Ik iets later. Ook langs bij de dixons, dynabyte, intertoys, toysXL en mediamarkt :pquote:
Best kansloos eigenlijk, voor een gamequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik iets later. Ook langs bij de dixons, dynabyte, intertoys, toysXL en mediamarkt :p
Eigenlijk is het gamehunten net als vakantie: het gaat niet om de bestemming maar om de reis.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk, voor een game
Hij gaat er ook weer gewoon constant over door hequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En hoe ga je dat dan precies aanpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, deel 14. Morgen de game oppikken, denk dat alles wel los gaat morgen aangezien er al een paar winkels zijn geweest die zeiden dat ze hem morgen gingen verkopen
. Waarschijnlijk hier de Dynabyte bij mij in de buurt ook
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dynabyte, 10% korting met pasquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij gaat er ook weer gewoon constant over door he. Als er mensen zijn die een fucking bon uit willen printen als bewijs dat hij al verkocht wordt, laat ze toch fucking lekker? Wtf is je probleem kerel.. shitttt
Wat een etterbak zeg.
Maargoed, deel 14. Morgen de game oppikken, denk dat alles wel los gaat morgen aangezien er al een paar winkels zijn geweest die zeiden dat ze hem morgen gingen verkopen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij gaat er ook weer gewoon constant over door he. Als er mensen zijn die een fucking bon uit willen printen als bewijs dat hij al verkocht wordt, laat ze toch fucking lekker? Wtf is je probleem kerel.. shitttt
Wat een etterbak zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Grapje Edwinuss. Ik was aan't trollen
Tics van je petten.
PCquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:28 schreef Nemephis het volgende:
Moet je zeker een vrij recente PC voor hebben?
Mja heb geen pas maar maar bij de Dyna zijn ze altijd al vrij duur dus meestal kom je dan toch uit op 60 euro ofzo :p. Ik heb er nog gewerktquote:
Mja had et wel gelezen iddquote:
Neuj, je kunt met ongeveer elke PC met internet en een browser de 360/PS3 versie bestellen via een webwinkel, verder heb je die PC toch niet nodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:28 schreef Nemephis het volgende:
Moet je zeker een vrij recente PC voor hebben?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Neuj, je kunt met ongeveer elke PC met internet en een browser de 360/PS3 versie bestellen via een webwinkel, verder heb je die PC toch niet nodig
Edwinussquote:
Dan heb ik het verkeerd begrepen zekerquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja had et wel gelezen idd. Maar ging meer om het feit dat hij er toch op in ging aangezien hij niet wist dat jij een grapje maakte :p
`quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik morgen gebeldt wordt. Anders ben ik bang dat ik toch echt om 9 uur op vrijdag voor de winkel sta!!!
Tja toch vind ik het vaag aangezien dat bij veel andere games totaal geen probleem is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:12 schreef Kriegel het volgende:
Dan moet je zorgen dat ieder verkooppunt hem op ongeveer dezelfde dag in huis heeft.
Ik kijk in alphen, als jij in Leiden kijkt....quote:
Probeer FRS in Leiderdorp... Had ik BC2 ook 2 dagen eerder. Ik kan er niet heen, sommige mensen werken...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef leeell het volgende:
tvp voor verkooppunt rondom Leiden
Morgen ochtend komen mensen die gaan vertellen dat ze hem al uitgespeeld hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef RudyCarell het volgende:
TVP om diete volgen die met bonnetjes gaan leuren om een game 24 uur eerder te hebben
![]()
Ditquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef leeell het volgende:
tvp voor verkooppunt rondom Leiden
Jullie weten dat de meeste bedrijven ook een telefoon hebben right...quote:
pffff moet dat nou om kwart voer 2....quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
`
[klb mode]
gebeldt
[/klb mode]
Ik kijk morgen wel of hij ergens te krijgen is, ander netjes op vrijdag
Waar en of de game al ergens te koop isquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef Roces18 het volgende:
Hallo!!!!!
Ik ben er 2 dagen niet en gelijk 29 topics verder!!!!!
Waar waren we gebleven!>?
Mediaoffer.nl zeg nu... Dus zijn ze denk verstuurd...:quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef Roces18 het volgende:
OHHHHHHH MOET IK EVEN KIJKEN!,, heb ook bbij mediaoffer besteld!!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef FireFoz het volgende:
zeer grote kans dat ie vanavond wel overal te krijgen is denk ik hoor... ik was gister nog in wat gamewinkels en die zeiden dat ze hem nog niet hadden maar dat ie vandaag wss wel verkocht gaat worden. wss niet om 9:00 maar vanavond om 20:00 oid (koopavond) zou ik wel een goede kans maken.
das in principe maar 1 uurtje voor de releasedate...
Dat is niet helemaal accuraat wat je zegt, wat ik ook had bij die games was dat ze allebei op verstuurd stonden 2 dagen van tevoren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:04 schreef Roces18 het volgende:
Mediaoffer verzend ze altijd zodat jij ze op release tot 1-3 dagen erna binnen hebt. Maar als hij gister bij tnt post was, word die binnen 24 uur afgeleverd. Tenzij ik in Irak woon wat ik niet doe.
Je loopt er al stiekem heen natuurlijk. Rat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef MMaRsu het volgende:
Krijg over 10 minuutjes een telefoontje van de dynabyte of ze hem al hebben of niet
Hmmz nee :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je loopt er al stiekem heen natuurlijk. Rat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
10 minuten zijn voorbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef MMaRsu het volgende:
Krijg over 10 minuutjes een telefoontje van de dynabyte of ze hem al hebben of niet
Hoe dan ook ff rondje door de stad wandelen, tis toch heerlijk weer :p
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef MMaRsu het volgende:
Son of a bitch... ze hebben Rdr wel voor me klaarliggen maar kan hem pas morgen ophalen![]()
. Tja of vandaag zei die, tegen 5/6 uur maar dat is alleen als er andere winkels zijn die hem in de verkoop gooien.. FUCK
En je bent ook nog 2 jaar ouder dan mij. Goddamn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is allemaal heel leuk en aardig maar Halo 3 had ik een dag voor de release, Bioshock en zowel nog een paar andere games. Moet met deze toch ook wel lukken :p.
Bron?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef R_B het volgende:
Sommige mensen met een pre-order bij de FRS hebben hem al binnen.
En ik ben vandaag lekker vrij en heb zin om hem te spelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En je bent ook nog 2 jaar ouder dan mij. Goddamn.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Boeit mij het nou jonge, flikker lekker een eind op.
JEEEEEUUJJ een dag voor release, dat is inderdaad wel lijp hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is allemaal heel leuk en aardig maar Halo 3 had ik een dag voor de release, Bioshock en zowel nog een paar andere games. Moet met deze toch ook wel lukken :p.
Maar lieverd, het is vandaag 20Mei. En de game komt op 21Mei uit. Je kan toch wel tellen neem ik aan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En ik ben vandaag lekker vrij en heb zin om hem te spelen. Boeit mij het nou jonge, flikker lekker een eind op
.
Oke... dat klinkt niet echt hetero...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar lieverd, het is vandaag 20Mei. En de game komt op 21Mei uit. Je kan toch wel tellen neem ik aan?
Wie heeft het over binnen gamen, als het ook buiten kan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Enchanter het volgende:
Het maakt me ook niet zo veel uit of 'ie er vandaag of morgen als is. Met dit mooie weer ga ik echt niet binnen zitten (ondanks m'n verrekte enkelbanden)
Dan moet ik mijn 50" TV buiten zien te krijgen en zorgen dat daar ook stroom komt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wie heeft het over binnen gamen, als het ook buiten kan!
Dat is toch belachelijk? Je hebt een Pre order gedaan! Ze zouden van mij de tyfus mogen krijgen en ik zou daar nooit meer iets bestellen of kopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Castlegames heeft niet genoeg Limited EditionsHeb die van mij over moeten zetten naar een normale.
Goed idee , ik zal ff m'n broer bellen of 'ie ff kan helpen met de TV van de muur af te schroevenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wie heeft het over binnen gamen, als het ook buiten kan!
Onzin! Even gebeld... Maar ABSOLUUT NIET zei hij... Krijgen ze een vette boete...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Gutterblade het volgende:
Net bij dixons in Leiden gekocht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |