Je valt dus niet op nerdsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef seiramu het volgende:
Doorgaands vind ik uiterlijk niet zo belangrijk trouwens (ik probeer wel altijd op mijn uiterlijk te letten). De meeste jongens waar ik op val zijn "nerds" of "doorsnee" haha. Intelligente jongens vind ik veel aantrekkelijker dan een "leuk koppie" :![]()
Ik eis wel dat een jongen sociaal en hygiënisch isik houd niet van teruggetrokken jongens met warrige haren die de hele dag WOW-en en stinken naar hun tien katten thuis.
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijnquote:
Je bedoekt wellicht van die H&M divided nichten die zichzelf een soort nerdlook aanmeten omdat dit best trendy is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijn.
Ik val op kleinquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die wel sociaal en hygiënisch zijn.
Oh en ik ben ook niet tevreden over mijn lengte (1m53). Dat was ik nog vergeten te typen.
Nee. De meeste "nerds" die ik ken zijn totaal het tegenovergestelde van trendy.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je bedoekt wellicht van die H&M divided nichten die zichzelf een soort nerdlook aanmeten omdat dit best trendy is.
Ik ben te klein. Nouhou.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val op kleinmaar 1.53 is wel erg klein. Buitenlandse afkomst of gewoon te werinig slaag gehad vroeger?
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef academica het volgende:
Hygienisch en verzorgd...heel belangrijk....![]()
Sinds kort weer begonnen met 'spinnen', 3/4 keer per week, niet alleen voor het uiterlijk, maar je voelt je daarna vol energie en fit, dan kun je de wereld aan! *O*
Ik heb altijd periodes trouwens...soms tevreden, soms niet tevreden.....
Japans?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben te klein. Nouhou.![]()
En ja ik ben buitenlands.
Tellen alle andere kenmerken die je opnoemde dan niet mee? Een nerd hoeft toch niet persé te voldoen aan ALLE stereotiepe kenmerken die aan nerds kleven?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Bonzai. het volgende:
@ seiramu
Nerd is a term, often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, technical or scientific endeavours, esoteric knowledge, or other obscure interests that are unusual for one's age, rather than engaging in more social activities.
sociale nerd = contradictie
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheidt van een 'intellegent iemand'quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef seiramu het volgende:
[..]
Tellen alle andere kenmerken die je opnoemde dan niet mee? Een nerd hoeft toch niet persé te voldoen aan ALLE stereotiepe kenmerken die aan nerds kleven?
Turksquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Japans?![]()
Ik zei niet "te" klein, dat is voor iedereen persoonlijk. Ik val op klein zoals ik al zei. Maar ben geen nerd, al denk ik dat ik best intelligent ben.
Nerds zijn sociaal onvaardig en onhandig met vrouwen. En nerds houden van andere muziek. En nerds houden niet van dansen enzo.
Ik val juist op vrouwen die net zo gek, flirterig, geil, extravert, grappig en dol op fun, freedom & fantasy zijn als ik.![]()
Vind ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheid van een 'intellegent iemand'
Jeeeeeeeejquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Die sociale incompetentie is juist wat een 'nerd' onderscheidt van een 'intellegent iemand'
Oeh, maak es een fo(to)bo(ek) aan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef seiramu het volgende:
[..]
Turks.
Ik ken trouwens een 'nerd' die voldoet aan alle kenmerken die jij net opnoemde maar wel een prachtige vriendin heeft. Ik zou graag een foto willen posten maar ik wil geen foto's van mijn vrienden achter hun rug om op FOK! posten.
Op FOK! ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh, maak es een fo(to)bo(ek) aan!![]()
Oh, daar twijfel ik niet aan. Ik zeg ook niet dat die lui geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen...
Maar sowieso is uiterlijk lang niet alles. Belangrijk, maar lang niet alles. Uitstraling is veel belangrijker. Ik kan dat niet loszien van uiterlijk.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val juist op vrouwen die net zo gek, flirterig, geil, extravert, grappig en dol op fun, freedom & fantasy zijn als ik.![]()
Hmmm, wat dacht je bijvoorbeeld van Leonard uit The Big Bang Theory? Sociaal genoeg. De nerds die ik ken zijn namelijk een pak minder sociaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef seiramu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ken er genoeg die anime/videogame/bandgeek/'insert nerdy hobby here'-nerds zijn en zelfs werden uitgemaakt voor nerds.
Zij zijn echter wel gewoon sociaal en intelligent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |