abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81636966
ik hoor bij M S&G dat het er goed uitziet, maar van mij mag er wel meer vorm in ben er dan ook hard voor aan het trainen, en met een beetje geluk eind dit jaar klaar
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_81637806
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:31 schreef Rick_dB het volgende:
ik hoor bij M S&G dat het er goed uitziet, maar van mij mag er wel meer vorm in ben er dan ook hard voor aan het trainen, en met een beetje geluk eind dit jaar klaar
"M S&G"??

Spreek gewoon Nederlands man!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81638274
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"M S&G"??

Spreek gewoon Nederlands man!
topic in us..?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_81638348
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

topic in us..?
Je klinkt als 13.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81638525
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je klinkt als 13.
jij bent het kleine meisjes op fok proberen te winnen _!

nou speciaal voor jou (je hoort in lingo vanavond btw)

M S&G is een topic, wat staat in de subforum Fok!Userfoto's. Deze kun je vinden door vanuit de index > Fok!Userfoto's te gaan. Hier zie je vaak een beetje bovenaan staan, [M S&G]
pi_81646153
Ik zou wel grotere borsten willen hebben, heb cupmaat 75a en das niet zoveel

Verder ben ik tevreden met mijn uiterlijk . Ben 1:80 lang, slank maar met ronde billen, blond haar, sproetjes. Ik ben nu 30 en wordt nog regelmatig nagefloten door jongere jongens, dus geloof dat er wel meer mensen tevreden zijn met mijn uiterlijk .
pi_81649238
Nee, ik ben te dik en m'n haarlijnen zijn al wat aan het wijken.
Voor de rest wel overigens tevreden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 20 mei 2010 @ 02:01:05 #133
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81659911
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je kan er aardig mee door geloof ik.

Edit: ja.
dank u
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_81660058
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef Chanty het volgende:

Ik vind mezelf normaal en daar ben ik hartstikke tevreden mee Ik heb zoals iedereen wel punten waar ik minder blij mee ben. Niemand is perfect en dat maakt mensen juist mooi naar mijn idee. En wat anderen vinden daar kan ik me niet meer zo druk om maken. De een zal me knap vinden, de ander vindt me een lelijke trol. Zoveel mensen, zoveel smaken
hier word je ook niet wijzer op, werkelijk elke zin is een cliché of dooddoener bij jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')