Ach ja wat doe je eraan he.quote:
Daar zat ik ook, wist ik veel dat er een ander was. Der stond ook helemaal geen linkje in de Lapoquote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Het grote BoF!-topic: Waar Frank uit de PAX komt.
Gaan we daar verder
Ik zit donderdag bij de Toppers hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bah een hele week werken
Nou ja werken, morgen naar een congres, donderdag naar een borrel in Den Haag en vrijdag denk ik dat ik minimaal een halve dag vrij neem
Ik heb een hele goeie panasonic. De enige keer dat ik hem heb gebruikt deed hij het primaquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Vrijdag vrij
En laat vrijdag nu ook de release zijn van Red Dead Redemption
Iemand ervaring met Harddisc Recorders enzo?
Hoe zit dat met het aansluiten van zo'n ding?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een hele goeie panasonic. De enige keer dat ik hem heb gebruikt deed hij het prima![]()
Twee jaar terug een Panasonic proberen te laten samenwerken met de UPC box. Dramatisch, met heel veel kabelwerk, denkwerk en opletwerk kon je het uiteindelijk voor elkaar krijgen om beide apparaten met elkaar te laten communiceren (vooral programmagids was een drama omdat die blijkbaar als onderliggende stroom met Eurosport wordt meegestuurd) en vervolgens ook de programma's op te nemen die jij wenste. Probeer zoiets maar eens aan je moeder uit te leggen..Toen de UPC met DVR kwam heb ik dat ding meteen genomen en nooit geen gezeik mee gehad.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Zonder digitale tv te hebben? Hmm.. Even kijken of ze dat gaan snappen bij de UPCquote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee jaar terug een Panasonic proberen te laten samenwerken met de UPC box. Dramatisch, met heel veel kabelwerk, denkwerk en opletwerk kon je het uiteindelijk voor elkaar krijgen om beide apparaten met elkaar te laten communiceren (vooral programmagids was een drama omdat die blijkbaar als onderliggende stroom met Eurosport wordt meegestuurd) en vervolgens ook de programma's op te nemen die jij wenste. Probeer zoiets maar eens aan je moeder uit te leggen..Toen de UPC met DVR kwam heb ik dat ding meteen genomen en nooit geen gezeik mee gehad.
Ik zou gewoon die 5,- extra kosten pakken en dat ding bij je UPC box nemen. Het is het gezeik gewoon niet waard
Kijk, dit is handige infoquote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zonder digitale tv kun je de recorder gewoon oplaten nemen, terwijl jij naar een ander kanaal kijkt.
Digitaal kan dat dan weer niet, aangezien je dan maar 1 tuner hebt.
Bij analoog kun je eigenlijk elk apparaat met een tuner het signaal laten opnemen/tonen.
TV heeft een tuner dus je kan kijken wat je wilt.
Recorder heeft ook een tuner dus je kan opnemen wat je wilt.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk...
Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sandsquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Vrijdag vrij
En laat vrijdag nu ook de release zijn van Red Dead Redemption
De PoP reeks is mij kwijtgeraakt sinds het niet meer 2D zwart/wit isquote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sands![]()
Met digitale TV kun je ook gewoon naar een andere zender kijken terwijl je opneemt, althans met UPC wel. Met een externe Harddisc recorder van een digitaal UPC kastje opnemen werkt niet zover ik weet. Dan zul je met je externe Harddisc recorder rechtstreeks op moeten nemen van de kabel, slechte beeldkwaliteit dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zonder digitale tv kun je de recorder gewoon oplaten nemen, terwijl jij naar een ander kanaal kijkt.
Digitaal kan dat dan weer niet, aangezien je dan maar 1 tuner hebt.
Bij analoog kun je eigenlijk elk apparaat met een tuner het signaal laten opnemen/tonen.
TV heeft een tuner dus je kan kijken wat je wilt.
Recorder heeft ook een tuner dus je kan opnemen wat je wilt.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk...
Zuigt... Doe maar niet...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sands![]()
Dacht ik al, maar wist het niet zeker. Anders zou het ook niet handig zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met digitale TV kun je ook gewoon naar een andere zender kijken terwijl je opneemt, althans met UPC wel.
Kan wel. Je kan het digitale signaal immers ook gewoon naar de IN sturen van je recorder en dan dat opnemen. Maar echt handig zal dat wel niet zijn, plus dat je dan niet tegelijk tv kan kijken, behalve dat wat je opneemt.quote:Met een externe Harddisc recorder van een digitaal UPC kastje opnemen werkt niet zover ik weet. Dan zul je met je externe Harddisc recorder rechtstreeks op moeten nemen van de kabel, slechte beeldkwaliteit dus.
Als het gaat om een 1.0 vs 1.3 of 1.4 spec kabel dan hebben ze een punt. Als ik de spec lijst zo zie dan wil je minimaal wel 1.3 hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
Dus... Duurdere kabel, Hoax?
Hmmm zou goed kunnen dat het kan, ik vond het in ieder geval teveel gekloot zoals Fer eerder ook al zei. Ach die ¤ 5,- voor een 320gb HD vind ik wel prima hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar wist het niet zeker. Anders zou het ook niet handig zijn![]()
[..]
Kan wel. Je kan het digitale signaal immers ook gewoon naar de IN sturen van je recorder en dan dat opnemen. Maar echt handig zal dat wel niet zijn, plus dat je dan niet tegelijk tv kan kijken, behalve dat wat je opneemt.
Ik vind het alleen nog steeds verrot dat je 5 euro per maand moet betalen voor een die box, terwijl je het digitale signaal niet eens digitaal naar je tv kan sturen![]()
Of is mijn info alweer achterhaalt?
Ok... Ik kan me namalijk wel herrineren dat me beeld het moeilijk had me Planet Earth op 1080P WMVHD... op sommige punten kreeg ik wel wat storing met overgang... Geluid ging wel door en aangezien het geluid niet via HDMI gaat...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het gaat om een 1.0 vs 1.3 of 1.4 spec kabel dan hebben ze een punt. Als ik de spec lijst zo zie dan wil je minimaal wel 1.3 hebben.
Als het gaat om kwaliteit binnen een spec dan zou ik ze hard uitlachen en gewoon de goedkoopste 1.3 kabel kopen. Al het andere is gelul.
Behalve de connectoren danquote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het gaat om een 1.0 vs 1.3 of 1.4 spec kabel dan hebben ze een punt. Als ik de spec lijst zo zie dan wil je minimaal wel 1.3 hebben.
Als het gaat om kwaliteit binnen een spec dan zou ik ze hard uitlachen en gewoon de goedkoopste 1.3 kabel kopen. Al het andere is gelul.
Het blijft digitaal, je hebt nog nooit een goede onderbouwing weten te geven voor het standpunt wat je aanhangt.quote:
Daar heb ik ook helemaal geen zin inquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Het blijft digitaal, je hebt nog nooit een goede onderbouwing weten te geven voor het standpunt wat je aanhangt.
Misplaatste vergelijking?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook helemaal geen zin in
Maar als het materiaal niet uitmaakt hoef je ook geen wielren fiets van ¤ 2000,- te kopen
Smult nu al van de reactie
Oe, ik heb ook liever een digitale fiets dan een analoge..quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook helemaal geen zin in
Maar als het materiaal niet uitmaakt hoef je ook geen wielren fiets van ¤ 2000,- te kopen
Smult nu al van de reactie
Wat in godsnaam houd je tegen om je standpunt te onderbouwen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah de verwachte reactie!Zwaktebod, juist ja
Denk wat je wil denken
De waarheid.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef jpjedi het volgende:
Wat in godsnaam houd je tegen om je standpunt te onderbouwen?
Je zou echt de perfecte gelovige zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah de verwachte reactie!Zwaktebod, juist ja
Denk wat je wil denken
Wat ik al zei... D66!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef jpjedi het volgende:
http://feedproxy.google.c(...)heidsstemwijzer.html
quote:
quote:
Omdat "jullie" toch alles verdraaienquote:Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat in godsnaam houd je tegen om je standpunt te onderbouwen?
Kon op Frank, dit kun je toch niet menenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ook al is het niet waar, het maakt me niet uit.
De cruciale denkfout die je maakt is dat een hogere prijs garant staat voor hogere kwaliteit en dat is een link die je los moet laten.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij kwalitatief hoogwaardige spullen doe je geen goedkoop spul.
Inderdaad! In je dure Adidas sneakers doe je ook geen Zeeman sokken...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
... Bij kwalitatieve spullen doe je geen goedkoop spul. Mijn mening en niks meer
Weet ik maar zo denk ik niet altijd hoor maar in dit geval welquote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Kon op Frank, dit kun je toch niet menen
[..]
De cruciale denkfout die je maakt is dat een hogere prijs garant staat voor hogere kwaliteit en dat is een link die je los moet laten.
Dus in dit specifieke geval denk je wel zo alleen kun je de reden waarom het in dit geval wel relevant is op geen enkele manier onderbouwenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik maar zo denk ik niet altijd hoor maar in dit geval wel
Haha! Had je ook maar ambtenaar moeten wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef FJD het volgende:
God, wil ik wat geld gaan storten, zijn die tiefus-automaten alleen nog maar open onder kantoortijden. Wanneer denk je dat ik werk stelletje randdebielen
Doe normaal joh gekquote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef Keltie het volgende:
Haha! Had je ook maar ambtenaar moeten worden
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:10 schreef Sickert het volgende:
Stop jij maar eens wat in een doos!
Die science-fiction crap hoort ook heel niet thuis in dit subforumquote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik over dat soort dingen nooit uitspraken doe op FOK!
Je weet dat ik alleen maar van jou houquote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Keltie het volgende:
Die science-fiction crap hoort ook heel niet thuis in dit subforum
Frankie is nog hard aan het werk..quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen maar van jou hou
Plus dat we nog steeds in ONZ zitten
Je moet jezelf aan het werk houden eyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:56 schreef FJD het volgende:
Wel kick dat je eerst iemand een tegel op z'n kop gooit
om hem vervolgens te gaan helpen dat trauma te verwerken
Mogguh
Een van de weinige taken die je wel aan een ambtenaar over kunt latenquote:
Bedrijfskundige Informatica niks voor je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:43 schreef Keltie het volgende:
HBO studie informatie opgevraagd
- Maatschappelijk Werk en Dienstverlening
- Sociaal Pedagogische Hulpverlening
- Systeembeheer
- Mediatechnologie
De onderste 2 omdat ik nieuwsgierig ben wat er aan bod komt, de bovenste 2 omdat ik daar m' n nieuwe richting in denk te vinden..
Volgens mij allebei wel goed. Kan nu alleen dit maar vinden, gisteren vond ik meer uitleg waardoor ik bij deze 2 uitkwam.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Een van de weinige taken die je wel aan een ambtenaar over kunt laten
Maarum in hoeverre sluiten die studies aan bij je idee vd verslavingsopvang?
3 Juni is er ook een informatieavond bij de Universiteit Utrecht, volgens mij ben ik dan nog niet in Aruba dus ook maar even langs denk ik zoquote:Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Sociaal Pedagogische Hulpverlening, (SPH) is een Nederlandse studierichting op HBO-niveau.
Degenen die een hbo-studie Sociaal Pedagogisch Hulpverlening aan een hogeschool volgen, krijgen een getuigschrift en de titel: 'Bachelor of Social Work' (BSW). De opleiding is gericht op een loopbaan als hulpverlener in allerlei situaties waar mensen zich niet zelfstandig kunnen redden in de maatschappij.
In Vlaanderen heet de opleiding Bachelor in de orthopedagogie, of gewoon "opvoeder".
[bewerken]Doelgroepen van de hulpverlening
De opleiding is gericht op het werken met kinderen, pubers en jong volwassenen, maar ook volwassenen of ouderen. Studenten leren allereerst erachter te komen welke, vaak ernstige problemen de cliënten hebben en of zij samen oplossingen kunt bedenken om de situatie van de cliënt te verbeteren. Daarnaast leert men in deze opleiding om cliënten te helpen bij een zinvol dagelijks bestaan. De werkzaamheden waar deze opleiding voor opleidt, worden meestal in een team uitgevoerd en personen die een beroep hebben waar deze opleiding voor opleidt, hebben veel contact met mensen uit andere organisaties en instellingen.
[bewerken]Post bachelor
Na de studie Sociaal Pedagogisch Hulpverlening (SPH) krijgen de afgestudeerde studenten een getuigschrift en de titel: Bachelor of Social Work. Zij zijn opgeleid om te kunnen werken in
de jeugdzorg,
de zorg voor (verstandelijk) gehandicapten,
de psychiatrie,
de ouderenzorg
de ambulante zorg
Met de studie SPH kunnen studenten in veel beroepsrichtingen terecht, waaronder
de psychiatrie voor delinquentenzorg,
de verslavingszorg,
spel aan huis,
het gevangeniswezen,
de zorg voor vluchtelingen en asielzoekers
de algemene gezondheidszorg
[bewerken]Bachelor of Social Work
SPH maakt met de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (MWD) en de opleiding Culturele en Maatschappelijke Vorming (CMV) deel uit van de afdeling Social Work. In het eerste studiejaar hebben deze opleidingsrichtingen veel verwant onderwijs: projecten, cursussen en trainingen met dezelfde titel. Per opleiding verschilt het beroepsprobleem, zodat de studenten SPH wel een eigen route volgen. Het voordeel van deze benadering is gelegen in het feit dat studenten SPH zo de studenten uit andere richtingen leren kennen, wat voorbereidt op het interdisciplinair samenwerken in de beroepspraktijk. Studenten kunnen na hun propedeuse relatief eenvoudig naar een van de andere opleidingen overstappen. De meeste Nederlandse hogscholen bieden de opleidingen aan.
Nah, dan is de kans om de IT uit te gaan vrij klein? En dat is nu net wat ik lijk te willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica niks voor je?
Zou je wel denken met SPH jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:42 schreef Keltie het volgende:
Nah, dan is de kans om de IT uit te gaan vrij klein? En dat is nu net wat ik lijk te willen
Ga je hem origineel ook nog halen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:32 schreef FJD het volgende:
Goed spelIk heb alleen een bounty op m'n hoofd staan omdat ik een hond die me aanviel doodschoot. Kom ik een ander dorp wordt er opeens op me geschoten dus als echte baas schiet ik die vent dood, heb ik opeens weer een hogere bounty gekregen. Jullie begonnen en ik krijg de schuld
MP lijkt mij tegenvallen... Doe mij maar BC2 online...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je hem origineel ook nog halen?
Op m' n werk gaan een aantal collega's dat ook doen, kan je een posse opstarten waarin je met 8 man ofzo de wereld onveilig (of veilig) kan maken
Vond GTA4 ook wel lachen online dus ik ben benieuwd.. Verandering van spijs doet eten enzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
MP lijkt mij tegenvallen... Doe mij maar BC2 online...
Ja maar GTA 4 was dan ook tientallen keren groter, meer wapens, meer voertuigen, veel meer gebouwen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond GTA4 ook wel lachen online dus ik ben benieuwd.. Verandering van spijs doet eten enzo.
Dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja maar GTA 4 was dan ook tientallen keren groter, meer wapens, meer voertuigen, veel meer gebouwen...
Je hebt toch wel een idee hoe het er aan toe ging in het Wilde Westen van 1908...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik heb een beetje de bukakke-instelling: ik laat het over mij heen komen.
I'm in!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je hem origineel ook nog halen?
Op m' n werk gaan een aantal collega's dat ook doen, kan je een posse opstarten waarin je met 8 man ofzo de wereld onveilig (of veilig) kan maken
Al dit echt zo cool is... Dan koop ik hem sowieso nog...quote:
quote:De voornaamste spelmodus in Red Dead Redemption is namelijk de free-roaming multiplayermodus. Waar je normaal bij het opstarten van de multiplayermodus eerst in een lobby terecht komt waar vervolgens de host een spelmodus uitkiest, kom je in Red Dead Redemption direct in de spelwereld terecht. Hier zie je andere spelers rondlopen, maar ook dieren en computergestuurde personages. De volledige, gigantische spelwereld is direct beschikbaar en kun je te voet of te paard verkennen.
In deze wereld kun je groepjes vormen, posse’s genaamd. Er zijn maximaal zestien spelers tegelijk in de wereld, waarvan er acht in één posse kunnen zitten. Vanuit zo’n posse kun je in de wereld vervolgens tal van activiteiten ondernemen. Zo kan de leider van de posse een race uitzetten naar een bepaald punt, of besluiten om een schuilplaats van computergestuurde bandieten te overmeesteren. Maar de activiteiten hoeven niet altijd competitief te zijn. Vrijwel alles wat je normaal in singleplayer buiten de missies om kunt doen, kan nu ook in de multiplayer, zoals op dieren jagen of de lokale sheriffs uitdagen voor een potje ‘politie en boevetje’.
De free-roaming modus is ideaal voor wie gewoon even wat aan wil kloten. Je voelt je echt een cowboy in het uitstrekte landschap, sluit vriendschap met wie je toevallig in jouw uithoek van deze wereld tegenkomt. Je jaagt samen op wat dieren, totdat je in de verte een hoge bult ziet. “Wie het eerste boven is”, schreeuwt de één via de headset, en geeft zijn paard een paar klappen en laat een flinke stofwolk achter zich opdwarrelen terwijl zijn paard met rasse schreden kleiner wordt. Hem nu alsnog inhalen, is eervoller dan ooit.
Ja en als zoiets goed is uitgewerkt kan dat een erg leuke MP opleverenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een idee hoe het er aan toe ging in het Wilde Westen van 1908...
Tja de Team Deathmatch, Capture the gold, etc ken ik nu wel...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja en als zoiets goed is uitgewerkt kan dat een erg leuke MP opleveren
Dan hoef je nooit meer een andere shooter te kopen, het gaat om een compleet idee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tja de Team Deathmatch, Capture the gold, etc ken ik nu wel...
Doe ik ook niet... Maar de free roam MP wil ik hem denk wel voor kopen... Maar wel waar ja, met zo een clan wat aankloten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan hoef je nooit meer een andere shooter te kopen, het gaat om een compleet idee.
De setting is voor mij uniek. Nog nooit een zo'n westernspel gespeeld en daar er tijden zijn dat ik zin heb in een paar potten knallen komt een spel als BFBC2. Maar even momenten met wat vrienden dom lullen en met z'n alle over een prairie te jagen en een beetje rotzooi trappen lijkt mij ook enorm lachen. Zoiets miste ik eigenlijk wel een beetje bij JC2
Ik denk die heeft weer een interessante website.. maar Zavvi is veel duurder dan gamehubs! Wat is je reden om bij Zavvi te bestellen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Red Dead Redemption besteld bij Zavvi.co.uk na het lezen van de Gamer.nl review (10) en de GameTrailers VideoReview (9,5)
Die is sold out. Hiet nog wel voor 34 pond... Amazonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik denk die heeft weer een interessante website.. maar Zavvi is veel duurder dan gamehubs! Wat is je reden om bij Zavvi te bestellen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef FJD het volgende:
Het is september als twee sportliefhebbers een nabespreking houden van de Tour de France 2007. Drie weken op een fiets in de zon door Frankrijk rijden, beetje fietsen, beetje slap ouwehoeren en af en toe een beetje dollen in een eindsprint, lekker moeilijk zeg. Zullen we ze volgende keer een boekje voor onderweg meegeven? Een kleine toertocht door de Pyreneeën en daarna nog een paar laffe colletjes in de Alpen. Er ligt gewoon strak asfalt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Dat kunnen wij ook! Kunnen wij dat ook? Twijfel slaat toe, zouden wij dat echt kunnen? Het blijkt toch wel erg warm en zo’n berg is toch wel erg hoog en een stijgingspercentage van meer dan 10% komen we alleen tegen als we een trap op lopen…
Zoals het echte BoF!ers beaamt nemen wij nooit afstand van dwaze uitspraken, net zoals we ook nooit zullen toegeven dat we ergens te vroeg over geoordeeld hebben. Zie daar de belangrijkste reden dat negen man opstapte op weg naar een nieuw BoF!-avontuur. Negen aanmeldingen, negen dappere mannen die allemaal wel eventjes Alpe d’Huez zouden bedwingen. Na de eerste voorzet duurde het nog maanden voor er actie werd ondernomen.Sommige dachten, of hoopten, dat het een bevlieging zou zijn, dat het idee vanzelf in een stoffige hok zou verdwijnen, dat ze nimmer hun mannelijkheid en doorzettingsvermogen op de proef hoefden te stellen op een beklimming die elke wielrenner angst inboezemt. Na een stilte van enkele maanden kwam het BoF!-peleton alsnog in beweging. Er moest gekoerst worden en rap een beetje! Binnen de kortste keren leefde de beklimming als nooit te voren. Het peleton dat zo vol zelfvertrouwen van start was gegaan in 2007 moest nu doorzetten om op tijd binnen te komen.
Bij de eerste flinke aanzet brak het peleton direct door midden; vier van negen renners konden het tempo niet meer volgen en moesten lossen. De vijf overgebleven renners kenden echter geen genade en zette flink door. Ook de Tour de BoF! wacht op niemand! Ondertussen komt de beklimming steeds dichterbij, als je goed kijkt dan zie je de top al liggen. Nog een paar weken voluit fietsen richting die berg, richting die muur, om vol zelfvertrouwen te beginnen aan de beklimming die voor eens en altijd duidelijk moet maken dat een echte BoF!er staat voor zijn woord, dat niet alle gamers het atletisch vermogen van een walrus hebben maar bovenal moet het duidelijk maken dat het echt niet zo zwaar is als al die prof wielrenners ons willen doen geloven. Want zeg nou zelf, wat weten zij er nou eigenlijk vanaf?![]()
Nu UPC nogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
Veronica, Net5 en SBS6 zenden vanaf vandaag uit in HD via Ziggo...
Nu nog een HD tvquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
Nu nog interessante programma'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
5? 4 toch, of tel je Baus nog mee, aangezien die op het einde afhaaktequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef FJD het volgende:
Het is september als twee sportliefhebbers een nabespreking houden van de Tour de France 2007. Drie weken op een fiets in de zon door Frankrijk rijden, beetje fietsen, beetje slap ouwehoeren en af en toe een beetje dollen in een eindsprint, lekker moeilijk zeg. Zullen we ze volgende keer een boekje voor onderweg meegeven? Een kleine toertocht door de Pyreneeën en daarna nog een paar laffe colletjes in de Alpen. Er ligt gewoon strak asfalt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Dat kunnen wij ook! Kunnen wij dat ook? Twijfel slaat toe, zouden wij dat echt kunnen? Het blijkt toch wel erg warm en zo’n berg is toch wel erg hoog en een stijgingspercentage van meer dan 10% komen we alleen tegen als we een trap op lopen…
Zoals het echte BoF!ers beaamt nemen wij nooit afstand van dwaze uitspraken, net zoals we ook nooit zullen toegeven dat we ergens te vroeg over geoordeeld hebben. Zie daar de belangrijkste reden dat negen man opstapte op weg naar een nieuw BoF!-avontuur. Negen aanmeldingen, negen dappere mannen die allemaal wel eventjes Alpe d’Huez zouden bedwingen. Na de eerste voorzet duurde het nog maanden voor er actie werd ondernomen.Sommige dachten, of hoopten, dat het een bevlieging zou zijn, dat het idee vanzelf in een stoffige hok zou verdwijnen, dat ze nimmer hun mannelijkheid en doorzettingsvermogen op de proef hoefden te stellen op een beklimming die elke wielrenner angst inboezemt. Na een stilte van enkele maanden kwam het BoF!-peleton alsnog in beweging. Er moest gekoerst worden en rap een beetje! Binnen de kortste keren leefde de beklimming als nooit te voren. Het peleton dat zo vol zelfvertrouwen van start was gegaan in 2007 moest nu doorzetten om op tijd binnen te komen.
Bij de eerste flinke aanzet brak het peleton direct door midden; vier van negen renners konden het tempo niet meer volgen en moesten lossen. De vijf overgebleven renners kenden echter geen genade en zette flink door. Ook de Tour de BoF! wacht op niemand! Ondertussen komt de beklimming steeds dichterbij, als je goed kijkt dan zie je de top al liggen. Nog een paar weken voluit fietsen richting die berg, richting die muur, om vol zelfvertrouwen te beginnen aan de beklimming die voor eens en altijd duidelijk moet maken dat een echte BoF!er staat voor zijn woord, dat niet alle gamers het atletisch vermogen van een walrus hebben maar bovenal moet het duidelijk maken dat het echt niet zo zwaar is als al die prof wielrenners ons willen doen geloven. Want zeg nou zelf, wat weten zij er nou eigenlijk vanaf?![]()
Zat ik idd ook naar te kijken, dan is het maar 2 uur treinen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef FJD het volgende:
Apeldoorn-Rotterdam met OV, vraag je of Urs je daar oppikt, met Urs z'n auto mijn spullen oppikken, dan zien we elkaar bij Frank z'n huis daar gaat alle bagage in zijn auto en fietsen wij naar JPMakkie!
Ik ga er in eerste instantie ook niet vanuit dat ik er vrijdag al ben ook al heeft JP mij zo in de agenda getekendquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef ursel het volgende:
Zat ik idd ook naar te kijken, dan is het maar 2 uur treinen.
Alleen ik weet niet hoe mijn planning dat weekend dan is. Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid pas de zaterdag heen gaan. Maar goed, ff overleggen en dan moet ut vast wel goed komen..
Goeie achievementquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Sickert het volgende:
RDR besteld
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745
echt he, die partij is toch niet meer serieus te nemen??quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef FJD het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)d_program_is_de.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)ama_aan_na_vvda.html
Nou JorritDat wordt weer een stem voor de VVD.
Welke wel...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
echt he, die partij is toch niet meer serieus te nemen??
De piraten partij dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
laten we beginnen met de partijen met een vast standpunt.
Dus je gooit de ene uitnodiging voor een BBQ weg voor een andere.. duidelijk..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef FJD het volgende:
Urs, ik ga die zondag de 4e pas naar JP toe. Krijg zojuist uitnodiging om de 3e te BBQen, prologen + verjaardag. Efkes kieken tegen de tijd in hoeverre het parcours is afgezet dan kunnen we over het etappe parcours fietsen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
FJD
Morpheus2002
JMPoSTMaN
staticdata
Keltie
jpjedi
RudyCarell
Incolumis
Sickert
Shizzle_Nizzle
Bart
Major-Balls
IJsmuts
Ritmo
Captain_Fabulous
Happel
Tommeke
Diamond3d
Viro
cyclechick
-Raffie-
dutch_cyclist
Oksel
marcodej
Wombcat
Superher0
ultra_ivo
Dirk-Kuijt
GlowMouse
koei
diamondvoodoo
Beschouw
ENlarge_YourPenisNOW
Sinnie
jakkop
Kopbal
rene90
Bruce117
PiRANiA
TJDoornbos
PerryVogelbekdier
H.M.Murdock
eentwee
Gripper
Light
Sloggi
Yankee
Littlecreep
Ruud
TC03
Dan is het maar goed dat je stijf bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Keltie het volgende:
Krijg de arts in opleiding, vaak is dat bij de praktijk waar ik kom een lekker wijf
Wat weet jij er nou van als Vlaming.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
echt he, die partij is toch niet meer serieus te nemen??
omfgquote:
geniaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[GRATIS] [Kaarten voor de Toppers, overmorgen ]
weg geven en degene die ze krijgt kan ze in hetzelfde topic verkopen voor 40. -O_
Van jou verbaasd het me eigenlijk wel het meeste die meeste opmerkingquote:
Carnaval is traditie & cultuur en niet zomaar een zuipfestijn met achterlijke muziek hè!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:13 schreef ursel het volgende:
Van jou verbaasd het me eigenlijk wel het meeste die meeste opmerking
Als die hard carnaval vierder is er weinig verschil eigenlijk met beide.
Je hebt daar natuurlijk helemaal gelijk in, jammer dat de zuiderlingen dat zelf alleen niet meer door hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Carnaval is traditie & cultuur en niet zomaar een zuipfestijn met achterlijke muziek hè!
Vieze homo`s op het podium!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Van jou verbaasd het me eigenlijk wel het meeste die meeste opmerking
Als die hard carnaval vierder is er weinig verschil eigenlijk met beide.
Discriminatie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vieze homo`s op het podium!![]()
Ik hou best van een Nederlandstalig nummertje hoor
Welke post bedoel je precies?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef RudyCarell het volgende:
ZO leuk sommige mensen... Red Dead Redemption #14: Waar het alweer donderdag is!
Nee meer dat van mensen die met een print van een kassabon hun gelijk wilde halen om de game te krijgen. Zo van zij verkopen hem ook...quote:
Vandaag preorder, vandaag gehaald. Krijg zaterdag nog een LE...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef Sickert het volgende:
RDR komt bij mij pas volgende week
ZHgaming
Al mag ik eigenlijk niet klagen want ik heb het spel pas dinsdag besteld oid
quote:
¤ 60,- voor betaald zeker? Had je em beter bij zavvi.co.uk kunnen bestellen voor ¤ 40,-. Heb je het spel nog eerder ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef Sickert het volgende:
RDR komt bij mij pas volgende week
ZHgaming
Al mag ik eigenlijk niet klagen want ik heb het spel pas dinsdag besteld oid
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 60,- voor betaald zeker? Had je em beter bij zavvi.co.uk kunnen bestellen voor ¤ 40,-. Heb je het spel nog eerder ook
Heb gisteren overigens niet eens veel gedronken, maar die Steenbrugge tripel en die 2 Karmeliet tripels haken er best goed in, heb ik gemerkt, daarna nog een stuk of 5 pilsjes gehad.quote:
VVD begint echt steeds beter te klinken. PvdA wil ook uit het JSF programma stappenquote:Verkiezingsprogramma vd VVDBezuinigen het meest maar leveren de meeste werkgelegenheid op. Als je op SP stemt dan daalt de werkgelegenheid juist
VVD levert dan
weer geen koopkrachtstijging op maar goed
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:14 schreef FJD het volgende:
Hij doet gewoon een netjes verzoek maar jij als dronken jongere ziet dat meteen als een persoonlijke aanval. De jeugd van tegenwoordig
Liggen de plintjes al? Anders kun je morgen natuurlijk niet verhuizen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo internet werkt in m'n eigen huisGemiddelde snelheid van 2,3mb/sec
Best netjes met een 25mbit abonnement
UPC
Nu wachten tot de meubels bezorgd worden
Denk eigenlijk dat dat wel eens voor heel veel mensen kan gaan gelden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
Voor mij wordt het d66 of anders vvd... klinkt raar maar ja...
Hahaha. Nou weten we ook weer hoe europa ervoor staat bij de USquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
US Senate heeft zojuist de bijdrage van het IMF aan de Zuid-Europese landen ge-vetod
Griekenland
quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Dat zijn toch geen TIETEN!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Naar aanleiding van dit topic Mensa test. Tips?
Dacht ik, ach waarom niet, heb wel even tijd (10min), ik ga de thuistest (http://www.mensa.nl/thuistest/) doen. Gezien mijn huidige staat doe ik het niet slecht
Overigens kan ik nu ook weer niet zeggen dat ik er trots op ben, aangezien het nou niet echt moeilijke vragen waren
[..]
altijd leuk die tests. Ik heb exact dezelfde test al eens gedaan tijdens een pshychologisch onderzoek voor de officiersopleiding van de brandweer. Dat was heel de middag vragen maken en daar werd ik echt gewoon gestoord van op een gegeven moment!quote:Thuistest resultaat
Geachte kandidaat,
Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Tactisch wel een goede move om de dollar sterker te maken tegenover de euro maar of men in de VS gebaat is bij misere in europa vraag ik me af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
US Senate heeft zojuist de bijdrage van het IMF aan de Zuid-Europese landen ge-vetod
Griekenland
Slapen doe je maar als dood bent...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weekend
Eindelijk de mogelijkheid om te gaan slapen, maar ja het is ook mooi weer, dus kan ook gewoon een stukje gaan fietsen
Slapen is zonde van de tijd
Hopen dat Lies ook thuis is dan vanmiddag anders hebben wij een mooie scoopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef jpjedi het volgende:
Ik vrij vanmiddag om met indy naar de trimsalon te gaan
lol,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Hopen dat Lies ook thuis is dan vanmiddag anders hebben wij een mooie scoop
Verschrikkelijk. Tja je kan geen partij runnen van achter je pcquote:
Ja ik heb Job even gebeld, dat het zo echt niet langer kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:38 schreef jpjedi het volgende:
biefstuk![]()
De pvda heeft de kont nog wat bijgedraaid vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef FJD het volgende:
Daar is de uitnodiging voor 19 juni![]()
Jorrit, zoek je de schaal nog even op?
Geen TIlff-Bastogne-Tilff dit weekendGa je een keer vrolijk met Ursel fietsen overbelast je meteen je knieen
![]()
Ik zal een keer langs de berging rijden, maar ik beloof niks. Heb werkelijk geen idee wat in welke doos zitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef FJD het volgende:
Daar is de uitnodiging voor 19 juni![]()
Jorrit, zoek je de schaal nog even op?
Geen TIlff-Bastogne-Tilff dit weekendGa je een keer vrolijk met Ursel fietsen overbelast je meteen je knieen
![]()
Uptime.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal een keer langs de berging rijden, maar ik beloof niks. Heb werkelijk geen idee wat in welke doos zit
Zo nu ga ik eindelijk slapen, na een aantal heerlijke biertjes en 44 uur up time is het tijd voor een beetje down time
Trusten
Mooie rol voor Nederland in het filmpjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:05 schreef FJD het volgende:
Have fun Urs![]()
Heeft jouw buurman ook luidruchtige SM?
Dat filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)rite_the_future.html
die wedstrijd zat op slot en was niet om aan tezien. Dit was echt wel een ander inter met mooie kansen. Tegen barca zijn ze niet over de middenlijn geweestquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:28 schreef FJD het volgende:
Nou lach je je als beweegelijke spits natuurlijk wel je ballen uit je broek als je tegen Demichellis en van Buyten komt te staan![]()
Alleen snap ik niet helemaal waarom je tegen Barca Inter helemaal affakkelde en de wedstrijd nu als een mooie pot bestempeldInter doet bijna niets anders dan verdedigen
Precies.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
die wedstrijd zat op slot en was niet om aan tezien. Dit was echt wel een ander inter met mooie kansen. Tegen barca zijn ze niet over de middenlijn geweest
Is het misschien true HD wat je receiver niet kent? Welicht kan je de xbox eens op PCM (pure audio stream) zetten?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er zijn 360 via Toslink aangesloten op zijn receiver, en heeft er ook het probleem dat het subwoofer kanaal niet wordt doorgegeven door RDR? Mijn receiver zegt wel dat het SW kanaal er is, maar er komt niets uit me sub..Die schakelt zichzelf ook op standby. Met BC2 werkt hij als een tierelier...
Die optie kan ik niet vinden... En de game zou Dolby Digital moeten zijn. Ik heb pas een reciever gekocht met HDMI, maar die geeft e sound alleen door via de HDMi out. Dus heb ik 2 Toslink kabels (360 en HD-ziggo)...quote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is het misschien true HD wat je receiver niet kent? Welicht kan je de xbox eens op PCM (pure audio stream) zetten?
EN het is denk ik dan geen DD maar Dolby PL. Dus geen echte 5.1 Anders weet ik het ook niet. Bij andere games en Media Center werkte het namelijk wel...quote:When one of the sound fields for music is selected, no sound is output from the subwoofer if all the
speakers are set to “LARGE” on the SYSTEM menu. However, the sound will be output from the
subwoofer if
– the digital input signal contains LFE signals.
– the front and surround speakers are set to
“SMALL”.
– the sound field for movie is selected.
– the portable audio is selected.
Jackquote:
quote:
Awww cutequote:
Dat is al het jonge grut ;')quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Awww cute![]()
Altijd jammer dat ze groter worden :p veel plezier in je huisje met Jack!
@keltie een leuke kat/poes is een chick magnet! Iedereen die hier langsloopt en Seop ziet stopt om dr te aaien. Onzin dus. :p
Thanks en dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Awww cute![]()
Altijd jammer dat ze groter worden :p veel plezier in je huisje met Jack!
@keltie een leuke kat/poes is een chick magnet! Iedereen die hier langsloopt en Seop ziet stopt om dr te aaien. Onzin dus. :p
Nou ik hoop voor je dat ze gelijk hebben en dat je er over 2 weken daadwerkelijk vanaf bent anders is het weer van vooraf aan beginnenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef Keltie het volgende:
Zo.. Even een tussenpost van mij
Donderdag was een mooie dag. De leerlingdokter dacht dat het een ontsteking in m'n gewrichten was die na 4 weken weg zou moeten zijn. Klonk wel aannemelijk dus wil het wel 2 weekjes aankijken (heb er nu 2 weken last van). Maar volgens mij waren er 2 leerlingdokters en ik kreeg de lelijke
Nou dat valt wel mee hoor. Ik zou ook graag katten willen, maar praktisch gezien is het gewoon dierenmishandeling als ik katten zou nemen. Ik ben veelste weinig thuis om een beetje goed voor die beesten te zorgen.quote:Ow.. Frank? Schattig zo'n kat maar niet echt tactisch. Mannen met katten zijn gescheiden of eeuwig vrijgezel of homofiel (al dan niet nog in de kast) of een combinatie van dat
FJD neemt hem op de pantoffel...quote:Op maandag 24 mei 2010 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ow en Frank, wel op tijd zijn ballen eraf laten halen, anders kan het wel eens een hele lastige kater worden
En scoortquote:Op maandag 24 mei 2010 09:51 schreef FJD het volgende:
Is er eindelijk iemand met ballen in huis....
Para-dIng!
Ik hoor Jack van Gelder alquote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Komt de voorzet...
[..]
FJD neemt hem op de pantoffel...
[..]
En scoort![]()
![]()
heb ik zelf ook al eens meegemaakt. Was tijdens wegwerkzaamheden op de a16 met versmallingen. Vond ik best spannend toen omdat die dingen nogal schokkend en wringend een bocht nemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor Jack van Gelder alDie vent in dat bestelbusje
Probeer dat je verzekeraar maar eens wijs te makenJa ik stond stil en toen is er een tank tegen m'n buitenspiegel aan gereden. *tuuttuuttuut*
Ik heb hier ook last van. Al staat bij mij volgens mij Upnp gewoon aan. Heb dan ook met geen enkel ander spel problemen (destijds ook niet met GTA4)quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Micra het volgende:
Mijn Multiplayer doet het nog steeds niet goed, als ik uberhaupt al in de Free roam terecht kom, is het vaak maar de vraag of ik er niet snel uitgegooid word. Heeft iemand al een oplossing? Het aanzetten van mijn upnp zorgt voor veel internet problemen in mijn netwerk, internet valt dan geregeld weg.
Nee, ze rijden de weg niet kapot.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor Jack van Gelder alDie vent in dat bestelbusje
Probeer dat je verzekeraar maar eens wijs te makenJa ik stond stil en toen is er een tank tegen m'n buitenspiegel aan gereden. *tuuttuuttuut*
UPC?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:47 schreef Keltie het volgende:
Het is toch ook wat met die speedtouch krengen als modem
Stel je alles in zoals het hoort (portforwarding, upnp aan e.d) maar toch blijft die X360 NAT "Strict" aangeven
Zet je een andere firmware erop, geen portforwarding aan maar alleen upnp en laat de X360 een automatisch IP krijgen: geen meldingen meer bij het NAT gebeuren en werkt de MP van RDR ook normaal (tenminste, die paar keer dat ik het gisteravond even snel probeerde)
En daar gaan we donderdagavond nog even langs.quote:
Ik kon thuis de laatste dingetjes nog afronden met laptopje op schootquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:22 schreef jpjedi het volgende:
Ik ook en ben nog op mijn werk.
damn! Will 24 kijken
Werken, nee dat nu even niet. Studeren FTW!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kon thuis de laatste dingetjes nog afronden met laptopje op schoot
Daar mag ik volgend jaar aan beginnen. Mag op kosten van de firma mijn MBA gaan halen en het traject start in oktober 2011.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Werken, nee dat nu even niet. Studeren FTW!
Me enige vrije avond in de week naar de kloten
Je hebt uitgeslapen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef FJD het volgende:
Zo en weer terug naar huis, precies op tijd voor de GiroWas wel om 06:00 wakker vanmorgen maar goed
Was wel lekker ja, vandaag was t zelfs 06:25quote:
Ook al ben ik nog maar net begonnen, heb ik nu alweer zoiets van allemachtig wat neemt het veel tijd in beslag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar mag ik volgend jaar aan beginnen. Mag op kosten van de firma mijn MBA gaan halen en het traject start in oktober 2011.
Ik hoop dat het dan wat rustiger is op mijn werk want nu zou het zowat niet mogelijk zijn. Al ben ik de laatste tijd ook erg veel bezig geweest met de ISO voorbereidingen voor de audit van morgen.
Gisteren was het leven nog zo mooi met een pint in de zon en de bbq tang in mijn hand.
Deze ambtenaar gaat er dagelijks om 05.30 uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Was wel lekker ja, vandaag was t zelfs 06:25
Indonesië, volgens het AD. Gekker is dat de vader er geen probleem in zietquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow filmpje van een jochie van 2 uit India die 40 sigaretten per dag rooktAls hij zijn sigaretten niet krijgt wordt hij boos, verslaafd aan de nicotine dus!
Zit Dolf daar ook al inquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef FJD het volgende:
Hoe was v Persie? Ik heb de eerste episodes van Alfred J Kwak zitten kijken
Ik las zojuist in de krant dat we gisteren hebben gewonnen, meer weet ik nietquote:-edit-
Geniale goals zeg![]()
![]()
Verdediging staat er wel droevig op bij de tegengoal zeg![]()
In ep 3 geloof ikquote:
Vandaar zijn trieste verhaal. Ik vind wel dat hij erg zwart wordt gemaakt in de serie...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
In ep 3 geloof ikIn ep 2 worden z'n ouders overgereden
Klopt. Maar die faalhaas van een Anita erin? Kom toch op zegquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:57 schreef FJD het volgende:
Tja ti's een oefenwedstrijd, Bert schiet er weinig mee op alstie de sterkste 11 opstelt. Magistrale pass v vd Vaart zeg
Wat Engelaar stond erinquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. Maar die faalhaas van een Anita erin? Kom toch op zeg
En Engelaar
Ook gewoon Mexicaanse spreekkoren oid te horen gekregen.. "owwwwww... Puta!"
Nee de ouders van Alfred worden overgeredenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaar zijn trieste verhaal. Ik vind wel dat hij erg zwart wordt gemaakt in de serie...
Oh ja, da's waar ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee de ouders van Alfred worden overgeredenDolf is een naar vogeltje
quote:
1tje. Maar die werd aan Halsema gevraagd en zij wist het niet. Toen gaf Job het antwoordquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]hij wist nu toch wel de cijfers?
Ik heb in de kroeg gekeken nsaar de wedstrijd en er zat geen pip op de beamer
wat voor reis is dat waarvoor je helemaal deze kant op komt. Kom je nog op de koffie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eindelijk een afspraak gemaakt met een het reisbureau Tiara Tours in Breda.
Ik wil met de trein naar China.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat voor reis is dat waarvoor je helemaal deze kant op komt. Kom je nog op de koffie?
komt perfect uit, ik ben dan op kantoor in Prinsenbeek.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wil met de trein naar China.
Lijkt me leuk om op de koffie te komen, maar het is wel overdag op een woensdag (2 juni) en ik vermoed dat jij dan moet werken
Net 2 uurtjes gesport. Eerst bodypumpen en daarna body attack. Heerlijk intensief
Ik begin me alleen wel af te vragen of ik niet veelste weinig eet
Ontbijt een pakje sultana (was niks anders), lunch een bakje kibbeling, avondeten 2 boterhammen met ham en kaas...
Oh en veel water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |