quote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef David891 het volgende:
Heb stukje van een house nummer met mijn telefoon opgenomen.
Gaat niet om het 'Irish' gedeelte maar om de het andere nummer.
http://www.speedyshare.com/files/22344963/Geluidsclip_08.mp4
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Spittie het volgende:
Ik hoorde gisteren een remix van St. Germain - Rose Rouge op volgens mij 538 Dance Department.
Het nummer begon zoals het origineel. Iemand een idee welke mix dit is?
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef boerengoed het volgende:
In de herhaling:
http://player.omroep.nl/?aflID=10925953 (aflevering Jong 02-05-2010)
Nummer is hoorbaar vanaf 23:52 (tekst in nr hoorbaar vanaf 24:10).
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:55 schreef Stinus het volgende:
Mannen, een kleine vraag van mijn kant!![]()
Tot 2:59 hoor je een remix van Jason Derulo - Watcha Say en een ander nummer (de 'beat').
Zou iemand bijvoorbeeld van 0:50 tot 1:15 even kunnen Shazammen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:26 schreef Elkouw het volgende:
Tijdje geleden op youtube een clip gezien.
Een groep van 4 man, ze hadden een gedeeltijke clip met stopmotion. Ook werd er een soort battle tussen 2 groepen gevoerd. De betreffende groep was in het wit en de andere 4 'tegenstanders' waren in het zwart.
Beetje hiphop-/rapachtig en er in de titel stond dacht ik iets met 'love'.
Iemand?
met als aanvulling bij deze laatste:quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Nephi het volgende:
Als je het kanaal waar politiek 24 op draait op zet, komt er vaak een soort mozaiek-beeld (ter intro neem ik aan). Hier speelt een vrolijk deuntje met trompetten op de achtergrond, heeft iemand enig idee hoe dit heet?
Thx!
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:42 schreef Nephi het volgende:
Politiek 24 mozaiek beeld waar het deuntje bij te horen is:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef classpc het volgende:
Weet iemand misschien de artiest en titel van dit nummer?
ik gok op iets van Fedde le Grand..quote:
Weet je ongeveer hoe laat? De playlist staat wel online, misschien is t een mix van een dj die op dat moment draaide.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Spittie het volgende:
Ik hoorde gisteren een remix van St. Germain - Rose Rouge op volgens mij 538 Dance Department.
Het nummer begon zoals het origineel. Iemand een idee welke mix dit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet te Shazammen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:55 schreef Stinus het volgende:
Mannen, een kleine vraag van mijn kant!![]()
Tot 2:59 hoor je een remix van Jason Derulo - Watcha Say en een ander nummer (de 'beat').
Zou iemand bijvoorbeeld van 0:50 tot 1:15 even kunnen Shazammen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef RickoKun het volgende:
GOdverdomme, kut internetverbinding. Nog een keer dan:
Help, ik zoek...
Een dance / club nummer. Enige referentie is natuurlijk het nummer zelf, en een videoclip er van.
Ik denk dat we ergens moeten kijken tussen de 5 en 10 jaar geleden, hij kwam wel eens op tv langs (TMF, MTV, Box)
Clip:
VOlgens mij ging het vaag over een meid die een club binnen ging, een obscure club, waar ze allemaal mensen zag die reptielenogen hadden oid. En daar liep ze dan een beetje rond (beetje zoals Chemical Brothers - Hey boy hey girl, alleen dan niet met skeletten).
Neen, dat is hem niet!quote:
Dit is 'm:quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef RickoKun het volgende:
GOdverdomme, kut internetverbinding. Nog een keer dan:
Help, ik zoek...
Een dance / club nummer. Enige referentie is natuurlijk het nummer zelf, en een videoclip er van.
Ik denk dat we ergens moeten kijken tussen de 5 en 10 jaar geleden, hij kwam wel eens op tv langs (TMF, MTV, Box)
Clip:
VOlgens mij ging het vaag over een meid die een club binnen ging, een obscure club, waar ze allemaal mensen zag die reptielenogen hadden oid. En daar liep ze dan een beetje rond (beetje zoals Chemical Brothers - Hey boy hey girl, alleen dan niet met skeletten).
Mijn god, wat ben jij een koningquote:
Was het nietquote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Maaslander het volgende:
Ik zoek weer eens een liedjeIk hoop dat jullie me kunnen helpen
Laatst hoorde ik een liedje met de text: "The yellow submarine", enkele keren herhaald. Het was hardstyle/hardcore, en ik vond het een goed nummer, dus zou graag een filmpje op jouw tube willen hebben
Bvd,
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef degs21 het volgende:
ik zoek 2 nummers welke ik gehoord heb op de dance zender Fresh FM. Zijn volgens mij beide redelijk recent.
Heb er stukken van kunnen opnemen met de telefoon, welke ik hieronder heb gezet.
Hoop dat iemand wat weet, zou top zijn![]()
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip06.wav (vanaf 40 sec pas echt duidelijk te horen)
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip07.wav
Deze ?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef fetss het volgende:
hmm, ik zoek een nummer van racoon.. ze zingen over iemand.. want je hoort regelmatig; she...
het is geen bekend nummer want ik kende het nog niet..
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hopquote:Op zondag 16 mei 2010 15:26 schreef Elkouw het volgende:
Tijdje geleden op youtube een clip gezien.
Een groep van 4 man, ze hadden een gedeeltijke clip met stopmotion. Ook werd er een soort battle tussen 2 groepen gevoerd. De betreffende groep was in het wit en de andere 4 'tegenstanders' waren in het zwart.
Beetje hiphop-/rapachtig en er in de titel stond dacht ik iets met 'love'.
Iemand?
Nee dat is hem niet, toch bedankt!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hop
Is het echt een rap nummer ?
Ik zet het nr er toch ff neer ,gokje dus
Nee, toch bedankt. Er wordt meerdere malen "The Yellow Submarine" in herhaald, achter elkaar.quote:
Of misschien Run DMC - Its like that?quote:Op maandag 17 mei 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hop
Is het echt een rap nummer ?
Ik zet het nr er toch ff neer ,gokje dus
Ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:50 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Of misschien Run DMC - Its like that?
Is het wel een hit(je) geweest of onbekend gebleven ?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ook niet
Het is ook niet echt pure rap. Het is een vrij recent nummer, denk begin dit jaar
Gokje :quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Ik hoorde gistermiddag in de H&M een leuk nummer! Was een vrouw die zong met een duidelijk Brits accent. Was gewoon een vrolijk soort van popliedje. Op het allerlaatst zei ze iets van: I broke my glass.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Ik hoorde gistermiddag in de H&M een leuk nummer! Was een vrouw die zong met een duidelijk Brits accent. Was gewoon een vrolijk soort van popliedje. Op het allerlaatst zei ze iets van: I broke my glass.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Iemand enig idee?
quote:
quote:
Vet snel! Thanksquote:
http://tinyurl.com/2g6slfgquote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef kanya het volgende:
[..]
Ik had het al gegoogled.. maar kwam niet zo ver
Dat kan ya (quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef kanya het volgende:
[..]
Aah.. ja, ik had weer te ingewikkeld gegoogled. En ik vind dit topic altijd wel handig
Zelf al op bv youtube gekeken? Staat genoeg opquote:Op maandag 17 mei 2010 10:03 schreef Maaslander het volgende:
Nee, toch bedankt. Er wordt meerdere malen "The Yellow Submarine" in herhaald, achter elkaar.
Nooit op mtv of tmf gezien. views lag ook nog onder de 100.000 toen ik hem bekeek.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is het wel een hit(je) geweest of onbekend gebleven ?
Gisteren deed youtube het heel slecht bij mij (laden van filmpje duurde ±1 uur), net gekeken en het blijkt om het liedje van The Beatles te gaan, echter dan een hardstyle versie die ik nog steeds niet gevonden heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Italo het volgende:
[..]
Zelf al op bv youtube gekeken? Staat genoeg op
100% yellow sub?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:06 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Gisteren deed youtube het heel slecht bij mij (laden van filmpje duurde ±1 uur), net gekeken en het blijkt om het liedje van The Beatles te gaan, echter dan een hardstyle versie die ik nog steeds niet gevonden heb.
Heeft iemand hardstyle remix van dit toevallig?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef zussiedeen het volgende:
ik zoek een nummer van keane. Ik weet 1 zin uit het liedje I need you on die other site. Hij lijkt voornamelijk op de nummer Everybody's chance, somewhere only we now en this is the last time.
Wie kan me helpen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Caribbean het volgende:
Ja, hoe heet dit nummer? Dacht hem toch echt ergens van te kennen!
Iemand 'n idee?
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef stijn_ het volgende:
Een vriend van mij zoekt een nummer. Hij gaf aan dat het 'french house' was. Ook werd er frans gezongen/gesproken. Volgens hem was er ook een clip van. Het is niet Alors on danse. Volgens hem was het wel een redelijk recent nummer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunny_%28song%29quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef Samson het volgende:
Ik zoek dat nummer met een sample erin van Boney Ms, sunny. Iemand een idee?
Het gaat alleen maar om een sample van het begin van het nummer, dat is het enige dat erin zit, het is geen remix of andere versie van het nummer. Het is een redelijk recent nummer.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunny_%28song%29
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om een sample van het begin van het nummer, dat is het enige dat erin zit, het is geen remix of andere versie van het nummer. Het is een redelijk recent nummer.
Heej, top, dat is m! Jij bent goed zeg, lekker nummer om gevonden te hebbenquote:
Haha, blijft een lekker nummer, uit 2003.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Heej, top, dat is m! Jij bent goed zeg, lekker nummer om gevonden te hebben
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoorde een nummer vandaag op de radio, Slam FM dacht ik, maar ik heb geen idee van wie het is. Het betreft (volgens mij) een Engels hiphop-achtige nummer. Ik ben de tekst even kwijt, maar zoiets als 'drivin me crazy' kan ik me nog wel herinneren. Iemand een idee?
Nee, dit is hem niet. Ik bedoelde meer dat het nummer waarschijnlijk uit Engeland komt, niet Amerikaans.quote:
Die had ik idd ook al aan hem voorgesteld, maar helaas...quote:
Dit is niet echt dance dus ik betwijfel of het is wat je zoekt, maar goed, ik dacht toch hieraan:quote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef baard8 het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer wat ik zaterdagavond in de kroeg hoorde. Het is volgens mij al een heel oud nummer, geen idee hoe ik het genre moet noemenMaar het is dance-achtig.. In het refein wordt de hele tijd nanananananananana gezongen
Ik heb het hieronder wat geschetst hoe het klinkt kwa toonhoogte..
naa-
na na na na na
na na
naa-na na
na
oh, kut.. dat werkt dus niet
dan maar met wat stippieshoop dat het duidelijk is zo..
...........................naa-....................................
na na na na na..............................................
.................................na....na.........................
..............................................naa-na...na......
...................................................................na
Deze misschien? Of een cover-versie er van?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef baard8 het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer wat ik zaterdagavond in de kroeg hoorde. Het is volgens mij al een heel oud nummer, geen idee hoe ik het genre moet noemenMaar het is dance-achtig.. In het refein wordt de hele tijd nanananananananana gezongen
Ik heb het hieronder wat geschetst hoe het klinkt kwa toonhoogte..
naa-
na na na na na
na na
naa-na na
na
oh, kut.. dat werkt dus niet
dan maar met wat stippieshoop dat het duidelijk is zo..
...........................naa-....................................
na na na na na..............................................
.................................na....na.........................
..............................................naa-na...na......
...................................................................na
Laat ik het maar proberen, maar deze bedoel je vast niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef baard8 het volgende:
Nee, dat zijn ze allen niet.. Nurien gaat gemakkelijker ja, maar heb niets om het op te nemen
Misschien is dit een idee; met onderstaande link kom je bij een virtuele piano.. als je dan speelt wat hieronder staat, dan zou je het moeten horen en herkennenhet is een heel bekend deuntje, maar ik zou niet weten hoe ik op een titel kan komen
http://www.bgfl.org/bgfl/(...)usic/piano/index.htm
B B B B B C A 'rust' A G G 'rust' G F
dus
C) ...........................naa-....................................
B) na na na na na..............................................
A) .................................na....na.........................
G) ..............................................naa-na...na......
F) ...................................................................na
Om even deze uit te sluiten???quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef stijn_ het volgende:
Een vriend van mij zoekt een nummer. Hij gaf aan dat het 'french house' was. Ook werd er frans gezongen/gesproken. Volgens hem was er ook een clip van. Het is niet Alors on danse. Volgens hem was het wel een redelijk recent nummer.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef baard8 het volgende:
Nee, dat zijn ze allen niet.. Nurien gaat gemakkelijker ja, maar heb niets om het op te nemen
Misschien is dit een idee; met onderstaande link kom je bij een virtuele piano.. als je dan speelt wat hieronder staat, dan zou je het moeten horen en herkennenhet is een heel bekend deuntje, maar ik zou niet weten hoe ik op een titel kan komen
http://www.bgfl.org/bgfl/(...)usic/piano/index.htm
B B B B B C A 'rust' A G G 'rust' G F
dus
C) ...........................naa-....................................
B) na na na na na..............................................
A) .................................na....na.........................
G) ..............................................naa-na...na......
F) ...................................................................na
Gokjequote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef stijn_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |