quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Neuj, je kunt met ongeveer elke PC met internet en een browser de 360/PS3 versie bestellen via een webwinkel, verder heb je die PC toch niet nodig
Edwinussquote:
Dan heb ik het verkeerd begrepen zekerquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja had et wel gelezen idd. Maar ging meer om het feit dat hij er toch op in ging aangezien hij niet wist dat jij een grapje maakte :p
`quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik morgen gebeldt wordt. Anders ben ik bang dat ik toch echt om 9 uur op vrijdag voor de winkel sta!!!
Tja toch vind ik het vaag aangezien dat bij veel andere games totaal geen probleem is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:12 schreef Kriegel het volgende:
Dan moet je zorgen dat ieder verkooppunt hem op ongeveer dezelfde dag in huis heeft.
Ik kijk in alphen, als jij in Leiden kijkt....quote:
Probeer FRS in Leiderdorp... Had ik BC2 ook 2 dagen eerder. Ik kan er niet heen, sommige mensen werken...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef leeell het volgende:
tvp voor verkooppunt rondom Leiden
Morgen ochtend komen mensen die gaan vertellen dat ze hem al uitgespeeld hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef RudyCarell het volgende:
TVP om diete volgen die met bonnetjes gaan leuren om een game 24 uur eerder te hebben
![]()
Ditquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef leeell het volgende:
tvp voor verkooppunt rondom Leiden
Jullie weten dat de meeste bedrijven ook een telefoon hebben right...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |