Ik iets later. Ook langs bij de dixons, dynabyte, intertoys, toysXL en mediamarkt :pquote:
Best kansloos eigenlijk, voor een gamequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik iets later. Ook langs bij de dixons, dynabyte, intertoys, toysXL en mediamarkt :p
Eigenlijk is het gamehunten net als vakantie: het gaat niet om de bestemming maar om de reis.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk, voor een game
Hij gaat er ook weer gewoon constant over door hequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En hoe ga je dat dan precies aanpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, deel 14. Morgen de game oppikken, denk dat alles wel los gaat morgen aangezien er al een paar winkels zijn geweest die zeiden dat ze hem morgen gingen verkopen
. Waarschijnlijk hier de Dynabyte bij mij in de buurt ook
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dynabyte, 10% korting met pasquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij gaat er ook weer gewoon constant over door he. Als er mensen zijn die een fucking bon uit willen printen als bewijs dat hij al verkocht wordt, laat ze toch fucking lekker? Wtf is je probleem kerel.. shitttt
Wat een etterbak zeg.
Maargoed, deel 14. Morgen de game oppikken, denk dat alles wel los gaat morgen aangezien er al een paar winkels zijn geweest die zeiden dat ze hem morgen gingen verkopen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij gaat er ook weer gewoon constant over door he. Als er mensen zijn die een fucking bon uit willen printen als bewijs dat hij al verkocht wordt, laat ze toch fucking lekker? Wtf is je probleem kerel.. shitttt
Wat een etterbak zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Grapje Edwinuss. Ik was aan't trollen
Tics van je petten.
PCquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:28 schreef Nemephis het volgende:
Moet je zeker een vrij recente PC voor hebben?
Mja heb geen pas maar maar bij de Dyna zijn ze altijd al vrij duur dus meestal kom je dan toch uit op 60 euro ofzo :p. Ik heb er nog gewerktquote:
Mja had et wel gelezen iddquote:
Neuj, je kunt met ongeveer elke PC met internet en een browser de 360/PS3 versie bestellen via een webwinkel, verder heb je die PC toch niet nodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:28 schreef Nemephis het volgende:
Moet je zeker een vrij recente PC voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |