Raar wijf ben je ookquote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een compliment hoor
Bij Maaike verwachte ik eigenlijk dat ze er snel uit zou liggen... Nu vind ik dat zij juist de grootste groei van alle kandidaten heeft gemaakt. Van kandidate die ik ergens in de onderste regionen had geplaatst, staat ze nu wel dik in de top 3.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maaike bedoel je? Ik verwachtte wel veel van haarZe heeft zo'n goede instelling vind ik! Er geen punt van maken dat haar schoenen in de prullenbak werden gegooid en echt haar best doen om iets te doen met het jurycommentaar. Ik vind haar echt heel leuk! Ze heeft ook meer groei doorgemaakt dan eigenlijk al die andere meiden, vind ik.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
Marlalala, ik neem je post ff hier mee naartoe..
[..]
Bij Maaike verwachte ik eigenlijk dat ze er snel uit zou liggen... Nu vind ik dat zij juist de grootste groei van alle kandidaten heeft gemaakt. Van kandidate die ik ergens in de onderste regionen had geplaatst, staat ze nu wel dik in de top 3.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik neem je post even mee op de fiets want ik moet naar mijn werk! Tot zo! x
Op zich heeft Gordon ook wel een puntquote:Op maandag 17 mei 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik ben het nog steeds met Gordon eens
Vind jij Dony goed?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich heeft Gordon ook wel een punt, maar dan zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat we een redelijk verassende winnaar/winnares zullen krijgen.. Dony en Jaap kunnen namelijk allebei goed zingen, maar qua entertainment schieten ze toch wel een beetje te kort. Ik heb geen van beide namelijk nog echt rond zien springen, het podium volledig zijn gebruiken of echt iets met het publiek zien doen.
Als ik er zo over nadenk zou BadBoyz of Kelvin wel eens de winnaar van Xfactor 2010 kunnen zijn.
Ik zeg niet dat het goed is, maar zingen kan hij welquote:Op maandag 17 mei 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind jij Dony goed?
Ik hoop op Maaike als winnares.
Eigenlijk maakt het me niks uit, als het Dony of Kelvin maar niet is
Kelvin gaat niet winnen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is, maar zingen kan hij wel
Ik hoop ook niet dat Kelvin wint, maar ik ga er langzamerhand wel een beetje rekening mee houden
ik geloof het ook niet.. Ik ga dan ook echt (serieus!) mijn sok opeten als hij wel wintquote:Op maandag 17 mei 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelvin gaat niet winnen hoorDat geloof ik nooit
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ga even kijken voor kaarten voor de liveshow
X Factor Liveshow.
21-05-2010.
Nog 4 kaarten te koop.
Prijs per kaartje 62,50 euroGekkigheid
Het was toch uitverkocht?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ga even kijken voor kaarten voor de liveshow
X Factor Liveshow.
21-05-2010.
Nog 4 kaarten te koop.
Prijs per kaartje 62,50 euroGekkigheid
Wat doe jij op school???quote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
Mijn dag op school zit er weer op
Ik ga naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |