Dat dus! Al zijn sommige mensen wel zeer tevreden met GTA4 online, ik heb het nog nooit gedaan iigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel alleen wel aan de multiplayer. Ziet er zo gaaf uit, maar ik vond de multiplayer van GTA IV ook prut en dat gaat hier hetzelfde principe zijn... Hrmz...
Ik speel RDR de eerste tijd ook alleen maar SP, heb op het moment geen Live verbinding en ben het ook niet van plan, als je ziet wat je allemaal kan doen in SP.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dus! Al zijn sommige mensen wel zeer tevreden met GTA4 online, ik heb het nog nooit gedaan iig
Alleen als je als Clint Eastwood verkleed komt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaar met werken, dus komt lekker uit. Geen nachtrelease?
Ik ga uitgerekend vrijdagmiddag naar de sauna tot ergens heel laat in de avondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaar met werken, dus komt lekker uit. Geen nachtrelease?
Illigaal?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Basssie024 het volgende:
[ afbeelding ]
Red Dead Redemption wordt gespeeld
Playing Single Player In New Austin
dit zie ik steeds meer op mijn box bij NLers![]()
![]()
![]()
ik wacht wel geduldig![]()
[ afbeelding ]
tenzij hij veel gamereviewers in zijn lijst heeft staan lijkt me dat wel jaquote:
Ik denk dat ze gewoon een Nederlandse identiteit hebbenquote:
Wii Fit was een paar uur na release uitverkochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen game herinneren die uitverkocht was in de week van release.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Vandaag elke winkel afgegaan, geen verkopen ze. Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog maar ze verkochten ze nog niet.Zo dichtbij en toch zo ver weg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Bij de bart smit lag een stapel doosjes van 40cm hoog
Oja. Het is nog vroeg in de ochtend!quote:
Is het ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Wii Fit was een paar uur na release uitverkocht.
Ben zelf van de hype train gestapt. Lijkt toch GTA te zijn met een Wild West skin. Ga nog wel vandaag morgen en overmorgen kijken of ik hem in de winkel kan kopen en m'n amazon preorder cancelen, maar ik heb er een hard hoofd in dat ik hem ooit helemaal uit ga spelen.
Al onze hoop rust op jou Luke Skywalkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Aaah crap.Ik zal straks hier ook eens gaan kijken.
waar?quote:
denk t niet anders was ie toch niet onlinequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Al onze hoop rust op jou Luke Skywalker
Jammer dat ie elke keer zulke hoge scores krijgt, zo leert R* het nooit.quote:
Waar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |