abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:07:50 #101
301580 paranoia
Reaching out to outer space
pi_81623869
Nee. Maar het is niet zo dat het mijn leven heel erg beïnvloedt. Heb wel zo'n periode gehad (had een lichte depressie, en dat vanwege mijn uiterlijk). Maar daar ben ik uit, en ik voel me nu véél beter.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:17:51 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_81624382
Redelijk, mag van mij wel wat steviger worden. Ondanks veel sporten ontwikkel ik maar weinig spieren helaas. Maar ach, heb er verder ook gewoon schijt aan wat een ander ervan vindt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:56:08 #103
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81626335
Hebben DDW en Schenkstroop al gereageerd?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_81633507
Ik heb weinig te klagen behalve over het feit dat ik ben aangekomen sinds ik niet meer naar de fitness ga aangezien ik wilde leren voor mijn examens. Daarvoor ging ik 3 tot 4 keer in de week naar de fitness haha. Volgende week Vrijdag ga ik na geschiedenis meteen weer naar de Fit 4 Free want ik wil mijn mooie platte buik terug .

Doorgaands vind ik uiterlijk niet zo belangrijk trouwens (ik probeer wel altijd op mijn uiterlijk te letten). De meeste jongens waar ik op val zijn "nerds" of "doorsnee" haha. Intelligente jongens vind ik veel aantrekkelijker dan een "leuk koppie"

Ik eis wel dat een jongen sociaal en hygiënisch is ik houd niet van teruggetrokken jongens met warrige haren die de hele dag WOW-en en stinken naar hun tien katten thuis.
.

[ Bericht 1% gewijzigd door seiramu op 20-05-2010 11:20:12 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:19:57 #105
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_81633820
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef seiramu het volgende:
Doorgaands vind ik uiterlijk niet zo belangrijk trouwens (ik probeer wel altijd op mijn uiterlijk te letten). De meeste jongens waar ik op val zijn "nerds" of "doorsnee" haha. Intelligente jongens vind ik veel aantrekkelijker dan een "leuk koppie" :

Ik eis wel dat een jongen sociaal en hygiënisch is ik houd niet van teruggetrokken jongens met warrige haren die de hele dag WOW-en en stinken naar hun tien katten thuis.
Je valt dus niet op nerds
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_81633881
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Je valt dus niet op nerds
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijn .

Oh en ik ben ook niet tevreden over mijn lengte (1m53 ). Dat was ik nog vergeten te typen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:23:52 #107
222384 Bonzai.
pi_81634022
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef seiramu het volgende:

[..]

Je bedoekt wellicht van die H&M divided nichten die zichzelf een soort nerdlook aanmeten omdat dit best trendy is.
waarin de stenen rusten,
pi_81634107
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef seiramu het volgende:

[..]

Oh en ik ben ook niet tevreden over mijn lengte (1m53 ). Dat was ik nog vergeten te typen.

Ik val op klein maar 1.53 is wel erg klein. Buitenlandse afkomst of gewoon te werinig slaag gehad vroeger?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81634128
Hygienisch en verzorgd...heel belangrijk....

Sinds kort weer begonnen met 'spinnen', 3/4 keer per week, niet alleen voor het uiterlijk, maar je voelt je daarna vol energie en fit, dan kun je de wereld aan!

Ik heb altijd periodes trouwens...soms tevreden, soms niet tevreden.....
pi_81634165
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Je bedoekt wellicht van die H&M divided nichten die zichzelf een soort nerdlook aanmeten omdat dit best trendy is.
Nee. De meeste "nerds" die ik ken zijn totaal het tegenovergestelde van trendy.
pi_81634269
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik val op klein maar 1.53 is wel erg klein. Buitenlandse afkomst of gewoon te werinig slaag gehad vroeger?
Ik ben te klein. Nouhou.

En ja ik ben buitenlands .
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:30:38 #112
222384 Bonzai.
pi_81634377
@ seiramu

Nerd is a term, often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, technical or scientific endeavours, esoteric knowledge, or other obscure interests that are unusual for one's age, rather than engaging in more social activities.

sociale nerd = contradictie
waarin de stenen rusten,
pi_81634442
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef academica het volgende:
Hygienisch en verzorgd...heel belangrijk....

Sinds kort weer begonnen met 'spinnen', 3/4 keer per week, niet alleen voor het uiterlijk, maar je voelt je daarna vol energie en fit, dan kun je de wereld aan! *O*

Ik heb altijd periodes trouwens...soms tevreden, soms niet tevreden.....
Precies ik doe het om mijn figuur te behouden en omdat het me energie geeft. Ik doe alleen niet aan spinnen maar aan cardio e.d.! Vroeger leerde ik altijd voor mijn proefwerken tijdens het fitnessen door mijn boek voor me neer te leggen . Nu breng ik doorgaans alleen een leesboek mee.
pi_81634478
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef seiramu het volgende:

[..]

Ik ben te klein. Nouhou.

En ja ik ben buitenlands .
Japans?

Ik zei niet "te" klein, dat is voor iedereen persoonlijk. Ik val op klein zoals ik al zei. Maar ben geen nerd, al denk ik dat ik best intelligent ben.

Nerds zijn sociaal onvaardig en onhandig met vrouwen. En nerds houden van andere muziek. En nerds houden niet van dansen enzo.

Ik val juist op vrouwen die net zo gek, flirterig, geil, extravert, grappig en dol op fun, freedom & fantasy zijn als ik.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 19 mei 2010 @ 17:36:19 #115
222384 Bonzai.
pi_81634674
Oh, en 1.53 is niet erg. Ken iig niet veel kerels die er een probleem van zouden maken
waarin de stenen rusten,
pi_81634764
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Bonzai. het volgende:
@ seiramu

Nerd is a term, often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, technical or scientific endeavours, esoteric knowledge, or other obscure interests that are unusual for one's age, rather than engaging in more social activities.

sociale nerd = contradictie
Tellen alle andere kenmerken die je opnoemde dan niet mee? Een nerd hoeft toch niet persé te voldoen aan ALLE stereotiepe kenmerken die aan nerds kleven?
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:44:01 #117
222384 Bonzai.
pi_81635066
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef seiramu het volgende:

[..]

Tellen alle andere kenmerken die je opnoemde dan niet mee? Een nerd hoeft toch niet persé te voldoen aan ALLE stereotiepe kenmerken die aan nerds kleven?
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheidt van een 'intellegent iemand'
waarin de stenen rusten,
pi_81635088
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Japans?

Ik zei niet "te" klein, dat is voor iedereen persoonlijk. Ik val op klein zoals ik al zei. Maar ben geen nerd, al denk ik dat ik best intelligent ben.

Nerds zijn sociaal onvaardig en onhandig met vrouwen. En nerds houden van andere muziek. En nerds houden niet van dansen enzo.

Ik val juist op vrouwen die net zo gek, flirterig, geil, extravert, grappig en dol op fun, freedom & fantasy zijn als ik.
Turks .

Ik ken trouwens een 'nerd' die voldoet aan alle kenmerken die jij net opnoemde maar wel een prachtige vriendin heeft . Ik zou graag een foto willen posten maar ik wil geen foto's van mijn vrienden achter hun rug om op FOK! posten.
pi_81635200
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheid van een 'intellegent iemand'
Vind ik niet . Ik ken er genoeg die anime/videogame/bandgeek/'insert nerdy hobby here'-nerds zijn en zelfs werden uitgemaakt voor nerds.

Zij zijn echter wel gewoon sociaal en intelligent .
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:47:20 #120
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81635205
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheidt van een 'intellegent iemand'
Jeeeeeeeej
Ik beschouw mezelf alsnog als nerd, ook al ben ik aardig sociaal.
You sunk my battleship! :o
pi_81635298
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef seiramu het volgende:

[..]

Turks .

Ik ken trouwens een 'nerd' die voldoet aan alle kenmerken die jij net opnoemde maar wel een prachtige vriendin heeft . Ik zou graag een foto willen posten maar ik wil geen foto's van mijn vrienden achter hun rug om op FOK! posten.
Oeh, maak es een fo(to)bo(ek) aan!

Oh, daar twijfel ik niet aan. Ik zeg ook niet dat die lui geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen...

Maar sowieso is uiterlijk lang niet alles. Belangrijk, maar lang niet alles. Uitstraling is veel belangrijker. Ik kan dat niet loszien van uiterlijk.

pi_81635385
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oeh, maak es een fo(to)bo(ek) aan!

Oh, daar twijfel ik niet aan. Ik zeg ook niet dat die lui geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen...

Maar sowieso is uiterlijk lang niet alles. Belangrijk, maar lang niet alles. Uitstraling is veel belangrijker. Ik kan dat niet loszien van uiterlijk.
Op FOK! ?

En inderdaad .
pi_81635578
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

woensdag 19 mei 2010 @ 18:09:07 #124
222384 Bonzai.
pi_81636040
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef seiramu het volgende:

[..]

Vind ik niet . Ik ken er genoeg die anime/videogame/bandgeek/'insert nerdy hobby here'-nerds zijn en zelfs werden uitgemaakt voor nerds.

Zij zijn echter wel gewoon sociaal en intelligent .
Hmmm, wat dacht je bijvoorbeeld van Leonard uit The Big Bang Theory? Sociaal genoeg. De nerds die ik ken zijn namelijk een pak minder sociaal
waarin de stenen rusten,
pi_81636660
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn uiterlijk, ik denk dat niemand helemaal tevreden is. Ik erger me het meest aan mijn bril, lenzen dragen is geen optie en laseren durf ik nog niet. Verder nog wat kleine ergernissen maar die zal ik jullie besparen
Ja en dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')