Dat geloof ik goed, ik heb hier zo'n zin in, kan bijna niet wachten!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef Torrio het volgende:
Ook al beweerde iemand anders, let maar op het gaat in veel winkels snel uitverkocht zijn.
Voor mij wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo lang is het niet, maar wel doorhalen
Ik denk dat ik dat morgen ook maar eens ga doen. Woon midden in het stadscentrum met een Bart Smit, Dixons, FRS en een Toys XL om de hoekquote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nou morgen maar voor het eerst in de winkel kijken of die er al is maar de kans is natuurlijk 10%,
Maar kom toch langs het centrum dus waarom niet
Ach studenten hebben het altijd rustigquote:
Als hij er al is, ook al is de kans natuurlijk klein, zal ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh mensen, succes ermee morgen.
Misschien wel zo leuk voor je medemensen om ook een foto van de bon te maken, dan kunnen wij hem ook eerder halen
Zou toch wat zijn als ie morgen bij de bart staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als hij er al is, ook al is de kans natuurlijk klein, zal ik dat zeker doen
Multiplatform releases = 360 hoofdplatform.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach studenten hebben het altijd rustig. Jij gaat voor de PS3 denk ik
?
Oh ik dacht dat je amper nog iets met de xbox deedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Multiplatform releases = 360 hoofdplatform.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is iedereen altijd bang dat de game uitverkocht gaat zijn? Heb je dat OOIT gezien? Je praat jezelf alleen maar gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |