Nja, ik zal misschien het zelfde reageren. De eerste keer zal ik het waarschijnlijk ook verkloten om te schieten - omdat ik het nog niet gewent ben natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef Gutterblade het volgende:
Jaaaaaaaaaaa![]()
En in een latere stream won ie een duel en hij ging LOOOOS![]()
: OMG YES, THATS HOW ITS DONE, YEAHHHH BABY WOOOOOOO
Ik vraag me dan serieus af of ie soms nog z'n kelder uitkomt
omdat ze verwend zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijgen die Amerikanen 'm eigenlijk altijd een paar dagen eerder?
Die schreeuwertjes hebben de 3 dagen voorsprong straks wel nodig toch online ?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Of all the world’s game developers, only Rockstar would even dream of a passage of such relevant hilarity. No other game developer has been so willing, and quite so able, to riff on the real world rather than sticking to elves or dragons or aliens or fantasized battlefields.
In the more than 1,100 articles I have written for this newspaper since 1996, I have never before called anything a tour de force. Yet there is no more succinct and appropriate way to describe Red Dead Redemption. Rockstar rides again.
Dat vraag ik me ook af. En ik heb er een hekel aan. Ik wil die game zo graag..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. En ik heb er een hekel aan. Ik wil die game zo graag..
Je hebt er 2quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb net weer even mijn Xbox aangezet om 'warm te draaien', bleek dat ik al sinds september 2009 niet meer had gespeeld
NL?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef Basssie024 het volgende:
Staan er al 2 in mijn frend ilst die RDR al aan het spelen zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk altijd naar elke game uit die ik koop. Maar goed, ik koop dan ook alleen games die ik zelf gaaf vind. Moet wel toegeven dat Red Dead Redemption een van de uitzonderingen is waar ik al een hele poos op wacht en al maanden geleden een pre-order voor heb geplaatst.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.
Ik vraag me trouwens ook af of alle stats nog worden gereset bij de release, maar dat zal vast wel niet.
Hoezo wat voor dingen mee maken?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er steeds meer zin in , elk verhaal die ik van mensen hoor die iets mee maken in de game schept weer meer en meer verbazing.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:46 schreef WSquater het volgende:
Ik ga zo ook naar bed, jongens. Nog vier nachtjes en dan is het allemaal over... tenzij je 'm importeert met het vliegtuig en een aswolk toevallig roet in het eten gooit ;p
Bijvoorbeeld dat iemand de doodstraf krijgt terwijl jij net langs rijdt met je paard. Of iemand anders zei dat hij de 'bad guy' probeerde uit te hangen en vermoordde iemand maar uiteindelijk bleek het juist goed, want de gozer die hij had vermoord was een kannibaalquote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo wat voor dingen mee maken?
Want ik heb geen zin om dit hele troll topic door te lezen
Same here. Ben over het algemeen een saaie gamer, standaard Pro Evo elk jaar en wat budgetgames tussendoor, maar deze game is de eerste waarbij ik al maanden van tevoren alles volg.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik denk niet dat ik ooit zó naar een game uit heb gekeken als naar deze.
Ik vraag me trouwens ook af of alle stats nog worden gereset bij de release, maar dat zal vast wel niet.
Wat die persoon hier onder ook zegt en op youtube vertelde iemand weer een heel ander verhaal, Over dat je het 1ne moment langs een bandieten kamp kan rijden die leeg is en dat wanneer je in de avond terug komt ze kunt overvallen en de buit kan mee nemen, Deze game is gewoon zoveel , De verwachtingen zijn hoog hoger hoogst.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo wat voor dingen mee maken?
Want ik heb geen zin om dit hele troll topic door te lezen
Zo lang is het niet, maar wel doorhalenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga in het extra lange weekend flink doorhalen. Can't wait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |