vette screenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Al die lovende reviews,.... epischIk kan niet wachten!
[ afbeelding ]
"They sell souls cheap here" op de brug?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de hint uit de launch trailer!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Acryl het volgende:
[..]
"They sell souls cheap here" op de brug?
quote:
Zeer terechtquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Al die lovende reviews,.... epischIk kan niet wachten!
[ afbeelding ]
je kan toch skinns unlocken, dacht ik ergens gelezen te hebben? dus ik neem aan van welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik aannemen dat je de persoon waar je mee speelt in de mutli kan aanpassen?
Doei dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Platina het volgende:
Ik ga wel op een andere site over RDR lezen, want het niveau hier met edwinuss en kutkabouter is echt beneden alle peil.
/carequote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Platina het volgende:
Ik ga wel op een andere site over RDR lezen, want het niveau hier met edwinuss en kutkabouter is echt beneden alle peil.
Je zal om 4 uur ook nog wel kunnen binnen wandelen, maar als je zeker wilt zijn gewoon even een belletje maken: je kan altijd vragen of ze er eentje apart voor je willen houden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef DaFrenk het volgende:
Zou je bij een zaak als MediaMarkt er op tijd bij moeten zijn of kan je om 16:00 ook nog wel binnenwandelen?
Geen idee of ze dat doen, maar kan het proberen jaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je zal om 4 uur ook nog wel kunnen binnen wandelen, maar als je zeker wilt zijn gewoon even een belletje maken: je kan altijd vragen of ze er eentje apart voor je willen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |