Zeg dan niet dat je bagger gebruikt op je werkquote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ziet mijn Silver layout eruit op mijn werk
[ afbeelding ]
ik heb hem even anders ingesteld, nu staat hij weer op bagger.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je bagger gebruikt op je werk
das waarquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, want er hoeft niet een hele nieuwe pagina te worden geladen.
Ik zie geen verschil met hoe hij er anders uitzietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
das waarJe heb helemaal gelijk!
Maar die silver ziet er toch zo niet uit?
met note?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:08 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh met note kun je wel makkelijk quotes van verschillende mensen in één bericht krijgen. Ik loop maar te copy-pasten
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Silver vind ik dus echt he-le-maal niks
quote en note zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat quick-note-reply gebeuren.
Never mind
En mist een heleboel functionaliteit tov Baggerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijk
is mij te simpel.. en met bagger kan ik toch veel meer aanpassenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijk
Functionaliteit is overratedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En mist een heleboel functionaliteit tov Bagger!
Ik wil niets aanpassenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
is mij te simpel.. en met bagger kan ik toch veel meer aanpassen
(oranje achtergrond)
Ik neem aan dat je de 5-seconden-postbelemmeringdinges wel uit hebt staanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Functionaliteit is overrated
Ik heb alle mogelijke opties uitgezet
kun je die uitzetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de 5-seconden-postbelemmeringdinges wel uit hebt staan?
He-le-maal nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, maak het nog ingewikkelder voor haar
ik bedoel.. je haalde net al 2 dingen door elkaar en Rauzer haalde er dus nog een ding bijquote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
He-le-maal niet![]()
Ik heb ook dat baggergebeuren maar ik heb dus geen gekleurde achtergronden enzo. Gewoon simpel zonder teveel tierelantijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |