Ik zat gewoon te trollen hoor. Ben nog steeds ontzettend benieuwd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[Xbox 360 #482] Een cake voor Alan Wake
Hoezo? Mag ik het geen tegenvallende game vinden?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fucking kansloze TT zeg. Kolere.
''tegenvallende game''
Nigga, puh-lease.
Maar nu bepaal jij onze mening.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo? Mag ik het geen tegenvallende game vinden?
Je hebt lopen geilen op de streams en 1 review van een 8 en het is meteen baggerquote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jaquote:
Impressies graag.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. doe dan iets neutraals ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien. Maar als er staat 'geweldige game!' bepaal jij mijn mening.
En jouw immpressies dat het goed is?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Impressies graag.
Of ga je me nu vertellen dat je dit slechts baseert op de review van Eurogamer? Zo ja, écht.
Je weet hopelijk dat er een grote tunnel tussen Frankrijk en Engeland zit?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vliegvelden zijn in NL alweer open maar in de UK is het nog steeds twijfelachtig.
[..]
Daar heb je niks aan als je de Engelse versie, uit Engeland, hebt besteld
Kom op, geef toe. Vanwege 1 enkele review vind je het al gelijk niks. En anders nog: alle reviews zijn positief (zelfs die 8, want een 8 is goed - lol).quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En jouw immpressies dat het goed is?
Of is dat alleen van de reviews?
Is beetje zelfde probleem nietwaar?
Waarom kan je hier roepen dat het GOTY is zonder gezeik, maar zodra je zegt twijfels te hebben lijkt het wel of je staat te pissen in de kerk tegen de pater aan!
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef Hoolii het volgende:
Dit is propaganda!
Dit forum is communistisch, niemand mag een eigen mening! TS is Stalin himself! OMG ik wil niet naar Siberië. Ik wil naar het wilde westen lekker bizons in hun arie nemen.
Dit is echt nutteloos.
Mijn spel welquote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat er een grote tunnel tussen Frankrijk en Engeland zit?Denken dat je spel via vliegtuig geleverd word...
![]()
[url=
[url=http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7]http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=London&daddr=Amsterdam&hl=nl&geocode=FXjUEQMd5BL-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg%3BFSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA&mra=ls&sll=52.373801,4.890935&sspn=0.160136,0.44529&g=Amsterdam&ie=UTF8&ll=51.964577,2.427979&spn=5.172786,14.249268&z=7[/url][/url]
Hehe, je nicknamequote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Dacht dat dronken zijn in GTA4 al behoorlijk hilarisch was uitgewerkt maar in dit spel is er na een paar tequila's helemaal niks meer te beginnen met jeEn het duurt ook nog best lang voor je weer bij je positieven bent.
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar mis je een chromosoom ofzo? Lees for god sake nou eens goed wat mijn punt exact is. Het feit dat hij het spel voorziet van het predikaat ''tegenvallend'' op basis van slechts één ''mindere'' review is lachwekkend kortzichtig. Ben jij nou ook zo dom om dat niet te begrijpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En jouw immpressies dat het goed is?
Of is dat alleen van de reviews?
Is beetje zelfde probleem nietwaar?
eerder een zuurpruimquote:
Het feit dat jij denkt dat het door een review komt is nog lachwekkender dan je semi intelligente posts.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar mis je een chromosoom ofzo? Lees for god sake nou eens goed wat mijn punt exact is. Het feit dat hij het spel voorziet van het predikaat ''tegenvallend'' op basis van slechts één ''mindere'' review is lachwekkend kortzichtig. Ben jij nou ook zo dom om dat niet te begrijpen?
Gouden Regel: Altijd 1,5 punt aftrekken!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
jezus mensen wat gaat dit hard zeg![]()
offtopic: rond de 8 voor nederlands en bio![]()
ontopic: ik kan niet meer wachten en heb afgesproken om bij een mattie te gaan spelen als ik hem binnenkrijg![]()
het boeit mij verder weinig, maar ik vind het een beetje lam dat je eerst iedereen loopt af te zeiken die aan het trollen is, terecht of onterecht, en dat je nu zelf loopt te trollen met de fucking TTquote:Op maandag 17 mei 2010 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
Geweldig wat je kan aanrichten met een TT die bedoelt is als troll.
Ik heb die hele review niet eens gelezenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Kom op, geef toe. Vanwege 1 enkele review vind je het al gelijk niks. En anders nog: alle reviews zijn positief (zelfs die 8, want een 8 is goed - lol).
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het boeit mij verder weinig, maar ik vind het een beetje lam dat je eerst iedereen loopt af te zeiken die aan het trollen is, terecht of onterecht, en dat je nu zelf loopt te trollen met de fucking TT
Dan deed je dat verkeerd, ik zal je een plaatje laten zien hoe het wel moet:quote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
gelukkig was ik niet aan het trollen daarmeequote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lieverd. Je bent een troll als je zegt dat een enemy niet dood was na 4 keer in het hoofd schieten.
LOL!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef luffyd het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=468_1274045745
Leg me dan eens uit waarom het spel in jouw optiek tegenvalt, alwetende.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het feit dat jij denkt dat het door een review komt is nog lachwekkender dan je semi intelligente posts.
Ja fuck hey, we zijn ook gelijk 600 pagina's verder!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL, KOMT OOK IEMAND ONDER EEN STEEN VANDAAN!
nee, je hebt volkomen gelijk, wtfquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja fuck hey, we zijn ook gelijk 600 pagina's verder!
jaja overdrijven is een kunst bla bla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |