Als ik zo naar je fobo kijk zie ik iig weinig geen punten waar je ontevreden over zou kunnen zijn, tenzij je alleen je mooiste foto's erin post natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef Chanty het volgende:
TS Begint![]()
Ik vind mezelf normaal en daar ben ik hartstikke tevreden meeIk heb zoals iedereen wel punten waar ik minder blij mee ben. Niemand is perfect en dat maakt mensen juist mooi naar mijn idee.
Wij vrouwen hebben altijd wel iets om ons druk over te makenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:11 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als ik zo naar je fobo kijk zie ik iig weinig punten waar je ontevreden over zou kunnen zijn, tenzij je alleen je mooiste foto's erin post natuurlijk
Omdat ik een latente homo ben die nieuwsgierig is.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk weten ts?
Groene ogen lijken mij ook mooi, ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:25 schreef Jason__ het volgende:
Ik zou wel wat groter willen zijn ben 1.81 wil graag 1.85 zijn =p
Ik zou ook lichtgroene ogen willen hebben, heb nu donkerblauwe
En ik zou zwart haar willen hebben, heb nu blonde
Tsja dat een stel FOK!kers dat nooit buiten komt dat vindt...quote:
Schoenen met dikke zolenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:25 schreef Jason__ het volgende:
Ik zou wel wat groter willen zijn ben 1.81 wil graag 1.85 zijn =p
Ik zou ook lichtgroene ogen willen hebben, heb nu donkerblauwe
En ik zou zwart haar willen hebben, heb nu blonde
Vertel dan iig waarmeequote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dat een stel FOK!kers dat nooit buiten komt dat vindt...Dat wil niet zeggen dat ik zelf ook tevreden ben natuurlijk
Dan kan ik elk lichaamsdeel gaan opnoemenquote:
Vrouwenkwaal.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik elk lichaamsdeel gaan opnoemenIk heb aan alles wel iets kleins dat ik wil veranderen
handig he, internetquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind mezelf prima, omdat ik mezelf ben.
En wat anderen over me denken, boeit me nul komma niks.
En dan schaam je je niet als je een vrouw tegenkomt die echt lelijk is en er toch mee kan leven?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik elk lichaamsdeel gaan opnoemenIk heb aan alles wel iets kleins dat ik wil veranderen
Nee dat niet. Dan vind ik het waarschijnlijk knap dat ze dat kan, maar dat veranderd verder niks aan m'n eigen idee.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
En dan schaam je je niet als je een vrouw tegenkomt die echt lelijk is en er toch mee kan leven?
Hoe klein ben je dan wel niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee ik ben niet tevreden.
Ben klein, daardoor lijk ik al snel dikker.. vind mezelf dus ook dik.. en tja dat is ook gewoon zo.
Ik vind juist dat lange mensen sneller dik lijken, bij kleine mensen valt het minder op.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee ik ben niet tevreden.
Ben klein, daardoor lijk ik al snel dikker.. vind mezelf dus ook dik.. en tja dat is ook gewoon zo.
Laat me raden, jij bent langquote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind juist dat lange mensen sneller dik lijken, bij kleine mensen valt het minder op.
Dat valt wel meequote:
Dat dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef El_Matador het volgende:
Volledig tevreden zou ongezond zijn.
Maar algemene tevredenheid heerst.![]()
Dan moet jij wel heel lekkere broers/zussen hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef o.us het volgende:
Het kan beter, vind ik. Ben moeders mooiste niet.
Krijg je veel aandacht van het andere gelsacht? Indicatie numero uno om te weten of je knap bent lijkt mequote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Countess het volgende:
Neeeeee ik ben totaal niet blij met mijn uiterlijk.
Misschien ga ik ooit naar een plastisch chirurg.
Hoe vaak mensen ook zouden zeggen dat ze me mooi vinden, ik geloof er geen snars van.
Omdat ik mijn eigen oordeel het belangrijkst vind.
Ja maar zelfs dan geloof ik er niets van. Ik denk snel dat ik in de maling genomen word.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Heb je veel aandacht van het andere gelsacht? Indicatie numero uno om te weten of je knap bent lijkt me
Als kerels je veel aandacht geven zullen ze je wel leuk vinden hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan geloof ik er niets van. Ik denk snel dat ik in de maling genomen word.
Vroeger vond ik mezelf heel erg mooi. Misschien dat die arrogantie nu bestraft wordt
Zou ik ook niet zijn als ik jou was.je hebt niks speciaals.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dat een stel FOK!kers dat nooit buiten komt dat vindt...Dat wil niet zeggen dat ik zelf ook tevreden ben natuurlijk
Eens. Dat probleem heb ik ook. Ik ben te dun, erger me er aan maar doe er te weinig aan om het op te lossenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Juup© het volgende:
Nee totaal niet maar ben te lui om er iets aan te doen.
M'n oma heeft dat niet, trouwensquote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben altijd wel iets om ons druk over te maken![]()
je liegt!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:57 schreef Ilse1990 het volgende:
Normaal ben ik gewoon redelijk knap
S'ochtends ben ik niet heel knap, maar wek grappig
Als ik uitga of echt mijn best doe om er goed uit te zien kijkt iedereen echt naar me. Dan ben ik denk ik killing lekker![]()
Als ik in een emo-bui ben denk ik overigens wel dat iedereen aardig tegen me doet omdat ik lekker ben, en niet om wie, hoe wat ik ben. Downside even noemen dacht ik
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind mezelf prima, omdat ik mezelf ben.
En wat anderen over me denken, boeit me nul komma niks.
Mwah weet niet hoeveel dat zegt. Ik zelf doe altijd supergesloten omdat ik geen trek heb in dat soort aandacht, dat wil nog niet zeggen dat ik niet knap ben. + Als ik flodderkleding aandoe en op straat loop krijg ik echt geen aandacht en als ik in een leuk jurkje rondloop wel. Of IK dan knap ben staat los van die kleding lijkt me.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Krijg je veel aandacht van het andere gelsacht? Indicatie numero uno om te weten of je knap bent lijkt me
GMTA.quote:
Hoop werk aan de winkel, Rip.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Ripley het volgende:
D'r mag wel flink wat gewicht af, mijn buik is lelijk, ik zou wel een andere neus willen en een mooiere kin. Mijn tanden zijn nogal klein en niet recht, mijn benen zijn kort.
Genoeg op aan te merken dus. Maar ik ben niet ongelukkig met mezelf (meer). Dit is wie ik ben en ik heb ook een aantal dingen die ik wel mooi vind aan mezelf: goed haar, grote ogen, leuke mond, goeie tieten.
Wat doe jij op FOK!? Jij hoort in de sportschool bezig te zijn...quote:
Ik ben op mijn werkquote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doe jij op FOK!? Jij hoort in de sportschool bezig te zijn...
Oh ja het is 2 uur eerder daar. Ik ben net klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk
Morgen weer zwemmen, dat vind ik zat
Ik heb een keilelijk sportbadpak voor het baantjes trekkenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja het is 2 uur eerder daar. Ik ben net klaar.
Met die blubberbuik van jou? Zou je dat nou wel doen? Of heb je een boerkini?
Bij het afdouchen zie je daar niks meer van.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keilelijk sportbadpak voor het baantjes trekken
Peerhoofd? Je bedoelt dat je hamsterwangetjes hebt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Kieswiel het volgende:
Ik ben best lelijk, vooral omdat ik dik ben, maar als ik afval heb ik weer verlepte hangtietjesHet jammere is vooral m'n peerhoofd, die perig blijft ongeacht m'n gewicht.
Nee, ik bedoel dat ik een grote bakkes heb:quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Peerhoofd? Je bedoelt dat je hamsterwangetjes hebt?
Kelly osbourne!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik een grote bakkes heb:
[ afbeelding ]
(waar dus blijkbaar een pittig kort kapsel goed op staat)
Als je zelf gelukkig bent is er toch ook geen enkel probleem?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef snakelady het volgende:
Er zijn wel dingen die ik liever anders zie aan mijn lijf, maar heb in de loop der jaren wel geleerd gewoon tevreden te zijn, het kan altijd erger.
Daarbij geloof ik niet dat mijn leven leuker zou zijn als ik aantrekkelijker zou zijn, heb eigenlijk alles wat ik wil, heb leuke vrienden, leuk gezin, leuk werk enz.
Je kan er aardig mee door geloof ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben wel tevreden met mijn mij![]()
Er kunnen altijd dingen beter natuurlijk, maar ook slechter... dus ik ben gewoon best tevreden
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel: Daar staat een geweldige vent
't is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
Je valt dus niet op nerdsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef seiramu het volgende:
Doorgaands vind ik uiterlijk niet zo belangrijk trouwens (ik probeer wel altijd op mijn uiterlijk te letten). De meeste jongens waar ik op val zijn "nerds" of "doorsnee" haha. Intelligente jongens vind ik veel aantrekkelijker dan een "leuk koppie" :![]()
Ik eis wel dat een jongen sociaal en hygiënisch isik houd niet van teruggetrokken jongens met warrige haren die de hele dag WOW-en en stinken naar hun tien katten thuis.
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijnquote:
Je bedoekt wellicht van die H&M divided nichten die zichzelf een soort nerdlook aanmeten omdat dit best trendy is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijn.
Ik val op kleinquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijn.
Oh en ik ben ook niet tevreden over mijn lengte (1m53). Dat was ik nog vergeten te typen.
Nee. De meeste "nerds" die ik ken zijn totaal het tegenovergestelde van trendy.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je bedoekt wellicht van die H&M divided nichten die zichzelf een soort nerdlook aanmeten omdat dit best trendy is.
Ik ben te klein. Nouhou.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val op kleinmaar 1.53 is wel erg klein. Buitenlandse afkomst of gewoon te werinig slaag gehad vroeger?
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef academica het volgende:
Hygienisch en verzorgd...heel belangrijk....![]()
Sinds kort weer begonnen met 'spinnen', 3/4 keer per week, niet alleen voor het uiterlijk, maar je voelt je daarna vol energie en fit, dan kun je de wereld aan! *O*
Ik heb altijd periodes trouwens...soms tevreden, soms niet tevreden.....
Japans?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben te klein. Nouhou.![]()
En ja ik ben buitenlands.
Tellen alle andere kenmerken die je opnoemde dan niet mee? Een nerd hoeft toch niet persé te voldoen aan ALLE stereotiepe kenmerken die aan nerds kleven?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Bonzai. het volgende:
@ seiramu
Nerd is a term, often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, technical or scientific endeavours, esoteric knowledge, or other obscure interests that are unusual for one's age, rather than engaging in more social activities.
sociale nerd = contradictie
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheidt van een 'intellegent iemand'quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef seiramu het volgende:
[..]
Tellen alle andere kenmerken die je opnoemde dan niet mee? Een nerd hoeft toch niet persé te voldoen aan ALLE stereotiepe kenmerken die aan nerds kleven?
Turksquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Japans?![]()
Ik zei niet "te" klein, dat is voor iedereen persoonlijk. Ik val op klein zoals ik al zei. Maar ben geen nerd, al denk ik dat ik best intelligent ben.
Nerds zijn sociaal onvaardig en onhandig met vrouwen. En nerds houden van andere muziek. En nerds houden niet van dansen enzo.
Ik val juist op vrouwen die net zo gek, flirterig, geil, extravert, grappig en dol op fun, freedom & fantasy zijn als ik.![]()
Vind ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheid van een 'intellegent iemand'
Jeeeeeeeejquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheidt van een 'intellegent iemand'
Oeh, maak es een fo(to)bo(ek) aan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef seiramu het volgende:
[..]
Turks.
Ik ken trouwens een 'nerd' die voldoet aan alle kenmerken die jij net opnoemde maar wel een prachtige vriendin heeft. Ik zou graag een foto willen posten maar ik wil geen foto's van mijn vrienden achter hun rug om op FOK! posten.
Op FOK! ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh, maak es een fo(to)bo(ek) aan!![]()
Oh, daar twijfel ik niet aan. Ik zeg ook niet dat die lui geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen...
Maar sowieso is uiterlijk lang niet alles. Belangrijk, maar lang niet alles. Uitstraling is veel belangrijker. Ik kan dat niet loszien van uiterlijk.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val juist op vrouwen die net zo gek, flirterig, geil, extravert, grappig en dol op fun, freedom & fantasy zijn als ik.![]()
Hmmm, wat dacht je bijvoorbeeld van Leonard uit The Big Bang Theory? Sociaal genoeg. De nerds die ik ken zijn namelijk een pak minder sociaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef seiramu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ken er genoeg die anime/videogame/bandgeek/'insert nerdy hobby here'-nerds zijn en zelfs werden uitgemaakt voor nerds.
Zij zijn echter wel gewoon sociaal en intelligent.
"M S&G"??quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:31 schreef Rick_dB het volgende:
ik hoor bij M S&G dat het er goed uitziet, maar van mij mag er wel meer vorm inben er dan ook hard voor aan het trainen, en met een beetje geluk eind dit jaar klaar
topic in us..?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"M S&G"??![]()
![]()
Spreek gewoon Nederlands man!
Je klinkt als 13.quote:
jij bent hetquote:
dank uquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je kan er aardig mee door geloof ik.
Edit: ja.
hier word je ook niet wijzer op, werkelijk elke zin is een cliché of dooddoener bij jouquote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef Chanty het volgende:
Ik vind mezelf normaal en daar ben ik hartstikke tevreden meeIk heb zoals iedereen wel punten waar ik minder blij mee ben. Niemand is perfect en dat maakt mensen juist mooi naar mijn idee. En wat anderen vinden daar kan ik me niet meer zo druk om maken. De een zal me knap vinden, de ander vindt me een lelijke trol. Zoveel mensen, zoveel smaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |