Die optie kan ik niet vinden... En de game zou Dolby Digital moeten zijn. Ik heb pas een reciever gekocht met HDMI, maar die geeft e sound alleen door via de HDMi out. Dus heb ik 2 Toslink kabels (360 en HD-ziggo)...quote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is het misschien true HD wat je receiver niet kent? Welicht kan je de xbox eens op PCM (pure audio stream) zetten?
EN het is denk ik dan geen DD maar Dolby PL. Dus geen echte 5.1 Anders weet ik het ook niet. Bij andere games en Media Center werkte het namelijk wel...quote:When one of the sound fields for music is selected, no sound is output from the subwoofer if all the
speakers are set to “LARGE” on the SYSTEM menu. However, the sound will be output from the
subwoofer if
– the digital input signal contains LFE signals.
– the front and surround speakers are set to
“SMALL”.
– the sound field for movie is selected.
– the portable audio is selected.
Jackquote:
quote:
Awww cutequote:
Dat is al het jonge grut ;')quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Awww cute![]()
Altijd jammer dat ze groter worden :p veel plezier in je huisje met Jack!
@keltie een leuke kat/poes is een chick magnet! Iedereen die hier langsloopt en Seop ziet stopt om dr te aaien. Onzin dus. :p
Thanks en dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Awww cute![]()
Altijd jammer dat ze groter worden :p veel plezier in je huisje met Jack!
@keltie een leuke kat/poes is een chick magnet! Iedereen die hier langsloopt en Seop ziet stopt om dr te aaien. Onzin dus. :p
Nou ik hoop voor je dat ze gelijk hebben en dat je er over 2 weken daadwerkelijk vanaf bent anders is het weer van vooraf aan beginnenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef Keltie het volgende:
Zo.. Even een tussenpost van mij
Donderdag was een mooie dag. De leerlingdokter dacht dat het een ontsteking in m'n gewrichten was die na 4 weken weg zou moeten zijn. Klonk wel aannemelijk dus wil het wel 2 weekjes aankijken (heb er nu 2 weken last van). Maar volgens mij waren er 2 leerlingdokters en ik kreeg de lelijke
Nou dat valt wel mee hoor. Ik zou ook graag katten willen, maar praktisch gezien is het gewoon dierenmishandeling als ik katten zou nemen. Ik ben veelste weinig thuis om een beetje goed voor die beesten te zorgen.quote:Ow.. Frank? Schattig zo'n kat maar niet echt tactisch. Mannen met katten zijn gescheiden of eeuwig vrijgezel of homofiel (al dan niet nog in de kast) of een combinatie van dat
FJD neemt hem op de pantoffel...quote:Op maandag 24 mei 2010 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ow en Frank, wel op tijd zijn ballen eraf laten halen, anders kan het wel eens een hele lastige kater worden
En scoortquote:Op maandag 24 mei 2010 09:51 schreef FJD het volgende:
Is er eindelijk iemand met ballen in huis....
Para-dIng!
Ik hoor Jack van Gelder alquote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Komt de voorzet...
[..]
FJD neemt hem op de pantoffel...
[..]
En scoort![]()
![]()
heb ik zelf ook al eens meegemaakt. Was tijdens wegwerkzaamheden op de a16 met versmallingen. Vond ik best spannend toen omdat die dingen nogal schokkend en wringend een bocht nemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor Jack van Gelder alDie vent in dat bestelbusje
Probeer dat je verzekeraar maar eens wijs te makenJa ik stond stil en toen is er een tank tegen m'n buitenspiegel aan gereden. *tuuttuuttuut*
Ik heb hier ook last van. Al staat bij mij volgens mij Upnp gewoon aan. Heb dan ook met geen enkel ander spel problemen (destijds ook niet met GTA4)quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Micra het volgende:
Mijn Multiplayer doet het nog steeds niet goed, als ik uberhaupt al in de Free roam terecht kom, is het vaak maar de vraag of ik er niet snel uitgegooid word. Heeft iemand al een oplossing? Het aanzetten van mijn upnp zorgt voor veel internet problemen in mijn netwerk, internet valt dan geregeld weg.
Nee, ze rijden de weg niet kapot.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor Jack van Gelder alDie vent in dat bestelbusje
Probeer dat je verzekeraar maar eens wijs te makenJa ik stond stil en toen is er een tank tegen m'n buitenspiegel aan gereden. *tuuttuuttuut*
UPC?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:47 schreef Keltie het volgende:
Het is toch ook wat met die speedtouch krengen als modem
Stel je alles in zoals het hoort (portforwarding, upnp aan e.d) maar toch blijft die X360 NAT "Strict" aangeven
Zet je een andere firmware erop, geen portforwarding aan maar alleen upnp en laat de X360 een automatisch IP krijgen: geen meldingen meer bij het NAT gebeuren en werkt de MP van RDR ook normaal (tenminste, die paar keer dat ik het gisteravond even snel probeerde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |