5? 4 toch, of tel je Baus nog mee, aangezien die op het einde afhaaktequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef FJD het volgende:
Het is september als twee sportliefhebbers een nabespreking houden van de Tour de France 2007. Drie weken op een fiets in de zon door Frankrijk rijden, beetje fietsen, beetje slap ouwehoeren en af en toe een beetje dollen in een eindsprint, lekker moeilijk zeg. Zullen we ze volgende keer een boekje voor onderweg meegeven? Een kleine toertocht door de Pyreneeën en daarna nog een paar laffe colletjes in de Alpen. Er ligt gewoon strak asfalt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Dat kunnen wij ook! Kunnen wij dat ook? Twijfel slaat toe, zouden wij dat echt kunnen? Het blijkt toch wel erg warm en zo’n berg is toch wel erg hoog en een stijgingspercentage van meer dan 10% komen we alleen tegen als we een trap op lopen…
Zoals het echte BoF!ers beaamt nemen wij nooit afstand van dwaze uitspraken, net zoals we ook nooit zullen toegeven dat we ergens te vroeg over geoordeeld hebben. Zie daar de belangrijkste reden dat negen man opstapte op weg naar een nieuw BoF!-avontuur. Negen aanmeldingen, negen dappere mannen die allemaal wel eventjes Alpe d’Huez zouden bedwingen. Na de eerste voorzet duurde het nog maanden voor er actie werd ondernomen.Sommige dachten, of hoopten, dat het een bevlieging zou zijn, dat het idee vanzelf in een stoffige hok zou verdwijnen, dat ze nimmer hun mannelijkheid en doorzettingsvermogen op de proef hoefden te stellen op een beklimming die elke wielrenner angst inboezemt. Na een stilte van enkele maanden kwam het BoF!-peleton alsnog in beweging. Er moest gekoerst worden en rap een beetje! Binnen de kortste keren leefde de beklimming als nooit te voren. Het peleton dat zo vol zelfvertrouwen van start was gegaan in 2007 moest nu doorzetten om op tijd binnen te komen.
Bij de eerste flinke aanzet brak het peleton direct door midden; vier van negen renners konden het tempo niet meer volgen en moesten lossen. De vijf overgebleven renners kenden echter geen genade en zette flink door. Ook de Tour de BoF! wacht op niemand! Ondertussen komt de beklimming steeds dichterbij, als je goed kijkt dan zie je de top al liggen. Nog een paar weken voluit fietsen richting die berg, richting die muur, om vol zelfvertrouwen te beginnen aan de beklimming die voor eens en altijd duidelijk moet maken dat een echte BoF!er staat voor zijn woord, dat niet alle gamers het atletisch vermogen van een walrus hebben maar bovenal moet het duidelijk maken dat het echt niet zo zwaar is als al die prof wielrenners ons willen doen geloven. Want zeg nou zelf, wat weten zij er nou eigenlijk vanaf?![]()
Zat ik idd ook naar te kijken, dan is het maar 2 uur treinen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef FJD het volgende:
Apeldoorn-Rotterdam met OV, vraag je of Urs je daar oppikt, met Urs z'n auto mijn spullen oppikken, dan zien we elkaar bij Frank z'n huis daar gaat alle bagage in zijn auto en fietsen wij naar JPMakkie!
Ik ga er in eerste instantie ook niet vanuit dat ik er vrijdag al ben ook al heeft JP mij zo in de agenda getekendquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef ursel het volgende:
Zat ik idd ook naar te kijken, dan is het maar 2 uur treinen.
Alleen ik weet niet hoe mijn planning dat weekend dan is. Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid pas de zaterdag heen gaan. Maar goed, ff overleggen en dan moet ut vast wel goed komen..
Goeie achievementquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Sickert het volgende:
RDR besteld
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745
echt he, die partij is toch niet meer serieus te nemen??quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef FJD het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)d_program_is_de.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)ama_aan_na_vvda.html
Nou JorritDat wordt weer een stem voor de VVD.
Welke wel...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
echt he, die partij is toch niet meer serieus te nemen??
De piraten partij dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
laten we beginnen met de partijen met een vast standpunt.
Dus je gooit de ene uitnodiging voor een BBQ weg voor een andere.. duidelijk..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef FJD het volgende:
Urs, ik ga die zondag de 4e pas naar JP toe. Krijg zojuist uitnodiging om de 3e te BBQen, prologen + verjaardag. Efkes kieken tegen de tijd in hoeverre het parcours is afgezet dan kunnen we over het etappe parcours fietsen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
FJD
Morpheus2002
JMPoSTMaN
staticdata
Keltie
jpjedi
RudyCarell
Incolumis
Sickert
Shizzle_Nizzle
Bart
Major-Balls
IJsmuts
Ritmo
Captain_Fabulous
Happel
Tommeke
Diamond3d
Viro
cyclechick
-Raffie-
dutch_cyclist
Oksel
marcodej
Wombcat
Superher0
ultra_ivo
Dirk-Kuijt
GlowMouse
koei
diamondvoodoo
Beschouw
ENlarge_YourPenisNOW
Sinnie
jakkop
Kopbal
rene90
Bruce117
PiRANiA
TJDoornbos
PerryVogelbekdier
H.M.Murdock
eentwee
Gripper
Light
Sloggi
Yankee
Littlecreep
Ruud
TC03
Dan is het maar goed dat je stijf bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Keltie het volgende:
Krijg de arts in opleiding, vaak is dat bij de praktijk waar ik kom een lekker wijf
Wat weet jij er nou van als Vlaming.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
echt he, die partij is toch niet meer serieus te nemen??
omfgquote:
geniaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[GRATIS] [Kaarten voor de Toppers, overmorgen ]
weg geven en degene die ze krijgt kan ze in hetzelfde topic verkopen voor 40. -O_
Van jou verbaasd het me eigenlijk wel het meeste die meeste opmerkingquote:
Carnaval is traditie & cultuur en niet zomaar een zuipfestijn met achterlijke muziek hè!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:13 schreef ursel het volgende:
Van jou verbaasd het me eigenlijk wel het meeste die meeste opmerking
Als die hard carnaval vierder is er weinig verschil eigenlijk met beide.
Je hebt daar natuurlijk helemaal gelijk in, jammer dat de zuiderlingen dat zelf alleen niet meer door hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Carnaval is traditie & cultuur en niet zomaar een zuipfestijn met achterlijke muziek hè!
Vieze homo`s op het podium!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Van jou verbaasd het me eigenlijk wel het meeste die meeste opmerking
Als die hard carnaval vierder is er weinig verschil eigenlijk met beide.
Discriminatie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vieze homo`s op het podium!![]()
Ik hou best van een Nederlandstalig nummertje hoor
Welke post bedoel je precies?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef RudyCarell het volgende:
ZO leuk sommige mensen... Red Dead Redemption #14: Waar het alweer donderdag is!
Nee meer dat van mensen die met een print van een kassabon hun gelijk wilde halen om de game te krijgen. Zo van zij verkopen hem ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |