En daar gaan we donderdagavond nog even langs.quote:
Ik kon thuis de laatste dingetjes nog afronden met laptopje op schootquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:22 schreef jpjedi het volgende:
Ik ook en ben nog op mijn werk.
damn! Will 24 kijken
Werken, nee dat nu even niet. Studeren FTW!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kon thuis de laatste dingetjes nog afronden met laptopje op schoot
Daar mag ik volgend jaar aan beginnen. Mag op kosten van de firma mijn MBA gaan halen en het traject start in oktober 2011.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Werken, nee dat nu even niet. Studeren FTW!
Me enige vrije avond in de week naar de kloten
Je hebt uitgeslapen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef FJD het volgende:
Zo en weer terug naar huis, precies op tijd voor de GiroWas wel om 06:00 wakker vanmorgen maar goed
Was wel lekker ja, vandaag was t zelfs 06:25quote:
Ook al ben ik nog maar net begonnen, heb ik nu alweer zoiets van allemachtig wat neemt het veel tijd in beslag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar mag ik volgend jaar aan beginnen. Mag op kosten van de firma mijn MBA gaan halen en het traject start in oktober 2011.
Ik hoop dat het dan wat rustiger is op mijn werk want nu zou het zowat niet mogelijk zijn. Al ben ik de laatste tijd ook erg veel bezig geweest met de ISO voorbereidingen voor de audit van morgen.
Gisteren was het leven nog zo mooi met een pint in de zon en de bbq tang in mijn hand.
Deze ambtenaar gaat er dagelijks om 05.30 uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Was wel lekker ja, vandaag was t zelfs 06:25
Indonesië, volgens het AD. Gekker is dat de vader er geen probleem in zietquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow filmpje van een jochie van 2 uit India die 40 sigaretten per dag rooktAls hij zijn sigaretten niet krijgt wordt hij boos, verslaafd aan de nicotine dus!
Zit Dolf daar ook al inquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef FJD het volgende:
Hoe was v Persie? Ik heb de eerste episodes van Alfred J Kwak zitten kijken
Ik las zojuist in de krant dat we gisteren hebben gewonnen, meer weet ik nietquote:-edit-
Geniale goals zeg![]()
![]()
Verdediging staat er wel droevig op bij de tegengoal zeg![]()
In ep 3 geloof ikquote:
Vandaar zijn trieste verhaal. Ik vind wel dat hij erg zwart wordt gemaakt in de serie...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
In ep 3 geloof ikIn ep 2 worden z'n ouders overgereden
Klopt. Maar die faalhaas van een Anita erin? Kom toch op zegquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:57 schreef FJD het volgende:
Tja ti's een oefenwedstrijd, Bert schiet er weinig mee op alstie de sterkste 11 opstelt. Magistrale pass v vd Vaart zeg
Wat Engelaar stond erinquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. Maar die faalhaas van een Anita erin? Kom toch op zeg
En Engelaar
Ook gewoon Mexicaanse spreekkoren oid te horen gekregen.. "owwwwww... Puta!"
Nee de ouders van Alfred worden overgeredenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaar zijn trieste verhaal. Ik vind wel dat hij erg zwart wordt gemaakt in de serie...
Oh ja, da's waar ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee de ouders van Alfred worden overgeredenDolf is een naar vogeltje
quote:
1tje. Maar die werd aan Halsema gevraagd en zij wist het niet. Toen gaf Job het antwoordquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]hij wist nu toch wel de cijfers?
Ik heb in de kroeg gekeken nsaar de wedstrijd en er zat geen pip op de beamer
wat voor reis is dat waarvoor je helemaal deze kant op komt. Kom je nog op de koffie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eindelijk een afspraak gemaakt met een het reisbureau Tiara Tours in Breda.
Ik wil met de trein naar China.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat voor reis is dat waarvoor je helemaal deze kant op komt. Kom je nog op de koffie?
komt perfect uit, ik ben dan op kantoor in Prinsenbeek.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wil met de trein naar China.
Lijkt me leuk om op de koffie te komen, maar het is wel overdag op een woensdag (2 juni) en ik vermoed dat jij dan moet werken
Net 2 uurtjes gesport. Eerst bodypumpen en daarna body attack. Heerlijk intensief
Ik begin me alleen wel af te vragen of ik niet veelste weinig eet
Ontbijt een pakje sultana (was niks anders), lunch een bakje kibbeling, avondeten 2 boterhammen met ham en kaas...
Oh en veel water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |