Spoiler free?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef R_B het volgende:
Nog maar een keer posten:
http://uk.xbox360.ign.com(...)p8pfkm6nmhe9?show=hi
Ja. Dat zijn reviews vaak wel.quote:
Done. Dit is het. De multiplayer die ik dit jaar moeilijk veel ga spelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef R_B het volgende:
Nog maar een keer posten:
http://uk.xbox360.ign.com(...)p8pfkm6nmhe9?show=hi
Nou als je het verhaal van een spel voor jezelf wilt verzieken is meestal een Gametrailers review kijken alles wat je hoeft te doen...quote:
Wil je dan niet weten waar het verhaal over gaat?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou als je het verhaal van een spel voor jezelf wilt verzieken is meestal een Gametrailers review kijken alles wat je hoeft te doen...
Ik zou het zeker niet voor je werk ophalen want dan heb je het spel in handbereik, maar kan je het niet spelen. Dat is erger dan het niet in handbereik hebben en het niet kunnen spelenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat doen, maar kan het proberen jaIk kom er iig langs op weg naar huis van het werk. Nu kan ik natuurlijk ook even in de pauze gaan, of iets later beginnen.
net als met modern warfare 2, die had ik toen gekocht tijdens school. ik heb dat ding wel 100 keer zitten lezen voordat ik thuis kwamquote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik zou het zeker niet voor je werk ophalen want dan heb je het spel in handbereik, maar kan je het niet spelen. Dat is erger dan het niet in handbereik hebben en het niet kunnen spelenBen je de hele dag afgeleid...
Maar goed, je kan ieder geval even bellen of ze er genoeg hebben en eventueel of ze er eentje apart willen houden
Wat deed jij in de stad onder schooltijdquote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
net als met modern warfare 2, die had ik toen gekocht tijdens school. ik heb dat ding wel 100 keer zitten lezen voordat ik thuis kwam
Ik weet niet waarom, maar daar dacht ik ook aan de laatste dagen. Nooit problemen gehad met m'n Xcocks * klopt af*, maar ik blijf ook maar denken, beter gaat er niks vreemds gebeuren als ik hem eindelijk binnen hebquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef abruzzese het volgende:
Deze game , Red Dead Redemption word mijn allermooiste game die ik ga spelen aankomende Vrijdag .
Ik houd zowiezo van realisme in games en dat biedt deze game mij zeer en zeker .
Ik heb hier zeker een dik jaar na uitgekeken en wist toen al dat Rockstargames hier een Tripple-A game zou neerzetten .
Echt ongelooflijk dat ik nu nog maar een paar dagen hoef te wachten , en nu maar hopen dat mijn 3 jaar oude Playstation 3 niet defect gaat om deze wereldtitel .
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad welkom!
Weet iemand trouwens wat Rockstar als hoofdplatform heeft gebruikt voor de ontwikkeling. Ik heb namelijk al wat gelezen over een paar problemen op de Xbox 360, maar bij de PS3 lijkt er niks aan de hand..
Ik lees alleen berichten dat ze identiek aan elkaar zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad welkom!
Weet iemand trouwens wat Rockstar als hoofdplatform heeft gebruikt voor de ontwikkeling. Ik heb namelijk al wat gelezen over een paar problemen op de Xbox 360, maar bij de PS3 lijkt er niks aan de hand..
Ja, daarom vraag ik het ook hier of meer mensen hier iets van weten. Zo las ik net ergens dat je onder bepaalde gevechtactie's (ben helaas vergeten welke) de fps heel kort tijdelijk erg omlaag kan schieten (naar 12 fps stond er dacht ik).quote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik lees alleen berichten dat ze identiek aan elkaar zijn.
*jaloers op jouw vrienden*quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Basssie024 het volgende:
Staan er al 2 in mijn frend ilst die RDR al aan het spelen zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook hier of meer mensen hier iets van weten. Zo las ik net ergens dat je onder bepaalde gevechtactie's (ben helaas vergeten welke) de fps heel kort tijdelijk erg omlaag kan schieten (naar 12 fps stond er dacht ik).
Ook was er nog iets anders, ik weet niet meer precies wat het was. Heb er niet heel sterk opgelet omdat ik 'm voor de PS3 ga halen dus dan boeit het mij toch niet zoveel
[..]
*jaloers op jouw vrienden*
Doe je in de SP ook hoor. Ik zou zeggen doe de challangesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je kan toch skinns unlocken, dacht ik ergens gelezen te hebben? dus ik neem aan van wel
Het zou ook een beetje onlogisch zijn om als je helemaal in het westen zit, naar helemaal in het oosten te gaan voor een missie. In GTA IV breidde je ook langzaam uit vanaf een bepaalde plek.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ik denk zowiezo dat beide versies als er uberhaupt verschillen zijn weinig zullen afwijken, Rockstar heeft na GTA4 al aardig wat jaartjes op de teller staan om de Engine beter te laten werken op beide platforms.
Gemiddelde gebruiker ziet er weinig van denk ik
oh en... na de streams te hebben gekeken.....moet ik eerlijk zeggen dat ik de map toch groter had verwacht ... wel dom van mij ws..maar leek allemaal aardig snel van A naar B te komen.. Zo'n stom gevoel ..![]()
Ja, die noob heb ik ook gezien geloof ik. Hij was met een duel bezig, en had zijn vijand gemarked etc., maar hij schoot maar niet. Vervolgens zie je de vijand langzaam zijn wapen trekken, in de chat begint iedereen al te schreeuwen 'SHOOT! SHOOT!', maar 3 seconden later is hij te laat en ligt hij dood op de grond. Heel de chat ging uit zijn dak en lachte hem uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Gutterblade het volgende:
Ja ziet er zeker tof uit !![]()
Jammer alleen wel dat de meeste mensen ( op een paar leuke uitzonderingen na ) die streamen geen ruk van het spel snappen/kunnen.... Weet nog de eerste stream die ik keek, was een redelijk geirriteerd ventje dat zat te schelden in de microfoon over dat hij het op zijn manier speelde en mensen hun *** moesten houden , en heel veel mensen bannde..
Hij kwam zijn eerste Random encounter tegen.... liep met zijn paard vol het vuurgevecht in.... Draait zijn rug naar 3 gastjes met geweren, word neergeschoten en begint vervolgens over hoe hij dat niet verwacht had... dan gaan mn vingers toch wel jeuken hoor !
![]()
Las trouwens net op Reddead.net dat het verschillen tussen alive en dead met bounties erg groot is, dood --> ong 60 dollar , alive 120ik weet dus wat ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |