quote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan alleen Lady Gaga's Paparazzi zingen
Die spuiten deden behoorlijk zeer!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
bij mij zijn ze er ook alle 4 uit.. en dat ging eigenlijk wel redelijk
alleen dat eruit laten trekken is een kut gevoel/geluid
allemaal een andere versiequote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan alleen Lady Gaga's Paparazzi zingen
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Die kan gelijk aan het zuurstof denk ik, en BB rent 2 rondjes in dezelfde tijd...
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Die kan gelijk aan het zuurstof denk ik, en BB rent 2 rondjes in dezelfde tijd...
Jaapquote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
In verschillende stijlen![]()
Dony in een jazzy uitvoering
Maaike in country
BB in rap
Kelvin in R&B
Jaap in eeh nouja op zn Jaaps
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Die van Dony duurt wat langer en kun je live online volgen tijdens de backstageshow van 30 minuten
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Die van Dony duurt wat langer en kun je live online volgen tijdens de backstageshow van 30 minuten
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Holy shit lees ik net dat een groot (metal)muziek icoon is overleden.
Ronnie James Dio. Hij is/was de stem van het bekende nummer Love Is All van Roger Glover and Guests (die clip met die kikker)
succesquote:Op maandag 17 mei 2010 10:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook eens even een klusje proberen af te ronden vandaag...
Dit nummer.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is(zelfs niet met je uitleg erbij
)
OKee, het is wel een klassieker, maar goed je komt ook uit 1991. Niet verwonderlijkquote:
Ik kende hem niet maar dat nummer wel. Vond ik echt te gek als kleuterquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Holy shit lees ik net dat een groot (metal)muziek icoon is overleden.
Ronnie James Dio. Hij is/was de stem van het bekende nummer Love Is All van Roger Glover and Guests (die clip met die kikker)
Hé ik ken het welquote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, het is wel een klassieker, maar goed je komt ook uit 1991. Niet verwonderlijk
Ja, die clip hequote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar dat nummer wel. Vond ik echt te gek als kleuter
Ben jij pas 19/20quote:Op maandag 17 mei 2010 10:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé ik ken het wel![]()
Al hebben mijn ouders me volgepompt met muziek van vroegah
Paul McCartney's We All Stand Togetherquote:Op maandag 17 mei 2010 10:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook die clip van 'pom pom pom' vond ik erg leuk!
Bright Eyes kon ik dan weer niet verdragen
Dat niet, maar ik had je wel een paar jaar ouder gegeven. Een jaar of 23-25 ofzoquote:
Haha ik ga al bijna huilenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paul McCartney's We All Stand Together
Bright Eyes clip heb ik eigenlijk nooit gezien. Nummer ken ik uiteraard wel
Kijk ik straks wel. Als de cd van Rainbow (met Ronnie James) is afgelopen.quote:
Komt denk ik omdat ik de hele dag alleen maar oudjes om me heen hebquote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik had je wel een paar jaar ouder gegeven. Een jaar of 23-25 ofzo
OKeequote:Op maandag 17 mei 2010 10:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ik de hele dag alleen maar oudjes om me heen heb![]()
Ik deed een deeltijdopleiding en daar zijn de meesten 25+ en op mijn werk ben ik ook de jongste.
HIj laadt niet helemaalquote:
Iedereen roept eejjjjjjjjquote:Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
..jep iedereen roept: aye, aye, aye, aye
Kansloos figuur ben je ookquote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zong een liedje, van Dio, want die's dood
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zong een liedje, van Dio, want die's dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |