet er weinig van denk ik

oh en... na de streams te hebben gekeken.....moet ik eerlijk zeggen dat ik de map toch groter had verwacht ... wel dom van mij ws..maar leek allemaal aardig snel van A naar B te komen.. Zo'n stom gevoel ..
pi_81557794
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

je kan toch skinns unlocken, dacht ik ergens gelezen te hebben? dus ik neem aan van wel
Doe je in de SP ook hoor. Ik zou zeggen doe de challanges
pi_81557877
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Gutterblade het volgende:

[..]

Ik denk zowiezo dat beide versies als er uberhaupt verschillen zijn weinig zullen afwijken, Rockstar heeft na GTA4 al aardig wat jaartjes op de teller staan om de Engine beter te laten werken op beide platforms.

Gemiddelde gebruiker ziet er weinig van denk ik

oh en... na de streams te hebben gekeken.....moet ik eerlijk zeggen dat ik de map toch groter had verwacht ... wel dom van mij ws..maar leek allemaal aardig snel van A naar B te komen.. Zo'n stom gevoel ..
Het zou ook een beetje onlogisch zijn om als je helemaal in het westen zit, naar helemaal in het oosten te gaan voor een missie. In GTA IV breidde je ook langzaam uit vanaf een bepaalde plek.

Nja, van wat ik van die streams heb gezien ziet het spel er gaaf uit!
  maandag 17 mei 2010 @ 22:27:54 #174
303584 Gutterblade
pi_81558160
Ja ziet er zeker tof uit !

Jammer alleen wel dat de meeste mensen ( op een paar leuke uitzonderingen na ) die streamen geen ruk van het spel snappen/kunnen.... Weet nog de eerste stream die ik keek, was een redelijk geirriteerd ventje dat zat te schelden in de microfoon over dat hij het op zijn manier speelde en mensen hun *** moesten houden , en heel veel mensen bannde ..

Hij kwam zijn eerste Random encounter tegen.... liep met zijn paard vol het vuurgevecht in.... Draait zijn rug naar 3 gastjes met geweren, word neergeschoten en begint vervolgens over hoe hij dat niet verwacht had ... dan gaan mn vingers toch wel jeuken hoor !

Las trouwens net op Reddead.net dat het verschillen tussen alive en dead met bounties erg groot is, dood --> ong 60 dollar , alive 120 ik weet dus wat ik ga doen.
pi_81558386
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Gutterblade het volgende:
Ja ziet er zeker tof uit !

Jammer alleen wel dat de meeste mensen ( op een paar leuke uitzonderingen na ) die streamen geen ruk van het spel snappen/kunnen.... Weet nog de eerste stream die ik keek, was een redelijk geirriteerd ventje dat zat te schelden in de microfoon over dat hij het op zijn manier speelde en mensen hun *** moesten houden , en heel veel mensen bannde ..

Hij kwam zijn eerste Random encounter tegen.... liep met zijn paard vol het vuurgevecht in.... Draait zijn rug naar 3 gastjes met geweren, word neergeschoten en begint vervolgens over hoe hij dat niet verwacht had ... dan gaan mn vingers toch wel jeuken hoor !

Las trouwens net op Reddead.net dat het verschillen tussen alive en dead met bounties erg groot is, dood --> ong 60 dollar , alive 120 ik weet dus wat ik ga doen.
Ja, die noob heb ik ook gezien geloof ik. Hij was met een duel bezig, en had zijn vijand gemarked etc., maar hij schoot maar niet. Vervolgens zie je de vijand langzaam zijn wapen trekken, in de chat begint iedereen al te schreeuwen 'SHOOT! SHOOT!', maar 3 seconden later is hij te laat en ligt hij dood op de grond. Heel de chat ging uit zijn dak en lachte hem uit.

Hij vervolgens;

STFU! STFU! STFU!!!!

Vervolgens zette hij de chat op berperkt en werden er ook superveel mensen geband. Geweldig
pi_81558457
Ach, mensen moeten ook in het spel komen.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:33:11 #177
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81558483
Nog een paar uur en dan hebben die lucky bastards (met nadruk op bastards) uit de VS hun exemplaar van RDR.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:33:29 #178
303584 Gutterblade
pi_81558499
@Ufopiloot

Jaaaaaaaaaaa

En in een latere stream won ie een duel en hij ging LOOOOS
: OMG YES, THATS HOW ITS DONE, YEAHHHH BABY WOOOOOOO

Ik vraag me dan serieus af of ie soms nog z'n kelder uitkomt
pi_81558579
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef Gutterblade het volgende:
Jaaaaaaaaaaa

En in een latere stream won ie een duel en hij ging LOOOOS
: OMG YES, THATS HOW ITS DONE, YEAHHHH BABY WOOOOOOO

Ik vraag me dan serieus af of ie soms nog z'n kelder uitkomt
Nja, ik zal misschien het zelfde reageren. De eerste keer zal ik het waarschijnlijk ook verkloten om te schieten - omdat ik het nog niet gewent ben natuurlijk - en als het dan de keer daarop wel lukt...

Ik zou alleen niet zo... schreeuwen enzo Ik zou gewoon blij zijn (a).
pi_81558591
Waarom krijgen die Amerikanen 'm eigenlijk altijd een paar dagen eerder?
pi_81558613
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
omdat ze verwend zijn.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:36:49 #182
303584 Gutterblade
pi_81558691
quote:
Die schreeuwertjes hebben de 3 dagen voorsprong straks wel nodig toch online ?
  maandag 17 mei 2010 @ 22:40:30 #183
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81558923
Mijn laatste post voordat ik het bed in duik.
quote:
Of all the world’s game developers, only Rockstar would even dream of a passage of such relevant hilarity. No other game developer has been so willing, and quite so able, to riff on the real world rather than sticking to elves or dragons or aliens or fantasized battlefields.

In the more than 1,100 articles I have written for this newspaper since 1996, I have never before called anything a tour de force. Yet there is no more succinct and appropriate way to describe Red Dead Redemption. Rockstar rides again.
pi_81558999
quote:
Dat vraag ik me ook af. En ik heb er een hekel aan. Ik wil die game zo graag..
  maandag 17 mei 2010 @ 22:45:28 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81559229
Ik heb er steeds meer zin in , elk verhaal die ik van mensen hoor die iets mee maken in de game schept weer meer en meer verbazing.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_81559266
Ik ga zo ook naar bed, jongens. Nog vier nachtjes en dan is het allemaal over... tenzij je 'm importeert met het vliegtuig en een aswolk toevallig roet in het eten gooit ;p
pi_81559561
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. En ik heb er een hekel aan. Ik wil die game zo graag..
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.

Ik vraag me trouwens ook af of alle stats nog worden gereset bij de release, maar dat zal vast wel niet.
pi_81559604
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb net weer even mijn Xbox aangezet om 'warm te draaien', bleek dat ik al sinds september 2009 niet meer had gespeeld
Je hebt er 2 ?
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Basssie024 het volgende:

[ afbeelding ]
NL?
pi_81559980
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.

Ik vraag me trouwens ook af of alle stats nog worden gereset bij de release, maar dat zal vast wel niet.
Ik kijk altijd naar elke game uit die ik koop. Maar goed, ik koop dan ook alleen games die ik zelf gaaf vind. Moet wel toegeven dat Red Dead Redemption een van de uitzonderingen is waar ik al een hele poos op wacht en al maanden geleden een pre-order voor heb geplaatst.

Nu ga ik lekker slapen. Slaap lekker iedereen!
  maandag 17 mei 2010 @ 23:01:02 #190
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81560106
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er steeds meer zin in , elk verhaal die ik van mensen hoor die iets mee maken in de game schept weer meer en meer verbazing.
Hoezo wat voor dingen mee maken?

Want ik heb geen zin om dit hele troll topic door te lezen
  maandag 17 mei 2010 @ 23:05:35 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_81560356
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:46 schreef WSquater het volgende:
Ik ga zo ook naar bed, jongens. Nog vier nachtjes en dan is het allemaal over... tenzij je 'm importeert met het vliegtuig en een aswolk toevallig roet in het eten gooit ;p

SHIT JUST GOT REAL
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_81560480
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld dat iemand de doodstraf krijgt terwijl jij net langs rijdt met je paard. Of iemand anders zei dat hij de 'bad guy' probeerde uit te hangen en vermoordde iemand maar uiteindelijk bleek het juist goed, want de gozer die hij had vermoord was een kannibaal

Het probleem met deze game is, is dat deze zo gehyped is dat-ie eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.

Maar goed, nu ga ik echt slapen. bye.

[ Bericht 6% gewijzigd door WSquater op 17-05-2010 23:16:06 ]
  maandag 17 mei 2010 @ 23:09:09 #193
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81560552
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Same here. Ben over het algemeen een saaie gamer, standaard Pro Evo elk jaar en wat budgetgames tussendoor, maar deze game is de eerste waarbij ik al maanden van tevoren alles volg.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:12:53 #194
268260 Dr.Mikey
pi_81560774
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Wat die persoon hier onder ook zegt en op youtube vertelde iemand weer een heel ander verhaal, Over dat je het 1ne moment langs een bandieten kamp kan rijden die leeg is en dat wanneer je in de avond terug komt ze kunt overvallen en de buit kan mee nemen, Deze game is gewoon zoveel , De verwachtingen zijn hoog hoger hoogst.
R.I.P DTS.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:15:29 #195
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81560905
Aha okeee dat klinkt allemaal wel tof dan
  maandag 17 mei 2010 @ 23:36:37 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81561945
  maandag 17 mei 2010 @ 23:40:57 #197
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81562137
Serieus

95 Metascore Universal Acclaim Based on 20 critic reviews

http://www.metacritic.com(...)adredemption#critics
pi_81562152
Ga in het extra lange weekend flink doorhalen. Can't wait.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:43:07 #199
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81562238
Ook al beweerde iemand anders, let maar op het gaat in veel winkels snel uitverkocht zijn.
pi_81562350
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga in het extra lange weekend flink doorhalen. Can't wait.
Zo lang is het niet, maar wel doorhalen
pi_81562504
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef Torrio het volgende:
Ook al beweerde iemand anders, let maar op het gaat in veel winkels snel uitverkocht zijn.
Dat geloof ik goed, ik heb hier zo'n zin in, kan bijna niet wachten! nog 3 dagen over 10 minuten
  maandag 17 mei 2010 @ 23:56:47 #202
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81562780
Nou morgen maar voor het eerst in de winkel kijken of die er al is maar de kans is natuurlijk 10%,

Maar kom toch langs het centrum dus waarom niet
pi_81562820
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zo lang is het niet, maar wel doorhalen
Voor mij wel.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:46:34 #204
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81564438
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nou morgen maar voor het eerst in de winkel kijken of die er al is maar de kans is natuurlijk 10%,

Maar kom toch langs het centrum dus waarom niet
Ik denk dat ik dat morgen ook maar eens ga doen. Woon midden in het stadscentrum met een Bart Smit, Dixons, FRS en een Toys XL om de hoek
Tics van je petten.
pi_81564469
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Voor mij wel.
Ach studenten hebben het altijd rustig . Jij gaat voor de PS3 denk ik ?
pi_81564486
Ah, TVP....

Ik haal hem donderdag op!
pi_81564494
Oh mensen, succes ermee morgen .
Misschien wel zo leuk voor je medemensen om ook een foto van de bon te maken, dan kunnen wij hem ook eerder halen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:50:28 #208
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81564526
Ik zou de Bart Smit in de gaten houden, daar wil die nog wel eens liggen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:51:37 #209
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81564557
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh mensen, succes ermee morgen .
Misschien wel zo leuk voor je medemensen om ook een foto van de bon te maken, dan kunnen wij hem ook eerder halen
Als hij er al is, ook al is de kans natuurlijk klein, zal ik dat zeker doen
Tics van je petten.
pi_81564584
Hier juist nooit als eerste. Of de media markt of 1 of andere vage webshop. Daarom is die kassabon handig, want dan kan er een mailtje naar de rest van de winkels en dus de verkoop in
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:54:21 #211
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81564613
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:

[..]

Als hij er al is, ook al is de kans natuurlijk klein, zal ik dat zeker doen
Zou toch wat zijn als ie morgen bij de bart staat
pi_81564670
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ach studenten hebben het altijd rustig . Jij gaat voor de PS3 denk ik ?
Multiplatform releases = 360 hoofdplatform.
pi_81564881
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je hebt er 2 ?
Nee
pi_81565616
Hey ho hoh ho ik zag op het nieuws dat er weer een dikke aswolk hangt ooo als mijn RDR maar geen vertraging op loopt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 03:01:21 #215
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81565653
Op mien peerd:

pi_81565668
Die was ik net aan het kijken.
pi_81565672
lol wut
  dinsdag 18 mei 2010 @ 03:12:26 #218
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81565682
Ik hoop zo hard dat hij morgen al stiekem in de Bart Smit ofzo ligt he
Tics van je petten.
pi_81566305
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Multiplatform releases = 360 hoofdplatform.
Oh ik dacht dat je amper nog iets met de xbox deed
pi_81566420
Waarom is iedereen altijd bang dat de game uitverkocht gaat zijn? Heb je dat OOIT gezien? Je praat jezelf alleen maar gek.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:39:52 #221
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81566472
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is iedereen altijd bang dat de game uitverkocht gaat zijn? Heb je dat OOIT gezien? Je praat jezelf alleen maar gek.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:48:30 #222
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81566557
GTA IV is nog veel meer gehypet hoor onder de echte gamers is dit wel een populaire game maar niet zo onder de casuals. Maar verkoopt de Gamemania wel eens spellen voor de echte releasedatum?
I want to bla bla bla
pi_81566735
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:04:08 #224
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_81567655
Ik verwacht hem vandaag nog niet.

Morgen op zn vroegst en anders gewoon donderdag.

Bij de GTA releases was het nooit zo dat hij meer dan 3 dagen eerder te verkrijgen is.

Alleen met een fifa was dat vorige keer wel het geval.

Maar goed, als een winkel hem verkoopt dan horen we dat graag natuurlijk zodat we allemaal de winkel daar van de voorraad kunnen afhelpen.
pi_81567722
Toch heb ik een maat al lang wat winkels gestuurd vandaag. Deze game mag dan wel extreem gehyped zijn.... tegenvallen gaat ie sowieso niet!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:23:57 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_81568034
Gametrailers geeft een 9,5.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:25:12 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81568067
Updated hypetrain. Edit jezelf er in!

dinsdag 18 mei 2010 @ 09:26:07 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81568094
Ik twijfel alleen wel aan de multiplayer. Ziet er zo gaaf uit, maar ik vond de multiplayer van GTA IV ook prut en dat gaat hier hetzelfde principe zijn... Hrmz...
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:53 #229
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_81568447
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef Torrio het volgende:
Onzin, stapels zullen er liggen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:43:01 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81568497
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onzin, stapels zullen er liggen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:57:45 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81568915
RDR is lang niet zo populair als GTA IV, Halo 3 of MGS4 en die waren ook niet uitverkocht.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:59:57 #232
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81568966
Reviews gezien / gelezen, wat een game! Besteld bij Zavvi
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:00:22 #233
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_81568974
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Rossdale het volgende:
RDR is lang niet zo populair als GTA IV, Halo 3 of MGS4 en die waren ook niet uitverkocht.
Ik kan me sowieso geen game herinneren die uitverkocht was in de week van release.
pi_81569157
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kan me sowieso geen game herinneren die uitverkocht was in de week van release.
Burning Crusade.

RDR
Nog een paar dagen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:09:51 #235
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_81569231
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:07 schreef Droomert het volgende:

[..]

Burning Crusade.
Ook die heb ik gewoon in de winkel gekocht tijdens de release.
pi_81569330
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ook die heb ik gewoon in de winkel gekocht tijdens de release.
Ja maar, ja maar. Hij was in heel veel winkels binnen een paar dagen uitverkocht.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:23:22 #237
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81569642
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel alleen wel aan de multiplayer. Ziet er zo gaaf uit, maar ik vond de multiplayer van GTA IV ook prut en dat gaat hier hetzelfde principe zijn... Hrmz...
Ja dat is ook echt waar ik bang voor ben....
pi_81569801
Speel eigenlijk maar 1 game.
Maar door jullie heeft deze toch wel enige intresse opgeroepen.
Is/komt hier een demo van?
Ben niet meer van de games kopen zonder eerst getest te hebben teveel teleurstellingen gehad.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:28:13 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81569807
Ik haal hem sowieso wel, want de SP ervaring is gewoon zwaar baas dus een miskoop zal het zeker niet zijn Of het een MW2/BF:BC2 killer wordt betwijfel ik.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:31:33 #240
268260 Dr.Mikey
pi_81569911
Ik heb me alleen nog maar op de single player gericht qua filmpjes en previews etc.
Maar wat is de multiplayer dan ? Als het spel echt zo geweldig is dat je in een vrije wereld altijd wat anders tegenkomt waar is een multiplayer dan nog voor nodig ?
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:31:55 #241
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81569921
Nope biertank, helaas is hier geen demo van, maar je had (kan?) nog streamskijken.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:32:55 #242
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81569949
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik haal hem sowieso wel, want de SP ervaring is gewoon zwaar baas dus een miskoop zal het zeker niet zijn Of het een MW2/BF:BC2 killer wordt betwijfel ik.
Ik heb net de S.E edition betaald, dus ik haal hem ook wel.
Als ie net zo goed wordt als sommige lui denken dan is het relaxed.
pi_81569987
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wat is de multiplayer dan ? Als het spel echt zo geweldig is dat je in een vrije wereld altijd wat anders tegenkomt waar is een multiplayer dan nog voor nodig ?
Om die vrije wereld met z'n 10en te delen en samen dingen te gaan doen.
pi_81570064
Beste shit EVER dit.
pi_81570079
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nope biertank, helaas is hier geen demo van, maar je had (kan?) nog streamskijken.
jammer.
heeft iemand een linkje?
heb er een paar geprobeerd die hier voorbij kwamen maar die waren allemaal offline
pi_81570289
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef biertank het volgende:

[..]

jammer.
heeft iemand een linkje?
heb er een paar geprobeerd die hier voorbij kwamen maar die waren allemaal offline
Streams zijn hooguit een half uur tot uur online.
Je moet dus snel zijn

Maar zoals eerder gezegt, als je het spel echt wil beleven moet je het zelf spelen, streams verpesten het een beetje.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:43:56 #247
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81570325
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:46:06 #248
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81570402
ISSIE DR AL?! ISSIE DR AL?!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:48:33 #249
268260 Dr.Mikey
pi_81570479
HOOFDDORP - Gamers die de PlayStation 3-versie van Red Dead Redemption kopen, krijgen exclusieve content die alleen voor die console verkrijgbaar is. Dat bevestigt de Nederlandse tak van Rockstar aan Gamer.nl

De content bevat een nieuwe schuilplaats genaamd 'Solomon's Folly Gang Hideout' en een 'Walton Gang Outfit'. Deze outfit zorgt ervoor dat hoofdrolspeler John Marston er trendy uiziet. Red Dead Redemption komt deze vrijdag uit voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360

Tof ik hou van dat soort dingen trok Nico ook altijd een pak aan zodra als dat het kon in de game.
Toch blij dat ik een ps3 heb.
R.I.P DTS.
pi_81570690
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
HOOFDDORP - Gamers die de PlayStation 3-versie van Red Dead Redemption kopen, krijgen exclusieve content die alleen voor die console verkrijgbaar is. Dat bevestigt de Nederlandse tak van Rockstar aan Gamer.nl

De content bevat een nieuwe schuilplaats genaamd 'Solomon's Folly Gang Hideout' en een 'Walton Gang Outfit'. Deze outfit zorgt ervoor dat hoofdrolspeler John Marston er trendy uiziet. Red Dead Redemption komt deze vrijdag uit voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360

Tof ik hou van dat soort dingen trok Nico ook altijd een pak aan zodra als dat het kon in de game.
Toch blij dat ik een ps3 heb.
Waarschijnlijk omdat de 360 versie weer avatar rewards heeft.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:55:25 #251
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81570705
Exclusive crap
pi_81571334
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Dat dus! Al zijn sommige mensen wel zeer tevreden met GTA4 online, ik heb het nog nooit gedaan iig
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:13:45 #253
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81571466
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat dus! Al zijn sommige mensen wel zeer tevreden met GTA4 online, ik heb het nog nooit gedaan iig
Ik speel RDR de eerste tijd ook alleen maar SP, heb op het moment geen Live verbinding en ben het ook niet van plan, als je ziet wat je allemaal kan doen in SP.
pi_81571641
Ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaar met werken, dus komt lekker uit. Geen nachtrelease?
pi_81571674

Red Dead Redemption wordt gespeeld
Playing Single Player In New Austin

dit zie ik steeds meer op mijn box bij NLers
ik wacht wel geduldig
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:18:03 #256
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81571680
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaar met werken, dus komt lekker uit. Geen nachtrelease?
Alleen als je als Clint Eastwood verkleed komt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:22:47 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81571868
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga uitgerekend vrijdagmiddag naar de sauna tot ergens heel laat in de avond Zal dus wel zaterdagochtend worden voordat ik hem heb.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:26:43 #258
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81572014
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Basssie024 het volgende:
[ afbeelding ]
Red Dead Redemption wordt gespeeld
Playing Single Player In New Austin

dit zie ik steeds meer op mijn box bij NLers
ik wacht wel geduldig
[ afbeelding ]
Illigaal?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:28:06 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81572066
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:26 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Illigaal?
tenzij hij veel gamereviewers in zijn lijst heeft staan lijkt me dat wel ja
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:30:40 #260
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_81572194
quote:

[..]

Illigaal?
Ik denk dat ze gewoon een Nederlandse identiteit hebben
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:35:10 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_81572357
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wii Fit was een paar uur na release uitverkocht .

Ben zelf van de hype train gestapt. Lijkt toch GTA te zijn met een Wild West skin. Ga nog wel vandaag morgen en overmorgen kijken of ik hem in de winkel kan kopen en m'n amazon preorder cancelen, maar ik heb er een hard hoofd in dat ik hem ooit helemaal uit ga spelen .
pi_81572372
Vandaag elke winkel afgegaan, geen verkopen ze. Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog maar ze verkochten ze nog niet. Zo dichtbij en toch zo ver weg.
pi_81572401
Wordt hij al ergens verkocht?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:36:57 #264
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81572420
quote:

[..]

Illigaal?
Nee, illegaal !
zzz
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:37:08 #265
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81572424
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Vandaag elke winkel afgegaan, geen verkopen ze. Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog maar ze verkochten ze nog niet. Zo dichtbij en toch zo ver weg.
Aaah crap.Ik zal straks hier ook eens gaan kijken.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:37:17 #266
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81572428
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, illegaal !
Oja. Het is nog vroeg in de ochtend!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:38:26 #267
268260 Dr.Mikey
pi_81572471
stuur ze anders een bericht of kan dat niet bij xbox live ? Vast wel toch je kan toch zelfs op msn ?
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:39:00 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81572498
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Ben zelf van de hype train gestapt. Lijkt toch GTA te zijn met een Wild West skin. Ga nog wel vandaag morgen en overmorgen kijken of ik hem in de winkel kan kopen en m'n amazon preorder cancelen, maar ik heb er een hard hoofd in dat ik hem ooit helemaal uit ga spelen .
Is het ook
pi_81572584
zag hem liggen.

heb alleen nog geen geld
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:42:13 #270
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81572615
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Torrio het volgende:

[..]

Aaah crap.Ik zal straks hier ook eens gaan kijken.
Al onze hoop rust op jou Luke Skywalker
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:42:25 #271
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81572624
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef luffyd het volgende:
zag hem liggen.

heb alleen nog geen geld
waar?
pi_81572650
quote:

[..]

Illigaal?
denk t niet anders was ie toch niet online
maar heb wel gehoord dat ze net als bij MW2 kijken na de datum van de atcevements en bannen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:43:20 #273
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81572653
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Al onze hoop rust op jou Luke Skywalker
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:44:53 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_81572708
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is het ook
Jammer dat ie elke keer zulke hoge scores krijgt, zo leert R* het nooit.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:46:32 #275
268260 Dr.Mikey
pi_81572763
quote:
zag hem liggen.

heb alleen nog geen geld
Waar!
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:53:53 #276
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81573019
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Jammer dat ie elke keer zulke hoge scores krijgt, zo leert R* het nooit.
Wil je dan een baggerspel hebben?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:55:26 #277
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81573080
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Fijn, dit was hetgeen wat ik een paar topics terug al aangaf.
Maar toen kreeg ik al die huilende fanboys over me heen dat GTA en RDR een vergelijking was tussen halo en counterstrike.......
pi_81573140
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef 3keernix het volgende:

[..]

waar?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:07:26 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_81573489
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wil je dan een baggerspel hebben?
Die heb ik al en die heet GTAIV.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:07:47 #280
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81573497
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waar!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:09:30 #281
268260 Dr.Mikey
pi_81573553
Ik heb net de plaatselijke intertoys en Bart Smith opgebeld krijg ik in beide gevallen een dame aan de lijn die zegt vrijdag mag die pas verkocht worden. Dus waarschijnlijk hebben de winkels ze wel maar zijn ze gewoon bang voor de boetes.
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:15:24 #282
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81573784
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Die heb ik al en die heet GTAIV.
!!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:25:25 #283
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_81574207
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb net de plaatselijke intertoys en Bart Smith opgebeld krijg ik in beide gevallen een dame aan de lijn die zegt vrijdag mag die pas verkocht worden. Dus waarschijnlijk hebben de winkels ze wel maar zijn ze gewoon bang voor de boetes.
Triest. Mensen die gaan stuiteren omdat een game niet 3 dagen eerder in de winkels ligt.

Embargo = embargo. Als je daar als gamer nog steeds niet tegen kan, zoek een andere hobby.....

Dit is net niet zo triest als die fake vrijwarings brieven waar al die nerds mee naar gamestores gingen in de hoop de verkopers te foppen om zo ietsje pietsje eerder GTA4 te kunnen spelen....

Get a life, nog 3 dagen en dan kan je lekker afrukken op dat geile spel.....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_81574579
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ga uitgerekend vrijdagmiddag naar de sauna tot ergens heel laat in de avond Zal dus wel zaterdagochtend worden voordat ik hem heb.
Lifer
quote:
zag hem liggen.

heb alleen nog geen geld
Zeg nou maar waar
pi_81574866
Natuurlijk is het net als GTA, het is hetzelfde genre; free roam third person. Deze is gewoon 100x badasser. Hier een paar redenen:
SPOILER
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:45:08 #286
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81575012
wait wut? worden er ook mensen opgehangen?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:06:44 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_81575776
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef Clownbaby het volgende:
Natuurlijk is het net als GTA, het is hetzelfde genre; free roam third person. Deze is gewoon 100x badasser. Hier een paar redenen:
SPOILER
Eh ja. Niet echt goede redenen om een game te kopen. Tenzij je twaalf bent.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:09:28 #288
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_81575860
Tis inderdaad net GTA4, in RDR zitten ook geen vliegtuigen
pi_81576318
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef Clownbaby het volgende:
SPOILER
Mafkees.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:24:05 #290
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81576341
Wat een getroll ook weer

Vandaag toch even stiekem gekeken of hij al in de winkel lag. Helaas niet.
Tics van je petten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:32:23 #291
303584 Gutterblade
pi_81576648
Was vandaag bij de lokale intertoys, na 10x de naam van het spel uitspreken voor het blondje ging ze dan eindelijk achter kijken....Om terug te komen met het doosje

Waarop ze werd aangesproken door collega die "lekker gek is" ( Zie ONZ ) dat het nog te vroeg was

Mijn tere kinderzieltje in duizend stukjes...pats *raapt stukjes op*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:35:50 #292
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81576762
argh nee toch. Zal wel de bedrijfleidster geweest zijn of iets.
pi_81576839
mooi spel alleen jammer dat ik net een rrod kreeg...
Slash #1
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:38:26 #294
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81576852
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:32 schreef Gutterblade het volgende:
Was vandaag bij de lokale intertoys, na 10x de naam van het spel uitspreken voor het blondje ging ze dan eindelijk achter kijken....Om terug te komen met het doosje

Waarop ze werd aangesproken door collega die "lekker gek is" ( Zie ONZ ) dat het nog te vroeg was

Mijn tere kinderzieltje in duizend stukjes...pats *raapt stukjes op*
ah wtf...balen man
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:38:34 #295
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_81576856
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:39:17 #296
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81576891
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
GA WEG !
Tics van je petten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:43:50 #297
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_81577051
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef nattermann het volgende:

[..]

GA WEG !
Dit meen je niet...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:44:19 #298
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81577073
ow mmmmIIIIIJN GOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!

*hyperventileert*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:48:05 #299
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81577238
Wie gaat het nu als eerste proberen bij een andere Bart Smit?

Kom er net vandaan dus heb vandaag geen zin en tijd meer
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:49:20 #300
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81577278
En dicht
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:49:31 #301
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81577283
Nu dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')