Dan moet jij wel heel lekkere broers/zussen hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef o.us het volgende:
Het kan beter, vind ik. Ben moeders mooiste niet.
Krijg je veel aandacht van het andere gelsacht? Indicatie numero uno om te weten of je knap bent lijkt mequote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Countess het volgende:
Neeeeee ik ben totaal niet blij met mijn uiterlijk.
Misschien ga ik ooit naar een plastisch chirurg.
Hoe vaak mensen ook zouden zeggen dat ze me mooi vinden, ik geloof er geen snars van.
Omdat ik mijn eigen oordeel het belangrijkst vind.
Ja maar zelfs dan geloof ik er niets van. Ik denk snel dat ik in de maling genomen word.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Heb je veel aandacht van het andere gelsacht? Indicatie numero uno om te weten of je knap bent lijkt me
Als kerels je veel aandacht geven zullen ze je wel leuk vinden hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan geloof ik er niets van. Ik denk snel dat ik in de maling genomen word.
Vroeger vond ik mezelf heel erg mooi. Misschien dat die arrogantie nu bestraft wordt
Zou ik ook niet zijn als ik jou was.je hebt niks speciaals.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dat een stel FOK!kers dat nooit buiten komt dat vindt...Dat wil niet zeggen dat ik zelf ook tevreden ben natuurlijk
Eens. Dat probleem heb ik ook. Ik ben te dun, erger me er aan maar doe er te weinig aan om het op te lossenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Juup© het volgende:
Nee totaal niet maar ben te lui om er iets aan te doen.
M'n oma heeft dat niet, trouwensquote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben altijd wel iets om ons druk over te maken![]()
je liegt!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:57 schreef Ilse1990 het volgende:
Normaal ben ik gewoon redelijk knap
S'ochtends ben ik niet heel knap, maar wek grappig
Als ik uitga of echt mijn best doe om er goed uit te zien kijkt iedereen echt naar me. Dan ben ik denk ik killing lekker![]()
Als ik in een emo-bui ben denk ik overigens wel dat iedereen aardig tegen me doet omdat ik lekker ben, en niet om wie, hoe wat ik ben. Downside even noemen dacht ik
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind mezelf prima, omdat ik mezelf ben.
En wat anderen over me denken, boeit me nul komma niks.
Mwah weet niet hoeveel dat zegt. Ik zelf doe altijd supergesloten omdat ik geen trek heb in dat soort aandacht, dat wil nog niet zeggen dat ik niet knap ben. + Als ik flodderkleding aandoe en op straat loop krijg ik echt geen aandacht en als ik in een leuk jurkje rondloop wel. Of IK dan knap ben staat los van die kleding lijkt me.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Krijg je veel aandacht van het andere gelsacht? Indicatie numero uno om te weten of je knap bent lijkt me
GMTA.quote:
Hoop werk aan de winkel, Rip.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Ripley het volgende:
D'r mag wel flink wat gewicht af, mijn buik is lelijk, ik zou wel een andere neus willen en een mooiere kin. Mijn tanden zijn nogal klein en niet recht, mijn benen zijn kort.
Genoeg op aan te merken dus. Maar ik ben niet ongelukkig met mezelf (meer). Dit is wie ik ben en ik heb ook een aantal dingen die ik wel mooi vind aan mezelf: goed haar, grote ogen, leuke mond, goeie tieten.
Wat doe jij op FOK!? Jij hoort in de sportschool bezig te zijn...quote:
Ik ben op mijn werkquote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doe jij op FOK!? Jij hoort in de sportschool bezig te zijn...
Oh ja het is 2 uur eerder daar. Ik ben net klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk
Morgen weer zwemmen, dat vind ik zat
Ik heb een keilelijk sportbadpak voor het baantjes trekkenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja het is 2 uur eerder daar. Ik ben net klaar.
Met die blubberbuik van jou? Zou je dat nou wel doen? Of heb je een boerkini?
Bij het afdouchen zie je daar niks meer van.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keilelijk sportbadpak voor het baantjes trekken
Peerhoofd? Je bedoelt dat je hamsterwangetjes hebt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Kieswiel het volgende:
Ik ben best lelijk, vooral omdat ik dik ben, maar als ik afval heb ik weer verlepte hangtietjesHet jammere is vooral m'n peerhoofd, die perig blijft ongeacht m'n gewicht.
Nee, ik bedoel dat ik een grote bakkes heb:quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Peerhoofd? Je bedoelt dat je hamsterwangetjes hebt?
Kelly osbourne!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik een grote bakkes heb:
[ afbeelding ]
(waar dus blijkbaar een pittig kort kapsel goed op staat)
Als je zelf gelukkig bent is er toch ook geen enkel probleem?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef snakelady het volgende:
Er zijn wel dingen die ik liever anders zie aan mijn lijf, maar heb in de loop der jaren wel geleerd gewoon tevreden te zijn, het kan altijd erger.
Daarbij geloof ik niet dat mijn leven leuker zou zijn als ik aantrekkelijker zou zijn, heb eigenlijk alles wat ik wil, heb leuke vrienden, leuk gezin, leuk werk enz.
Je kan er aardig mee door geloof ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben wel tevreden met mijn mij![]()
Er kunnen altijd dingen beter natuurlijk, maar ook slechter... dus ik ben gewoon best tevreden
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel: Daar staat een geweldige vent
't is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |