ik heb hem even anders ingesteld, nu staat hij weer op bagger.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je bagger gebruikt op je werk
das waarquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, want er hoeft niet een hele nieuwe pagina te worden geladen.
Ik zie geen verschil met hoe hij er anders uitzietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
das waarJe heb helemaal gelijk!
Maar die silver ziet er toch zo niet uit?
met note?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:08 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh met note kun je wel makkelijk quotes van verschillende mensen in één bericht krijgen. Ik loop maar te copy-pasten
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Silver vind ik dus echt he-le-maal niks
quote en note zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat quick-note-reply gebeuren.
Never mind
En mist een heleboel functionaliteit tov Baggerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijk
is mij te simpel.. en met bagger kan ik toch veel meer aanpassenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's netjes, helder, strak, en overzichtelijk
Functionaliteit is overratedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En mist een heleboel functionaliteit tov Bagger!
Ik wil niets aanpassenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
is mij te simpel.. en met bagger kan ik toch veel meer aanpassen
(oranje achtergrond)
Ik neem aan dat je de 5-seconden-postbelemmeringdinges wel uit hebt staanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Functionaliteit is overrated
Ik heb alle mogelijke opties uitgezet
kun je die uitzetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de 5-seconden-postbelemmeringdinges wel uit hebt staan?
He-le-maal nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, maak het nog ingewikkelder voor haar
ik bedoel.. je haalde net al 2 dingen door elkaar en Rauzer haalde er dus nog een ding bijquote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
He-le-maal niet![]()
Ik heb ook dat baggergebeuren maar ik heb dus geen gekleurde achtergronden enzo. Gewoon simpel zonder teveel tierelantijntjes
Staat bij je opties ergens, moet je maar ff zoeken. Ik dacht dat jij dat allang gedaan had omdat je altijd zoveel posttequote:Op maandag 17 mei 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk wist ik dat neit
waar kun je die uitzetten dan?
ohquote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Staat bij je opties ergens, moet je maar ff zoeken. Ik dacht dat jij dat allang gedaan had omdat je altijd zoveel postte!
Dan is het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]. Ik wilde eigenlijk precies hetzelfde posten
!
Omdat je er altijd vier keer op kliktequote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha oja dáárom heb ik het weer uitgeschakeld
Mooi dat kan ik wel even gebruikenquote:
Hij houdt je voor het lapje hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh
nee, ik heb die melding wel al vaak genoeg gezienik dacht dat het iets van Fok zelf was om spam te vermijden
Was het maar waarquote:
Whehehequote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik het niet kan vinden (na 4x te hebben gekeken)
Vroegâh kon je ook nog dubbelposten, dat lukt ook niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik het niet kan vinden (na 4x te hebben gekeken)
Omdat ik naar het ziekenhuis moest daarstraksquote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Waarom ben je zo vroeg gaan werken
6 uur !
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha oja dáárom heb ik het weer uitgeschakeld
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vroegâh kon je ook nog dubbelposten, dat lukt ook niet meer
[..]
[..]
Nee maar komt goedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]Houd op. Mijn collega vindt het raar dat ik naar het beeldscherm lach...
![]()
[..]
al een beetje hysterisch?
nu doe ik Quick Quotequote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarvan niet?
het verschil tussen quick-reply, quick-note en note?
Da;s voor moderatorsquote:Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is: quick-note en note????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |