quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Rauzer het volgende:
Er is een probleem met de stemmen, kan nog wel even gaan duren. Excuses.
Slaap lekker iBennyquote:Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
* iBenny gaat ook maar eens naar bed...
over 7 uur gaat mijn wekker weer
Trusten![]()
![]()
Het topic stond al drie minuten klaar toen achter, het wachten was op de FA die de html er inzette en 'm naar XFA zou kickenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Spanning in het Fok!idols-topic ( En de winnaar van FOK!Idols 2010 is... )
[..]
liedje?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens dat liedje dat over jou gaat in m'n hoofd
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja!
We hebben de L!
We hebben de A!
Mar-La-La-La-La-La-La-La
Het is nu in ieder geval wel afgelopen.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:56 schreef Marlalala het volgende:
Goedemorgen!
Oh heb ik het al gemist Joooo-pi?
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja!
We hebben de L!
We hebben de A!
Mar-La-La-La-La-La-La-La
Nee, dat klinkt idd niet haha. Marlololo vind ik wel okquote:Op maandag 17 mei 2010 08:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej! Mar Mar Mar Mar! (klinkt niet)
Zo richting tandarts, bluh.
Volgende week een relaxed weekje! 3 dagen werken.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een weekje en dan hebben we alweer pinksteren.
Openbaar Vervoer?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:41 schreef iBenny het volgende:
Leuk, als mensen ruimte proberen te maken door op je tenen te gaan staan
Ook makkelijk pratenquote:Eric van Tijn, die de 25-jarige brunette ook liet vallen: „Dit is niet als dooddoener bedoeld, maar had dan op haar gestemd! Het publiek bepaalt wie wij moeten kiezen…”
Alleen door vanwege zijn laatste optreden dus?quote:’Gebeten hond’ Gordon, die als laatste stemmende jurylid de doorslag gaf: „Ik dacht van tevoren ook dat Sumera de sing off gemakkelijk zou winnen. Maar ik werd van mijn sokken geblazen door een rennende, tegelijk goed zingende en entertainende Kelvin. Toen wist ik zeker: ’hij heeft de X factor’.”
Blijkbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 08:52 schreef iBenny het volgende:
Gordon: 'Sumera is té Nederland 3'
[..]
Ook makkelijk praten![]()
[..]
Alleen door vanwege zijn laatste optreden dus?
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg vrijdag mijn nieuwe fiets
[ afbeelding ]
Oeeh das een mooie!quote:Op maandag 17 mei 2010 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg vrijdag mijn nieuwe fiets
[ afbeelding ]
Nee goed joh!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
Stuur kan nog naar voren en hij is wit
Alleen het zadel is best wel hard, daar moet ik aan wennen.
Mijn collega's verklaarde me al voor gek, dat ik 2 dagen in de week op de fiets wil komen
Helemaal eens, met jou dan!quote:Op maandag 17 mei 2010 08:52 schreef iBenny het volgende:
Gordon: 'Sumera is té Nederland 3'
[..]
Ook makkelijk praten![]()
[..]
Alleen door vanwege zijn laatste optreden dus?
Nee niet echtquote:
Ja dat wel, maar ik wil dan zo'n royale gelzadel, maar dat staat niet op die fietsquote:Op maandag 17 mei 2010 09:08 schreef iBenny het volgende:
Je kan er toch een ander zadel op laten zetten?
Is het zover dan?
Of je werk zover is van je huis (dat je collega's je voor gek verklaren)quote:Op maandag 17 mei 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik wil dan zo'n royale gelzadel, maar dat staat niet op die fiets
Wat is zover
Neuh, ik heb ook een hele leuke tandarts. Maar ik was al iets te lang niet geweest, (maand of 9) was erbij ingeschoten. Nu blijkt er wat reparatiewerk nodig en er moet een verstandskies uit binnenkort.quote:
1 uur en een kwartier fietsenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of je werk zover is van je huis (dat je collega's je voor gek verklaren)
Ik heb wel redelijk geslapen..quote:
Succesquote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
en er moet een verstandskies uit binnenkort.
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 uur en een kwartier fietsen(20-25 minuten met de auto)
daarom, straks in de zomer is het heerlijk natuurlijk. Korte broek aan en gaan!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is toch best wel een groot verschil
maar als het dan lekker weer is dan is dat wel lekker
Bij de eerste last, omdat ik geen last dacht te hebben en maar ben gaan voetballen die avond.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij de eerste 2 totaal geen last, van de laatste 2, 2 weken lang pijn gehad en ziek thuis gezetenEn sindsdien bang voor de tandarts!
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat ik lang ben heb ik ook hele lange wortels.
Hoe vaak ga jij dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook een hele leuke tandarts. Maar ik was al iets te lang niet geweest, (maand of 9) was erbij ingeschoten. Nu blijkt er wat reparatiewerk nodig en er moet een verstandskies uit binnenkort.
bij mij zijn ze er ook alle 4 uit.. en dat ging eigenlijk wel redelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij de eerste 2 totaal geen last, van de laatste 2, 2 weken lang pijn gehad en ziek thuis gezetenEn sindsdien bang voor de tandarts!
Om het half jaar moet ik er normaal gesproken naartoe.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij dan?![]()
Verstandskiezen zijn naar
Hahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk geslapen..
maar als het aan die 2 bolletjes slaap(ik heb deze ochtend geen ogen) in mijn kop ligt, dan lig ik nu nog in mijn bed
langzaamaan gebeurd dat hier ook welquote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Mijn ogen moeten ook nog uitkomen vandaag pfff...
Ze gaan alleen Lady Gaga's Paparazzi zingenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef Marlalala het volgende:
Even over het thema in X-Factor deze week...wat moet ik me voorstellen bij Paparazzi?
mijn arme orenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan alleen Lady Gaga's Paparazzi zingen
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Laten ze deze week alle kandidaten door de studio rennen?
hahahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Degene met de snelste tijd gaat door
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die spuiten deden behoorlijk zeer!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
bij mij zijn ze er ook alle 4 uit.. en dat ging eigenlijk wel redelijk
alleen dat eruit laten trekken is een kut gevoel/geluid
allemaal een andere versiequote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Die kan gelijk aan het zuurstof denk ik, en BB rent 2 rondjes in dezelfde tijd...
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Die kan gelijk aan het zuurstof denk ik, en BB rent 2 rondjes in dezelfde tijd...
Jaapquote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
In verschillende stijlen![]()
Dony in een jazzy uitvoering
Maaike in country
BB in rap
Kelvin in R&B
Jaap in eeh nouja op zn Jaaps
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Die van Dony duurt wat langer en kun je live online volgen tijdens de backstageshow van 30 minuten
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Die van Dony duurt wat langer en kun je live online volgen tijdens de backstageshow van 30 minuten
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Holy shit lees ik net dat een groot (metal)muziek icoon is overleden.
Ronnie James Dio. Hij is/was de stem van het bekende nummer Love Is All van Roger Glover and Guests (die clip met die kikker)
succesquote:Op maandag 17 mei 2010 10:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook eens even een klusje proberen af te ronden vandaag...
Dit nummer.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is(zelfs niet met je uitleg erbij
)
OKee, het is wel een klassieker, maar goed je komt ook uit 1991. Niet verwonderlijkquote:
Ik kende hem niet maar dat nummer wel. Vond ik echt te gek als kleuterquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Holy shit lees ik net dat een groot (metal)muziek icoon is overleden.
Ronnie James Dio. Hij is/was de stem van het bekende nummer Love Is All van Roger Glover and Guests (die clip met die kikker)
Hé ik ken het welquote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, het is wel een klassieker, maar goed je komt ook uit 1991. Niet verwonderlijk
Ja, die clip hequote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar dat nummer wel. Vond ik echt te gek als kleuter
Ben jij pas 19/20quote:Op maandag 17 mei 2010 10:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé ik ken het wel![]()
Al hebben mijn ouders me volgepompt met muziek van vroegah
Paul McCartney's We All Stand Togetherquote:Op maandag 17 mei 2010 10:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook die clip van 'pom pom pom' vond ik erg leuk!
Bright Eyes kon ik dan weer niet verdragen
Dat niet, maar ik had je wel een paar jaar ouder gegeven. Een jaar of 23-25 ofzoquote:
Haha ik ga al bijna huilenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paul McCartney's We All Stand Together
Bright Eyes clip heb ik eigenlijk nooit gezien. Nummer ken ik uiteraard wel
Kijk ik straks wel. Als de cd van Rainbow (met Ronnie James) is afgelopen.quote:
Komt denk ik omdat ik de hele dag alleen maar oudjes om me heen hebquote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik had je wel een paar jaar ouder gegeven. Een jaar of 23-25 ofzo
OKeequote:Op maandag 17 mei 2010 10:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ik de hele dag alleen maar oudjes om me heen heb![]()
Ik deed een deeltijdopleiding en daar zijn de meesten 25+ en op mijn werk ben ik ook de jongste.
HIj laadt niet helemaalquote:
Iedereen roept eejjjjjjjjquote:Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
..jep iedereen roept: aye, aye, aye, aye
Kansloos figuur ben je ookquote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zong een liedje, van Dio, want die's dood
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zong een liedje, van Dio, want die's dood
Raar wijf ben je ookquote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een compliment hoor
Bij Maaike verwachte ik eigenlijk dat ze er snel uit zou liggen... Nu vind ik dat zij juist de grootste groei van alle kandidaten heeft gemaakt. Van kandidate die ik ergens in de onderste regionen had geplaatst, staat ze nu wel dik in de top 3.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maaike bedoel je? Ik verwachtte wel veel van haarZe heeft zo'n goede instelling vind ik! Er geen punt van maken dat haar schoenen in de prullenbak werden gegooid en echt haar best doen om iets te doen met het jurycommentaar. Ik vind haar echt heel leuk! Ze heeft ook meer groei doorgemaakt dan eigenlijk al die andere meiden, vind ik.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
Marlalala, ik neem je post ff hier mee naartoe..
[..]
Bij Maaike verwachte ik eigenlijk dat ze er snel uit zou liggen... Nu vind ik dat zij juist de grootste groei van alle kandidaten heeft gemaakt. Van kandidate die ik ergens in de onderste regionen had geplaatst, staat ze nu wel dik in de top 3.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik neem je post even mee op de fiets want ik moet naar mijn werk! Tot zo! x
Op zich heeft Gordon ook wel een puntquote:Op maandag 17 mei 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik ben het nog steeds met Gordon eens
Vind jij Dony goed?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich heeft Gordon ook wel een punt, maar dan zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat we een redelijk verassende winnaar/winnares zullen krijgen.. Dony en Jaap kunnen namelijk allebei goed zingen, maar qua entertainment schieten ze toch wel een beetje te kort. Ik heb geen van beide namelijk nog echt rond zien springen, het podium volledig zijn gebruiken of echt iets met het publiek zien doen.
Als ik er zo over nadenk zou BadBoyz of Kelvin wel eens de winnaar van Xfactor 2010 kunnen zijn.
Ik zeg niet dat het goed is, maar zingen kan hij welquote:Op maandag 17 mei 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind jij Dony goed?
Ik hoop op Maaike als winnares.
Eigenlijk maakt het me niks uit, als het Dony of Kelvin maar niet is
Kelvin gaat niet winnen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is, maar zingen kan hij wel
Ik hoop ook niet dat Kelvin wint, maar ik ga er langzamerhand wel een beetje rekening mee houden
ik geloof het ook niet.. Ik ga dan ook echt (serieus!) mijn sok opeten als hij wel wintquote:Op maandag 17 mei 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelvin gaat niet winnen hoorDat geloof ik nooit
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ga even kijken voor kaarten voor de liveshow
X Factor Liveshow.
21-05-2010.
Nog 4 kaarten te koop.
Prijs per kaartje 62,50 euroGekkigheid
Het was toch uitverkocht?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ga even kijken voor kaarten voor de liveshow
X Factor Liveshow.
21-05-2010.
Nog 4 kaarten te koop.
Prijs per kaartje 62,50 euroGekkigheid
Wat doe jij op school???quote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
Mijn dag op school zit er weer op
Ik ga naar huis
Baggerlayout (op mijn werk)quote:
Waarom gebruik je geen quick-quote dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baggerlayout (op mijn werk)
Thuis weet ik niet
hoe bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen quick-quote dan?
Dan komt de quote in het venstertje onderaan te staan, kan je sneller reagerenquote:
Zo, was er al een tijdje. De verwarming is nog steeds kapotquote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
Marlalala, ik neem je post ff hier mee naartoe..
[..]
Bij Maaike verwachte ik eigenlijk dat ze er snel uit zou liggen... Nu vind ik dat zij juist de grootste groei van alle kandidaten heeft gemaakt. Van kandidate die ik ergens in de onderste regionen had geplaatst, staat ze nu wel dik in de top 3.
kan je dat instellen danquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan komt de quote in het venstertje onderaan te staan, kan je sneller reageren.
Waarom niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 13:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Niet meer trouwens, eerst wel
Zeg dan niet dat je bagger gebruikt op je werkquote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ziet mijn Silver layout eruit op mijn werk
[ afbeelding ]
ik heb hem even anders ingesteld, nu staat hij weer op bagger.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je bagger gebruikt op je werk
das waarquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, want er hoeft niet een hele nieuwe pagina te worden geladen.
Ik zie geen verschil met hoe hij er anders uitzietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
das waarJe heb helemaal gelijk!
Maar die silver ziet er toch zo niet uit?
met note?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:08 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh met note kun je wel makkelijk quotes van verschillende mensen in één bericht krijgen. Ik loop maar te copy-pasten
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Silver vind ik dus echt he-le-maal niks
quote en note zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat quick-note-reply gebeuren.
Never mind
En mist een heleboel functionaliteit tov Baggerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijk
is mij te simpel.. en met bagger kan ik toch veel meer aanpassenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijk
Functionaliteit is overratedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En mist een heleboel functionaliteit tov Bagger!
Ik wil niets aanpassenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
is mij te simpel.. en met bagger kan ik toch veel meer aanpassen
(oranje achtergrond)
Ik neem aan dat je de 5-seconden-postbelemmeringdinges wel uit hebt staanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Functionaliteit is overrated
Ik heb alle mogelijke opties uitgezet
kun je die uitzetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de 5-seconden-postbelemmeringdinges wel uit hebt staan?
He-le-maal nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, maak het nog ingewikkelder voor haar
ik bedoel.. je haalde net al 2 dingen door elkaar en Rauzer haalde er dus nog een ding bijquote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
He-le-maal niet![]()
Ik heb ook dat baggergebeuren maar ik heb dus geen gekleurde achtergronden enzo. Gewoon simpel zonder teveel tierelantijntjes
Staat bij je opties ergens, moet je maar ff zoeken. Ik dacht dat jij dat allang gedaan had omdat je altijd zoveel posttequote:Op maandag 17 mei 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk wist ik dat neit
waar kun je die uitzetten dan?
ohquote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Staat bij je opties ergens, moet je maar ff zoeken. Ik dacht dat jij dat allang gedaan had omdat je altijd zoveel postte!
Dan is het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]. Ik wilde eigenlijk precies hetzelfde posten
!
Omdat je er altijd vier keer op kliktequote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha oja dáárom heb ik het weer uitgeschakeld
Mooi dat kan ik wel even gebruikenquote:
Hij houdt je voor het lapje hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh
nee, ik heb die melding wel al vaak genoeg gezienik dacht dat het iets van Fok zelf was om spam te vermijden
Was het maar waarquote:
Whehehequote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik het niet kan vinden (na 4x te hebben gekeken)
Vroegâh kon je ook nog dubbelposten, dat lukt ook niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik het niet kan vinden (na 4x te hebben gekeken)
Omdat ik naar het ziekenhuis moest daarstraksquote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Waarom ben je zo vroeg gaan werken
6 uur !
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha oja dáárom heb ik het weer uitgeschakeld
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vroegâh kon je ook nog dubbelposten, dat lukt ook niet meer
[..]
[..]
Nee maar komt goedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]Houd op. Mijn collega vindt het raar dat ik naar het beeldscherm lach...
![]()
[..]
al een beetje hysterisch?
nu doe ik Quick Quotequote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarvan niet?
het verschil tussen quick-reply, quick-note en note?
Da;s voor moderatorsquote:Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is: quick-note en note????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |