Dus in dit specifieke geval denk je wel zo alleen kun je de reden waarom het in dit geval wel relevant is op geen enkele manier onderbouwenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik maar zo denk ik niet altijd hoor maar in dit geval wel
Haha! Had je ook maar ambtenaar moeten wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef FJD het volgende:
God, wil ik wat geld gaan storten, zijn die tiefus-automaten alleen nog maar open onder kantoortijden. Wanneer denk je dat ik werk stelletje randdebielen
Doe normaal joh gekquote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef Keltie het volgende:
Haha! Had je ook maar ambtenaar moeten worden
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:10 schreef Sickert het volgende:
Stop jij maar eens wat in een doos!
Die science-fiction crap hoort ook heel niet thuis in dit subforumquote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik over dat soort dingen nooit uitspraken doe op FOK!
Je weet dat ik alleen maar van jou houquote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Keltie het volgende:
Die science-fiction crap hoort ook heel niet thuis in dit subforum
Frankie is nog hard aan het werk..quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen maar van jou hou
Plus dat we nog steeds in ONZ zitten
Je moet jezelf aan het werk houden eyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:56 schreef FJD het volgende:
Wel kick dat je eerst iemand een tegel op z'n kop gooit
om hem vervolgens te gaan helpen dat trauma te verwerken
Mogguh
Een van de weinige taken die je wel aan een ambtenaar over kunt latenquote:
Bedrijfskundige Informatica niks voor je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:43 schreef Keltie het volgende:
HBO studie informatie opgevraagd
- Maatschappelijk Werk en Dienstverlening
- Sociaal Pedagogische Hulpverlening
- Systeembeheer
- Mediatechnologie
De onderste 2 omdat ik nieuwsgierig ben wat er aan bod komt, de bovenste 2 omdat ik daar m' n nieuwe richting in denk te vinden..
Volgens mij allebei wel goed. Kan nu alleen dit maar vinden, gisteren vond ik meer uitleg waardoor ik bij deze 2 uitkwam.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Een van de weinige taken die je wel aan een ambtenaar over kunt laten
Maarum in hoeverre sluiten die studies aan bij je idee vd verslavingsopvang?
3 Juni is er ook een informatieavond bij de Universiteit Utrecht, volgens mij ben ik dan nog niet in Aruba dus ook maar even langs denk ik zoquote:Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Sociaal Pedagogische Hulpverlening, (SPH) is een Nederlandse studierichting op HBO-niveau.
Degenen die een hbo-studie Sociaal Pedagogisch Hulpverlening aan een hogeschool volgen, krijgen een getuigschrift en de titel: 'Bachelor of Social Work' (BSW). De opleiding is gericht op een loopbaan als hulpverlener in allerlei situaties waar mensen zich niet zelfstandig kunnen redden in de maatschappij.
In Vlaanderen heet de opleiding Bachelor in de orthopedagogie, of gewoon "opvoeder".
[bewerken]Doelgroepen van de hulpverlening
De opleiding is gericht op het werken met kinderen, pubers en jong volwassenen, maar ook volwassenen of ouderen. Studenten leren allereerst erachter te komen welke, vaak ernstige problemen de cliėnten hebben en of zij samen oplossingen kunt bedenken om de situatie van de cliėnt te verbeteren. Daarnaast leert men in deze opleiding om cliėnten te helpen bij een zinvol dagelijks bestaan. De werkzaamheden waar deze opleiding voor opleidt, worden meestal in een team uitgevoerd en personen die een beroep hebben waar deze opleiding voor opleidt, hebben veel contact met mensen uit andere organisaties en instellingen.
[bewerken]Post bachelor
Na de studie Sociaal Pedagogisch Hulpverlening (SPH) krijgen de afgestudeerde studenten een getuigschrift en de titel: Bachelor of Social Work. Zij zijn opgeleid om te kunnen werken in
de jeugdzorg,
de zorg voor (verstandelijk) gehandicapten,
de psychiatrie,
de ouderenzorg
de ambulante zorg
Met de studie SPH kunnen studenten in veel beroepsrichtingen terecht, waaronder
de psychiatrie voor delinquentenzorg,
de verslavingszorg,
spel aan huis,
het gevangeniswezen,
de zorg voor vluchtelingen en asielzoekers
de algemene gezondheidszorg
[bewerken]Bachelor of Social Work
SPH maakt met de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (MWD) en de opleiding Culturele en Maatschappelijke Vorming (CMV) deel uit van de afdeling Social Work. In het eerste studiejaar hebben deze opleidingsrichtingen veel verwant onderwijs: projecten, cursussen en trainingen met dezelfde titel. Per opleiding verschilt het beroepsprobleem, zodat de studenten SPH wel een eigen route volgen. Het voordeel van deze benadering is gelegen in het feit dat studenten SPH zo de studenten uit andere richtingen leren kennen, wat voorbereidt op het interdisciplinair samenwerken in de beroepspraktijk. Studenten kunnen na hun propedeuse relatief eenvoudig naar een van de andere opleidingen overstappen. De meeste Nederlandse hogscholen bieden de opleidingen aan.
Nah, dan is de kans om de IT uit te gaan vrij klein? En dat is nu net wat ik lijk te willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica niks voor je?
Zou je wel denken met SPH jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:42 schreef Keltie het volgende:
Nah, dan is de kans om de IT uit te gaan vrij klein? En dat is nu net wat ik lijk te willen
Ga je hem origineel ook nog halen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:32 schreef FJD het volgende:
Goed spelIk heb alleen een bounty op m'n hoofd staan omdat ik een hond die me aanviel doodschoot. Kom ik een ander dorp wordt er opeens op me geschoten dus als echte baas schiet ik die vent dood, heb ik opeens weer een hogere bounty gekregen. Jullie begonnen en ik krijg de schuld
MP lijkt mij tegenvallen... Doe mij maar BC2 online...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je hem origineel ook nog halen?
Op m' n werk gaan een aantal collega's dat ook doen, kan je een posse opstarten waarin je met 8 man ofzo de wereld onveilig (of veilig) kan maken
Vond GTA4 ook wel lachen online dus ik ben benieuwd.. Verandering van spijs doet eten enzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
MP lijkt mij tegenvallen... Doe mij maar BC2 online...
Ja maar GTA 4 was dan ook tientallen keren groter, meer wapens, meer voertuigen, veel meer gebouwen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond GTA4 ook wel lachen online dus ik ben benieuwd.. Verandering van spijs doet eten enzo.
Dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja maar GTA 4 was dan ook tientallen keren groter, meer wapens, meer voertuigen, veel meer gebouwen...
Je hebt toch wel een idee hoe het er aan toe ging in het Wilde Westen van 1908...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik heb een beetje de bukakke-instelling: ik laat het over mij heen komen.
I'm in!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je hem origineel ook nog halen?
Op m' n werk gaan een aantal collega's dat ook doen, kan je een posse opstarten waarin je met 8 man ofzo de wereld onveilig (of veilig) kan maken
Al dit echt zo cool is... Dan koop ik hem sowieso nog...quote:
quote:De voornaamste spelmodus in Red Dead Redemption is namelijk de free-roaming multiplayermodus. Waar je normaal bij het opstarten van de multiplayermodus eerst in een lobby terecht komt waar vervolgens de host een spelmodus uitkiest, kom je in Red Dead Redemption direct in de spelwereld terecht. Hier zie je andere spelers rondlopen, maar ook dieren en computergestuurde personages. De volledige, gigantische spelwereld is direct beschikbaar en kun je te voet of te paard verkennen.
In deze wereld kun je groepjes vormen, posse’s genaamd. Er zijn maximaal zestien spelers tegelijk in de wereld, waarvan er acht in één posse kunnen zitten. Vanuit zo’n posse kun je in de wereld vervolgens tal van activiteiten ondernemen. Zo kan de leider van de posse een race uitzetten naar een bepaald punt, of besluiten om een schuilplaats van computergestuurde bandieten te overmeesteren. Maar de activiteiten hoeven niet altijd competitief te zijn. Vrijwel alles wat je normaal in singleplayer buiten de missies om kunt doen, kan nu ook in de multiplayer, zoals op dieren jagen of de lokale sheriffs uitdagen voor een potje ‘politie en boevetje’.
De free-roaming modus is ideaal voor wie gewoon even wat aan wil kloten. Je voelt je echt een cowboy in het uitstrekte landschap, sluit vriendschap met wie je toevallig in jouw uithoek van deze wereld tegenkomt. Je jaagt samen op wat dieren, totdat je in de verte een hoge bult ziet. “Wie het eerste boven is”, schreeuwt de één via de headset, en geeft zijn paard een paar klappen en laat een flinke stofwolk achter zich opdwarrelen terwijl zijn paard met rasse schreden kleiner wordt. Hem nu alsnog inhalen, is eervoller dan ooit.
Ja en als zoiets goed is uitgewerkt kan dat een erg leuke MP opleverenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een idee hoe het er aan toe ging in het Wilde Westen van 1908...
Tja de Team Deathmatch, Capture the gold, etc ken ik nu wel...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja en als zoiets goed is uitgewerkt kan dat een erg leuke MP opleveren
Dan hoef je nooit meer een andere shooter te kopen, het gaat om een compleet idee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tja de Team Deathmatch, Capture the gold, etc ken ik nu wel...
Doe ik ook niet... Maar de free roam MP wil ik hem denk wel voor kopen... Maar wel waar ja, met zo een clan wat aankloten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan hoef je nooit meer een andere shooter te kopen, het gaat om een compleet idee.
De setting is voor mij uniek. Nog nooit een zo'n westernspel gespeeld en daar er tijden zijn dat ik zin heb in een paar potten knallen komt een spel als BFBC2. Maar even momenten met wat vrienden dom lullen en met z'n alle over een prairie te jagen en een beetje rotzooi trappen lijkt mij ook enorm lachen. Zoiets miste ik eigenlijk wel een beetje bij JC2
Ik denk die heeft weer een interessante website.. maar Zavvi is veel duurder dan gamehubs! Wat is je reden om bij Zavvi te bestellen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Red Dead Redemption besteld bij Zavvi.co.uk na het lezen van de Gamer.nl review (10) en de GameTrailers VideoReview (9,5)
Die is sold out. Hiet nog wel voor 34 pond... Amazonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik denk die heeft weer een interessante website.. maar Zavvi is veel duurder dan gamehubs! Wat is je reden om bij Zavvi te bestellen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef FJD het volgende:
Het is september als twee sportliefhebbers een nabespreking houden van de Tour de France 2007. Drie weken op een fiets in de zon door Frankrijk rijden, beetje fietsen, beetje slap ouwehoeren en af en toe een beetje dollen in een eindsprint, lekker moeilijk zeg. Zullen we ze volgende keer een boekje voor onderweg meegeven? Een kleine toertocht door de Pyreneeėn en daarna nog een paar laffe colletjes in de Alpen. Er ligt gewoon strak asfalt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Dat kunnen wij ook! Kunnen wij dat ook? Twijfel slaat toe, zouden wij dat echt kunnen? Het blijkt toch wel erg warm en zo’n berg is toch wel erg hoog en een stijgingspercentage van meer dan 10% komen we alleen tegen als we een trap op lopen…
Zoals het echte BoF!ers beaamt nemen wij nooit afstand van dwaze uitspraken, net zoals we ook nooit zullen toegeven dat we ergens te vroeg over geoordeeld hebben. Zie daar de belangrijkste reden dat negen man opstapte op weg naar een nieuw BoF!-avontuur. Negen aanmeldingen, negen dappere mannen die allemaal wel eventjes Alpe d’Huez zouden bedwingen. Na de eerste voorzet duurde het nog maanden voor er actie werd ondernomen.Sommige dachten, of hoopten, dat het een bevlieging zou zijn, dat het idee vanzelf in een stoffige hok zou verdwijnen, dat ze nimmer hun mannelijkheid en doorzettingsvermogen op de proef hoefden te stellen op een beklimming die elke wielrenner angst inboezemt. Na een stilte van enkele maanden kwam het BoF!-peleton alsnog in beweging. Er moest gekoerst worden en rap een beetje! Binnen de kortste keren leefde de beklimming als nooit te voren. Het peleton dat zo vol zelfvertrouwen van start was gegaan in 2007 moest nu doorzetten om op tijd binnen te komen.
Bij de eerste flinke aanzet brak het peleton direct door midden; vier van negen renners konden het tempo niet meer volgen en moesten lossen. De vijf overgebleven renners kenden echter geen genade en zette flink door. Ook de Tour de BoF! wacht op niemand! Ondertussen komt de beklimming steeds dichterbij, als je goed kijkt dan zie je de top al liggen. Nog een paar weken voluit fietsen richting die berg, richting die muur, om vol zelfvertrouwen te beginnen aan de beklimming die voor eens en altijd duidelijk moet maken dat een echte BoF!er staat voor zijn woord, dat niet alle gamers het atletisch vermogen van een walrus hebben maar bovenal moet het duidelijk maken dat het echt niet zo zwaar is als al die prof wielrenners ons willen doen geloven. Want zeg nou zelf, wat weten zij er nou eigenlijk vanaf?![]()
Nu UPC nogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
Veronica, Net5 en SBS6 zenden vanaf vandaag uit in HD via Ziggo...
Nu nog een HD tvquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
Nu nog interessante programma'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |