Tsja dat een stel FOK!kers dat nooit buiten komt dat vindt...quote:
Schoenen met dikke zolenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:25 schreef Jason__ het volgende:
Ik zou wel wat groter willen zijn ben 1.81 wil graag 1.85 zijn =p
Ik zou ook lichtgroene ogen willen hebben, heb nu donkerblauwe
En ik zou zwart haar willen hebben, heb nu blonde
Vertel dan iig waarmeequote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dat een stel FOK!kers dat nooit buiten komt dat vindt...Dat wil niet zeggen dat ik zelf ook tevreden ben natuurlijk
Dan kan ik elk lichaamsdeel gaan opnoemenquote:
Vrouwenkwaal.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik elk lichaamsdeel gaan opnoemenIk heb aan alles wel iets kleins dat ik wil veranderen
handig he, internetquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind mezelf prima, omdat ik mezelf ben.
En wat anderen over me denken, boeit me nul komma niks.
En dan schaam je je niet als je een vrouw tegenkomt die echt lelijk is en er toch mee kan leven?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik elk lichaamsdeel gaan opnoemenIk heb aan alles wel iets kleins dat ik wil veranderen
Nee dat niet. Dan vind ik het waarschijnlijk knap dat ze dat kan, maar dat veranderd verder niks aan m'n eigen idee.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
En dan schaam je je niet als je een vrouw tegenkomt die echt lelijk is en er toch mee kan leven?
Hoe klein ben je dan wel niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee ik ben niet tevreden.
Ben klein, daardoor lijk ik al snel dikker.. vind mezelf dus ook dik.. en tja dat is ook gewoon zo.
Ik vind juist dat lange mensen sneller dik lijken, bij kleine mensen valt het minder op.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee ik ben niet tevreden.
Ben klein, daardoor lijk ik al snel dikker.. vind mezelf dus ook dik.. en tja dat is ook gewoon zo.
Laat me raden, jij bent langquote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind juist dat lange mensen sneller dik lijken, bij kleine mensen valt het minder op.
Dat valt wel meequote:
Dat dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef El_Matador het volgende:
Volledig tevreden zou ongezond zijn.
Maar algemene tevredenheid heerst.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |