Neuh, ik heb ook een hele leuke tandarts. Maar ik was al iets te lang niet geweest, (maand of 9) was erbij ingeschoten. Nu blijkt er wat reparatiewerk nodig en er moet een verstandskies uit binnenkort.quote:
1 uur en een kwartier fietsenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of je werk zover is van je huis (dat je collega's je voor gek verklaren)
Ik heb wel redelijk geslapen..quote:
Succesquote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
en er moet een verstandskies uit binnenkort.
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 uur en een kwartier fietsen(20-25 minuten met de auto)
daarom, straks in de zomer is het heerlijk natuurlijk. Korte broek aan en gaan!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is toch best wel een groot verschil
maar als het dan lekker weer is dan is dat wel lekker
Bij de eerste last, omdat ik geen last dacht te hebben en maar ben gaan voetballen die avond.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij de eerste 2 totaal geen last, van de laatste 2, 2 weken lang pijn gehad en ziek thuis gezetenEn sindsdien bang voor de tandarts!
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat ik lang ben heb ik ook hele lange wortels.
Hoe vaak ga jij dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook een hele leuke tandarts. Maar ik was al iets te lang niet geweest, (maand of 9) was erbij ingeschoten. Nu blijkt er wat reparatiewerk nodig en er moet een verstandskies uit binnenkort.
bij mij zijn ze er ook alle 4 uit.. en dat ging eigenlijk wel redelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij de eerste 2 totaal geen last, van de laatste 2, 2 weken lang pijn gehad en ziek thuis gezetenEn sindsdien bang voor de tandarts!
Om het half jaar moet ik er normaal gesproken naartoe.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij dan?![]()
Verstandskiezen zijn naar
Hahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk geslapen..
maar als het aan die 2 bolletjes slaap(ik heb deze ochtend geen ogen) in mijn kop ligt, dan lig ik nu nog in mijn bed
langzaamaan gebeurd dat hier ook welquote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Mijn ogen moeten ook nog uitkomen vandaag pfff...
Ze gaan alleen Lady Gaga's Paparazzi zingenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef Marlalala het volgende:
Even over het thema in X-Factor deze week...wat moet ik me voorstellen bij Paparazzi?
mijn arme orenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan alleen Lady Gaga's Paparazzi zingen
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Laten ze deze week alle kandidaten door de studio rennen?
hahahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Degene met de snelste tijd gaat door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |