Vandaag preorder, vandaag gehaald. Krijg zaterdag nog een LE...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef Sickert het volgende:
RDR komt bij mij pas volgende week
ZHgaming
Al mag ik eigenlijk niet klagen want ik heb het spel pas dinsdag besteld oid
quote:
¤ 60,- voor betaald zeker? Had je em beter bij zavvi.co.uk kunnen bestellen voor ¤ 40,-. Heb je het spel nog eerder ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef Sickert het volgende:
RDR komt bij mij pas volgende week
ZHgaming
Al mag ik eigenlijk niet klagen want ik heb het spel pas dinsdag besteld oid
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 60,- voor betaald zeker? Had je em beter bij zavvi.co.uk kunnen bestellen voor ¤ 40,-. Heb je het spel nog eerder ook
Heb gisteren overigens niet eens veel gedronken, maar die Steenbrugge tripel en die 2 Karmeliet tripels haken er best goed in, heb ik gemerkt, daarna nog een stuk of 5 pilsjes gehad.quote:
VVD begint echt steeds beter te klinken. PvdA wil ook uit het JSF programma stappenquote:Verkiezingsprogramma vd VVDBezuinigen het meest maar leveren de meeste werkgelegenheid op. Als je op SP stemt dan daalt de werkgelegenheid juist
VVD levert dan
weer geen koopkrachtstijging op maar goed
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:14 schreef FJD het volgende:
Hij doet gewoon een netjes verzoek maar jij als dronken jongere ziet dat meteen als een persoonlijke aanval. De jeugd van tegenwoordig
Liggen de plintjes al? Anders kun je morgen natuurlijk niet verhuizen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo internet werkt in m'n eigen huisGemiddelde snelheid van 2,3mb/sec
Best netjes met een 25mbit abonnement
UPC
Nu wachten tot de meubels bezorgd worden
Denk eigenlijk dat dat wel eens voor heel veel mensen kan gaan gelden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
Voor mij wordt het d66 of anders vvd... klinkt raar maar ja...
Hahaha. Nou weten we ook weer hoe europa ervoor staat bij de USquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
US Senate heeft zojuist de bijdrage van het IMF aan de Zuid-Europese landen ge-vetod
Griekenland
quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Dat zijn toch geen TIETEN!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Naar aanleiding van dit topic Mensa test. Tips?
Dacht ik, ach waarom niet, heb wel even tijd (10min), ik ga de thuistest (http://www.mensa.nl/thuistest/) doen. Gezien mijn huidige staat doe ik het niet slecht
Overigens kan ik nu ook weer niet zeggen dat ik er trots op ben, aangezien het nou niet echt moeilijke vragen waren
[..]
altijd leuk die tests. Ik heb exact dezelfde test al eens gedaan tijdens een pshychologisch onderzoek voor de officiersopleiding van de brandweer. Dat was heel de middag vragen maken en daar werd ik echt gewoon gestoord van op een gegeven moment!quote:Thuistest resultaat
Geachte kandidaat,
Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Tactisch wel een goede move om de dollar sterker te maken tegenover de euro maar of men in de VS gebaat is bij misere in europa vraag ik me af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
US Senate heeft zojuist de bijdrage van het IMF aan de Zuid-Europese landen ge-vetod
Griekenland
Slapen doe je maar als dood bent...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weekend
Eindelijk de mogelijkheid om te gaan slapen, maar ja het is ook mooi weer, dus kan ook gewoon een stukje gaan fietsen
Slapen is zonde van de tijd
Hopen dat Lies ook thuis is dan vanmiddag anders hebben wij een mooie scoopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef jpjedi het volgende:
Ik vrij vanmiddag om met indy naar de trimsalon te gaan
lol,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Hopen dat Lies ook thuis is dan vanmiddag anders hebben wij een mooie scoop
Verschrikkelijk. Tja je kan geen partij runnen van achter je pcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |